Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Help me, please! - Epilog + Sad Epilog

edwbyuzorpatorica


Help me, please! - Epilog + Sad EpilogChci se omluvit, ale vůbec jsem neměla čas na psaní. Je to poslední dílek. Bude se vám zdát kráťoučký (a to rozhodně je!) a asi odfláknutý, ale mě nějak nenapadalo jak to oživit. Takže jen zakončení v několika krátkých větičkách!

Epilog

Nikdo

 

Po několika týdnech společného žití přišlo na řadu stěhování. Vencouver se jim zdál jako dobrý nápad, a tak jejich další zastávka směřovala právě na ono místo. Esme je překvapila obrovskou nádherně zařízenou vilou. Měla spoustu pokojů a dvě kuchyně. Alice, jako správná sestřička a dcera, okamžitě vyjela na nákupy s ostatními. Nikomu se moc nechtělo, ale Bella, která milovala svou sestru jako vlastní, ji vypomohla se svým přáním.

 

Když se, ale Bell s Alici vzdálily a zamířily si to do jedné kanceláře, kde se vyřizují svatby, bylo to všem velmi zvláštní, jen Edward věděl, proč tam Alice s Bell šla…

Netrvalo dlouho a Bella s Edwardem si řekli své „ano“ před oltářem. Odletěli na ostrov, který dostali od Esme s Carlislem, ostrov Ellwa. (pozn. autora – ostrov podle: Bella a Edward)

Bella zjistila, že má dar, který není ledajaký. Jedná se o hodně mocný dar. Je to vlastně dost jednoduché, její dar spočívá v přáních, a to ať už jsou jakákoli. Naučila se ho kloudně používat a dávat si dobrý pozor na to, co si opravdu přeje.

Také zjistila odpověď na svou otázku: „Proč Edward nepřišel hned na poprvé, jak si přála?“ Nebylo to tím, že by se ihned neukázal, ale byl hodně daleko od domova, a tak to trvalo déle, než se zpátky u rodiny opět ukázal.

 

Epilog (sad) Můžete si přečíst, jen mě to tak napadlo.

Bella

 

Ale on udělal něco, co jsem rozhodně neočekávala. Vzal mě do náručí a objal mě silnými pažemi, kterými mi třel záda. Začal broukat nějakou melodii a já si přála usnout. Jen na chvíli opustit tuhle věčnost klidným spánkem v náručí svého vyvoleného. A moje přání, bylo splněno…

Ovšem byl tu osud, který jim nepřál, a ten se měl co nejdříve naplnit.

 

Probudila jsem se s hlasitě bušícím srdcem, ale to, co jsem spatřila… To nebylo možné… Nedávalo to žádný smysl… Jak je to možné? Další sen? Ne to těžko, právě jsem se z jednoho probrala. Tak krásného snu. Chlapec jménem Edward mě osvobodil od života s mými rodiči tím, že mě proměnil v upíra. Ve stvoření, kterým on sám byl. Ale protože si to vyčítal, utekl z domova. Nechtěl se jim ukázat s krvavě rudýma očima. A po nekonečně dlouhých dnech mého nového – ne – života se k nim vrátil zase zpátky a já byla s ním. Byla jsem… My byli šťastni, všichni.

Jak jsem se sem tedy dostala? Je to ta samá louka jako v mém snu. Zkusila jsem štěstí a otočila svou hlavu na stranu… Ležel tu… Stejně jako v mém snu, pokud to tedy sen byl… A on? Byl krásnější než v mých představách. Jeho krása v mých vzpomínkách byla jako zahalena v mlze, když jsem ho teď spatřila v realitě…

„Miluji tě, navždy. Odpusť,“ zašeptal a zakousl se mi do krku. Nebyla jsem vyděšená… Nevzpírala jsem se ani to nemělo cenu… Ale tohle byl jiný pocit než v mém snu. V mém snu jsem cítila horkost proudící v mých žilách, ale tahle bolest byla… Nevím, cítila jsem, jako kdyby ze mě ta bolest brala život. A pak jsem si to uvědomila… Neodtrhl se… Nezvládl to…

Otevřela jsem oči, jen na malý okamžik, abych ho mohla spatřit. Ještě jednou jedinkrát spatřit jeho úchvatný obličej a spalující pohled jeho očí.

„Miluji tě, navždy,“ zněla moje poslední slova s hlasitým výkřikem a potom… Potom jsem ztratila vědomí…

Nebylo to jako v mém snu, ale alespoň jsem ho spatřila doopravdy. Našla svou druhou polovinu… Umřela jsem s vědomím, že mě miluje, že existuje, a že kdyby se můj sen stal skutečností, žila bych s tím nejkrásnějším, nejchytřejším a vůbec nejdokonalejším mužem na celém světě.

 

 


 

4. kapitolaShrnutí

 

Moc děkuji za krásné komentáře, které mě přinutily dopsat tuto povídku!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Help me, please! - Epilog + Sad Epilog:

 1
10.10.2011 [14:22]

kamikaTo byla dokonalá povídka. Brečím jako malé dítě. A tomu věř mě jen tak něco nerozpláče.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!