Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Holka nebo kluk? 38


Holka nebo kluk? 38Jaký je Edwardův názor na Rachel? Jak sympatická je Belle už víme z minulého dílku a opravdu jsou ty sympatie minimální. Taky se trochu posuneme v čase a začneme přípravy na Charlieho a Pamelinu svatbu. Užijte si díleček a těšte se na příště. Dodám i obrázky šatů. :D

„Tak co říkáš na Rachel?“ zeptal se mě Edward nadšeně a zvědavě, když jsme šli domů.

„Já nevím. Ne, že by se mi nelíbila, ale přijde mi, jako kdyby vůbec nepřemýšlela,“ pokrčila jsem rameny.

„Ano, máš pravdu. Na to, kolik jí je přemýšlí až dětinsky,“ uznal Edward. „Ale není špatná a je i docela vtipná.“

„Hm, to jsem si všimla,“ zamručela jsem a téma Rachel bylo uzavřeno, protože Ej se začal v kočárku pěkně vrtět a už se chystal začít plakat. Strčila jsem mu do pusy dudlík, ale hned ho vyplivnul a dál se vrtěl. Radši jsme přidali do kroku a doma jsme byli během pěti minut.

Kočárek jsme vzali nahoru do bytu a jen co jsem Ej-Jaye vyndala, začala jsem ho vysvlékat a Edward napouštěl vaničku. Jak Ej uslyšel zvuk vody, okamžitě zbystřil a začal se rozhlížet kolem sebe. To bylo dobře, protože alespoň zapomněl na hlad.

Už nahého jsme ho vzala do náruče a opatrně jsem ho posadila do vody. Dokázal udržet stabilitu, ale pro jistotu jsem ho ještě jistila rukou, kdyby se náhodou rozhodl potápět. Edward mu do vaničky dal trochu pěny, tak jsem jí po prckovi vždycky foukla anebo jsem mu jí dala na ručičky. Nejdřív ji zkoumal, ale potom si ji chtěl dávat do pusinky, tak jsem ho rychle opláchla a vyndala ho ven, což se mu samozřejmě nelíbilo a taky to dal dost hlasitě znát.

Rychle jsem ho osušila, oblékla a Edward už připravoval mléko, aby mohl jít spát. Když nepřestával plakat, pusu jsem mu zacpala dudlíkem od láhve a to se teprve trochu uklidnil. Oddechla jsem si a v náručí jsem ho nakrmila. Ej měl ruku ve vláskách a namotával si je na prstíčky. Ještě je měl krátké, takže mu vykluzovaly, ale už bylo znát, že se mu trochu kudrnatí. Když se dostatečně najedl, netrvalo to moc dlouho a usnul, vrátila jsem se za Edwardem.

Jak mě uvěznil ve svém ledovém a tvrdém náručí, začaly se ve mně bouřit hormony a napadalo mě snad milion způsobů, jak je trochu utěšit. Trochu jsem se natáhla, abych to Edwardovi mohla zašeptat do ucha, a ještě před tím jsem mu dala pusinku na krk.

„Co takhle sprcha ve dvou?“ navrhla jsem a čekala, co na to řekne.

Edward jen pootočil svojí hlavu a s úsměvem se zvednul z pohovky. Chtěla jsem se zvednout taky, ale zabránil mi, vzal mě do náruče a upírskou rychlostí nás oba přenesl do koupelny.

Posadil mě na umyvadlo a rychle roztrhal všechno moje i svoje oblečení. Zasmála jsem se jeho nedočkavosti, ale když moje rty umlčel těmi svými a rukama zkoumal moje tělo, smích se změnil ve slastné vzdychnutí a potom už nebyl čas mluvit, ani se smát.

Edward se mnou omotanou kolem nahého pasu pustil sprchu, nastavil správnou teplotu vody a voda začala smáčet naše vzrušená a rozpálená těla.

Nechala jsem se postavit na zem a netrpělivě jsem čekala, až si Edward na ruce dá sprchový gel a bude mě zase tak božsky laskat všude na mém těle. A nemusela jsem čekat dlouho.

Jakmile udělal trochu pěny, otočil si mě k sobě zády, svoje studené prsty mi položil na šíji a pomalu ji masíroval. Snažila jsem se co nejvíce uvolnit, aby byl účinek co nejlepší a nechala jsem se masírovat. Edward jel postupně níž a níž. Věnoval se mým zádům, zadečku, nohám a značnou péči věnoval i chodidlům, které obšťastnil též svou dokonalou masáží. Potom si mě opatrně a pomalu přetočil, aby se mohla věnovat mé přední části těla, která už se jeho dokonalých a zručných prstíků nemohla dočkat.

Nejprve rty polaskal můj obličej a krk a pustil se dál. Umyl mi dekolt a věnoval se mým prsům. Někomu by se ta péče zdála přehnaná, ale mě spíš nedostačující, protože mě tak vzrušil, že když přestal, hlasitě jsem na něj zavrčela. Edward to přešel hlasitým smíchem a moje vrčící rty srovnal svým polibkem do chtivého úsměvu a dál se věnoval mému tělu.

Umyl mi břicho, pupík, a když jsem se celá třásla na dotek v mém žhnoucím lůně, dal mi na každé tříslo lehkou pusinku, ale to bylo všechno. Krásně to místo objel a jel dál po stehnech a lýtkách dolů. Nevěřícně a zároveň naštvaně jsem se na něj podívala, ale on můj pohled neviděl. Všechnu pozornost totiž věnoval mým prstům na nohou, které protahoval a umýval.

Po chvíli hraní se vrátil ke mně nahoru a hladově mě políbil. „Myslíš si, že jsi dostatečně umytá?“ zeptal se mě potichu a čekal na moji odpověď.

„Mám takový pocit, že jsi některá místa vynechal,“ vydechla jsem úplně mimo z jeho černých očí, které byly spalované touhou.

„Myslíš tohle místo?“ nadzvednul obočí a pěnou, kterou měl na rukách, mi pomatlal obličej.

„Ano, to bylo taky jedno z míst,“ kývla jsem a pěnu, která mi padala do očí, jsem setřela. „Ale myslela jsem tohle místo.“ Úplně odvázaná a odevzdaná Edwardovi jsem vzala jeho ruku a sama jsem si jí navedla do klína, a když se jeho prsty začaly pohybovat a jemně mě hladily, slastně jsem vzdychla.

„Už jenom tvoje vzdechy mě přivádějí do extáze,“ zašeptal mi do ucha sametový hlas a ostré zuby ho jemně skously. Chtěla jsem něco odpovědět, ale v přesně ve chvíli, kdy jsem otevřela pusu, do mě pronikl a všechna moje nevyřčená slova se vytratila do neznáma. Jenom jsem zavřela oči, abych si ten pocit plnosti mohla vychutnat úplně do konce, ale Edward mi to svými pohyby překazil.

Samozřejmě jsem se na něj nemohla zlobit moc dlouho, protože jeho rytmické pohyby ve mně probouzely vlnu, která už tak dlouho byla kvůli Ej-Jayovi potlačována a teď zase měla šanci přihlásit se o slova a hned toho využila.

Hlasitě jsem vzdychala Edwardovo jméno a nemohla jsem se ho nabažit. Jeho studené kůže, jeho prstů, jeho dotyků, jeho vzrušeného dechu, jeho vůně, jeho těla, prostě jsem se nemohla nabažit Edwarda a toužila jsem, aby tahle chvíle nikdy neskončila. Ale jako všechno, ani tohle nemohlo trvat věčnost. Jakmile jsem vybuchla, nádherné pocity, které jsem teď prožila, vyprchávaly až moc rychle, takže za chvíli jsem jenom prudce oddechovala a objímala Edwarda tak pevně, jako snad nikdy v životě.

On pomalu zastavil vodu a ještě mokrou mě v náruči přenesl do postele. Chtěla jsem protestovat, že zamočí ležení, ale on mi zacpal pusu rukou a potom mi dal pusu, tak jsem ztichla. Následně mě zabalil do deky a s mojí ukolébavkou, kterou mi začal broukat, jsem se odebrala do říše sladkých snů a nechala si zdát o dalším úžasném milování podobnému tomu ve sprše.

Charlieho a Pamely svatba se blížila mílovými kroky a Alice byla ve svém živlu. Vzala si do parády úplně všechny, takže i mě, Edwarda a hlavně Ej-Jaye. Bohužel, my jako ženy jsme byly náročnější a musely jsme s Alicí absolvovat návštěvu svatebního salonu, kde jsme měli Pamele vybrat svatební šaty a nějaké šaty i mně.

Na parkovišti na mě už čekal Carlisleův Mercedes o který se opírala Alice. Jakmile mě uviděla, přiskočila ke mně a objala mě. „Ahoj Bello,“ pozdravila mě, a když jsem nasedla, z předního sedadla se na mě usmála Pamela.

„Jak se má Ej-Jay?“ zajímaly se hned holky.

„Skvěle. Už brumlá a dokáže o sobě dát pěkně nahlas vědět,“ zasmála jsem se a obě se ke mně přidaly. „Pam, už víte, kde se vlastně vezmete?“

„Ne,“ zakroutila hlavou. „Pořád nevím, ale už máme s Charliem pár míst na seznamu, která by připadala v úvahu. Na druhou stranu jsme se ale dohodli, že nechceme nic velkolepého,“ odpověděla Pamela a Alice zastavila. Vystoupily jsme před velkým svatebním salonem a šly jsme dovnitř.

Všude byly velké stojany se spoustou svatebních šatů a i šatů pro družičky a ženichy. Bylo tam toho hrozně moc a Alice byla ve svém živlu.

„Bello, podívej. To je pro Ej-Jaye jako dělané.“ Táhla mě k jednomu stojanu, na kterém bylo dětské oblečení a ona tam našla malý oblek pro Eje.

„Do toho ho nedostaneš,“ zakroutila jsem hlavou.

„Proč? Víš, jak v tom bude roztomilý?“ přesvědčovala mě.

„Nejsme tu kvůli nevěstě?“ odbočila jsem od tématu.

„Dobře, ale stejně to koupíme,“ pokrčila rameny a šla ke stojanu se svatebními šaty.

Prodavačka z nás byla celá vedle. Alice s Pam ukazovaly na jednotlivé šaty, prodavačka je sbírala ze stojanu a potom je Pam podávala do kabinky, kde si je zkoušela a nám se předváděla.

Vyzkoušela si snad sto šatů, ale jen jedny jí padly úplně dokonale. Nadýchaná sukně a jednoduchý korzet bez ramínek s jemnou stříbrnou výšivkou. Ty byly přesně ty pravé. Vypadala v nich jako princezna. „Tyhle jsou úžasné,“ rozplývala se nad sebou v zrcadle a my jen přikyvovaly.

„Takže já už mám vybráno a teď je řada na vás.“ Pam se převlékla do normálních věcí, ale Alice jí ještě zarazila.

„Ještě musíme vybrat doplňky a myslím, že by se hodil i závoj,“ navrhla a Pamela přikyvovala.

„Jestli dovolíte, k těmto šatům tu máme rovnou i náhrdelník,“ skočila jim do výběru prodavačka a podala jim růžové perly navlečené na vlascích a vypadal opravdu luxusně. „A jestli chcete závoj, navrhovala bych jenom takový jemný a připevnit ho jemnou korunkou,“ navrhovala dál a ze stojanu sundala závoj na ukázku. „Skvěle. Takže nevěsta je kompletní a můžeme se pustit do Belly,“ zavýskla Alice a vrhla se na výběr mých šatů

„A co Rachel?“ zeptala jsem se trochu odměřeně.

„Chtěla bych, abyste měli stejné šaty, ale jak jí znám, když jí něco vyberu, rozcupuje můj nápad na malé kousíčky a vybere si stejně podle svého,“ zasmála se, ale mě to moc vtipné nepřišlo. Prostě už od pohledu jsem jí neměla ráda.

„Koukej Bello, co tyhle?“ vyvedla mě Alice z přemýšlení a rozhovoru a před nosem mi mávala bílými šaty.

S povzdechem jsem se tedy svlékla a šla jsem si je vyzkoušet. Naštěstí mi padly hned ty první a líbily se jak mě, tak Alici i Pamele, takže jsme je vzaly.

Prodavačka nám k nim ještě přidala jemný náhrdelník a kromě bot, které už jsme měly nakoupené, jsme měly všechno. Tedy alespoň podle mě, Alice byla ale jiného názoru. „Teď ještě ten oblek pro Ej-Jaye, a můžeme jít,“ usmála se Alice.

„Alice, vždyť bude brečet, až mu to navlíkneš,“ snažila jsem se ho bránit zuby nehty.

„Nebude. Víš, jak v tom bude roztomilý? Ten oblek prostě musí mít,“ protočila paličatě oči a začala mu k tomu vybírat motýlka. Nakonec vybrala obyčejného černého a měly jsme všechno.

„Přemýšlíme s Charliem, že uděláme tajnou svatbu. Jenom v rodině, takže bez svatebního oznámení a ostatních zbytečných věcí. Sice jsem chtěla velkou svatbu, ale malá má zase svoje kouzlo,“ přemýšlela Pamela nahlas, když jsme jely k nám do bytu.

„To určitě,“ souhlasily jsme s Alicí. „Tenkrát, kdyby bylo na mě, jela bych s Edwardem klidně do Vegas, abychom se vzali bez zbytečných oslav, ale nechtěla jsem zklamat Charlieho,“ vzpomněla jsem si. „Ale potom bych to za nic nevyměnila. Připravila jsi mi skvělou svatbu, Alice.“

„Já vím, Bello, já vím,“ usmála se na mě do zpětného zrcátka a zaparkovala před panelovým domem, kde jsme s Edwardem bydleli.

„Půjdete nahoru?“ zeptala jsem se, a když vystoupily, brala to jako souhlas.

Výtahem jsme vyjely nahoru a já odemkla. Edward nám přišel naproti s Ej-Jayem v náručí a ten, jak mě uviděl, se začal smát a nemohl přestat. „Tak co jste tu dělali?“ zeptala jsem se a Eje si vzala do náručí.

„Hráli jsme si, koukali na televizi, četli a povídali si,“ odpověděl Edward a políbil mě.

„Nakrmil si ho nebo bude mít hlad?“ pokračovala jsem ve vyptávání a šla do kuchyně.

„Nakrmil jsem ho,“ kývnul a šel za mnou.

„Bello, nechtěli byste zase někdy přijet k nám? Už jste tam nebyli docela dlouho,“ ozvala se toužebně Alice a já protočila oči.

„Alice, byli jsme tam přesně před týdnem,“ připomněla jsem jí. „A navíc tě určitě navštívím před svatbou, abys mě trochu zkrášlila,“ chtěla jsem si u Alice trochu šplhnout.

„Tak to doufám,“ ohradila se skoro dotčeně.

„Jak si o mně můžeš myslet, že bych nevyužila tvých služeb,“ usmála jsem se a ona mi hned skočila kolem krku. Naštěstí opatrně, protože jsem v náruči držela Ej-Jaye, který začal široce zívat.

„Myslím, že bychom měli jet. Bello, ještě si zavoláme,“ usmála se na mě Alice a Ej-Jayovi dala pusinku na čelo. Rozloučila se s námi i Pamela a byli jsme zase sami.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Holka nebo kluk? 38:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!