Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hi, bitch. I'm a witch! - 4. kapitola

eda and bella


Hi, bitch. I'm a witch! - 4. kapitola	Nástup Cullenových. Vzdá se Giorgia? Odjede pryč? Nebo...?

Giorgia klečela na silnici a zuřivě oddechovala. Emmett, který ji srazil z koně, se teď jen vracel k celé smečce spolu s Edwardem. Jako hlavní vůdce vystoupil Carlisle. Stoupl si před všechny a pohlédl na Giorgii, která se pořád krčila na zemi.

„Doufám, že tvá návštěva se již blíží ke konci. Nechceme přece, aby se někomu něco stalo," pronesl mile, ale zároveň výhružně.
„Ještě jsem se tu ani neohřála," vyštěkla na něj.

Postavila se a nemotorně si oprášila prach z kolen. Narovnala si účes, jenž ztratil předešlou lehkost a dokonalost, a odhodila kápi. Sklouzla jí po zádech jako jemné hedvábí, což možná i bylo. Přistoupila obezřetně ke svému koni a začala si pohledem měřit všechny příchozí.

„Parta upírů? Vážně, Isabell?" řekla a pohlédla na mě. „A já si myslela, že nejsi až tak hloupá."
„Drž se zpátky," vyštěkl na ni Edward, když se snažila dostat blíž ke mně.

Couvla o jeden krok zpět a poplácala koně po šíji. Odhodlaně zařehtal a jakoby na ni pohlédl, skoro si s ní povídal. Vypadali jako dva staří přátelé.

„Perunovi se tvůj tón nelíbí, Edo," špitla a pohlédla na něj.
„Bellu jsi už viděla, můžeš pokračovat dál. Určitě už máš být někde jinde," odvážil se Carlisle.
„A mám ji tu nechat s tlupou krvežíznivých nestvůr?" zasmála se.
„S námi je Bella v bezpečí!" křikl odhodlaně Edward.
„Jistě, jistě, jistě… Je s vámi v bezpečí asi jako moucha v kočičí tlamě. Nevíš nic o bezpečí a nebezpečí!" štěkla.
„Hraješ si na starostlivou sestřičku nebo co?!" vypískla jsem na ni. „Nech mě žít svůj život, já se o tebe taky nestarám!"
„Jsi slabá jako stéblo trávy! Copak to nevidíš?! Chystají se tě buď sežrat, nebo nakonec zradit! Jsi jenom člověk."

Po těchto slovech nasedla na koně, ale neodjela, jen seděla a čekala.

„Chceš turistickou známku nebo co?! Vypadni!" zavelel Emmett a udělal krok v před. 
„Zůstaň, kde jsi," zašeptala a pozvedla ruku směrem k němu, „nebo tě rozbrečím jako malou holku."
„Cha, cha! Už se bojím!" vyjekl a už už se chystal vyrazit, ale Carlisle ho zadržel kamennou paží.
„Dost, Emmette. Nechceme rozpoutat boj."
„Boj už panuje od počátku věků," pronesla smířeně Giorgia. 

Všichni na ni jen zírali. Nic se nedělo. Na co čeká? Proti Cullenovým nemá šanci! Má sice kouzla, ale není dost rychlá, aby je stihla použít předtím, než ji vysají jako jahodu, což oni stejně nedělají. S nimi jsem v bezpečí. Nezná je, tak ať nesoudí!

„Tak už běž, Giorgi! O co ti ještě jde?" ptala jsem se.
„Čekám, až si laskavě sedneš na koně a ztichneš!" 
„Já?" zeptala jsem se a začala se smát. „To měl být vtip?"
„Možná ti to tak nepřijde, ale já tě musím chránit. Tak si laskavě nasedni a nemel!"
„S Cullenovými jsem naprosto v bezpečí!"
„My se o ni postaráme. Nikdy bysme jí neblížili!" pronesl řečnicky Carlisle.
„Nejde jen o vás," špitla.

Natáhla otevřenou dlaň na Cullenovy, a než stačil kdokoliv dostatečně zareagovat, už jsem seděla na hřbetě černému lipicánovi. Utvořila mezi nimi a mnou silové pole. Ať se snažili sebevíc, nemohli proniknout ke mně ani k ní.

„Co to děláš?" zavyla jsem.
„Jedeme, sestřičko!" křikla a kopla koně do slabin.

Tak tak jsem se přidržela jejího pasu. Perun se vyvýšil na zadní nohy a se zaduněním zařehtal.

„Já skočím! Nikam s tebou nepojedu!" zkusila jsem zařvat, jenže jsem ji spíš naštvala.

Poslední, co si pamatuji, bylo slovo spi...


Vím, že je to příšerně krátké, ale testuji nový notebook, takže jsem se s ním ještě nesžila a už mě nebaví jeho umístění kláves! :D Tak další kapitolku udělám dlouhou, slibuju! Komenty zde.  


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hi, bitch. I'm a witch! - 4. kapitola :

 1
24.10.2014 [15:06]

Kristl Emoticon Jak se děj pořád stupňuje...
Páni Emoticon

3. bara
29.12.2013 [16:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. jane
29.12.2013 [15:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon rychle další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Ame
29.12.2013 [14:54]

Sakra ani jsem se pořádně neponořila do děje a už je konec.:D Je to furt zajímavější a zajímavější. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!