Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hate is passing 18


Hate is passing 18Nechci nic moc prozrazovat. Původně jsem tam tohle nechtěla dávat, ale nakonec jsem si řekla proč ne. Vždyť přeci co se stane v kempu v kempu i zůstane. Snad se Vám bude kapitola líbit a nechte mi tu komentáře. Díky moc.

BELLA

 

U chatky byl dřív než já a odmítal mě pustit dovnitř.

,,Nech toho, Edwarde, stejně ti ten list neukážu.“ Nakukoval mi přes rameno a snažil se zjistit, jestli ho držím za zády.

,,A pročpak ne stejně ho potom uvidím, když ho budeme přikládat k práci.“

,,Tím bych si nebyla tak jistá,“ řekla jsem a snažila se ho odstrčit od dveří. Pochopil, o co se snažím a uhnul mi z cesty.

,,Tak mi ho ukaž,“ žadonil jak malé děcko a postavil se přede mě.

Díval se na mě zkoumavým pohledem a mě ovládla příšerná touha. Ani nevím, jak mě tohle napadlo, ale najednou jsem se postavila na špičky a přitiskla svoje měkké rty na ty jeho. Jeho rty byly tvrdé ale přesto velmi něžné a co mě nejvíc zarazilo, že byly studené. Jakmile se moje teplé rty dotkly těch jeho, projela mnou neskutečná vlna energie. Byl to jen krátký okamžik, přesto mi dělalo neskutečné potíže odtáhnout se od něj.

,,Děkuju,“ řekla jsem a on na mě nechápavě koukal. ,,Za záchranu v lese,“ upřesnila jsem a šla si sednout na postel. Potřebovala jsem chvíli, abych tento okamžik rozdýchala a i on vypadal, že potřebuje chvilku.

,,Jo, to nic nebylo, nemáš zač.“ Dostal ze sebe po trošku delší chvilce ticha.

,,No a ten list nemám, někde jsem ho ztratila,“ řekla jsem s nevinným výrazem v očích.

,,Ty jsi mi teda podvodnice.“ Usmál se a sednul si vedle mě na postel. Natočila jsem se na něj a on se usmál. Jeho oči měly tmavší barvu karamelu. Propaloval mě pohledem a já se od něho nemohla odtrhnout.

,,Nech toho,“ řekla jsem a zatřásla hlavou.

,,Čeho?“ ptal se pobaveně.

,,Přestaň se na mě takhle dívat.“

,,Vadí ti to?“ zeptal se smutně.

,,Ne to ani ne spíš nikdy nevím, co si myslíš.“

,,A chceš to vědět?“ zeptal se a šibalsky se usmál.

,,To záleží na tom…“

,,Na čem?“ lámal to ze mě.

,,Jestli je to dobré nebo špatné.“

,,Já myslím, že dobré.“ Zlehka se prstem dotkl mé tváře a já se zachvěla. ,,Právě teď myslím na to, že ti to moc sluší.“ Do tváří se mi nahrnula červená a já sklonila hlavu, aby si toho nevšiml, jenže jeho očím nic neunikne a tak se lehce zasmál a dal mi prst pod bradu, aby mi mohl zvednout hlavu. ,,Přece se mi nebudeš schovávat.“

,,Ne,“ přisvědčila jsem a zvedla se z postele, když jsem se otočila, Edward stál jen kousek ode mě. Ani jsem neslyšela vrznout postel, byl tichý jak myška. Stál s obličejem nebezpečně blízko u toho mého a vypadalo to, že nad něčím přemýšlí.

,,Bello?“ zeptal se a můj obličej ovál jeho sladký dech.

,,Hm,“ zašeptala jsem a on se ke mně sklonil ještě víc. ,,Co je?“ zeptala jsem se a naplno vdechovala jeho vůni. Místo odpovědi překonal zbývající centimetry, které oddělovaly naše obličeje od sebe. Jemně přitiskl svoje rty na ty mé a já zalapala po dechu. Vůně, která z něj vyzařovala předtím, byla teď v mnohem koncentrovanější formě. Lehce jsem pootevřela rty a vdechovala tu omamnou vůni, přitom jsem mu svými rty vycházela plně vstříc. On taky nebyl pozadu jednu ruku mi obtočil kolem pasu a přitáhl si mě víc k sobě, druhou mi zlehka položil na obličej. Přesto že mezi námi nebyl už téměř žádný prostor, chytla jsem ho za košili a přitáhla si ho ještě blíž. Zatímco jsem ho jednou rukou stále držela za košili, druhou jsem mu zapletla do vlasů a laskala ho v nich.

EDWARD

Nevím, kde se mi v hlavě zrodil tenhle plán a už si ani moc nevzpomínám, jak se to stalo jediné, na co jsem teď schopný myslet je Bella u mě v náručí laskající moje rty těmi jejími. Vdechoval jsem její omamnou vůni a tisknul se na ní, co nejvíc to šlo, ale zároveň tolik abych jí nějak neublížil. Když mi zajela rukou do vlasů, myslel jsem, že se zblázním. Bella se najednou odtrhla, aby se mohla nadechnout, tak jsem se přesunul na její krk a laskal jí dál. Lehce zaklonila hlavu a naplno si to vychutnávala, což mě dělalo ještě větší radost.

,,Co my to tu vlastně děláme?“ vydechla, když mě znovu vzala za hlavu, aby se mohla přisát na mé rty.

,,To já nevím, ale myslím, že nám to jde docela dobře,“ odpověděl jsem jí v polibku.

,,Hm,“ zamručela a znovu se začala věnovat mým rtům. Znovu jsem se od ní trošku odtáhl a ona se na mě zamračila. Moc se jí nelíbilo, že jsem přestal a tak jsem se znovu sklonil a začal se naplno věnovat jejím rtům. V tuto chvíli jsem byl nejšťastnější bytostí na světě. Stál jsem tady s osobou, kterou nade všechno miluji, naše rty spolu hrály nekončící hru, aspoň jsem si myslel, že je nekončící než se zprudka rozrazily dveře.

,,Co vy tady děcka!“ zařval Emmett a začal se strašně smát.

,,Emmette,“ zasyčeli jsme oba naráz.

,,No co je?“ zeptal se a začal špičkou boty malovat na podlaze kolečka. Nasadil ten nejkajícnější pohled, který uměl a zvednul hlavu. ,,Promiň Bello, nevěděl jsem, že vás chytnu v tomhle postavení. Edwardovi se omlouvat nebudu, však mu trvalo hrozně dlouho.“ Mrknul na ní a vypálil ze dveří dřív, než jsem stihl cokoliv udělat.

,,Tak to byl vážně kouzelný závěr,“ řekla Bella a zvedla se na špičky, aby mi mohla věnovat krátkou pusu. Chytil jsem jí za pas, aby se nemohla odtáhnout a polibek tak prodloužil.

,,Zato tenhle byl mnohem lepší,“ řekl jsem, když jsem se od ní odtáhnul.

,,Nezbývá mi než souhlasit.“ Usmála se a přešla ke dveřím. ,,Čas oběda,“ pověděla mi, když uviděla můj udivený obličej. Němě jsem kývnul a vydal se za ní.

K obědu byly zase nějaké těstoviny tentokrát se sýrovou omáčkou. Trošku jsem si nabral s vědomím, že to stejně jenom roznimrám a půjdu vrátit. Bella se automaticky vydala ke stolu, kde seděli mí sourozenci, ale já ji chytil za pas a nasměroval k jinému stolu. Nestál jsem o uštěpačné poznámky mého nedospěle dospělého bratra.

Dosedl jsem zlehka na židli a usmál jsem se na Bellu.

,,Dobrou chuť,“ popřála mi a já se nad tou větou zašklebil. ,,Co je?“ zeptala se a zkoumavě mě pozorovala.

,,No tohle jídlo není zrovna šálek mé kávy,“ řekl jsem a zhnuseně nad tím zavrtěl hlavou. Budu jídlo přirovnávat ke kafi ačkoliv mi ani jedno nechutná.

,,Aha.“ Přikývla a nandala si do pusy pořádné sousto. ,,A nechceš to aspoň zkusit? Je to vážně dobré.“

,,Radši to nebudu riskovat. Jednou se mi z podobného jídla udělalo špatně a od té doby mě ta nevolnost provází.“ Musel jsem znovu zakroutit hlavu nad tím, co jí to tu vykládám za hovadiny.

,,Já tě teda radši nutit nebudu,“ řekla a napila se čaje.

 

BELLA

 

Když jsem dojedla oběd a Edward ten svůj roznimral, aby to vypadlo, že něco snědl, odešli jsme společně do chatky.

,,Tak co chceš teď dělat?“ zeptala jsem se.

,,No o něčem bych věděl, ale nejspíš bychom měli pokračovat v tom projektu.“ Došla jsem k němu a přikývla jsem.

,,To by byla určitě ta nejrozumnější možnost, ale co čert vem projekt.“ Stoupla jsem si na špičky a začala ho líbat. Nechápala jsem, kde se to ve mně bere, ale on mě k sobě přitahoval jako nějaký magnet. Naše polibky byli čím dál tím vášnivější a já se od něj znovu musela odtáhnout, abych se nadechla. Edward nezklamal a přesunul se na můj krk.

Chtěla jsem si znovu přitáhnout jeho rty, když někdo zaklepal.

,,Co zase?“ povzdychla jsem si a odtáhla se od něj.

,,Bello to jsem já Kyle.“ Edward se zprudka otočil a došel ke dveřím ještě předtím, než otevřel, tak mi ukázal, abych zalezla tak, že na mě nebude vidět.

,,Co chceš!“ řekl zostra, když otevřel dveře. Lehce jsem sebou cukla, když jsem uslyšela ten tón jeho hlasu.

,,Potřebuju mluvit s Bellou a pokud možno o samotě.“

,,Bella tu není, a i kdyby byla tak bych tu tvou možnost asi těžko dodržel. A teď vypadni!“ zakřičel na něj a zabouchl dveře. Pomalu ke mně došel a sklonil se. ,,Neboj, nedovolím, aby ti něco udělal.“

,,Dobře,“ řekla jsem, ,,ale teď bych potřebovala trošku uklidnit.“ Natáhla jsem se k němu a on téměř okamžitě pochopil a my tak mohli pokračovat v tom v čem nás ten zmetek Kyle vyrušil.

Předchozí

Shrnutí

Další



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hate is passing 18:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!