Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hey Alice - 1. kapitola

BD 2 - Jazz a Emm


Hey Alice - 1. kapitolaVšichni určitě poznají, kdo je hlavní hrdinkou této povídky, ale nudit se určitě nebudete. Doufám, že hned s první kapitolou ve vás vyvolám zájem a také hromadu otázek. Muhahaha. Jen taková poznámečka - odkazy na písně jsou tady nanejvýš důležité k většímu pochopení povídky. Prosím vnímejte jejich text. Děkuji za pozornost.

„Tak. Hotovo.“ Černovlasá dívka si se spokojeným úsměvem vzala CD z počítače a s péčí, jakou mají matky o své děti, jej vložila do vlastnoručně vyrobeného obalu. Byla na své dílo hrdá. Radost jí však nevydržela dlouho, protože svou tvorbu nikomu nemohla ukázat.

Smutně zastrčila svůj nejnovější výtvor mezi ty ostatní. Kolik jich už bylo? Celkem tři sta dvacet čtyři hotových cédéček. Teď tři sta dvacet pět. Ale co z toho, když si je nikdo nikdy neposlechne? Ani ona si žádné od té doby, co na ty poličky nějaké zařadila, nevzala zpět, aby si pustila byť jedinou písničku. Proč, když si všechny pamatovala do nejmenších detailů? Vždy, když měla nějaké hotové, vrhla se na tvorbu dalšího. Tímto způsobem si mapovala, co všechno za svůj život postřehla. Díky své dokonalé paměti to dělat nemusela, ale přišlo jí to zábavné a aspoň se na chvilku zabavila.

Zpívání ji bavilo a o témata nouze neměla. Žila na tomto světě již dvě stě padesát šest let uvězněná ve svém dvacetiletém těle. Byla upírka. A byla sama. Dlouho s nikým nemluvila. Lidem se vyhýbala, protože se bála, že by se v přítomnosti tak lákavé krve neovládla, a to už nechtěla dopustit. Jediný upír, kterého kdy potkala a který byl také jejím stvořitelem, odešel hned, jak ji seznámil s pravidly její nové existence. Bez jejího souhlasu byla vržena do úplně jiného světa, než na který byla zvyklá. Do osamělého světa.

Časem, aby se z té samoty nezbláznila, začala mluvit sama k sobě a někdy si i zazpívala, když jí přišla mluva příliš nudná. Už jako člověk zpívala překrásně, ale to se nikdy nemohlo srovnávat s tím, jak zpívá upír. Milovala svůj hlas. To byla snad jediná upíří vlastnost, která se jí líbila.

Najednou se jí zatmělo před očima a místo pokoje, ve kterém se nacházela, byla ve věži se zvonem. Zvon začal hlasitě bít a pod věží se začali shromažďovat lidé. Ale na lidi se pohybovali moc rychle! To byli upíři! Tolik upírů? Nevěděla ani, že jich na světě je tolik.

Všichni byli v černých kápích a sledovali jednoho muže, upíra. Měl dlouhé černé vlasy, pokožku tak bílou, že byla téměř průsvitná a oči… ty oči nejenže měli krvavě rudou barvu, ale ten pohled… pohled toužící po něčem, co mu stále uniká. Byl to pohled šíleného muže.

Jeho napjatý postoj se uvolnil a střelil po ní pohledem. Usmál se tím nejděsivějším způsobem, zvedl ruku a ukázal na ni. Vzápětí se na ni otočili úplně všichni účastníci této sešlosti a zabodli do ní jejich děsivě rudé oči. Lekla se a chtěla utéct, skočit z té věže a ani se neohlédnout, ale něco ji tam drželo.

Zpoza jejích zad se vynořila další postava v kápi. Začala panikařit, ale uklidnila se hned, jak si ta postava odkryla látku z hlavy. Ani neví, proč jí tento upír dokázal tak snadno uklidnit. Snad tím vřelým úsměvem anebo snad těma krásnýma zlatýma očima?

Pak zase viděla pouze tmu a najednou byla opět ve svém pokoji.

„Co to sakra bylo?!“


 

Dívka vyrazila na lov. Už bylo na čase. Nenapila se už čtrnáct dní. Ulovila si dva jeleny a divoké prase, ale duchem byla nepřítomná. Stále musela přemýšlet nad tím, co viděla. Čeho to vlastně byla svědkem?

„Alice, Alice,“ kroutila nad sebou hlavou. „Co se to jen děje? Co to znamenalo?“ Nikdy nic takového nezažila. Potřebovala se uklidnit. Potřebovala přijít na to, co to bylo, a to mohla jedině, když se uvolní. Sama nevěděla proč, ale když zpívala, slova jí přicházela na mysl od jiného zdroje než od ní. Jakoby jen poslušně opakoval texty někoho jiného. A toho někoho tak žádala o radu. Stejným způsobem přišla na to, že místo lidské krve může pít zvířecí, a tak se zbavit pocitu viny. 

Zpěv

„Mohu vše vidět! Že mi to docvaklo až teď? Byl to přelud. Vize. To znamená... Co to znamená? Že ačkoli jsem upír, mohu snít? Ne, to je hloupost. Ale bylo to tak skutečné. To nemohl být jen sen. Možná to byla předtucha? Je snad možné, že toho upíra se zlatýma očima zas uvidím?“ Samou radostí poskočila a zatleskala, ale pak si vzpomněla na ty supy, kteří se tam shromažďovali. Na tu armádu červenookých.

„Ale to taky možná znamená, že potkám i jeho?“ vzpomněla si na jejich vůdce, který na ni ve vizi ukázal a přejel ji mráz po zádech.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hey Alice - 1. kapitola:

 1
1. emam
01.07.2016 [20:44]

emamTohle jsem prostě musela otevřít - mám pro Jezze slabost. Škoda, že je to tak krátké a zatím jen úvodové a bez Jaspera EmoticonTěším se, že brzy bude na scéně Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!