Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Happy end for us? - 3. kapitola

Emmet And Rose


Happy end for us? - 3. kapitolaOmlovám se za zpoždění. Díl bude opět z pohledu Jane a Caia. Co se stane ve Volteře? Co Riley a Jane?

Pohled Caia:

Demetri, který přede mnou hrdě stál, mě neskutečně štval. Nesnáším ho celou tu dobu, co tu je. Přiskočil jsem k němu a utrhl mu ruku. Věděl, co ho čeká, ale nedával to najevo, ani nepípl. To mě ještě víc naštvalo a shodil jsem ho na zem. Žádná reakce.

„Víš, Demetri, musím ti něco říct."

„Co?"

„Konečně se dozvíš pravdu."

„O čem?"

„O Jane."

„Co tím myslíš?"

„Myslím tím, že ti řeknu pravý důvod vašeho rozchodu. Tím důvodem jsem já."

„Co jsi jí provedl, ty hajzle!" Chtěl se na mě vhrnout, ale já uhnul.

„Tohle bych nedělal. Přece víš, kdo jsem, ne?"

„Nebojím se smrti."

„Já vím, že ne. Ale snad by sis ještě mohl vyslechnout, co mám na srdci, ne?"

„Fajn!"

„Ta tvoje malá děvka utekla z jednoho jediného důvodu. Po celé ty dva roky, každou noc, kdy jsem mohl, jsem chodil k ní do pokoje a..."

„To jsi neudělal!!!"

„Ale ano, udělal a hned několikrát a musím říct, že se mi to líbilo. Nejmocnější upírka u Volturiových a nemohla se nijak bránit, protože chránila tebe a svého bratra."

„Jdi do pekla, ty parchante!"

„Demetri!" křikl Aro, který právě přicházel do vězení. Demetri se nezastavil, vrhl se na mě a urval mi obě ruce naráz. Zakřičel jsem bolestí. Aro ho ode mě spolu se strážnými odtrhli a odvedli ho zpátky do cely. Pomalu jsem vstal a došel k jeho cele.

„Nejlepší na tom je, že jsem v ní zadusil všechnu lásku, kterou k tobě chovala. A jak to vím? Arův dar."

 

Pohled Jane:

Právě v tento moment jsem byla sama. Riley odešel ven. Rozhodl se jít koupit auto. Výslovně jsem mu nakázala, aby šel do bazaru. Ojeté auto nám stačí. Kdyby přišel do nějakého autosalonu a vytáhl tam hromadu peněz a koupil by si třeba Porsche, lidé zde by na nás jen tak nezapomněli a Volturiovi by měli stopu. Nenápadnost je moje heslo.

 

Ležela jsem na posteli a snažila se z mysli dostat ty odporné vzpomínky. Každý den, každou minutu mého prokletého života jsem se snažila na to nemyslet. Nešlo to. Je to jako nějaká nemoc, která vás napadne a už se jí nedokážete zbavit. Celé ty dva roky mi vrtá hlavou jen jedna pitomá otázka. Proč si vybral zrovna mě? Ve Volteře je mnoho upírek, které by ho určitě chtěly. Nesnáším toho odporného, slizkého parchanta. Zničil ve mně veškeré krásné city, které jsem chovala ke své bývalé lásce, Demetrimu.

 

Ucítila jsem letmý dotyk na mé paži. Instinktivě jsem použila svůj dar. Otevřela jsem oči a spatřila Rileyho, jak se svíjí bolestí. Ihned jsem přestala. Vstala jsem z postele a pomohla mu vstát.

„Promiň, nevšimla jsem si, že to jsi ty. Moc se ti omlouvám."

„To je v pohodě, začínám si zvykat."

Koupil jsi to auto?"

Ano, je dole na parkovišti. Tam to černé," ukázal na auto a já se na něj skrz okno podívala. Vypadalo pěkně.

Dobře jsi vybral."

„Já vím," řekl a vytáhl zpod kabátu malý sáček.

Co to je?" zeptala jsem se s podezřívavostí v hlase.

Menší zpestření tohoto odpoledne. Neříkej, že jsi nikdy neměla."

Ne, neměla."

To musíme napravit," šibalsky se na mě usmál a posadil se ke stolu.

 

 

Po půl hodině jsme oba leželi na posteli na zádech a kouřili jointa.

 

 

Milovala jsi někdy někoho opravdově?" zeptal se mě Riley během naší konverzace.

Proč se ptáš?"

Zajímá mě to. Nikdy jsem to nezažil, můj život byl kratší než ten tvůj."

Milovala jsem jednoho muže. Jmenuje se Demetri. Naší lásce, ale nebylo přáno."

Co se stalo? Nechtěl tě?"

Oba jsme se milovali, ale já..." Kdybych mohla uronit aspoň jednu slzu! Otočila jsem se k Rileymu zády.

Promiň, nechtěl jsem vyzvídat." Opatrně se dotkl mého ramene. Otočila jsem se čelem k němu a lehce se usmála.

Já vím, jen to pořád bolí, víš? Když někoho miluješ opravdově a potom se stane něco hodně ošklivého, že tě to donutí přestat cítit tak krásný cit, jako je láska, bolí to. Cítíš se pak jako nějaká zrůda, které zbylo jen jediné - nenávist."

Jane, ty nejsi zrůda! Už jsem s tebou několik dní a nevypadáš na to. Necheš mi konečně říct, co se ti stalo? Neboj, nikomu to neřeknu."

Nejde to. A neptej se pořád!" křikla jsem na něj se smíchem a hodila po něm polštář. Najednou jsem se chtěla smát a ne brečet. Chtěla jsem se po dlouhé době bavit a netrápit se chmurnými myšlenkami.

Riley se na mě nevěřícně díval. Chytil mě za ruce a přitáhl si mě k sobě. Jednou rukou mi rozcuchal vlasy. A tou druhou mi držel ruce, abych se nemohla bránit, což byla hloupost. Kldině bych ho mohla přeprat, ale na co by mi to bylo?

Ty jedna opice!" zakřičel se smíchem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Happy end for us? - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!