Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hľadal som ťa...21. kapitola

plakát 4


Hľadal som ťa...21. kapitolaďalšia časť:)

21. Hľadal som ťa!

hudba

Zase raz som kráčala do práce s viac než mŕtvolnym výrazom. Chúdence deti, dúfam že ich nevystraším. Vo dverách základnej školy ma už aj vítal Thomas, školník. Len sa pousmial a povzdychol si. Zo začiatku sa ma aj pokúšal rozveseľovať, ale asi mu konečne došlo, že ja sa už nemám prečo usmievať. Zašeptal milé „dobré ráno, slečna“ a ja som mu neprítomne odpovedala.

Prešla som po chodbe a ani neviem ako, už som sedela vo svojej kancelárii a popíjala kávu, ale ani tá mi nepomáhala od bolesti hlavy. Keď sme prichádzali do tohto mesta, každý hovoril o tom že je tu zväčša slnečno, no po celú dobu, čo som tu ja ani raz nebolo slnečno. Stále iba husté mračná a dnes obzvlášť... tým mi ešte zhoršovali náladu. Pozrela som sa na hŕbu papierov na mojom stole...

Poslednou dobou je to stále stereotyp. Ráno vstať, upraviť sa, sukňa, blúzka, silónky, vysoké čižmy. Raňajky a ísť do práce, vyriešiť pár problémov, i keď mám pocit, že sa mi to stále iba hromadí... a potom? Ísť zase domov a nechcene premýšľať...  A večer pár slov s Danom a Mattom, umyť sa a sladký spánok, pri ktorom vždy vidím jeho... nedá sa ho zbaviť, ani len na jediný deň... a ani sa ho nechcem zbaviť... ani jednej spomienky...

Niekto zaklopal na dvere.

„ Ďalej“

Vyzvala som klopajúceho. Spoza dverí sa vyrojila ryšavá hlava a dve prenikavé zelené oči.

„ Damien, poď ďalej, čo si zase urobil?“

Niekedy za mnou posielali deti aj cez hodinu, bola som vychovávateľ a psychológ v jednom, ale Damien nebol zlé dieťa... on bol... len iný, bol z detského domova a preto ho rady deti odsudzovali. Primoc hyperaktívny a primoc nepochopiteľný pre druhých. Bol moc inteligentný a môj názor bol, že na tejto škole ho bola škoda, brzdila ho... Podišiel ku mne a posadil sa mi ako vždy na kolená.

„ Keď... Mabel, oni ma nemajú radi, všetci sa mi stále smejú... a ja som to už nevydržal a pobil som sa... ale za  svoju česť“

Zašeptal a malé detské slzičky mu zmáčali celú tvár. Hlavu mi zaboril do blúzky a tíško nariekal. Ach... moje zlatíčko...

„ Damien... ja viem že ťa to bolí, ale bitkou nič nevyriešiš... neznižuj sa na ich úroveň a keď ti niečo povedia, len sa pousmej, uvidíš, oni ti raz dajú pokoj, len to skús.“

Šepkala som a hýčkala v objatí to malé ryšavé kĺbko nešťastia. Tisol sa ku mne bližšie a ja som zase začala cítiť tú túžbu. Strašne by som si chcela Damiena adoptovať, ale nemôžem... nemal by otca a ešte to moje „úžasné“ vlčstvo... Nechcela som ho vystavovať takému hroznému osudu... hoci niekedy mám pocit, že by mu bolo so mnou skvelo... ale môže mu byť i tak lepšie.

„ Vieš že ťa mám skutočne rád Mabel? A ja si myslím, že i ty mňa máš rada, si jediná osoba, čo sa tak pekne ku mne správa... a vždy mi pomáha, vieš si pre mňa ako Anjel a ja sa každý večer modlím, aby si ťa Boh vážil, že si jeho anjel na zemi“

Šepkal stále dookola a mňa tým prinútil ku slzám. Zovrela som ho ešte pevnejšie vo svojom objatí. Začínala som ho milovať, začínal byť pre mňa ďalší človek, a ktorom som bola závislá... a nebolo to správne... keby i jeho stratím... ja by som to už neprežila. Poutierala som si slzy a pozrela sa na už usmievajúceho sa Damiena. To on je skôr ako anjelik, malá bucľatá tvár, veľká medzera medzi prednými zúbkami, chudučké telíčko a vlnité ryšavé vlásky a tie jeho oči... naozaj zlatíčko...

Musela som sa vzchopiť, nemohla som už byť na ďalšom človeku závislá.

„ Damien, zlatko, už sa kvôli tomu netráp, keby sa ťa riaditeľ pýtal, tak som ti dohovárala dobre? Teraz choď do triedy a všetkým to tam natri“

Vypískla som víťazne a Damiena pošteklila. Ihneď sa miestnosťou rozoznel jeho krásny detský smiech... ten ozajstný smiech. Damien bol ešte len prvák... nechápem prečo musí mať práve takúto budúcnosť... Ešte raz sa na mňa pozrel a spravil niečo, čo ma úplne dostalo. Pobozkal ma na líce a zase sami ovinul okolo krku. Najprv som bola mierne zaskočená, ale potom som sa vzbudila a začala ho tiež objímať.

„ No už choď, ty otrava“

So smiechom som ho vyhadzovala... nebol to pravý smiech, ale potrebovala som aby sa Damien aspoň trochu usmieval. Ihneď zo mňa zoskočil a mieril si to ku dverám.

„ A nezapomeň, kašli na nich, oni sú hlúpy, to ty si Einstain“

Zašeptala som. Damien ešte pri dverách prikývol a už aj ho nebolo. Ťažko som dopadla na sedačku a povzdychla si. V tom sa zase otvorili dvere a Damien sa usmieval.

„ Mabel máš návštevu“

Hovoril to tak nadšene, nechápala som, čo tým myslí...

„ Tak ju pošli dnu a už aj choď na hodinu“

Povedala som mu mierne z úsmevom.

„ Tak dobre...“

Unudene odpovedal a s niekým sa ešte vonku rozprával. Chcela som si aspoň trochu poupratovať stôl, nech moja „ návšteva“ ma nemá za bordelárku. A tak som si upratovala, keď zrazu sa ozval ten najkrajší hlas na celom svete.

„ Hľadal som ťa...“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hľadal som ťa...21. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!