Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hajzel - Prológ + 1. kapitola

Já jako Daenerys... RLC.


Hajzel - Prológ + 1. kapitolaTáto poviedka je z iného súdka, než ste zvyknutí. Edward Cullen je poriadny hajzlík. Užíva si s dievčatami a keď na školu vo Forks nastúpi Bella, nová študentka, upriami svoju pozornosť na ňu. Je ňou fascinovaný a priťahuje ho práve to, že ona ho nechce. Bella sa na jednej oslave opije a podľahne. Edward dosiahne svoje, ale situácia sa skomplikuje. Bella naďalej odmieta Edwarda a skrýva pred ním aj malé tajomstvo. Toto tajomstvo však bude po krátkej dobe odhalené a Edward sa bude musieť postaviť k vzniknutej situácii ako muž. Získa si Bellu? Príjme Bella zistenie, kto Edward vlastne je? Viac neprezradím... Dúfam, že si táto poviedka získa čitateľov. Pekné čítanie. Lolalita

 

Prológ:

Edward Cullen je egocentrické, hnusné prasa. Od chvíle, ako som nastúpila na strednú školu, ma doslova prenasledoval. Poznala som jeho povesť. Pretiahol každú študentku, ktorá bola trocha k svetu a hovorilo sa, že mu podľahli aj niektoré profesorky. Statočne som ho odmietala a vyhýbala sa mu. Raz som však toľko šťastia nemala. Boli sme na oslave narodenín a ja som trocha pila. Nechápem prečo ho Angela pozvala. Využil ma. Netvrdím, že nie je krásny, ale tá povaha...

Nič to nemení na tom, čo sa stalo. V sekunde som bola v jednej prázdnej izbe a on so mnou. Bozkával ma a ja som po chvíli zabudla na všetko. Po prvýkrát som si to predstavovala inak. Vlastne si z toho veľa nepamätám. Na druhý deň som sa nenávidela a ten jeho arogantný úsmev ma privádzal do šialenstva. Ako mohol Boh stvoriť také prasa?

Jeho sestra Alice bola celkom milá, ale on bol príšera. Krásny navonok, skazený a zlý vo vnútri. Chcela som na to, čo sa stalo, rýchlo zabudnúť, ale on akoby bol posadnutý. Neustále ma prenasledoval a ničil mi život. Bol úplne všade a najviac ho bavilo privádzať ma do rozpakov. On vedel presne, kde zaťať do živého. Naučila som sa sklopiť zrak, na uši som si dala MP4 a snažila sa byť neviditeľná. On ma však videl všade. Začala som ho nenávidieť a to nielen preto, že ma zneužil. Využil to, že som bola opitá a to by urobil len obyčajný hajzel.

Je to už týždeň, čo sa to stalo. Chvíľu upriamil svoju pozornosť na Jessicu, ale vážne len na chvíľu. Taký je Edward Cullen. Hnevalo ma, že sa to stalo, ale čo sa s tým dá robiť. Ak by sa to dozvedel môj otec, najprv by zabil mňa, a potom toho chudáka. Charlie ma stále pocit, že ma musí chrániť.

 

1. kapitola

Bella:

Ten odporný bastard ma pritlačil k stene. Jednou rukou mi zdrapol zápästia nad hlavou a druhou mi držal ústa. Kolenom sa mi vklienil medzi stehná a než som sa stihla spamätať, bol medzi nimi. Jeho ruku na mojich ústach vystriedali pery. Dorážal na mňa a tlačil sa oproti môjmu telu tak silno, že som sa nemohla nadýchnuť. Snažila som sa ho odtlačiť, ale nešlo to. Prudko som pootočila hlavou a na chvíľu som si vyslobodila pery. Hlasno som vykríkla a on sa len tlmene zasmial.

„Nechceš ma pohrýzť? Mám to rád,“ precedil cez zuby a znova ma začal bozkávať. Z očí mi tiekli slzy. Vedel, ako ma zlomiť. Zrazu sa otvorili dvere a Edward odo mňa prudko odskočil.

„Čo sa tu deje, pán Cullen?“ opýtal sa učiteľ nahnevane. Edward sa len pousmial a arogantne odvrkol:

„Nič, pane. Len sme sa trocha... No, pár bozkov ešte nikoho nezabilo.“ Učiteľ sa na mňa pozrel.

„Ste v poriadku, slečna Swan?“

„Iste, pane,“ šepla som.

„Ešte raz a nahlásim vás riaditeľovi,“ štekol učiteľ a počkal, kým obaja vylezieme z kumbálu. Rýchlo som okolo neho prebehla. Cullenovcom sa prepečie všetko. Prešla by im aj vražda. Edward je najhorší. Arogantný a odporný. Ich rodina túto školu drží nad vodou, a tak by ma tam mohol aj znásilniť a učiteľ by nepovedal ani slovo. Už som na vyučovanie nešla. Dvíhal sa mi žalúdok. Edward bol na mňa vysadený. Ušla som mu už minimálne stokrát. Niekedy mám pocit, že sa takto len baví. Utekala som cez parkovisko k svojmu autu. Hľadala som v plecniaku kľúč, keď sa nado mnou znova objavil. Vypískla som.

„Daj mi konečne pokoj,“ štekla som.

„Tebe sa to so mnou nepáči?“ opýtal sa pobavene.

„Radšej by som umrela, než sa s tebou zahodila. Za toto ťa môžu zavrieť. Udám ťa,“ štekala som. Edward sa ku mne nahol a v sekunde som bola opretá o svoje auto a on mal jazyk v mojich ústach. Teraz bol však omnoho nežnejší. Jazykom preskúmaval moje ústa a vydychoval svoju sladkú vôňu. Podlamovali sa mi kolená. Neviem ako je možné, že na mňa takto pôsobil. Točila sa mi hlava a keby sa na mňa netlačil, tak som na zemi. Jemne sa odtiahol a ja som sa ho v strachu, že spadnem chytila okolo krku. Pobavene sa zasmial a znova sa začal pritláčať na moje pery. Rýchlym pohybom sa pretočil tak, že sa opieral o kapotu auta on a ja som sa pritláčala na neho.

„Hm, hm...“ ozvalo sa zakašľanie. Prechádzali okolo nejaký študenti a dobre sa bavili. Edward sa odtiahol a usmial.

„Mám svedkov, že si sa po mne váľala. Choď ma udať!“ Začal sa hlasno smiať. Silno som ho udrela do hrude a začala na zemi v plecniaku hľadať tie sprosté kľúče. Nahol sa a vybral mi ich z predného vrecka. Naskočila som do auta a snažila sa naštartovať, no tá rachotina zas zradila. Edward stál pri mojom okienku, opieral sa o dvere a dobre sa bavil. Prudko som otvorila dvere a on dostal poriadnu ranu do rozkroku. Vo chvíli sedel pri pneumatike a bolestne syčal. Padla som k nemu na kolená.

„Si v poriadku,“ šepla som.

„Nie, nie som. Vykastrovala si ma,“ zachrapčal. Na jednej strane mi mykali kútiky a na druhej som sa bála, že som mu ublížila. Podoprela som ho a pomohla som mu postaviť sa.

„Prečo mi nedáš pokoj, Edward,“ opýtala som sa trpko.

„Lebo ťa zbožňujem,“ šepol mi do ucha a aj keď sa bolestne držal za rozkrok, otrel sa perami o moje ucho. Zachvela som sa a vydýchla.

„Ty zbožňuješ sám seba a baví ťa ubližovať mi,“ šepla som. Edward sa napriamil.

„Aby si videla, že viem byť dobrý chlapec, odveziem ťa domov.“

„Nešla by som s tebou, aj keby som mala ísť peši a po daždi,“ povedala som sucho. On sa pozrel na oblohu a uškrnul sa.

„Mám pocit, že sa ti to splní,“ zasmial sa. Nahnevane som si vzala plecniak a šla som naozaj peši. Zrazu začalo kropiť a následne liať. Bola som mokrá ako myš a domov som mala ešte riadny kúsok. Po chvíli pri mne zaparkovalo strieborné Volvo a ja som pretočila oči. Spustil oknienko a usmial sa.

„Tak naskoč,“ šepol.

„Nie. Radšej umriem na zápal pľúc,“ štekla som. Vypol motor a vyskočil z auta. Než som sa stihla spamätať, sedela som na sedadle. Celú cestu sa dobre bavil. Ja som z nim neprehovorila ani slovo. Len som sa modlila, aby sme už boli doma. Keď zastavil pred naším domom, rýchlo som siahla na kľučku, ale bolo zamknuté.

„Môj otec je doma,“ povedala som v panike. Bolo mi jasné, že zas niečo vymyslel.

„Viem, že nie je. Myslel som, že sa trocha porozprávame,“ šepol a hneď sa nakláňal k bozku. Udrela som ho do hrude.

„Ktorej časti toho, že ťa nechcem, nerozumieš?“ štekla som.

„Chceš ma a veľmi...“ povedal zastrene.

„Nechcem. Si odporný, slizký, surový a stále nadržaný. Pokiaľ viem, tak chodíš s Jessicou a ja nemám záujem.“

„Na tej oslave sa mi to nezdalo. Bola si tak sladká. Neviem na to prestať myslieť.“

„Bola som opitá!“ štekla som.

„Tak poďme na pohárik,“ šepol.

„Tebe nevadí, že musím byť na mol, aby som ťa chcela?“ opýtala som sa so zdvihnutým obočím. Zarazil sa a nahnevane odomkol dvere auta.

„Nenamýšľaj si. Takých ako si ty, môžem mať stovky a aj lepších. Nestála si za nič. Len som ti chcel dopriať ten zážitok za triezva. Mrzí ma, že som ťa ukrátil o pôžitok,“ zavrčal.

„Dalo by sa to nazvať znásilnením. Využil si ma.“ Bolo mi do plaču a na mojom hlase to bolo počuť.

Nahnevane sa na mňa pozrel a chytil ma za ruku. Chcel niečo povedať, no ja som sa vytrhla. Vybehla som von a rýchlo utekala k dverám. Vyrazil tak prudko, že z pod kolies odletoval štrk. Ja som si vydýchla, že vypadol, no zároveň som sa omámene oprela o dvere. Som strašná krava. On nie je nič viac než namyslený ignorant, ktorý ma chce len preto, že ja ho nechcem. Hajzel jeden.

2. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hajzel - Prológ + 1. kapitola:

 1 2   Další »
14. Wera
08.09.2011 [15:46]

WeraÚžasné, báječné jdu honem na další Emoticon Emoticon

28.08.2011 [19:06]

Kachna13Wow je to vážně dobré. Všude jsem tuhle povídku viděla a prostě jsem se neměla ji číst. Ale jsem ráda že jsem začala. Takže hurá na další kapitolku :) ♥

18.08.2011 [21:29]

TerisekkLíbí se mi, jak jsi vynechala dlouhý začátek a přešla rovnou do akce. Emoticon
Hned první díl navnadí na další díl. Emoticon
Edward je fakt hajzl, ale líbí se mi to. Takže jsem se vlastně přidala k dalším zvrhlíkům, protože on chtěl Bellu znásilnit, což by se nám líbit nemělo. Emoticon Jdu rychle na další díl. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.08.2011 [21:44]

lenuskaemm Emoticon jáj chúda bella ale aj chudák edward s časti.. Emoticon

10. lilibo
04.08.2011 [22:57]

liliboTak jsem si řekla, že není dobrý tvou povídku číst od konce a dala se do toho ze začátku. Navíc jsem zvyklá komentovat, jen mi to prostě přijde blbý dělat uprostřed povídky, tak se to teď snažím napravit. Emoticon
Jsem tak moc ráda, že jsi nezačala nějakým pitomým vysvětlováním, ale rovnou přešla do akce. Většinou nemám začátky ráda, protože se v nich nic neděje a jsou nejnudnější částí povídky. U tebe je začátek naprosto BOMBASTICKEJ! Vážně nádhera. Emoticon Emoticon Emoticon

20.07.2011 [16:42]

Faire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.07.2011 [17:31]

ShindeenKonečně jsem si na tu povídku udělala chvilku času a musím říct, že po první kapitole jsem víc než nadšená. A jelikož asi ani nejsem schopná vyplodit kloudnou větu, raději jdu okamžitě na další kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.07.2011 [20:45]

CissyÚžasný

6. zuzka :D
06.07.2011 [17:59]

až teraz som pochopila prečo je moja sesternica na tejto poviedke takmer závislá... je naozaj super :D

03.07.2011 [15:26]

dcvstwilightTak to je něco! Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!