Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I'll wait for you - 1. kapitola - Okamžik

Kristen stewart 2011 mtv awards


I'll wait for you - 1. kapitola - OkamžikAlice čeká na Jaspera v bufetu ve Philadelphii. Začíná ale pochybovat o tom, že přijde. Jasper ale stojí před bufetem a přemýšlí, zda tam jít, či ne. Půjde tam nakonec, nebo ne?

Alice:

Doufám, že přijde. Hledám ho skoro třicet let. Ten krásný blonďák, vysoký a strašně krásný. Ten z mých vizí. Ten, co se jmenuje Jasper.

Sledovala jsem každý jeho krok. Nebýt mé schopnosti vidět do budoucna, vůbec bych nevěděla, že existuje. A to by byla ohromná škoda. Podle mých vizí má přijít dnes do tohoto bufetu ve Philadelphii. Čekám tu na něj od rána. Teď jsou čtyři hodiny odpoledne. Jestli nepřijde do dvou hodin, nevím co budu dělat. V šest hodin zavírají bufet a budu muset jít. A on nepřijde.

Nudila jsem se, tak jsem ho zase sledovala. Každé jeho rozhodnutí jsem okamžitě viděla. Nevím, jestli bude rád, až mu řeknu, že jsem ho špehovala. V mé vizi jsem opět viděla, jak přijde do tohoto bufetu. Jak já okamžitě seskočím z barové židličky, na které jsem seděla a příspěchám k němu.

Potom jsem se podívala do ještě vzdálenější budoucnosti.

V téhle vizi jsme byli s Jasperem spolu, drželi se za ruce a pak se vášnivě políbili. Tahle vize se mi moc zamlouvala. Ale bude to pravda? Naplní se to? Co když se něco zkazí a všechno se obrátí vzhůru nohama? Zavrtěla jsem hlavou, abych tu zlou myšlenku zahnala. Moc ráda bych s ním měla něco víc. Ne jen přátelství. Když je někdo dvacet osm let sám... Není to zrovna lehké. Ale bude chtít i on? Miloval by mě?

Jasper:

Pršelo. Pršelo a já jsem stál před jakýmsi bufetem. Rozmýšlel jsem se, jestli jít dovnitř. Při pohledu na ten bufet jsem měl zvláštní pocit. Nevím, co to bylo - možná nervozita. Mám černé oči a to mi dělá trochu starosti. Černé oči rovná se žízeň a touha po krvi.  Doufám, že žízeň nebude silnější. Byl bych opravdu nerad, kdybych tam někoho zabil. S tím už je konec! Nevím, co bude dál, ale už zabíjet nechci!

Jednu výhodu však mé černé oči mají. Aspoň byly nenápadné. Určitě bych vzbudil rozruch, kdybych je měl krvavě rudé. Krvavě rudé oči. To byl můj problém. Chci žít jinak. Nechci zabíjet lidi. Hnusí se mi to. Zkoušel jsem nezabíjet tak často, ale bohužel, žízeň byla silnější. Dřív jsem lidi chránil, a teď je mám zabíjet? Jen jsem si vzpomněl na život s Mariou, na ty války, ty vraždy, měl jsem z toho „husí kůži".

Byl jsem tak ponořen do svých myšlenek, že jsem úplně zapomněl, že stále stojím naproti bufetu v dešti. Muselo to vypadat divně.

Vykročil jsem k němu, protože by bylo podezřelé, kdybych stál pořád v dešti a nechtěl se jít „ohřát" do bufetu, jako všichni ostatní lidé. Vstoupil jsem dovnitř a rozhlédl se kolem. Najednou se stalo něco, co jsem nečekal. Staly se hned dvě věci naráz.

Cítil jsem upíra. Rychle jsem se rozhlédl a hledal ho. Co tu dělá upír? V tom se stala ta druhá věc. Malá drobná slečna seskočila z barové židličky a šla - nebo spíš tančila - ke mně. Nechápal jsem to, ale pak mi to došlo. To ona byla ten upír - nebo spíše ta upírka - kterou jsem cítil. Co to má znamenat? Co po mně chce?

Okamžitě jsem byl v pozoru, připraven zaútočit.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I'll wait for you - 1. kapitola - Okamžik:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!