Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Happy end for us? - 10. kapitola (epilog)


Happy end for us? - 10. kapitola (epilog)Poslední díl, poslední den pro Jane a Rileyho. Jak to všechno dopadne? Doufám, že vás to nerozbrečí, ne, že bych si tolik fandila, ale chtěla jsem to podat smutně. Snad se mi to podařilo. Jsme dva. Dva na všechno. Na lásku, na život, na boj a bolest, na hodiny štěstí. Dva na výhry i prohry, dva na život a na smrt.

 

„Nepokoušej se o nic, Jane. Náš nový člen gardy, Nika, je nebezpečnější, než ty. Dokáže pouhou myšlenkou upíra nebo člověka spálit. Což znamená, že tě zabije a zbude z tebe jen popel. Varuji tě, jeden pohyb směrem k nám a ty a tvůj mazlíček umřete dřív, než řekneš mé jméno.“

Píseň

Chtěla jsem jít za Demetrim, ale tahle výhružka mě zastavila. Proto ty samolibé výrazy. Vědí, že jsme bez šance.

„Jane,“ vydechl mé jméno Demetri. Hleděli jsme si z očí do očí. Mé oči mě pálily, chtěly brečet, prosily mě o to.

„Demetri, promiň,“ špitla jsem. Mé nohy mě zradily a já dopadla na zem. Co jsem mu to provedla? Trpěl, trpí a bude trpět a to kvůli mé osobě. Odhodlala jsem se mu opět podívat do očí. Musela jsem, chtěla jsem spatřit jeho dokonalou tvář.

„Miluješ ho?“ vyslovil Demetri otázku, kterou jsem očekávala. Tolik jsem se ho chtěla dotknout, obejmout ho, ale tím bych ukončila naše životy o něco rychleji. Jsem sobec, když chci získat více času pro sebe a svou lásku?

„Ano, miluji ho,“ odpověděla jsem jasně a zřetelně. Odvrátila jsem pohled a rozvzlykala se. Riley mě zvedl ze země a konejšil ve svém náručí.

„Nooo, partnerské vztahy jste si úspěšně vyříkali. Alane, pojď k nám. Nebudeš přeci stát na straně, kterou jsi zradil,“ vybídl Alana Aro. Tvářil se jak matka, která vítá své dávno ztracené dítě. Alan ho uposlechl a ladnými kroky se přesunul ke gardě. Já to tušila, neměla jsem ho k nám pouštět. Měla jsem ho umučit k smrti hned, jak jsem ho uviděla.

„Proč?!“ zaječela jsem na něj.

„Peníze, co jiného?“ odvětil prostě.

„Jane, přidáš se k nám? Samozřejmě i se svým novým přítelem, nebo chceš umřít?“ ptal se mě Aro. Jeho hlas zněl nevinně, jako by se mě ptalo malé dítě.

Nedokážu se tam vrátit. Možná by to pro mě znamenalo život, ale za jakou cenu? Mám býti opět Caiovou loutkou? Nikdy! Rileyho by zabili ihned, bez zaváhání. Můj život by neměl smysl. Můj život by byl nekonečné utrpení.

Vzhlédla jsem k Rileymu. Celou tu dobu ze mě nespouštěl zrak.

„Riley, já nemůžu zpátky,“ zašeptala jsem, tak aby to slyšel jen on. Riley se na mě lehce usmál a pohladil mě po tváři.

„Smrt po tvém boku, bude neskonale nádherná oproti životu bez tebe,“ odpověděl mi šepotem. Taky jsem se na něj usmála a objala ho.

„Strč si tu Volterru do svýho kamennýho zadku!“ křikl Riley na Ara. Tomu jsem se společně s Riley tiše zasmála. Přitiskl si mě víc k sobě a já vdechovala jeho neodolatelnou vůni.

„Niko,“ zavolal za sebe Aro.

Já a Riley jsme si hleděli do očí. Usmívali jsme se na sebe. Věděli jsme, že se spolu opět setkáme, doufali jsme…

„Miluji tě, ty má malá blondýnko.“

„Miluji vás, pane Biers.“

Spojili jsme naše rty v moment, kdy Nika použila svou moc…

 

Pohled Alana

Vidět jejich konec, jejich těla měnící se v popel, mě ničilo, ale i uklidňovalo zároveň. Pomstil jsem se, konečně jsem se pomstil. Garda společně s vládci pomalu odcházela. Jen Demetri klečel a tupě zíral na hromádku popela.

Přistoupil jsem k němu a zašeptal mu do ucha pravdu: „To, že jsou mrtvi, je tvá vina.“

„O čem to mluvíš? To ty jsi je zradil!“

„Ano, já je zradil, protože jsem se chtěl pomstít za Harper!“ křikl jsem na oplátku. Demetri si spojil dvě a dvě dohromady.

„Alane, moc dobře víš, že jsem nechtěl. Smrt tvé ženy mě mrzí. Nikdy jsem si to neodpustil. Ale proč jsi do toho zatáhl Jane? Měl jsi na smrt poslat mě a ne ji.“

„Harper byla výborná bojovnice, měl jsi jí krýt záda. Ale tys selhal. Jane jsem si vybral, díky tvým citům k ní. Ty jsi mi vzal mou naději na život a já ti sebral tu tvou. Konečně poznáš, jaké to je žít bez ní. Vědět, že už ji nikdy neuvidíš.“ S těmito slovy jsem se otočil a utekl pryč.

Pomsta je vykonána. Demetri trpí. Jane a Riley jsou mrtvi, zasloužili si to?

Happy end for us? Maybe in heaven ...

"Mnozí z těch, co žijí, by zasluhovali smrt. A mnozí z těch, co zemřeli, by si zasloužili žít." (J. R. R. Tolkien)

 


 

 

Děkuji všem, co tuto povídku četli. Konec nebyl zrovna happy end, ale i takový je život. Žádné happy endy. Znovu vám chci poděkovat za vaše komentáře, jejich moc mě nutila a poháněla k novým dílům, děkuji.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Happy end for us? - 10. kapitola (epilog):

 1
30.12.2012 [21:10]

ElizabetVolturiNádhera!!! Na začátku téhle kapitoly jsem si řekla že nebudu brečet. Ale brečela jsem. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Nechci tě nějak urazit nebo tak, ale lituji toho, že jsem na tuhle povídku narazila. Nechci tě nějak naštvat, ale... Prostě to bylo krásné.

20.02.2012 [19:31]

HakunamatataSkvelé! Úžasné! Dokonalé! Presne to je opis nádherného konca tohto strhujúceho príbehu.

1. :)
19.01.2012 [20:23]

nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!