Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hříchy lásky - 8. kapitola - Skryté nebezpečí


Hříchy lásky - 8. kapitola - Skryté nebezpečíTak a je tu další kapitola! Edward se v minulém díle seznámil s tajemnou Nancy, vegetariánskou upírkou, která ho upoutala. Začíná opět škola a některé věci se mění... Jenže někdy už je na lítost pozdě a čas nejde vrátit zpátky... Tato kapitola je velmi dramatická a plná zvratů, mně samotné u ní bušilo srdce jako o závod, když jsem ji psala. Doufám, že mi tu necháte spooooooustu komentářů, protože to psaní mi fakt dává zabrat:D Jinak se omlouvám, že je kapča kratší, ale musela jsem ukončit jednu část. Děkuju, Vaše Lorenia:)

Celý víkend jsem strávila zavřená ve svém pokoji. Nedokázala jsem se odpoutat od myšlenky na Edwarda a už jsem se pomalu začínala bát. Potřebovala jsem vědět, jestli je v pořádku a jediným řešením, jak to zjistit, bylo zavolat Alice. Neváhala jsem ani minutu a vytočila její číslo.

 

 

„Ahoj, tady Alice Cullenová, zrovna nejsem na příjmu, takže mi prosím zanechte vzkaz!“ zazněl Alicin hlas.

„Sakra,“ zaklela jsem a odhodila telefon do polštáře. Ona byla jediným řešením, jak se o Edwardovi něco dozvědět. Někdo zaklepal na dveře.

 

„Dále,“ řekla jsem a ve dveřích se zjevil Charlie.

„Bello, holčičko, copak je s tebou?“ ptal se starostlivě a posadil se na postel vedle mě.

„Ale nic, tati,“ zalhala jsem.

„Vypadáš dost ustaraně, Bells,“ zkonstatoval.

„Jen toho mám teď trochu víc ve škole, ale neboj se, hm?“ hlesla jsem a Charlie se zvedl.

„Dobře, tak dobrou noc,“ rozloučil se.

„Dobrou, tati,“ odpověděla jsem a dveře pokoje se zase zavřely.

 

Nemohla jsem dlouho usnout, a když už se mi to konečně podařilo, budily mě noční můry. Ráno jsem se vzbudila celá zpocená a musela jsem si dát sprchu, abych se vůbec probrala. Pak jsem zhltla míchaná vajíčka a vyrazila se svým náklaďáčkem do školy. Kapky deště mi divoce bubnovaly do čelního skla, dneska bude opravdu škaredé počasí. Zaparkovala jsem na obvyklém místě. Tiše jsem se zaradovala, když jsem zahlédla černé Volvo, které parkovalo pár metrů ode mě. Nepodařilo se mi ale doběhnout do školy, aniž bych nezmokla. Mokré pramínky vlasů jsem si odkryla z obličeje a vstoupila do třídy. Seděl tam, v poslední lavici a sledoval kapky deště, které stékaly po okně. Hluboce jsem se nadechla a vydala se k němu, ale někdo do mě strčil a protáhl se kolem mě. Zadívala jsem se na blonďatou dívku, která se suverénně posadila k němu a dala se s ním do řeči. Ve stejnou chvíli si mě Edward všiml a odvrátil se. Zaraženě jsem zůstala stát uprostřed třídy a civěla na tu holku, která flirtovala s Edwardem.

 

„Bello!“ zazněl něčí hlas a já sebou škubla. Podívala jsem se na Jessicu, která ukazovala na volné místo vedle sebe. Uvědomila jsem si, že na mě zírá celá třída a tak jsem vděčně zaplula do lavice k ní.

„Díky,“ špitla jsem a Jess se na mě usmála.

„Někdo tě zachránit musel,“ dodala.

„Ještě se na mě zlobíš?“ zeptala jsem se.

„Noooo… ale ne! Snad už jsi v pohodě,“ řekla a já se musela zasmát.

„Jo, to jsem. Neboj,“ odpověděla jsem. Musela jsem se znovu podívat na tu dívku.

„Jess, kdo je to?“ vyzvídala jsem.

„To je Nancy, přistěhovala se sem s rodiči, a jak sama vidíš, je to naše nová spolužačka.“

 

Náš rozhovor přerušilo zvonění a do třídy vstoupil profesor McMallen. První hodina zrovna matika a já se nedokázala soustředit absolutně na nic. Celou tu dobu jsem se snažila přemluvit k tomu, abych se neotáčela. Vysvobozením byl konec hodiny. Rozhodla jsem se, že si s Edwardem prostě musím promluvit. Ta nejistota mě děsně užírala. Počkala jsem na přestávku a chytla ho za rohem u skříněk.

Srdce mi splašeně bušilo a já se snažila uklidnit.

 

„Ehm, ahoj,“ pozdravila jsem ho a on se na mě jenom krátce podíval. Sakra co je to s ním! Tímhle mi to vážně neulehčuje!

„Edwarde, měl bys chvilku prosím?“ pokračovala jsem.

„Máš pět minut,“ oznámil mi bez zájmu.

„Mohli bychom jít někam, kde není tolik lidí?“ špitla jsem.

„Fajn,“ řekl a rozešel se. Šla jsem hned za ním. Po chvíli jsme přišli do prázdné třídy na druhé straně budovy a Edward se posadil na kraj lavice.

 

„Tak, co chceš?“ řekl lhostejným hlasem. Jeho chování mě znervózňovalo ještě víc, ale donutila jsem se něco říct.

„Víš, přemýšlela jsem. Přemýšlela jsem o nás,“ dodala jsem a Edward se na mě nechápavě podíval. Vypadal tak chladně.

„O nás?“ zopakoval po mně překvapeně. On mě vážně mučil! Tenhle jeho nezájem byl ještě horší, než když do mě pořád rýpal.

„Edwarde, prosím. Vážně to pro mě není lehký,“ vzdychla jsem si.

„Swanová, jenom tu ztrácíš můj čas. Buď mi řekni, co chceš, nebo jdi,“ řekl arogantně a mě vyhrkly slzy do očí. Ne Bello! Nesmíš před ním brečet, vzchop se!

„Já, já, chci vědět, jestli ke mně něco cítíš nebo jestli jsem ti ukradená!“ zakřičela jsem a Edward se na mě prvně podíval vážně. Postavil se a přistoupil ke mně. Celá jsem se chvěla, byla jsem naštvaná a zničená.

„Bello, nech to, jak to je,“ řekl tiše a bez dalších slov prošel kolem mě.

 

 

Prudce jsem se otočila, ale byl pryč. Zůstala jsem tam sama. Teď už nebylo vyhnutí, slzy mi tekly po tváři jako hrachy a bolest mi svírala hruď. Bez přemýšlení jsem vyrazila ze třídy. Přes slzy jsem skoro nic neviděla a tak jsem narážela do lidí, kteří za mnou sprostě nadávali. Chtěla jsem utéct pryč. Bylo mi jedno, že jsem ve škole a tímhle poruším školní řád! Musela jsem odtud pryč a to hned! Ve skříňce jsem sáhla po batohu a vyběhla ze školy. Přes hustý déšť jsem se doplazila k náklaďáčku a nastartovala. Vůbec jsem nevěděla, kam jedu. Řítila jsem se nejmíň stovkou po klikaté silnici a uvažovala nad smrtí. A pak jsem to zahlédla. Naproti mně se tyčil obrovský útes. Prudce jsem zastavila a vylezla z auta. Když jsem došla na místo, podívala jsem se přes okraj dolů. Voda byla rozbouřená a vlny tvrdě narážely o hrany skály. Stála jsem tam, silný vítr mi zaplétal prameny vlasů. Zavřela jsem oči a v myšlenkách se mi promítl celý život. A v neposlední řadě Edward. A pak mi to došlo. Já mu nejsem lhostejná! Ten jeho poslední pohled! Tak by se na mě nikdy nedíval, kdyby ke mně nic necítil! Otevřela jsem oči.

 

„Já mu nejsem lhostejná! Miluje mě jako já jeho!“ zakřičela jsem z plných plic.

„Obávám se, že máš pravdu,“ ozval se hlas za mnou a já sebou vyděšeně škubla.

„Ty? Co tady děláš? A co to máš s očima?!“ zmohla jsem se jen.

„Abych pravdu řekla, myslela jsem, že to zvládneš sama. Ale asi ti budu muset trochu pomoct,“ zasmál se zlověstný hlas.

„O čem to k čertu mluvíš?!“ křičela jsem.

„Ale nejdřív se napiju, voníš příliš dobře.“

„Co? Cože?“ koktala jsem vystrašeně. Vůbec jsem nechápala, co se to děje!

 

Neměla jsem ale čas přemýšlet. Bolest, kterou jsem v následující chvíli ucítila, mi naprosto ochromila veškeré smysly. Cukala jsem se v drtivém sevření, které mi svíralo hruď. Nemohla jsem dýchat. Poslední, co jsem ucítila, byl ledový vzduch, který mi řezal do těla, když jsem padala…

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hříchy lásky - 8. kapitola - Skryté nebezpečí:

 1
1. Kačka
21.08.2011 [22:43]

Hustě, dobře Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!