Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hi, bitch. I'm a witch! - 2. kapitola

Jacobek


Hi, bitch. I'm a witch! - 2. kapitola

Bella se bojí msty od své sestry. Ale co když se sestřička blíží rychleji, než jak očekávala?
„Z čeho máš takovou radost?" vyhrknu nadšeně.
„Už se nemohu dočkat, Bello." Giorgia znovu roztáhne ústa v lahodný úsměv, které má dnes nalíčené ostře do ruda. Bílé zuby se v té rudé záři jen blyští.

Giorginy oči vypadají jako dvě jahůdky. Jsou tak červené, tak slaďoučce načervenalé! Řasy, které byly lehce přetáhnuté řasenkou, zamrkaly. Vířily a zakrývaly ty jahodové oči, které mi nahánějí obrovský strach. Oči má zvýrazněné černými kouřovými stíny. Rty se jí vlní do upřímného úsměvu.

„Z čeho máš takovou radost?" vyhrknu nadšeně.
„Už se nemohu dočkat, Bello." Znovu roztáhne ústa v lahodný úsměv, které má dnes nalíčené ostře do ruda. Bílé zuby se v té rudé záři jen blyští.
„Už jsem dlouho neviděla ten smích, Giorgi!"
„Neříkej mi tak!" řekla a trhavým pohybem zakryla úsměv. „Nesnáším jméno Giorgia!" vyprskla a vstala z kleku. Teď už jsem ji neměla u sebe - stoupla si k oknu a pozorovala vnější dění. „Nerada to přiznávám, ale přeji si, abych já dostala jméno Bella. Žádná blbá Giorgia, ale krásná Bella."
„Krásná? Co tím myslíš, jsme přece na vlas stejné!" Snažila jsem se ji pochopit, ale u ní je to vždy těžké.
„Nejde jen o význam toho jména, toho slova. Jde o jeho zvuk..." řekla tiše. Vytáhla z kapsy od džínsů krabičku cigaret a jednu vytáhla. „Dáš si taky?" optala se.
„No já..."
„Stejně bych ti nedala!" špitla a zákeřně se ušklíbla. „Nehodí se to k tobě."
„A k tobě ano? To jsme tak odlišné?"
„Ještě víc..." řekla a stiskla mezi rty cigaretu, vytáhla z krabičky zapalovač a škrtla jím. Malý ohňostroj vzplál. Byl to jasný plamen, který byl sice malý, ale čistý. Konec cigarety ponořila do plamínku a natáhla do sebe kouř, který právě rozpoutala. „Isabella..." řekla s výdechem zpětného dýmu.
„Giorgia," začala jsem ji škádlit.
„Nechtěj mě zase naštvat!" vypískla.
„Proč jsi přišla?" zeptala jsem se naivně, potom jsem dodala: „No, spíše proč jsi milejší než dřív?"
„Sice si nejsem vědoma toho, že bych byla milá, ale ty víš, proč jsem přišla," řekla chladně. Potáhla si ještě jednou z cigarety a zatlačila ji o zeď. Okamžitě zhasla, na zdi zůstala stopa po popelu.
„Musíš típat cigarety zrovna o mou zeď?" vyjela jsem na ni. „Fajn, teď opravdu nejsi milá!"
„Přejdeme rovnou k hlavnímu programu, ne?" řekla.

Přehodila si vlasy na stranu a sáhla po černém pytli, který si s sebou donesla. Celou dobu mnou vřelo, protože jsem nevěděla, co skrývá. Teď to konečně zjistím!
Vzala ho do obou rukou a přistoupila k mé posteli, na které jsem seděla. Nohy jsem měla skrčené do tureckého sedu a byla jsem opřená o zeď. Uchopila ho za konce a převrhla pytel před sebe, vypadla z něj Edwardova hlava. Oči otočené v sloup, plné utrpení, neuvěřitelně ztuhlý pohled a pootevřená ústa, ze kterých svítila temnota.

„Bože!" vykřikla jsem z plna hrdla a temenem se uhodila o zeď, do které jsem šokem narazila. „Co jsi to..." začala jsem mluvit, ale hlas mě zradil.
„Nikdy nebudeš šťastnější než já!" sykla závistivě. „Nedovolím to!"
„Co jsi to provedla?" Pořád jsem nemohla uvěřit vlastním očím, ale i když jsem nevěřila, slzy se praly o pozornost. Tryskaly mi z očí jako ze sopky - ze sopky slaného zoufalství. Slova se mi již vymazala z mysli, dokázala jsem jen kvílet. Kvílela jsem jako štěně, kterému zabili matku.
„Nebreč, Isabellko. Najdeš si jiného, najdeš jinou oběť," zpívala si s úsměvem.
„On není..." snažila jsem se mluvit.
„Promiň, že ti do toho skáču, ale jestli chceš říct, že není mrtvý, tak hlava, která nesedí na krku, svědčí o tom, že je tu něco špatně," řekla a ušklíbla se.
„Edwarde..." zavyla jsem ubrečeně. 
„Sbohem!" šeptla a vytáhla si další cigaretu, kterou započala tím stejným zapalovačem. Měl na sobě nějaký obrázek. Něco jako ženu s hadími vlasy - medúzu. Natáhla kouř a zapalovač upustila na Edwardovu hlavu. „Zase někdy, sestřičko!" dodala na rozloučenou a Edwardova hlava vzplála. Giorgia nebojácně vyskočila z okna, její kápě za ní jen mrštně zavlála.

„Ne!" zařvala jsem hbitým hlasem.

Ležela jsem v posteli a zírala na strop, který byl obyčejný jako obvykle. Celé tělo jsem měla zalité potem, doslova jsem se v něm nořila, koupala. Tílko i kalhotky jsem měla přilepené k tělu. Dokonce i vlasy jsem měla lehce mokré. Vypadám jako kdybych přišla z deště, ale tohle nebyla klidná bouře, až do teď.

„Bello, co se děje? Celá se chvěješ," optal se mě Edward a okamžitě ke mně zamířil svou upíří rychlostí. 
„Říkala jsem něco?" Okamžitě jsem měla na mysli milión otázek. „Jsi v pořádku?"
„Já?" řekl pobaveně. „Já jsem naprosto v pořádku, na rozdíl od tebe, Bello. Zlý sen?"
„To nebyl jenom sen, Edwarde! Bylo to tak skutečné..." řekla jsem a zavzpomínala. Sny jsem většinou hned zapomínala, ale tento si pamatuji tak jasně jako svítí měsíc. „Nejsi v bezpečí."
„Já?" ptal se opět s úsměvem. „Mně můžeš ublížit jen ty, Bello! Nikdo jiný mě zranit nedokáže, to mi věř."
„V tom případě tě moc nepotěším. Prakticky tě chce zabít mé další já," začala jsem pomaloučku. O mé sestře-dvojčeti-čarodějce jsem se ještě nezmínila. „Musíš se odsud dostat!"
„Co se děje, Bells?" Teď už zněl trochu vážněji.
„Máme tu problém. Jde o mou sestru," vydechla jsem.
„Ty máš sestru?" zeptal se nechápavě. „Zrovna teď by se mi hodilo číst tvé myšlenky."
„Mám sestru, dvojče. A bojím se, že nebudeš moct číst myšlenky ani jí," řekla jsem přemýšlivě. 
„Takže se máme bát tvojí sestry?"
„Bát, utéct... Už mě hledá. Vím to."
„Útěk není problém, ale proč máme utíkat před tvou sestrou? Raději to řekni rovnou, Bello."
„Je zlá. Ona je to zlé dvojče a nechce, abych byla šťastná. S tebou jsem víc než jen šťastná," řekla jsem upřímně.
„Ale pořád mi neříkáš všechno, že?"
„No, kdyby jsi nebyl upír, bylo by to složité, ale..."
„Ale já jsem upír! Už to řekni. Nevím, čeho se můžeš tak bát. Je snad tvoje sestra z gardy?" řekl s úšklebkem, ale když viděl můj vážný pohled, okamžitě nahodil kamennou tvář.
„Je čarodějka. Ani pořádně nevím, co dokáže. Viděla jsem ji kouzlit jen párkrát, ale rozhodně je silná. V tom snu..." Nemohla jsem to dopovědět.
„Zabila mě?" zeptal se, ale už věděl odpověď, jen jsem přikývla s vystrašeným pohledem. Zeptal se tak ostře, až mě to zarazilo. Znovu jsem zavzpomínala na ten hrozný sen, na Edwardovu hlavu... „Mně neublíží, Bello. Může vypadat jako ty, ale jen ty mi můžeš zlomit srdce."
„To nemůžeš vědět. Musíš zmizet, musíte odjet někam daleko!"
„Pojedeme, když si to přeješ, ale musíš vymyslet nějakou výmluvu pro Charlieho," řekl odhodlaně, ale špatně mě pochopil.
„Já nemůžu odjet, Edwarde. Musím tě chránit, jedině tímhle můžu pomoct."
„To je směšné, Bello. Já tě neopustím!" vykřikl rozhněvaně.
„Mě vystopuje lehce! Bylo by jedno, kam bychom jeli, vždy by nás nakonec našla. Jsem její dvojče, to je silnější pouto než si dokážeš představit."
„Kdyby to nebyla tvá sestra, navrhoval bych zabít naopak ji, ale rodina je rodina," řekl zásadově. Pohlédl mi do očí a pokračoval: „Pokud..."
„Je to moje sestra, nemůžu ji nechat zabít, Edwarde."
„To chápu. Nedokázal bych zabít Alice, ani kdyby se z ní stal ďábel," řekl a odmlčel se. „Poslední možnost je přesvědčit ji, aby nás nechala na pokoji," řekl. „Upíři jsou hodně přesvědčiví." 
„Moje sestra je nesoucitná. Nepodala by ti ani ruku." Po těchto slovech najednou Edward zmizel. Viděla jsem jen letmou šmouhu po jeho dokonalém těle. Něco se děje! 


 

Jenom rychle udělaný trailer, ale na lepší asi nebude nálada. :)
Další kapitolka za námi! Doufám, že se líbilo. ;) Zatím se to pomalu, ale jistě rozjíždí! Prosím o vaše názory. ↓ 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hi, bitch. I'm a witch! - 2. kapitola:

 1
24.10.2014 [14:54]

Kristl Emoticon nemám slov, je to moc povedené :) Jsem zvědavá na další kapitoly :)

6. Ame
19.11.2013 [16:55]

Úžasný, jak řekla Ace bylo by dobrý kdyby i Bella byla čarodějka když jsou dvojčata. Ta magie se někde v rodině musela objevit ne a když jsou navíc jednovaječný dvojčata...zajímá mě proč je tak zlá. Jestli jí Bella něco třeba i nevědomky hodně hnusnýho neudělala. Hrozěn se těšim na další kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. bara
15.11.2013 [20:11]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.11.2013 [15:17]

IrtemedČáry máry čaruji, komentáře maluji
i když to není včíl, co nejrychleji další díl Emoticon Emoticon Na Irtemed se začala projevovat spánková deprivace a tak jí z toho trochu hrabe Emoticon Emoticon Emoticon
Jinak krásné už se těším, jak to bude dál Emoticon

15.11.2013 [15:14]

zuzikaúžasné Emoticon už sa teším na ďalšiu Emoticon tak rychlo píš Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Ace
15.11.2013 [15:10]

AceAhoj, tak jako předtím se hlasím, aby dvojče nebylo zlé jenom tak, v Belle by se taky měla probudit čarodějnická moc, jsou přece dvojčata, jsou přece jedné krve, bílá a černá, přeji si, aby v nějaké napjaté situaci se její moc probudila. Dvojče by se možná mělo vyléčit láskou, proč je tak zlá? Je zapšklá? Láska je lék na všechny nemoce, ne? Bella a Edward. Dvojče a Jacob. Nebo někdo nový? Jen tak dál. Trochu delší kapitole. A bude to OK.

1. Paxl
15.11.2013 [12:57]

Pěkné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!