Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hladina stúpa 13. kapitola: Neohľaduplný osud

TayLautner


Hladina stúpa 13. kapitola: Neohľaduplný osudČlovek mieni, osud mení, to je motto tejto kapitolky. Upíri uskutočnili svoj plán a Leah bude musieť zakročiť. Čo to ale znamená pre jej manžela, dcéry a premieňajúceho sa upíra?

13. kapitola: Neohľaduplný osud

 

Leah rýchlo otvorila kufor a vybrala z neho veci na oblečenie.

„Mali by sme ísť do nemocnice, Leah...“ dohováral jej Manuel. Leah mala totiž úplne roztrhané rameno. Kožu, šľachy, svaly mala na tom mieste preseknuté. Rana ju pálila a tiekla jej z nej krv, ale vedela, že sa asi do pätnástich minút zahojí. Nevedela však, ako by mala Manuelovi vysvetliť, prečo to tak bude.

A už vôbec nevedela, čo má teraz robiť.

Tá odporná upírska banda jej uniesla syna. Príliš neskoro jej došlo, že to vlastne bol ich plán. Ju chceli zamestnať chránením jej bezbrannej časti rodiny, aby mohli schmatnúť Enrika. Hneď jej bolo divné, že upír, ktorý na Enrika skočil zozadu, ho iba omráčil, nie zabil. Ako mala predpokladať, že si ho potom vyloží na plece a spolu s ostatnými ufujazdí? Presne o to im ale išlo. O Enrikov únos.

Ale prečo? Načo im bude mladý vlkolak, ak ho nechcú zabiť alebo mučiť?

Leah naisto vedela len jedno – ona tých pijavičiakov nájde, aj keby z oblohy padali slony. Mohla sa však sama vybrať hľadať svojho uneseného syna, keď od nej závisel premieňajúci sa chlapec, dve dcéry a jej skrz-naskrz ľudský manžel?

„Leah, prestaň sa hrať na hrdinku, ideme do nemocnice. Vlastne sa cestou rovno zastavme na polícii, dobre? Veď toto nie je normálne...“ pokračoval ďalej Manuel.

Leah si vyčistila ranu na pleci, obviazala ju, obliekla sa a zvlášť si balila veci.

„Leah...“

Leah sa prudko otočila a vzala Manuelovu tvár do dlaní.

„Nie je všetko také, ako sa zdá. Nie je všetko úplne normálne, ako si si myslel. Svet skrýva omnoho viac odporných tajomstiev, než o akých obyčajní ľudia vedia. Svet, v ktorom žijeme, funguje presne takto. Nie je čas všetko ti vysvetliť. Drž sa pôvodného plánu. Odleťte do Forks. Napíšem ti adresu ľudí, ktorých sa spýtate na jednu rodinu. Musíte tú rodinu nájsť. Nič nie je v tejto chvíli také dôležité. Oni ti dajú odpovede na otázky a poskytnú vám ochranu. Ver mi, prosím. Ja musím ísť po Enrika,“ povedala Leah.

„Budú chcieť peniaze?“ spýtal sa Manuel.

„Nie. Manuel, im nejde o peniaze. Cullenovci ti to vysvetlia. Všetko ti vysvetlia. Postaraj sa o Piu a Anju. A Thomasa im daj, nech sa o neho postarajú,“ hovorila Leah, kým vypisovala papierik s adresami a menami. Vložila ho Manuelovi do ruky, prehodila si práve zbalený ruksak cez plece, pobozkala Anju na líce a Piu krátko, ale pevne objala a otočila sa k Manuelovi.

„Je mi to ľúto. Chcela som vás ochrániť. Na mňa tu ale nikto ohľad neberie.“

Poslednýkrát Manuela objala, pobozkala a rozbehla sa do noci.

 

Pia kŕčovito zvierala Anjininu ruku. Kráčali po priestrannej, viedenskej letiskovej hale. Anja rozospato žmúrila. Otec bol mimoriadne vynervovaný. Poblednutá tvár a trhané pohyby hovorili za všetko. Pia na tom nebola o nič lepšie. Po tom, čo videla tých mŕtvych chlapcov v telocvični, akoby prišla o schopnosť rozprávať. Nebola schopná urobiť nič. Aj teraz by sa najradšej hodila na zem, schúlila do klbôčka a plakala, ale to si nemohla dovoliť. Pred očami mala Enrikov odhodlaný výraz, predtým ako upadol do bezvedomia. Ak on zvládne bojovať ďalej, potom aj ona.

Tiež vedela, že otec by sa každú chvíľu mohol zrútiť. Potreboval jej pomoc. Pomáhala mu s Anjou, kuframi a keď z roztržitosti stratil niť myšlienok, pripomenula mu čo treba. Párkrát jej poslal vďačný pohľad, ale inak sa nezmohol na slovo.

Thomasa s pomocou pár zamestnancov letiska odniesli do ich súkromného lietadla.

Otec bol k pánovi Russelovi veľmi strohý, veľa mu toho nepovedal a ten sa, našťastie, prestal pýtať.

O dve tridsať odleteli. Anja sa opierala o Piino plece, zatiaľ čo tá hľadela cez okno.

Čo nás ešte čaká?


Ďakujem za komentáre pri minulej kapitole, najmä ďakujem alicecullenhale2 a, samozrejme, tebe, Kaja. Táto kapitola je pre teba. :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hladina stúpa 13. kapitola: Neohľaduplný osud:

 1
5. Karin
28.05.2012 [18:59]

Uplne uzasna kapitola... ako inak ked je pre mna?! Dakujem velmi pekne Soninka :) (Hovori ti tak este niekto?? :D ) Veeeeeelmi sa tesim na pokracko dufam ze bude co najskor Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
superduper12 tym UZ chces povedat ze jej to niekedy neslo?? Dufam ze nie lebo by to s tebou neskoncilo dobre Emoticon

4. Bariti
27.05.2012 [22:32]

Skvelé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ...len dúfam, že na ďalší diel nebudeme musieť čakať tak dlho Emoticon viem, že nie je jednoduché stále písať, ale ja mám potom skoro stále štikútku keď neviem čo zase vymyslíš...neber to tak, že ti nadávam, ale jednoducho moje nervy majú aj svoje hranice Emoticon Emoticon Emoticon

27.05.2012 [15:33]

superduper12uzas pekne naozaj ti to uz ide cita sa to lahko mne sa to paci a velmi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. UV
27.05.2012 [14:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Jana
27.05.2012 [9:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!