Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Happy end for Leah? - 10. časť

jacobbyedwardcullen


Happy end for Leah? - 10. časť A je tu ďalšie pokračovanie tejto poviedky. Kapitola je opäť z Jacobovho pohľadu. Dúfam, že sa vám bude páčiť, aj keď sa v nej takmer nič nedeje. Príjemné čítanie praje tetuška ness :)

10. časť

Jacob

Za pár minút sme už boli na lúke pred domom Cullenovcov. Na verande stál Seth a nervózne prešľapoval z nohy na nohu. Po chrbte mi prešiel mráz a napadlo mi, čo sa ešte dnes všetko musí stať, aby to bolo príliš veľa. Akoby nestačili problémy so Samom a jeho hlúpym rozhodnutím, ešte tu máme aj vynervovaného Setha, ktorý sa pomaly mení na hysterku... Možno by sa mali postaviť do radu tí, čo ma chceli zmlátiť, nech už je to kompletné. Odrazu som si pripadal akoby som nemal osemnásť, ale osemdesiat rokov.

„Deje sa niečo, Seth?“ spýtal som sa, keď sme sa zastavili na verande. V očiach som mu čítal obavy, obavy o sestru. Takže si asi nedal dve a dve do hromady... No, ani sa mu nečudujem, len pred pár mesiacmi stratil otca a potom, ako videl ako sa z nej stáva troska, sa bál, aby ju nestratil úplne, keďže sa im Sue postavila chrbtom.

„Ja... bojím sa o Leah...“ povedal a smutne zvesil ramená. Podišiel som k nemu a položil mu ruku na rameno, prenášajúc tak Nahuelovu váhu na jednu ruku. S mojou silou to pre mňa nebol ani ten najmenší problém.

„Neboj sa, Seth. Bude v poriadku, viem to. Poď, teraz sa postaráme o Nahuela,“ dopovedal som a vtedy sa rozrazili dvere a v nich stál Edward so spokojným úsmevom na perách. Nechápavo som na neho zdvihol obočie a v myšlienkach sa pýtal, čo sa deje, ale on len pokrútil hlavou a zobral mi z rúk Nahuelovo telo. Niekam sa s ním rozbehol a potom som začul hlasy na poschodí. Povzdychol som si a rozišiel sa do domu, kde som sa posadil na pohovku v obývačke. O chvíľu sa pohovka vedľa mňa prehla a Seth si sadol vedľa mňa. Sedeli sme tam pár minút a ja som každou bunkou svojho tela vnímal Sethovu nervozitu a obavy. Pozrel som sa na neho a chcel ho nejako upokojiť, keď som zacítil závan vzduchu a odrazu vedľa nás sedeli aj ostatní Cullenovci a tvárili sa nanajvýš spokojne a usmievali sa. Takže to dopadlo dobre.

„Tak už nenapínaj, Carlisle. Je Leah tehotná?“ spýtal som sa ho na rovinu a úsmev mu zamrel na perách, rovnako ako na tvárach ostatných upírov. Jediný Edward sa tváril normálne, ale aj to asi len preto, že mi čítal myšlienky a vedel k akému záveru som sa dopracoval.

„Áno, Jacob, Leah je skutočne tehotná, ale ako si na to prišiel?“ spýtal sa nakoniec Carlisle a posadil sa oproti mne, nespúšťajúc zo mňa zvedavý pohľad. Tak to som zase vyhral v lotérii... Carlisle je niekedy zvedavejší ako nejaká puberťáčka. Edward si to asi vypočul v mojich myšlienkach, pretože sa potichu zasmial, ale nikto mu nevenoval prílišnú pozornosť.

„Nie som hlúpy, Carlisle. Keď som videl Leah po tom týždni, stále som z nej cítil Nahuela, aj keď to po týždni odlúčenia nebolo možné. Teda určite nie až v takej koncentrácii. Mal som podozrenie, ale nemohol som si byť istý, stále tu bola možnosť, že sa jeho vôňa nejako zachytila v jej oblečení. Lenže potom, keď jej prišlo zle v izbe, začalo mi to ešte viac vŕtať v hlave. Je pravda, že nejedla, ale žeby jej bolo potom tak zle? Najskôr som si kvôli myšlienke s tehotenstvom nadávať, veď to bol len týždeň, tak rýchlo predsa veci nefungujú. Ale potom som si uvedomil, že Nessie sa narodila po mesačnom tehotenstve a ak to dieťa zdedilo poloupírske gény, je možné, že bude rásť rýchlejšie. Keď potom omdlela na pláži, bol som si takmer stopercentne istý tým, že je tehotná,“ povedal som a pokrčil plecami. Všetci na mňa pozerali, akoby som mal odrazu o jednu hlavu navyše. Popravde, aj som sa tak cítil. Riešenie problémov je náročná úloha. Jediné, čo som chcel, bolo vidieť Nessie  a potom ísť spať, ale to musí ešte počkať... Minimálne dovtedy, kým s preberie Leah a ja jej všetko nevysvetlím.

„A to si mi to nemohol povedať?!“ spýtal sa napokon naštvane Seth a prebodol ma zlostným pohľadom. Keď sa naštval, bol vážne smiešny. Seth bol proste pokojný človek a vlk s veľmi dobrým ovládaním...

„Nemohol som ti to povedať, Seth. Strachoval si sa o Leah a keby som ti povedal, že mám podozrenie, že je tehotná, utekal by si okamžite za Samom a roztrhal ho na kusy,“ povedal som svoje dôvody. Bola to pravda. Možno bol pokojný, ale bojovať vedel dobre. Ak by Sama prekvapil, podarilo by sa mu roztrhať ho na kusy. A to by neprospelo nikomu, a najmenej Emily, keďže je tiež tehotná... Povzdychol som si, toto je vážne blázinec.

„Dúfam, že si to urobil aspoň ty,“ povedal napokon a zdvihol jedno obočie. Opäť som si povzdychol. Ak ma raz z tých jeho otázok nezačne bolieť hlava, tak to asi ani nebude možné.

„Nemal som dôvod urobiť to, Seth. To všetko bolo len nedorozumenie, prečítal som si to v Samovej mysli. On tam neprišiel preto, aby niekomu ubližoval, práve naopak. Prišiel, aby všetko napravil,“ povedal som a unavene zavrel oči. Vážne som sa cítil ako osemdesiat ročný dedo. Myslím, že ani môj otec, ktorý je na vozíku, sa necíti takto mizerne.

„A ty si mu uveril, že je to pravda?!“ spýtal sa zhrozene a skôr, ako som mu stihol odpovedať, za z poschodia ozval Nahuelov hlas: „Ja tvrdím, že je to pravda, Seth,“ povedal a potom vošiel do obývačky. Vydýchol som si od úľavy, keď som videl, že je živý a hlavne zdravý. Konečne sa to všetko skončilo a Nahuel môže byť s Leah šťastný tak, ako si to obaja zaslúžia. Aspoň konečne niečo končí šťastne. 

„Vitaj medzi živými, Nahuel,“ povedal som a usmial sa na neho. Úsmev mi opätoval a potom sa posadil na gauč, ktorý už bol úplne obsadený. Zadíval sa na prekvapeného Setha a začal vysvetľovať, za čo som mu bol nesmierne vďačný...

„Sam ku mne nebol krutý, Seth. Dokonca sme sa spolu aj rozprávali. Nedokázal som pochopiť, prečo to všetko robí, ale potom som pochopil. Jeho rozhodnutie bolo kruté, ale nemohol si pomôcť. Nemôžem povedať, že na neho nie som naštvaný, to by snáď ani nebolo možné. Kvôli jeho blbosti sme obaja – aj ja aj Leah – trpeli a do mu do smrti nezabudnem. Keď odišiel, začal som snovať plán na útek. Vedel som, kde je Leah a tak som sa rozhodol, že si cestu k nej vybojujem aj cez samotného Sama, hoci som nikdy nebol dobrý bojovník. Nakoniec som sa ho dočkal, ale bol som ešte slabší ako som očakával. Sam ma jedinou ranou poslal k zemi a ja som upadol do bezvedomia. Prebral som sa až hore v izbe,“ povedal a ja som nebol jediný, ktorý mal sánku niekde pri kolenách. Síce som vedel, ako to bolo, ale netušil som, že sa Sam rozprával s Nahuelom. Je síce pravda, že som si to v jeho mysli neprečítal, ale aj tak... Prekvapilo ma to, myslel som si, že Sam Nahuela neznáša.

„S tým sa Sam nepochválil,“ povedal som a zamyslene si šúchal bradu. Nahuel sa na mňa prekvapene otočil a v očiach som mu zbadal, že je zaskočený. Povzdychol som si a pokrútil hlavou na znak, že o tom nechcem hovoriť.  

„Ako myslíš, nepochválil sa?“ spýtal sa prekvapene Seth a ja som si až príliš neskoro uvedomil, že nikto nevie o tom, že Samovi môžem prečítať úplne všetky myšlienky. To som na seba opäť ušil búdu. Smutne som si povzdychol a ako-tak sa sústredil na Setha. Kedy naposledy som vlastne spal? No... Tých štyridsať hodín to už bude. Sa až čudujem, že som ešte schopný nejako uvažovať.

„Vieš, že ako Alfa môžem so Samom komunikovať v myšlienkach. Ale ja dokážem aj niečo iné... Ako rodený Alfa vlk mám určitú schopnosť, alebo niečo také. Keď sa sústredím, dokážem prečítať všetky Samove myšlienky. Prečítal som si aj to, ako to bolo naozaj na tej pláži, ale o tom, že sa rozprával s Nahuelom, som tam nič nevidel,“ povedal som a pokrčil ramenami. Seth vyzeral, že ešte pár milimetrov a oči bude naháňať po zemi a ani Nahuel a ostatní upíri na tom neboli o nič lepšie. To som im zase mal čo povedať...

„Mal by si si ísť pospať,“ povedal Edward, ktorý počul moje unavené myšlieky. Nikdy by som si nemyslel, žeby sa ku mne mohol správať priateľsky, ale odvtedy, ako je z Bells upír a má dcéru, ku ktorej som sa pripútal, správa sa ku mne ako k priateľovi, nie ako k nepriateľovi. Pravdou je však aj to, že odkedy som sa pripútal k Nessie, upíri mi tak nesmrdia. Popravde, nesmrdia mi vôbec.

„Vďaka za ponuku, ale ešte musím ísť za Emily a pogratulovať jej,“ povedal som a opäť unavene zavrel oči. Mal som nutkanie už ich neotvoriť, ale je toho ešte toľko, čo musím urobiť. Byť Alfa je vážne o hubu.

„Pogratulovať jej k čomu?“ spýtal sa ma zvedavo Seth a tým ma prebudil z tranzu. To tu človek nemôžem mať ani pár minút pokoj?!

„Emily je tehotná, Seth,“ povedal som pokojným hlasom a radšej sa ani nedíval na reakcie ostatných, len som potichu čakal, či ma niekto ešte bude otravovať.

„Ona je tehotná? Veď to je úžasné,“ ozval sa odrazu hlas, ktorý patril Leah. Otvoril som oči a uvidel ju stáť vo dverách. Konečne sa prebrala...

»» zhrnutie ««


Venovania k tejto kapitole: ada1987, ema, terra, lulu, ada, mimax15, lilith, Eliza2 a Rosema. Som veľmi milo prekvapená vašim záujmom a ďakujem sa milé komentáre. Veľmi ma potešili. Ja dúfam, že vás aspoň trošku potešila táto kapitola.

Vaša ness :)

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Happy end for Leah? - 10. časť :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!