Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Holka od koní - prolog + 1. kapitola

Sraz Ostrava!!! 22


Holka od koní - prolog + 1. kapitolaPřináším Vám novou kapitolovku s názvem Holka od koní. Jak už název napovídá: Isbell - tedy Bella - je koňařkou v malém městě. Jediné, co ji zajímá, nejsou kluci, ale koně a zase jenom koně. Ale co když je i mezi nimi rivalita? Pěkné počtení a zanechte komentíky.

Prolog:

Říká se, že nejkrásnější pohled na svět je z koňského hřbetu. Já bych o tom měla něco vědět. Jako nejlepší jezdkyně z tohoto městečka, ve kterém žije alespoň čtyřicet koňáků, mám lepší rozhled.

Bydlím v malém městečku Arica, které je, cituji matku: „Skrz na skrz prosáklé hnojem“. No jo, matka je velice uznávaná módní návrhářka, která mnou tak trochu pohrdá. Její černé vlasy jsou střižené do nejmodernějšího účesu a chodí dost pěkně oblečená.

Její geny jsem bohudík nezdědila. To spíše moje sestra Lucy. Vypadá jako její klon; stylové vlasy, snědá kůže a pohrdavý výraz. Zajímá se o módu tělem i duší. Studuje módní návrhářskou školu a kráčí v matčiných šlépějích. Je skvělá, ale podle mě málo horlivá spíše přelétavá.

Já jsem více po otci. Hnědé oči, vlasy stejné barvy, bledá pleť a velká láska ke koním. Otec vlastní stáj a rozsáhlé pozemky, ale nikdo jiný než mi dva, tím myslím rodinu, o to neprojevuje ani špetku pozornosti.

Jenom pár vyvolených. Mojí nejlepší kamarádi Jessica, Angela, Corin, kupodivu i jeden kluk Mike, a potom v neposlední řadě i já. Isbell, tedy Isabella.

Tak jako každé odpoledne i toto jsme trénovali na parkurové závody, které se budou konat za necelé čtyři dny. Bohužel v těchto dnech jsme si někteří nebyli tak blízcí jako obvykle. Byl to boj mezi mnou a Jess. Obě máme stejný počet medailí a teď už jde o všechno.

1. kapitola

„No tak, Isbell, už si uvědom, že jsme lepší!“ křikla na mě Jess a dál sledovala můj trénink.

„Přesně, ty na nás nemáš,“ přisadila si Corin.

„Sklapněte! Každý má právo na naději,“ zastal se mě Mike.

Angela a Mike jsou moji nejlepší přátelé. Zato Jess a Corin si na ně pouze hrají.

Právě se zahřívám se svým miláčkem Freedem a vyrážím na první překážku. Freede je krásný anglický plnokrevný hřebec. Právě s ním se chystám za čtyři dny vyhrát moje šesté vítězství.

Mířím na poslední překážku. Včas pobídnout a už jsem se vznesla do vzduchu. Když však Freede doskakoval, podlomila se mu noha a já letěla vzduchem pár metrů od něj. Než jsem se však ztratila v temnotě, uslyšela jsem výkřik Angely:

„Isbell!“

***

Otevřela jsem oči a zase je zavřela. Světlo bylo až moc ostré. Znovu jsem je otevřela a zjistila, že se dívám na bílý strop. Zkusila jsem se posadit, abych lépe viděla, kde to vlastně jsem.

„V klidu. Jenom lež, Isabello. Jsem doktor Nahuel,“ usmál se na mě doktůrek, ale já potřebovala vědět, co se stalo s Freedem.

„Kde je taťka? Co se stalo s Freedem?“ optala jsem se ho a konečně se posadila.

„Otec čeká venku na chodbě. A ohledně Freeda ti mám vyřídit, že má natažené svaly, ale jinak je v pořádku,“ odpověděl mi Nahuel.

S tím jsem si znovu lehla a cítila, jak se mi do očí hrnou slzy. Nemůžu závodit, Jessica to má v kapse. Zabírala jsem se tímto směrem, ale vyrušili mě otevírající se dveře.

„Děkuji Nahueli, můžeš odejít,“ oznámil mu ten, co přišel a zaměřil svoji pozornost na mě.

Znovu jsem se posadila a zjistila, že přišel další doktor.

„Zdravím, jsem doktor Cullen. Musím říct, že podle toho, jak jsi křičela, nemáš nic zlomeného. Jenom pár podlitin a škrábanců, ale jinak nic. Necháme si tě tu na pozorování,“ oznámil mi a já věděla, že jsem ztracená.

Slzy se mi zase kutálely po tvářích.

„Co se děje? Bolí tě něco?“ špatně si vysvětlil mé slzy.

„Ano. Děje. Za čtyři dny mám důležité závody. Nemůžu tu zůstat, musím domů a trénovat.“ Drala jsem se z postele. Zamotala se mi hlava a tak jsem se o postel zachytila.

„Pomalu, rozhodně závodit nebudeš,“ vyřkl verdikt, se kterým jsem se smířit nehodlala.

V tu chvíli jsem vyběhla na chodbu a vpadla taťkovi do náruče. Samozřejmě tu nebyla ani matka ani Lucy. Jsem jim ukradená.

„Tati, já musím závodit,“ brečela jsem mu do ramene.

 

** Prolog + 1. kapitola ** 2. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Holka od koní - prolog + 1. kapitola:

 1
03.01.2012 [18:11]

GwendolinWerunecka: Vím, že jsou i pro western. Na jednom jsem jezdila, jenže ten byl kvůli zranění vyřazen z rovinných dostihů. Potom ho někde týrali. Naše stáj ho zachránila před jatkami a zjistili jsme, že byl učený i na western. Já vlastně jezdím taky angličáka trénovaného na parkur. Dobře máš pravdu, ale radši bych je viděla v rovinném dostihu.
P.S. Zatím jsem u 23. kapitoly. jsem ráda, že u těch koních nemáš žádné blbosti, jako když jsem četla jiné povídky. Je tam skvělí děj. Ten Jasper má nádherný chody. Promiň, že ti to nekomentuji k dané povídce, ale když už jsem ti psala jsem, tak jsem to napsala.

02.01.2012 [19:29]

WeruneckaGwendolin: Anglický plnokrevník má všestrané využití. Plemeno jako takové bylo vyšlechtěno pro rychlostní závody - dostihy, ale v podstatě lze využít i na western a věř, že pár takových koní znám. Samozřejmě je to dáno výcvikem koně.

02.01.2012 [18:35]

GwendolinDnes jsem objevila tvou povídku, je moc hezká Emoticon Emoticon .
Jen mi nesedí anglický plnokrevník na parkurové skákání, hm. Možná budu hrozná kritička, protože já sama se u koní motám už někej ten pátek. Tak jdu číst další kapitolu.
P.S. Když má kůň takové zranění, je to někdy dost vážné.

2. kikuska
25.07.2011 [22:05]

Veľmi pekné. Ale chúďa Bella. Emoticon Emoticon

23.05.2011 [20:11]

eElisNahuel jako doktor? anebo jen shoda jmen, co? pěkný začátek Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!