Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hajzel - 48. kapitola

?


Hajzel - 48. kapitolaPovídka se umístila na prvním místě v anketě o Nej povídku měsíce, a tak ji dáváme na titulní stranu. Gratulujeme. :)

V tejto kapitolke Bella prezradí Edwardovi, že je tehotná. Edward ju tiež prekvapí. Ako myslíte, že zareaguje? Pekné čítanie. Lolalita

Bella:

Keď sa večer náš anjelik zobudil, išli sme na návštevu k starým rodičom a ja som mu ešte stále nemala šancu povedať tú novinku. Bála som sa však, že by to na neho bolo na jeden deň veľa, no na druhej strane, ak mu to nepoviem, bude nafučaný, že sa o všetkom dozvie posledný.

Vo dverách ma odchytila Alice.

„Ako zareagoval?“ Nedočkavosťou celá nadskakovala. Pripadalo mi zvláštne, že nič nevidela.

„Nepovedala som mu to, lebo sa nedalo. Poviem večer, keď od vás odídeme. Ty si bola ticho, dúfam?“ Hodila som na svoju švagrinku prosebný pohľad.

„Mlčím ako hrob, len teraz musím myslieť na niečo iné, inak sa to dozvie z mojej hlavy.“ Sprisahanecky sme na seba s Alice celý večer mrkali. Edward si nič nevšimol. Najskôr bol ešte celý uveličený z môjho náhleho vyznania. Nedočkavo, ako malé dieťa, sa ma celý čas dotýkal a nenechal ma na sekundu bez svojej prítomnosti.

„Nepôjdeme už?“ pýtal sa ma už asi piatykrát.

„Teraz ste prišli. To si nemôžeme tvoju manželku a vnučku vôbec užiť?“ Esmé sa na Edwarda škaredo zadívala. Carlisle sa zachichúňal nad ostrosťou svojej manželky. Edward len ospravedlňujúco sklopil oči. Postavila som sa s Renesmé v náručí a bez okolkov ju podala Esmé. Vyvalila na mňa podozrievavo oči.

„Chceš tu dnes zostať spinkať?“ opýtala som sa dcérky a vedela som, že bude chcieť. Hneď nám ukázala obraz Jaspera a Emmetta, ako ju nosia po celom dome a robia zo seba bláznov, aby sa smiala. Edward sa na mňa prekvapene pozrel. Nechávala som ju tu len výnimočne. Dnes som na to mala dôvod a reakcia mojej svokry mi len pomohla.

„Vážne nám ju na noc necháš?“ opýtal sa Carlisle s rozradosteným úsmevom.

„Iste. Dnes vám ju nechám a garantujem, že na budúce ju už chcieť nebudete,“ zasmiala som sa. Renesmé si vyžaduje neustálu pozornosť a keď jej niečo sadne na nos, dokáže plakať aj celé hodiny. Edward ju hrozne rozmaznal. Dá jej všetko, o čo si pípne. Naša maličká ma šiesty zmysel. Odo mňa toho toľko nevyžaduje, ale ako náhle sa ocitne v náručí upíra, jej požiadavky rastú do neba. Viem si živo predstaviť, ako to tu bude dnes večer komandovať a riadiť.

Keď sme nasadli do auta, bol môj manžel nadšený, ako som to dobre vymyslela a že ma bude mať celú noc pre seba. Celý sa rozplýval. Ja som zamyslene sedela na sedadle a pozerala pred seba.

„Môžeme sa po ňu vrátiť,“ šepol po chvíli. Nechápavo som na neho pozrela.

„Vidím, aká si celá nesvoja, že ju tu nemáš.“ Hľadel mi do tváre. Moje zamyslenie si vyložil po svojom. Pohladila som ho po ruke.

„Zajtra škola nie je, a tak si aspoň trocha oddýchnem.“ Ďalej som sledovala cestu a rozmýšľala, akým spôsobom mu mám oznámiť dobrú novinu. Už som vedela, že upír skolabovať nemôže a to ma trocha upokojovalo.

Dorazili sme domov a ja som šla do sprchy. Dopriala som si polhodinový relax. Keď som prišla do spálne, všade horeli sviečky a Edward ma čakal len v čiernych boxerkách a so širokým úsmevom. Bol rozkošný. Pripadal mi ako nedočkavý chlapec. Mala som na sebe uterák. Laškovne som ho zhodila a v duchu som sa už tešila, ako ho schladím. Prešla som k posteli a on ma hneď objal a stiahol pod seba. Končekmi prstov mi prechádzal po pokožke.

„Edward, musím ti niečo povedať,“ šepla som.

„Áno?“ zašomral a nenechal sa rušiť pri bozkávaní môjho krku. Rukami blúdil po celom mojom tele. Pohodlne sa uložil medzi moje stehná. Dookola som si opakovala, že nesmiem podľahnúť. Musím mu to povedať.

„Edward, som tehotná.“ Najprv nijako nereagoval. Pokračoval v tom, čo robil. Drobunkými pusinkami mi zasypával dekolt.

„Počul si? Som tehotná,“ zopakovala som to ešte raz.  Zarazil sa, nadvihol sa na lakťoch a šokovane sa zasmial.

„Ten Emmett ťa nič dobré nenaučil. Takto si zo mňa strieľať,“ povedal po chvíli uvoľnene a prisal sa mi na pery.

Ja som však nereagovala a bozky mu neoplácala. Edward sa znova odtiahol a teraz už na mňa nepozeral šokovane, ale v očiach sa mu zrkadlila panika. Nekompromisne som sa na neho dívala a čakala, čo bude. Trocha som sa bála, že vyletí zo spálne a ujde, tak som okolo neho pre istotu zovrela stehná. Prišlo mi to z mojej strany troška uletené, ale istota je istota.

„Si tehotná? Vážne si?“ opýtal sa vydesene. Teraz som sa začala obávať aj ja.

„Myslíš, že o niečom tak dôležitom žartujem?“ Edward sa posadil spolu so mnou na okraj postele. Hľadel mi do očí. Opatrným pohybom ma zo seba zložil a potom doslova vybehol z izby. Chvíľu som nechápavo sedela a potom som nahá vybehla na chodbu za ním.

„Edward?“ šepla som a šla na prízemie za šramotom. Edward sa na mňa prekvapene otočil. V ruke držal škatuľku, ktorú mi bez slova podal. Rovnako mlčky som ju vzala. Nevedela som, čo mám čakať. Ničomu som nerozumela. V škatuľke bol prsteň s diamantom. Bol oveľa väčší, než môj zásnubný.

„Ja som nemožný, Bella. Najprv som ťa požiadal o ruku, lebo nás k tomu prinútili okolnosti. Chcel som ťa požiadať znova, bez toho, aby nás niečo ovplyvňovalo. Teraz sa dozviem, že si tehotná, ale ja už nechcem čakať, kým mi dáš druhé dieťa, aby som to urobil.“

Edward si kľakol na kolená. „Isabella, milujem ťa viac, než dokážem vypovedať. Si to najúžasnejšie, čo ma mohlo stretnúť a ja ťa žiadam, aby si sa znova stala mojou ženou. Žiadam ťa o ruku, lebo ťa milujem a chcem, aby si sa pre život so mnou rozhodla zo slobodnej vôle a nie preto, že ťa do toho niekto tlačí. Ja ťa budem naveky milovať, lebo ty si dôvodom, prečo existujem,“ povedal s pohľadom upretým do mojich očí.

Je síce pravda, že mu nebezpečne skĺzaval na moje prsia a nižšie, ale snažil sa ovládať. Prekvapil ma. To, čo povedal, ma odzbrojilo. Dívala som sa na neho a nebola schopná zo seba dostať čo i len slovíčko. Sucho som prehltla.

„Najprv mi povedz, či si rád, že budeme mať ďalšie dieťatko.“ Edward sa nádherne usmial.

„Rád? Ako to povedal Emmett pri prvom? Že som borec? Som super borec, Bella. Som nadšený. Viem, že to nebude ľahké a viem, že sa určite bojíš, ale zvládneme to.“ Oči mu žiarili.

Kľakla som si k nemu. Stále som držala krabičku, keď môj manžel už nevydržal čakať na odpoveď a vtlačil ma do mäkkej kožušiny na dlážke. Perami sa prisal na môj krk a presunul sa na bruško, kde pritlačil ucho. Prestala som dýchať, aby lepšie počul. Potom sa vrátil k mojej tvári. Končekmi prstov ma pohladil tak jemne, že som to takmer necítila.

„V jedno dúfam za nás troch. Teda štyroch.,“ usmial sa a ja som nechápavo zakrútila hlavou.

„Dúfam, miláčik, že budeš menej paranoidná a podozrievavá,“ škeril sa.

„Prestaň s tým, lebo si ťa po druhýkrát nevezmem,“ šepla som.

„Takže si ma vezmeš?“ Široko sa zazubil.

„Áno...“ vydýchla som omámene.

Nikdy som celkom nepochopila, čo to majú Cullenovci za chorý zvyk brať sa opakovane, ale v našom prípade to bolo iné. Prvá svadba za veľa nestála. Ako povedal Edward, bolo to z donútenia a vôbec som sa netešila. V jednom som mala jasno. Chcem si Edwarda znova zobrať a tentokrát budem naozaj šťastná nevesta. Nie, ja budem najšťastnejšia nevesta sveta, lebo si budem brať muža, ktorého milujem a ktorý mi dal jednu nádhernú dcéru a čoskoro sa narodí aj naše druhé dieťatko.

47. kapitola - 49. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hajzel - 48. kapitola:

 1 2 3 4 5 6 7 8 9   Další »
30.07.2012 [19:18]

BadLovelyLucyNo to je prostě nádhera. Emoticon Emoticon Dokonalost sama. Dlouho jsem nekomentovala, ale to jen proto, protože jsem hltala slovo od slova a prostě se nemohla odtrhnout. Nádhera. A dost mě mrzí, že se nedočkám radostného těhotenství, protože už zbývá málo dílků, ale doufám, že v nějaké jiné povídce od tebe na něj narazím. Prostě tvoje psaní miluju Emoticon Emoticon

89. vesper
29.09.2011 [15:40]

vesperježííííšmarjááááá a POVÍDKA SE UMÍSTILA NA 1. MÍSTĚ!!!!!!!
Gratuluju, gratuluju!!!
Strášně moooc si to zasloužíš!!!

88. vesper
29.09.2011 [15:39]

vespera budou myšičky dvě - teda už jsem ti to chtěla napsat dřív, ale pokaždé jsem zapomněla - to pojmenování myšička je rozkošné!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

a žádost o ruku - Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon nahá Bella a polonahý Edward - tak to stálo za všechny prachy! Úplně odzbrojující představa!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Edward byl sladký! a jak nechli myšku u Cullenů a než se Bella osprchovala, Edward nachystal atmosféru na "rodičovskou zábavu" Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon to mě pobavilo!!! ta představa, jak se těší jak malý kluk na vánoce Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
No ale stejně něžný Edward je nej nej nej Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
tak doufám, že se opravdu snažil, aby Bella nechytala moc paranoidních a podezřívavých záchvatů... Emoticon Emoticon Emoticon

úplně super!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

87. Inoma
26.09.2011 [20:59]

InomaDoháním resty v komentářích, takže se omlouvám, že píšu až teď, ale bylo málo času. Bella musela ty upíry vyšokovat - nechat jim Nessie. Ale jak jinak to povědět, aby měli soukromí Emoticon Emoticon Emoticon Kapitola byla nádherná. Já jsem si hned říkala, že ty svíčky nezapáli Edward jen tak pro nic za nic Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

86. empatty
20.09.2011 [18:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Krása.

85. Faire
19.09.2011 [16:15]

Faire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.09.2011 [20:08]

lenuskaemmpekné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

83. kiki
18.09.2011 [16:36]

úžasná, fakt!!! nejlepší povídka co sem tady četla :)

82. fronka1
18.09.2011 [11:42]

Emoticon lepšiu +seriu som nečitala obdivujem vas ste dokonala Emoticon

17.09.2011 [22:55]

Mata011Ja som taká šťastná, že si sa rozhodla aj pre tento koniec Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6 7 8 9   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!