Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hra na schovávanou 2 - 6. kapitola

greham


Hra na schovávanou 2 - 6. kapitolaPo delší době je tu nová kapitola… Dcery Belly odjely do Volterry a Bella zůstala sama, ale co když pro ni Alice něco připravila? Kam Bella pojede? To už se dozvíte v kapitolce! Příjemné čtení.

Šla jsem do kuchyně a všimla si obálky, která ležela na stole. Vzala jsem ji do ruky a vyndala z ní papír…


Bello,

doufám, že je ti jasné, že odjedeš si na pár týdnů odpočinout. Popravdě jsem viděla útržky tvé budoucnosti a velmi se mi zamlouvají, takže prosím, nic nekaž, protože jinak mě máš na svědomí. Hlavně se drž instrukcí, které ti teď dám… Jeď do Paříže – aspoň si užiješ. V Paříži mám byt, který jsem nedávno koupila, protože mé nákupy byly čím dál tím častější. Adresu a klíče máš v hale na poličce a nezapomeň chodit nakupovat!

Tvá Alice


Usmála jsem se a složila dopis. Alice byla opravdu blázen, ale poslechnu ji. Budu docela blízko Volterry, ale to holky nemusí vědět, protože by mohly utéct. Tolik by mě zajímalo, jak se Edward zachová, až je uvidí, protože jsou mu tolik podobné. Rachel i Renesmé jakoby mu z oka vypadly. Pousmála jsem se a šla balit pár věcí, které si vezmu s sebou do Paříže.

***

Seděla jsem v první třídě, když letadlo konečně přistávalo na jednom z nejvýznamnějších letišť celé Francie. Nacházelo se pouze dvacet pět kilometrů od Paříže a já byla spokojená. Rozhodla jsem se, že si koupím nové auto, protože staré zůstalo v Americe a navíc bylo rodinné a já chci sportovní. Nemůžu se dočkat na život v Paříži…

Letmo si vzpomínám na pár dní, co jsem tu bydlela. To jsem byla na útěku, ale nelitovala jsem těch dní, které jsem trávila s Alicí a Jasperem. Člověk, v mém případě upír, by řekl, že Paříž je pouze pro zamilované, ale není to pravda…

Procházela jsem letištní halou, když jsem si všimla prodejny aut. To mě náramně potěšilo, ale teď tu bylo mnohem těžší rozhodnutí. Které auto si koupím? Určitě by mělo být rychlé, protože stále miluji rychlou jízdu. Už sice nejsem kříženka jako kdysi, ale na upírství jsem si zase rychle zvykla. Ani holky zatím neprojevily žádné známky toho, že by měly být vlčice.

„Přejete si?“ zeptal se mě muž, když jsem přišla do prodejny.

„Ano přeji. Potřebuji velmi rychlé auto,“ odpověděla jsem.

„Máme pouze drahá auta,“ řekl mi prodavač a já zakroutila hlavou. Jestli si myslí, že nemám peníze, tak je na omylu. Moje kreditní karty mají opravdu obrovskou sumu.

„Mám zlatou kreditní kartu,“ řekla jsem mu a on vykulil oči. Zavedl mě k červenému autu a já se do něj okamžitě zamilovala. To auto musí být mé!

„Beru ho,“ řekla jsem rozhodným hlasem a vydala se s prodavačem vyplnit potřebné papíry a mnoho dalšího…

***

Dojela jsem na určenou adresu, ale byl tu jen dům. To přeci není možné… Alice mi říkala, že je to pouze byt a ne celý dům. Vytáhla jsem telefon a vytočila velmi známé číslo.

„Alice, teď si rozmysli, co mi řekneš… Je to byt nebo dům?“ zeptala jsem se.

„Bello, já zapomněla… Je to vlastně takový menší dům, tak se měj, protože já musím letět, protože jde po mně Emmett,“ řekla mi a típla to. Ta jejich sourozenecká láska mě někdy udivuje… Povzdechla jsem si a vystoupila z auta. Venku byla tma a já už chtěla být doma.

Vyndala jsem z kabelky klíčky a došla ke dveřím, které jsem hned otevřela. Vypadalo to tu úchvatně. Nestačila jsem se divit, jak je to tu moderní…

Došla jsem si pro kufry, které jsem si dala do ložnice a rozhodla se, že půjdu do nějakého klubu. V jednom kufru jsem našla šaty a boty, ale věděla jsem, že budu muset na nákupy…

Došla jsem si do koupelny, kde jsem si dala rychlou sprchu. Hned po ní jsem si šla pro své oblíbené šminky a namalovala se. S vlasy jsem si nedělala žádné starosti. Pouze jsem je vyfénovala a nechala je rozpuštěné. Oblékla jsem si minišaty a boty na docela vysokém podpatku. Dříve tohle oblečení nebyl můj šálek kávy, ale teď ho miluji.

Podívala jsem se ještě do zrcadla a musela se pochválit. Byl to dobrý začátek po letech. Za tu spoustu let jsem si zvykla na život matky a teď, když mám na pár týdnů volnost, tak si hodlám užít život svobodné dívky… Popadla jsem kabelku a vyběhla z domu. Samozřejmě jsem nezapomněla zamknout…

***

Sedla jsem si k baru a objednala si panáka. Jsem sice upírka, ale alkohol vůbec není špatný…

„Bonsoir, madame,“ pozdravil mě jeden kluk, který si sednul ke mně. Počkat! To není kluk, ale upír, a ke všemu vegetarián. Musím uznat, že byl nádherný a já na něm mohla oči nechat. Ale zrovna jsem si vzpomněla na jeden větší problém… Má znalost francouzštiny je skoro nulová. Umím maximálně základní fráze…

„Je parle francais?“ zeptal se mě a já se usmála.

„A co tenhle jazyk?“ zeptala jsem se jazykem, který ovládám na jedničku.

„To by šlo. Jmenuju se Matthew,“ promluvil.

„Bella,“ představila jsem se.

„Počkejte… Bella Denali?“ zeptal se.

„Takže mi tykej… A jo, jsem Bella Denali, ale teď používám své lidské jméno Swan,“ pověděla jsem mu a on se usmál. Nechápala jsem, proč mě tolik upírů zná, ale možná to bude tím, že mé dcery jsou princezny upírů…


***

„Byla to krásná noc,“ řekla jsem mu.

„To byla… Můžu tě zase někdy vidět?“ zeptal se, když jsem stála u dveří.

„Samozřejmě a nechceš jít dál?“ zeptala jsem se.

„Nemůžu… Musím jít domů za sestrou,“ řekl mi a usmál se.

„Dobře… Když tak mi zavolej,“ řekla jsem a rozloučila se s ním. Vešla jsem do domu a zamířila si to přímo do ložnice, kde jsem si lehla na postel a relaxovala.


 

Tak jste právě na konci šesté kapitoly téhle povídky. Měla jsem v plánu, že tahle povídka nebude nějak extra dlouhá, ale opět jsem změnila plány. Příští kapitola měla být z pohledu Rachel a Renesmé, ale přeci jen jsem uvážila všechna pro a proti a nakonec bude další kapitola z pohledu Belly. Přeci jen jsem i já zvědavá, jak se bude vyvíjet její vztah s okouzlujícím upírem… A žádám vás o komentáře. Děkuji!

Jen tak pro zpestření jsou tu obrázky našich nových postav…

5. kapitola - Shrnutí - 7. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hra na schovávanou 2 - 6. kapitola:

 1
13.11.2011 [17:30]

Stefi72Krásná povídka, ale narazila jsem na jednu dost pravděpodobnou chybu: Ty ses určitě chtěla francouzsky zeptat "Mluvíte francouzsky?" (pravděpodobně chceš vykat, co?). "Je parle francais" znamená "Mluvím francouzsky" a ty se chceš ptát Belly, ne? Tak to se musíš zeptat "Vous parlez francais?" = "Mluvíte francouzsky?"
Jestli jsem to z textu špatně pochopila, tak se omlouvám, ale myslím, že máš jen špatný překlad Emoticon

5. marcela
06.10.2011 [20:12]

Ps: myslím kapitoly,co už jsi napsala Emoticon Emoticon

4. marcela
06.10.2011 [20:11]

Taď jsem to celé dočetla(nezlob se,že nenechám koment,pod každou kapitolou),je to skvělý. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Lucka
05.10.2011 [20:58]

krása Emoticon. Jsem zvědavá, jak bude pokračovat seznamování s Matthem. Kdo ví co budou dělat Rachel a Ness ve Volteře. Řekla bych, že si to tam s nimi užijí. Moc se těším na pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. LidkaH
05.10.2011 [17:27]

Pěkná kapitolka a představitel Matthewua je kus, prosim te jak se tato nadherna osoba jmenuje? Odnekud je mi povedomej ale nemuzu si vybavit odkud. Díkec!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.10.2011 [14:50]

AlliceVolturiCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!