Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Holka od koní - 15. kapitola

Porod


Holka od koní - 15. kapitolaCopak se Belle přihodilo? Zdál se jí sen, či to bylo něco jiného? A co Edward Belle řekne, když má být ve škole?

„Co se děje?“ vyptával jsem se a posadil se vedle ní.

„Moje nohy…“ vydechla.

„Já vím, to bude dobrý,“ chlácholil jsem ji.

„Ale ne, Edwarde, ony mě brní,“ vybafla na mě a já jsem byl štěstím bez sebe.

„To je úžasný, zavolám sestru,“ odešel jsem se z pokoje a na chodbě potkal sestru.

„Pane Cullene, co tady děláte? Váš otec je v pracovně, před hodinou a půl mu začala služba,“ oznámila mi a já se vydal za ním.

„Carlisle, Bellu brní nohy,“ řekl jsem hned, co jsem vpadl do jeho pracovny.

Vstal a vydal se se mnou v závěsu za Bellou.

„Doktore, já cítím nohy,“ řekla Bells se slzami v očích.

„To je dobře, ale teď spi, potřebuješ nabrat nové síly. Ráno za tebou pošlu Nanu,“ zchladil její nadšení, zapsal zápis do papírů a odešel.

Avšak než stihl odejít úplně, poslal mi myšlenku.

‚Jdi domů!‘

To by mě zajímalo, co tomu bezstarostnému upírovi přeletělo přes nos. A zajímalo mě to tak moc, že jsem se mu podíval do myšlenek. Ani né před hodinou mu pod rukama umřel šesti letý chlapec.

Tak to se už ani nedivím, že má tak pochmurnou náladu.

Nechtěl jsem ho dráždit ještě víc, koukl jsem na Bellu, ale ta po léku na ztišení bolesti, který donesla sesta, přestože žádnou bolest neměla, usnula, a tak jsem vyrazil domů.

***Pohled Belly***

Po tom malém prášku jsem znovu usnula. Celkem mě udivilo, že v pokoji byl Edward. Ale to se dalo čekat, určitě ho sem poslal jeho otec. Kdyby se náhodou něco změnilo.

Spala jsem klidně, bez brnění a byla jsem ráda.

Ráno jsem se probudila, nasnídala se a samou nudou si pustila mp3ku. Mohla jsem čekat, že si ji půjčila Lucy. Byly tam její písničky. Celkem se to dalo poslouchat, ale po hodině mě začala bolet hlava, a tak jsem mp3ku vypnula.

Vytáhla jsem svoji oblíbenou knihu Na větrné hůrce a nalistovala záložku. Sotva jsem přečetla první slovo, knihu jsem zavřela.

Úplně jsem zapomněla, že v té knize je jméno Edgar, ale já četla Edward.

Zakroutila jsem očima a otevřela knihu znovu.

Četla jsem si asi tak půl hodiny, když za mnou přišla Nana.

„Slyšela jsem samé dobré zprávy,“ usmála jsem na mě a přejela mi perem po chodidlech. Mírně jsem ucukla, neboť to lechtalo.

„To je úžasné,“ pousmála se Nana a pokračovala ve vyšetření.

Klepla mi na každý prst a chtěla vědět, zda jsem to cítila. Byla jsem šťastná, že jsem jí všech deset klepnutí mohla potvrdit.

„Zkus nohama pohnout,“ poručila mi a já se začala soustředit.

Nakonec jsem s nohami o píď pohnula.

„Dobře, Isabello, nebudeme se přepínat, pro dnešek stačí,“ usmála se na mě a počala zapisovat cosi do papírů. Poté mi zamávala a odešla.

Zase jsem se začetla do knihy a přestala vnímat okolí. Vžila jsem se do děje.

Došla jsem až k mé oblíbené pasáži:

Kdyby všechno ostatní propadlo zkáze a jen on tu zůstal, žila bych i já. Kdyby tu ale zůstalo všechno ostatní a jen jeho stihl zmar, svět by se mi proměnil v úplnou cizotu.

Kateřina se svěřovala Nelly se svým zasnoubením s Lintonem. Jak já ji nechápala. Na tom muži bylo vidět, že je to idiot.

Byla jsem tam zabraná do děje, že jsem se až lekla, když na mě Edward promluvil.

„Bože, Edwarde, neděs mě,“ okřikla jsem ho a založila stránky v knize.

„Promiň, ale slíbil jsem ti, že ti pomohu s učením. Tak jsem přinesl potřebné věci,“ vysvětlil mi důvod jeho přítomnosti.

„A ty nemáš školu? Je dneska pondělí, že?“ dotírala jsem.

„Mám studijní volno,“ usmál se na mě a přisedl si.

„Studijní volno?“ přimhouřila jsem oči.

„Bello, místo toho, abys byla ráda, že ti chci pomoci s učením, mě tady peskuješ,“ obořil se na mě.

„Promiň, ale přijde mi to jako ta největší blbost, cos kdy řekl,“ vrátila jsem mu to, „a navíc se dnes nic učit nechci.“

„Ale, Bello, takhle si známky nezlepšíš,“ začal mě ponaučovat.

Já si ho nevšímala a i na zákaz Nany jsem s nohama začala pohybovat ze strany na stranu.

„Přestaň, máš se učit,“ usmál se na mě Edward a já zaúpěla. Ještě jednou se na mě takto podívá, tak…

„Takže mám upřednostnit učení před rehabilitací?“ optala jsem se ho podrážděně.

„Nepřetáčej všechno proti mně,“ upozornil mne a já se mu koukla do očí.

„Máš světlejší odstín očí,“ poznamenala jsem.

„To je… fluorescence,“ zakecával.

„Tak to je za dnešek druhá největší blbost, cos mohl říct,“ upozornila jsem ho.

„Můžeš se věnovat svému vzdělávání?“ Přisedl si za mnou na postel a položil mi na nohy pár knih.

Očima jsem se přejela a uviděla matematiku, dějepis a angličtinu.

Edward sáhl po učebnici algebry a za dvě hodiny se mu podařilo mě naučit rovnice s absolutní hodnotou a lineární rovnice i nerovnice.

Zkusil i rovnice se dvěma neznámýma, ale to mě přestalo bavit, knihu jsem mu vytrhla z rukou a švihla s ní na druhý konec pokoje.

„A tam taky zůstane!“ přikázala jsem a on se usmál.

Snažil se tedy sáhnout po jiné učebnici, ale já je shodila taky.

„Vyprávěj mi o tvé rodině,“ zaprosila jsem na drzo.

„Co bys chtěla vědět?“ optal se mě k mému úžasu.

Usmála jsem se a zkusila se posadit. Celou dobu jsem ležela a měla jsem přeležené záda.

Okamžitě mi pomohl a já se konečně posadila.

„To je lepší,“ brblala jsem si pro sebe a usmála se.

„Kolik máš sourozenců?“ Otočila jsem hlavu k Edwardovi, který si sedl na postel.

„Čtyři,“ odpověděl stručně.

„A něco bližšího mi o nich nepovíš?“ dotírala jsem.

„Alice znáš, je to takový malý maniak v nakupování a v módě. Jasper je její manžel. Přidal se k nám nedávno i se svojí sestrou Rosalie, která je manželka Emmetta. Rose a Jasper jsou Haleovi,“ vysvětlil mi. „Emmett je rodinný vtipálek, má rád, když si může z někoho dělat srandu, Jasper je takový sázecí typ a Rose je typická královna krásy,“ pousmál se nad tím, co právě řekl.

„A co rodiče?“ Nedalo mi to.

„Carlisle je doktor, jak jsi určitě poznala,“ pronesl a já se zakabonila.

„Hej, jsem nemocná, ale né blbá!“ bránila jsem se.

„Já ti to neberu,“ bránil se zase on.

„Tak pokračuj,“ vyzvala jsem ho.

„Esmé je starostlivý typ, má o nás velký strach. I o tebe, když tě viděla onehdy padat z Edieho,“ řekl a mně se vybavila ta osudná scéna.

Zamračila jsem se ještě víc a moje dobrá nálada klesla hluboko pod bod mrazu.

 


 

Jistě jste si všimli, že Bells je více všímavá a drzejší než v knihách či filmu, tak doufám, že vám to nevadí. A také chci upozornit, že její léčba je poněkud rychlejší. Opravdu bych nerada měla tři stránky jenom rehabilitaci, bylo by to nudné.

14. kapitola ** 15. kapitola ** 16. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Holka od koní - 15. kapitola:

 1
16.02.2012 [17:29]

Agule99 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Míša Alice Cullen
08.06.2011 [16:03]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Methy
04.06.2011 [16:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Lexis
04.06.2011 [10:17]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.06.2011 [22:04]

VeronixikaTakže, kapitolka ůžasná. Dneska jsem si přelouskala všech patnáct, což je u mě rekord a pro tebe pochvala, že jsi mě dokázala take vtáhnout do děje (jsem náročný čtenář). No, takže, líbí se mi tvé pojetí celého příběhu. Moc se mi líbí Bella, protože je jiná než v knížce. No, koně miluji, takže tohle téma se mi také moc líbí. Myslím, že jsem kdysi tvou povídku začala číst, ale nejspíše to bylo už dávno, protože si to nepamatuji, nebo lépeřečeno, tehdy mě to nenadchlo, protože jsem se změnila. No, teď zase blábolím o sobě, takře bych měla přestat být sobecká a začít se věnovat tvé povídce. Takže, doufám, že rychle napíšeš další kapitolku, protože kromě toho, že jsem náročná na obsah, jsem také netrpělivý človíček a dlouho čekat na novou kapitolku se mi nechce. No, co bych ti tak vytkla? Asik nic. Prostě super. Jen mě zajímá: Lucy je pravá sestra Belly nebo nevlastní? To by totiž hodně změnilo. Lucy se mi docela zamnouvá. Lituji Alice, protože chudáček přišla o dvojnici. No, takže, už tě tu nebudu zdržovat svým příšerně dlouhým komentářem, který stále ntahuji a natahuji.
SHRNUTÍ: Moc se mi to líbilo, těším se na další kapitolku!

4. BellaEdward
03.06.2011 [21:17]

moc hezke Emoticon Emoticon Emoticon dalsi plosky Emoticon Emoticon Emoticon

03.06.2011 [21:05]

AnizekMoc hezké... už se těším na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. ajeje
03.06.2011 [19:14]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.06.2011 [17:53]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!