Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hi, bitch. I'm a witch! - 6. kapitola

454


Hi, bitch. I'm a witch! - 6. kapitola	Lovci čarodějnic? Jsou už mrtvé, jsou na jejich jídelníčku? Kde se ocitli a jde utéct?

Lovci čarodějnic? Tohle si opakuju pořád dokola. Za chvíli se tu rozběhne nějaký rarášek s Popelkou na zádech! Upíři, vlkodlaci, čarodějky... A kdoví, co ještě?! Jenom já jsem tady ta normální. Lidská bytost, člověk. Proč mě Edward nezměnil, když měl příležitost? Teď mě tady zabijí lovci, i když já jsem pro ně něco jako vegetariánská kořist.

Než mi tohle všechno stihlo proletět hlavou, bylo to tu. Černá rozplívající se skvrna přes mé oči. Rozlila se mi do očí. Zanechala mě opět ve spánku. Ale tentokrát to bylo jiné. Nic z okolního světa jsem nevnímala, jen své myšlenky. Mohli mi klidně řezat končetiny, stejně bych si pořád mlela v hlavě tu svou. A teď mám zemřít? Tohle je ta svoboda, kterou mi Giorgia slibovala? To bezpečí? Prý s nimi nejsem v bezpečí, že mě chtějí sežrat jako srnu. To ona mě vlastně dovedla na pokraj smrti. Co když to nejsou lovci, co když patří k ní? Ale proč by mě zabíjela... I přes všechny naše rozepře je to pořád má sestra, moje dvojče a já její. Přece není až tak zaslepena něčím, co si vlastně ani neuvědomuji... Hlavou mi znělo hodně otázek a málo odpovědí. Jsem rozpolcená, zmatená, naštvaná — prostě nic nechápu a jsem vystrašená. Vždyť bych se bála i lesní veverky, natož nějakých chlápku s divným znakem na rameni.

Pomalu jsem začínala zase nabývat vědomí — skutečného vědomí. Víčka jsem od sebe doslova odlepovala, abych je mohla alespoň pootevřít. Řasy jsem měla jakoby slepené něčím mazlavým a ruce se mi třásly tak, že jsem se ani netrefila do obličeje, abych se mohla ujistit, že mi nic nechybí. Pořád jsem se snažila je dokonale rozlepit a rozhlédnout se, ale všechno mě bolelo. I oči, i uši... všechno. Až po několika dlouhých minutách jsem se trochu vzpamatovala. Oči se víceméně uklidnily a tělo se přestalo třást jako zmoklé kuře, teď se třáslo jako tučňáčí hovínko. Rozhlédla jsem se kolem sebe. Giorgia tam byla se mnou. Seděla opřená o zeď, nejspíše téhle cely nebo co to bylo, a s otevřenýma, odevzdanýma očima hleděla někam do neznáma. Ohlédla jsem se za střetem jejího zájmu — hleděla na nepatrnou škvíru ve dveřích. Něco jako kukátko, aby jste se mohli dívat na své otroky. Stočila jsem pohled zpět na ni, pořád hleděla stejným směrem. Mám se jí vyptávat? Vypadá dost zmoženě, ale zase sedět tu a čekat na smrt, mučení, nějaké odpovědi...

„Giorgi?" špitla jsem se zastřeným hlasem. Na chvíli jsem si zvykla mlčet, potřebuji chvíli na rozmluvení, než bude můj hlas zase jako jindy.

„Růženka se probudila? Já bych raději usnula," řekla smířeně.

„Kde to jsme?" zeptala jsem se hloupě. 

„V místnosti se čtyřma kamennýma stěnama, zlato," prskla úsměšně. „To měl být vtip?"

„Jsem otupělá. Lepší otázka mě nenapadla. No, to víš, nebývám často zavřená v nějaké cele, takže nemám v zásobě moc otázek na tuhle situaci..."

„Já bývám, ale stejně je nemám," usmála se.
„A ty je znáš?

„Jo, tyhle ty chlápky s kapucama a znakama vrahů znám jako svoje boty. Množí se nějak rychle, svině," sykla.
„Lovci?" hlesla jsem.

„Jo, lovci čarodějnic. Včera do nás naprali tu zkurvenou kytku nebo co. Vždycky to na nás nějak stříknou nebo něco. Je to ve vzduchu, nadýcháš se toho a pak už máš tenhle stav. Jen ležíš, vlastně spíš a můžou tě kdykoliv podříznout."

„A proč to teda neudělali, když měli tak úžasnou šanci? Myslela jsem, že tě chcou zabít, ne jenom chovat jako křečka v kleci."
„Kdyby chtěli, už by nás dávno zabili. Nějak jsem je podcenila. Myslela jsem, že mě nevystopují, ale evidentně jsou rychlejší, než jsem si myslela. Chtěla jsem nás zavést do bezpečí, ale ten hnusnej hajz Derek to očividně nechtěl."

„Derek?" pípla jsem.

„Derek. Syn vůdce lovců. Setkala jsem se s ním a trochu jsme se chytli, teď se mi to snaží vrátit. A moje smrt mu asi nestačí."
„Takže... nechají nás tu shnít, nebo nás budou mučit, když už v tom máš tolik zkušeností."

„Nejspíš," šeptla. „Ale pokud je ten tvůj upír tak dobrej, jak říkáš, třeba nás zachrání," zasmála se.

„Edward mě najde, neboj," řekla jsem oddaně.

„Jen kdyby měl hlad," špitla tiše, ale stejně jsem ji slyšela.

Vyletěla jsem muší rychlostí proti ní, ruce jsem měla natažené k bezhlavému ničení, jenomže mě něco zastavilo. Asi metr před ní jsem se zasekla. Ohlédla jsem se za sebe — jsem přikovaná k zemi řetězem. 

„Co to má ksakru být?!" vypískla jsem.

„Bezpečnostní opatření, stejně jako tenhle prach. Je to drť pelyňku. Zabraňuje magii, aby se dostala dál. Copak sis myslela, že by nás tu nechali jen ten bez zaopatření?"

„Promiň, v čarodějnictví se jaksi nevyznám," ušklíbla jsem se na ni.

„Však poznáš, pokud nezdechnem," usmála se na mě lhostejně.

„Nepotřebuju znát to tvoje čáry, máry, fuk."

„Cha," vypískla Giorgia, „tobě to ještě nedošlo?" řekla a začala se smát.

„Nedošlo?" nechápala jsem, ale začínala jsem se bát odpovědi.

„Jsme sestry, jsi taky čarodějka," pípala se smíchem.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hi, bitch. I'm a witch! - 6. kapitola :

 1
24.10.2014 [15:21]

KristlTak to je skvělé. V něco takového jsem doufala! Emoticon Emoticon

4. Ace
12.01.2014 [20:22]

AceAhoj, nechceš mi to poslat? Tady se nedočkám! Bellu byla hloupá, proč si myslela, že není čarodějka? Některé věci jí někdy prostě nedochází! :D

11.01.2014 [0:46]

JohnnaNa vydání už čeká 7 a 8, takže doufám, že vyjdou co nejdřív. Jsem ráda, že se líbí. Emoticon

2. Ace
11.01.2014 [0:35]

Ahoj, tím jsi mně dostala na svoji stranu, JÓÓÓÓ, konečně se Belle otevřou oči a dozvěděla se o sobě pravdu, chci ty dvě vidět v akci na po jednom boku, to bude jízdaaa. Přimlouvám se za novou kapitolku.

10.01.2014 [21:38]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!