Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hodiny už odbili, zlatko - 3. kapitola


Hodiny už odbili, zlatko - 3. kapitolaBella sa dozvie, prečo ju Edward - dá sa povedať - nenávidí a ignoruje.

Nevedela som to pochopiť. Prečo ja? Prečo premenil mňa. Nemohol to urobiť so Zuzou, ktorá skolabovala na prasaciu chrípku.

„Edward.“ Prišla som pomaly do izby, do ktorej ma za navigovala Alice. Oslovenie toho zatŕpnutého Edwarda ma stálo riadny kus odvahy.

„Isabella,“ skonštatoval a ďalej sa pozeral von oknom.

„Edward. Bola by som rada, ak by sme mali žiť v jednom dome, aby si ma volal Bella.“ Snažila som sa ho chytiť za chrbát.

„Bella, prosím. Nehnevaj sa na mňa. Prepáč. Ale, je mi ľúto, že si musela zažiť toto.“ Otočil sa a zamieril von z izby.

„Edward, ja toho o upíroch viem veľa.“ Po mojich slovách sa na mňa prekvapene pozrel.

„Ako to?“ Jeho tvár nadobudla zvláštny výraz.

„Moja kamarátka - Ang. Ona je do upírov totálne zbláznená. Všetky filmy, všetky knihy. Každá zmienka na internete a v mestskom archíve. To všetko má prejdené. Dá sa povedať, že je odborník.“ Pokrútila som hlavou.

„Ale toto nevedela.“ Zasmial sa.

„Edward, prečo si nechcel, aby ma Carlisle premenil?“ Pozrela som do jeho zlatých očí.

„Preto, lebo neznesiem pohľad na takúto babu, ako trpí v mukách. Neznesiem tie myšlienky.“ Pozrel na mňa zmučene.

„Ako to?“ Pochopenie každej vety? U mňa také človek čakať nemohol.

„Bella, ja mám schopnosť. Čítam myšlienky. A Alice...“ začal vetu.

„Viem, Alice vidí budúcnosť a Jasper ovplyvňuje myšlienky. Bola som poučená.“ Zasmiala som sa.

„To je fajn.“ Pozrel sa za mňa.

Po chvíľke ticha ma to začalo znepokojovať.

„Edward, čo sa deje?“

Mávala som mu rukou pred tvárou, aby sa prebral.

„Carlisle, poď, prosím, sem.“ Zjačal a zrazu bola v izbe celá rodina.

„Edward, čo sa deje?“ Už som bola na nervy.

„Bella, pokoj,“ chytil ma Jasper a mnou prešla vlna pohody.

„Edward,“ ozval sa rázne Carlisle.

„Carlisle, máme problém. Ideme na hranicu,“ povedal Edward a pozeral sa po svojej rodine a mne.

„Bella, teraz budeš bežať rýchlo. Ale budeš sa držať vzadu pri Esme s Rosalie a Alice,“ povedal Carlisle a zrazu z izby vyleteli všetci.

„Bella,“ mávla na mňa Esmé.

Rozbehla som sa. Zrazu som nechápala ako - ale okolo mňa sa stromy vrhali neskutočnou rýchlosťou. Musela som sa držať, aby som nepribehla až k Edwardovi.

Zrazu začali všetci spomaľovať. A keď sme zastavili...

Pred  nami stáli mohutné vlky. My dievčatá - sme stáli za chalanmi a ja som stála vzadu, aby ma nevideli. Nechcela som byť videná. A nechcela som ani vidieť. Ten smrad bol za všetky drobné.

„Carlisle, že vraj sa stratilo jedno dievča. Stratilo sa uprostred školy. Treba ho nájsť. Je však viac, ako pravdepodobné, že už bude mŕtva. Má rakovinu,“ ozval sa známi hlas.

„Jacob. To dievča...“ začal vetu Carlisle.

„Jacob?“ Vyšla som spoza všetkých.

„Bella, ako to?“ pozrel na mňa.

„Aké dievča s rakovinou sa stratilo?“ Pozrela som na neho.

„Neviem veľa. Je nízka a mala na sebe džínsy a modré tričko.“ Pozrel na Edwarda.

„Jacob - Bella. To ona je to hľadané dievča. Je mi to ľúto. Edward ju našiel. V škole skoro umrela na rakovinu. Nechcel som to. Nechcel som, aby to dievča prišlo o šancu žiť.“ Pozrel na nich Carlisle.

„Čože?“ Jacob sa celý roztriasol.

„Jacob,“ prihovorila som sa mu.

„Neozývaj sa ku mne,“ zahriakol ma.

„Jacob,“ snažila som sa znova a znova.

„Bella, ty sa ku mne neozývaj. Neozývaj sa ku mne - ty netvor.“ Tá posledná veta ma položila na lopatky.

„Čo si to povedal?“ pozrela som na neho.

„Bella, nechaj Jacoba.“ Stiahol ma Edward k sebe a objal ma, aby som nemohla nikam utiecť.

„Dohoda padá. Ale najprv sa o tom dozvie Sam. Priprav sa,“ povedal a premenil sa na vlka.

Ostala som stáť v nemom úžase. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hodiny už odbili, zlatko - 3. kapitola:

 1
8. martty555
19.03.2012 [20:28]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.03.2012 [0:30]

AddyCullenNooo... Pořád je to stejné... Nenašla jsem moc rozdílů s minulou kapitolou... Jinak souhlasím s holkama (GCullen, 77alex77)... Nemíním, ale přestat číst! Námět se mi líbí, tak chci aspoň vědět, jak to dopane! Emoticon

17.03.2012 [21:43]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. lucka2010
17.03.2012 [17:41]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Bellinqa_Swan
17.03.2012 [14:01]

plne suhlasim s 77Alex77 aj ked nepisem, teda pisem ale nezverejnujem to tu... a este taka otazocka, Bella sa poznala s Jacobom vo svojom ludskom zivote?...ani ja ta nechcem kritizovat, to nie, praveze sa mi strasne paci ten napad, ta myslienka ale... no suhlasim s GCullen a so 77Alex77.
Drzim Ti palce a dychtivo caka na dalsiu kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.03.2012 [11:18]

77Alex77Ja súhlasím s GCullen...

Ja z tej poviedky cítim, ako ťa to nebaví písať...(možno to tak nie je, ale vyzerá to tak)
Vôbec som túto kapitolu nepochopila...Bella nebola vôbec prekvapená z toho, že "žije", že je upírka...
Nepálilo ju v krku a je to stále vééľmi urýchlené.. Emoticon
Už by si sa mohla trošku z komentárov poučiť....ľudia ti píšu, že tam chýbajú pocity, myšlienky a ty s tým nič nerobíš.... Nechcem ťa kritizovať, chcem ti pomôcť...
Viem, ani ja nepíšem nejako výborne, ale keď mi niekto napíše, že tam niečo chýba a čo sa mu nepáči, tak sa to snažím zmeniť...
Áno, nie je to moja vec, ako sa poviedka bude vyvíjať ale chcem ti pomôcť... Emoticon Veď v kapitole máš vlastne len priamu reč.......chcelo by to pocity...ako sa Bella cíti, ako vníma upírstvo...

Ďalej je tu tá vec s Edwardom...tak na to si išla strááášne rýchlo... Emoticon Doteraz sa jej ani len nepáčil a teraz už toto...akože "lúbim ťa"..???
Emoticon Tiež by to chcelo pocity....

Možno ma za moje komentáre znenávidíš, ale nevnímaj to ako zvozenie....Vnímaj to ako pomoc...
(Asi píšem to isté ako GCullen, ale ja to vnímam tak isto..)
Takže, ja by som ti bola ochotná pomôcť, ak by si chcela.. Emoticon

17.03.2012 [10:48]

GCullenNo, už si sa o niečo zlepšila, ale stále je tam podľa mňa málo citov, niektoré činy sa mi zdajú ako nezmyselné. Určite si tým, čo si napísala, chcela niečo povedať, ale stále tam niektoré veci nechápem. Je pravda, že tempo si zvolnila, ale stále je to rýchle. Napríklad som nezistila, prečo išla za Edom do izby a keď už tam bola, prečo sa teda neporozprávali, pretože som mala pocit, akoby si im nechcela dať šancu na rozhovor. Hneď si ich stiahla na hranicu a tam... Ten rozhovor, ktorý tam prebehol medzi nimi a Jacobom sa mi tiež zdal urýchlený, veď si dohromady nič nepovedali, len mu vyzradili, že to hľadané dievča je s nimi a je z nej upírka.
Ďalej mi tam chýbajú opäť pocity. Chcela by som vedieť ak Bella vníma to, že sa z nej stala upírka. Na jednej strane sa mi zdá prekvapená, že prečo ona, to si tam dala, ale neviem ako sa cíti, či to berie, či sa s tým zmierila, alebo či je naštvaná, že jej to urobili.
Napríklad si tiež mohla opísať ako jej o upírstve všetko hovorili, ako ju pripravovali na to, že ju budú lákať ľudia, chýba mi tam jej prvý lov. Je novorodená a ešte nebola loviť? to má setsakramensky dobré ovládanie, že necíti ani pálenie, ani nič... Emoticon
Moja ponuka stále platí.
Myšlienku máš veľmi dobrú, ale ženieš sa príliš z kopca. Emoticon
Opäť pripomínam, aby si komentár brala ako pomoc, nie ako zvozenie. Emoticon

1. lelus
17.03.2012 [9:31]

jake je blby Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!