Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Help me, please! - 1. kapitola

the-host


Help me, please! - 1. kapitolaTohle je první (krátka) kapitolka k mé nové povídce, ale asi se vám nebude moc líbit. O co půjde: Když má Bella problémy v rodině, co udělá, aby už nebyla týraná a tajně znásilňována? Rozhodne se opustit domov, ale když se jí do cesty náhodou připlete Edward... Jak to dopadne? Přežije? Zemře? Nebo nastane přeměna? Omlouvám se těm, kteří to už četli, ale musím změnit Edwardův pohled, protože by mi to pak nenavazovalo na další kapitolu!

1. kapitola

Bella

Můj otec je většinu času v práci. Pracuje u policie, a tak musí být pořád ve střehu a často zůstává v práci celou noc. Moje matka si našla milence. Nechápu, jak to mohla tátovi udělat, ale nikdo neví, že já to vím. Nechci ani pomyslet, jak by to Charlieho ranilo, proto jsem mu to neřekla.

Před třemi dny jsme se přestěhovali do Forks, protože tu otec dostal skvělou nabídku u policie. Náčelník městské policie, no komu by se to nelíbilo? Táta se toho hned chytil, a tak jsme se přestěhovali. Nepochopila jsem, že pro Phila – mámina milence – to bylo lehké zařídit. Pokud vím pracoval někde, kde hodně vydělával. Taky proto si ho máma našla. Phil se nějak dozvěděl, že to vím, a tak mi dával pěkně zabrat. I když jsem snad stokrát slíbila, že to nepovím, týral mě. Chodil k nám vždy večer, když nebyl táta doma. A když se šla mamka vykoupat, jeho přebytečný čas trávil s semnou. Častokrát to zašlo velmi daleko, a poté co si užil, mě zkopal, nechtěla jsem, ale on byl silnější a navíc, nechtěla jsem, aby na to máma přišla. Nechtěla jsem, aby na mě byla naštvaná i ona. A i když jsem tohle rozhodně neschvalovala, že si vybrala tohohle chlapa, tak jsem chtěla, aby byla šťastná, a to ona byla. Nevěděla jaký je, a tak jsem jí nemohla nenávidět. Ale Phila jsem nenáviděla, a proto jsem se snažila většinu večerů vytáhnout mámu někam ven. Párkrát se mi to povedlo, ale vracely jsme se brzy domů, a tak to stihl. Za ty tři dny co tu jsme už u nás byl dvakrát. A já doufám, že dnes nepřijde.

***

Schylovalo se k večeru a já byla čím dál, tím víc nervóznější. Když udeřila devátá hodina šla jsem k sobě do pokoje. Před tím jsem mamce oznámila, že mi není moc dobře, a tak si jdu lehnout. Do pokoje jsem došla  s dobrým domněním, že se mne dneska nedotkne. Kdybych, ale věděla, co se chystá a jak na to zareaguji já, nemyslila bych tak.

Asi po půl hodině jsem je zaslechla. Mamka mu zrovna oznamovala, že mi není dobře, a že nejspíš už spím. Jakmile se za ní zavřely dveře do koupelny. Ty moje, z jemného dřeva a světle béžově natřené, se otevřely. Předstírala jsem spánek a doufala, že mi to pomůže od utrpení.

Uhodil mne, abych se probrala. Věděla jsem, že z toho nevyjdu bez modřiny. On uměl dávat facky. Pak na mě začal dorážet. A já se nechala, stejně jako jiné dny.

***

Poté co si užil a opustil můj pokoj, jsem se rozplakala. Slzy mi tekly jako splašené a já je nechala. Slzy; důkaz bolesti, trápení, rozhořčení, zranění a pošpinění. Dnes to bylo obzvlášť strašlivé, děsivé. Byl moc krutý a přespříliš to bolelo. Asi po hodině přemýšlení – kvůli bolesti v pod bříšku jsem nemohla usnout – jsem dospěla k názoru, že bude lepší, když…

Edward

Dnes bylo tak krásně, že jsem se musel jít proběhnout. Cestou na mou louku jsem si skočil ještě na krátký lov. Zítra je škola, zase. Nechce se mi tam jen kvůli těm zatraceným myšlenkám dívek, které si pořád dokola dodávají odvahy, aby mě pozvaly na rande. Ať by se mě zeptala jakákoli a jakkoli, nešel bych. Ani ne proto, že by se mi ve škole žádná nelíbila, ale protože by to bylo porušení pravidel. I když se živíme krví zvířat, pořád jsme pro lidi nebezpeční.

2. kapitola

Shrnutí


Tak co? :D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Help me, please! - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!