Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Holka nebo kluk? 39

u auta10


Holka nebo kluk? 39Svatba Pamely a Charlieho. V téhle kapitole všechny čekají jenom přípravy na velkou hodinu, a taky jsem vám našla nějaké obrázky, aby vaše se vaše představivost nemusela tak namáhat. :D

P.S.: Možná bych vám už mohla říct, že se blížíme ke konci, ale hned vás čeká druhá řada a ta bude spoluautorská, tak doufám, že na Ej - Jaye nezanevřete, protože spoluautorská povídka bude naprosto bombastická. :D

„Bello, nevrť se, ať tě můžu pořádně namalovat,“ kárala mě Alice, když už jsem dobrou hodinu seděla v její koupelně a nechala se zkrášlovat.

„Alice, nestihneš upravit nevěstu,“ snažila jsem se jí odradit od kvalitní péče, kterou teď věnovala mě.

„Nestarej se a buď v klidu. Všechno stihneme a ještě bude dostatek času na úpravu vašeho oblečení. A navíc, ještě musím obléknout Edwarda. Tedy ne, že by se neobléknul sám, ale musím ho prostě upravit, abyste byli všichni dokonalí. A potom přijde na řadu Charlie. Vsadím se, že už na mě čeká a je celý nedočkavý,“ blábolila a já jí snad radši neměla poslouchat.

„Jsi hotová a můžeme zavolat Pamelu,“ oznámila mi Alice po nekonečně dlouhé době a já mohla vstát a protáhnout svoje zdřevěnělé nohy. „Ale nemysli si, že někam půjdeš. Budeš mi tu pěkně asistovat. Jakmile by tě do spárů dostal Edward, nedopadlo by to pro tvůj dokonalý make-up a účes vůbec dobře,“ zastavila mě ve dveřích a zavolala: „Nevěsto, jsi na řadě.“

„Už jdu,“ zavolala Pam a přišla za námi.

Pamela se výborně skamarádila s Esme a celou dobu, co se Alice věnovala mě, si spolu povídaly a poznávaly se. Esme si stěžovala na Emmettovi věčné legrácky a mezi tím, co se smály, si ještě stihly hrát s Ej-Jayem, protože Edward se připravoval na svatbu.

Jakmile se Pamela posadila do křesla, Alice okolo ní začala skákat a fintit jí. Nejprve nanesla světlý make-up, aby zakryla nedostatky a pustila se do malování. Kouřové stíny zvýraznily Pameliny hnědé oči, a aby vynikly i její plné rty, přetřela je Alice červenou rtěnkou a ještě na ně dala trochu lesku, aby nevypadaly tak matně.

S vlasy se Alice moc nepárala. Navlnila je a vzadu sepnula do volnějšího drdolu a ofinu jen tak rozhrabala. „Závoj ti dám, až budeš mít šaty. Nerada bych, aby přišla moje dokonalá práce k úhoně,“ pronesla trochu namyšleně Alice a my se zasmály. „Vážně vtipné. Tak pojďte vy dvě. Čas obléknout se,“ zatleskala a vzala nás do její obrovské šatny.

„Nejdřív Pamela,“ usmála se, z věšáku sundala černý vak a rozepnula ho. Spodní prádlo už měla Pam na sobě, tak akorát sundala župan a Alice jí pomohla obléknout ty přenádherné princeznovské šaty, co jsme vybraly v půjčovně a  hned jí obula i boty.

 

šaty Pamely

boty Pamely

Alice ještě připevnila korunku se závojem a nevěsta byla úplná.

závoj

„Tak Bello, teď je řada na tobě. Pamela musí mít tu nejdokonalejší drůžičku na celém světě a to ty poměrně splňuješ,“ podívala se na mě uznale a já sklopila hlavu s rozpaky.

„Tak pojď,“ vzala mě za ruku a shodila ze mě župan. „Vlasy ti uděláme později, aby ses nerozcuchala. Ne, že bych ti tvořila nějaký mega složitý účes, protože ty ti stejně moc nesluší, ale stejně bych tě rozdrbanou nepustila,“ drmolila a z vaku vyndala moje bílé šaty, které mi pomohla obléknout.

šaty Belly

Poté, jak slíbila, mi upravila vlasy. Jak sama podotkla, netvořila se s žádným složitým účesem, jen mi vlasy trochu vyfoukala a přelakovala, aby byly více nadýchané a moje přírodní lokny účes celkové dotvořily. „Myslím, že jste obě dokonalé,“ měřila si nás uznale a abych byla dokonalé i já, podala mi bílé lodičky se stříbrnými kamínky.

boty Belly

„Díky Alice,“ usmála se na ní Pamela. „Jsem tvůj velký dlužník.“

„To nestojí za řeč,“ odbyla jí a koukla na hodiny. „Ráda bych tu s vámi ještě byla, ale musím zkouknout Edwarda a Charlie už bude také jistě celý  netrpělivý, takže si to užijte a já mizím,“ zamávala nám a ve vteřině byla z pokoje pryč.

„Páni, ještě pořád tomu nemůžu uvěřit,“ vydechla Pamela a opatrně se posadila na Alicinu postel.

„Jsem ráda, že si Charlie někoho našel. Po mámině smrti jsem se ho bála nechat samotného, ale já jsem na tom vlastně byla podstatně hůř. Úplně jsem se z toho složila a málem to odnesl Ej-Jay,“ zašeptala jsem se sklopenou hlavou a dalo mi hodně práce se nerozbrečet.

„Když jsme se poznali, strašně se mi ulevilo, že jsme si docela sedli. Ani nevíš, jak jsem se bála, že mě nebudeš mít ráda a budeš mě nesnášet. A potom, když jsem zjistila, že jsem těhotná… myslela jsem, že lepší už to být nemůže,“ rozplývala se úplně šťastná a do pokoje nakouknul Edward.

„Bello, nerad vás ruším, ale můžeme vyrazit. Alice volala, že už je Charlie přirpavený.“

„Jasně. Už jdeme,“ vyskočila jsem z postele, na které jsme seděly a s Pamelou za zády jsme sešly dolů do obýváku. Tam už na nás čekali všichni. Edward držel moji i Pamelinu kytici. Strašně moc mu to v tom obleku slušelo a mě se při každém pohledu na něj doslova podlamovala kolena.

Edward se usmál, jak nás obě uviděl a oběma nám předal kytice. Pamela měla uvázané čtyři bílé růže a mě podal Edward jenom dvě, ale svázané řůžovou  stuhou.

kytice Pamely

Poté jsme se se všemi rozloučili. S přáním hezkého dne jsme nasedli do svatebně vyzdobeného Carlisleova Mercedesu a jeli do Seattlu. Ani Charlie ani Pamela nám nechtěli říct, kde se obřad odehrává, ale Alice samozřejmě viděla a Edward viděl s ní. Samozřejmě jsme před nimi hráli, že nic nevíme, aby měli radost, ale ve skutečnosti jsme věděli snad úplně všechno. Ale protože řídil Edward, Pamela stejně nahlas musela říct, kam máme jet a teď nastala ta pravá chvíle.

„Edwarde, jeď na policii,“ zamumlala Pam a koukala z okýnka, jako kdyby se nechumelilo. Edward s úsměvem kývnul a zamířil do centra Seattlu.

K mému překvapení byla policejní budova opravdu svatebně vyzdobená a už na nás čekali první hosté, mezi kterými byla i Rachel, která se opravdu vystrojila. Nevím, čím chtěla svými šaty docílit, každopádně to nevypadalo, jako kdyby šla na svatbu, ale na pohřeb a já se upřímně bála, aby to Pamelu i Charlieho ve svém budoucím společném životě nějak neovlivnilo.

šaty Rachel

My s Edwardem jsme vystoupili a Pamela zůstala sedět v autě, aby ji před začátkem obřadu nikdo neviděl. Všichni to pochopili a šli dovnitř, kde už byly připravené židle, na které jsme si posedali. Charlie už čekal u improvizovaného oltáře a byl viditelně nervózní.

Úderem dvanácté hodiny se policejní stanicí rozezněl Svatební pochod a to bylo znamení pro Pamelu, která v doprovodu svého kolegy šla uličkou dopředu k Charliemu, který zářil jako obrázek.

Pamela k Charliemu pomalu došla a nechala si položit svoji ruku na jeho a ruce jim sepnuli pouty, aby to bylo jak se sluší a patří a obřad mohl začít.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Holka nebo kluk? 39:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!