Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guvernantka - 19. kapitola

rozvrh hodin Bella


Guvernantka - 19. kapitolaBella sa pokúsi rodinu upírov posadiť za jeden jedálenský stôl. Ako to asi dopadne? Príjemné čítanie. Lolalita

Bella:

Padla som do toho po hlave. Hodila som za seba všetko, čomu som roky verila. Mala som svoje pravidlá. Pravidlo jeden bolo - nezvyknúť si príliš na zverené dieťa. Ja som tú malú jednoducho zbožňovala. Už som si nedokázala predstaviť, žeby som tú malú jašteričku nemala na očiach. Druhé pravidlo bolo - nepustiť si rodinu, v ktorej som, pod kožu. Zas chyba. Každý z týchto ľudí si v mojom srdci našiel zvláštne miesto. Tretie bolo - ani sa len nepozrieť na pána domu. On je tabu. Nielen, že som sa na neho pozrela, ja som sa do neho rovno zamilovala. Mala by som si za tieto prešľapy mlátiť hlavu o múr, no ja som bola šťastná. Asi prvýkrát v živote som sa cítila dôležito. Edward mi venoval množstvo pozornosti. Bol galantný a vrúcny. Dával mi priestor a netlačil na mňa. Ja, šedá myška som sa zrazu cítila ako princezná, rozmaznávaná dokonalým princom.

Nessie bola ako anjelik. Neustále okolo nás poletovala a ja som sa dokázala len smiať. Nedokázali ma vyviesť z miery ani Jasper s Emmettom. Pochopila som, ako chutí ten pocit, že vás niekto ľúbi. Bolo to neskutočné, že aj ja, dievča, ktoré nič nemá, má zrazu všetko. Bolo to príliš krásne, aby to mohla byť pravda a predsa sa to dialo.

Cullenovci fakt, že som s Edwardom, prijali celkom dobre. Nikto z nich ma neosočoval a nesprával sa ku mne nejako nepríjemne. Problém som mala len trocha ja. Kde je tá hranica medzi tým, že som guvernantka malej Renesmee Cullenovej a priateľka pána Edwarda Cullena? Starala som sa o Renesmee hrozne rada, k tomu som sa istým spôsobom starala aj o Edwarda a dostávala som k tomu ešte plat. Ako jeho priateľka by som sa mu mala o dcéru postarať zadarmo. V tomto som mala dosť zmätok.

S Edwardom sme sa spoznávali. Bolo to nádherné. Nesmelé dotyky, ktoré sa väčšinou končili vášnivými bozkami a neschopnosťou odtrhnúť sa od seba. Pred Nessie sme si, samozrejme, dávali pozor. Maximálne ma objal, alebo letmo pobozkal na pery. Bola v tom určitá úcta a rešpekt a to mi vyhovovalo.

 

Dnes bol Edward zas v práci. Dlho som sa s Renesmee neučila, a tak som sa rozhodla, dohnať zameškané. Napadlo ma, trocha sa blysnúť. Nie som dobrá len na varovanie detí, ale zvládam viac vecí, ktoré má zvládať dobrá žena. Malicherné, no chcela som zapôsobiť.

S Nessie sme sa naraňajkovali. Plánovala som prejsť s mojou zverenkyňou stolovanie, a tak som požiadala Esme, či smiem uvariť. Súhlasila a večera bola plne v mojej réžii. Okamžite som začala uvažovať, čo ukuchtíme.

„Nessie, miešaj, aby sa neurobili hrudky. Chceme predsa, aby to všetkým chutilo,“ šepla som. Nessie odtiahla mixér z nádoby s pudingom.

„Komu to má chutiť?“ opýtala sa s vyvalenými očami.

„No všetkým. Navečeriame sa spolu tak, ako sa to má. Pripravíme stôl a ukážeme, čo sme sa naučili o stolovaní.“ Žmurkla som na Nessie a čakala som, že bude nadšená.

„Vážne chceš, aby sme jedli všetci a pri jednom stole?“ opýtala sa šokovane. Nechápavo som kývla hlavou na súhlas.

„Nebudú súhlasiť,“ povedala s jemným úškrnom a zapla mixér. Mala som pocit, že sa na tom zabáva. To je vážne v ich rodine také tabu jesť spolu? Renesmee si pomoc v kuchyni pekne užila. Puding bol hádam aj na plafóne, no nemal jedinú hrudku. Pobehovali sme obe v zásterách. Nessie ešte miešala šalát a ja som odkryla už takmer upečenú rybu, aby sa do chrumkava zapiekla.

Večera už bola takmer nachystaná. Stôl sme prestreli a keď Nessie položila posledný obrúsok, pozrela k dverám a rozžiarila sa. O sekundu na to vošiel Edward. Nessie mala nejaký zvláštny šiesty zmysel, kedy sa jej otecko zjaví.

„Ocko!“ Skočila zo stoličky a hneď bola v jeho náručí. Pobozkal ju, a potom sa trocha udivene pozrel na stôl, a potom na mňa.

„Čo sa deje?“ opýtal sa so zdvihnutým obočím a prešiel ku mne.

„Dobrý deň!“ povedala som rázne, lebo zabudol na pozdrav. Uškrnul sa, akoby to čakal.

„Ahoj, Bella. Čo sa deje?“ zopakoval otázku.

„Prichystali sme s Nessie večeru. Uvarili sme pre všetkých, prestreli sme a pozývame rodinu k stolu. Nessie urobila úplne sama puding,“ povedala som hrdo. Nessie hodila na svojho otca psie oči.

„Ty ho jesť nemusíš,“ šepla a ja som nechápavo nakrčila čelo. On ho teda bude jesť a bude ho šialene chváliť. O to sa postarám. Edward sucho prehltol a rozpačito sa usmial.

„Nemyslím si, že je to dobrý nápad. My spolu nejedávame a k tomu, určite už všetci jedli,“ povedal pridusene.

„Nie. Sme v kuchyni tri hodiny a nikto si tu nebol ani len po vodu. Musia byť hladní. Ideme sa s Nessie preobliecť na večeru a mohol by si k stolu pozvať ostatných?“ opýtala som sa Edwarda a obdarovala ho širokým úsmevom. Nesúhlasne pokrútil hlavou, a tak som sa nahla a postavila sa na špičky, aby som dosiahla k jeho perám. Ochotne sa nahol a pobozkal ma. Chcel sa odtiahnuť, no ja som si ho pridržala za lem saka a predĺžila bozk. Keď som sa odtiahla, paralyzovane prikývol a položil Nessie, ktorá sa už posmešne s rukou na ústach uškŕňala na zem. Ja som z tej rodinnej večere bola natešená a celkom som nerozumela tomu, čo proti nej Edward má.

Preobliekli sme sa a ja som na stôl nachystala vodu a víno. Každému som položila na stôl zeleninový šalát a do stredu som položila podnos s rybami a prílohu. Dala som si záležať. Puding sme mali nachystaný v pohároch na servírovacom stolíku. Ako na povel sa všetci zišli v jedálni. Carlisle s Esme prišli prví a ja som trocha prekvapene zažmurkala na Carlislea. Prišiel v obleku a Esme v značkovom kostýme. Vyzerali skôr na večeru s prezidentom, než v rodinnom kruhu. Zrazu som si prišla dosť neustrojená. Našťastie ma zachránil Emm, ktorý pribehol v hokejovom drese. Alice prišla vo fialových minišatičkách a Jasper v ležérnom riflovom saku a fialovej košeli. Vždy dokonalo zladený pár. Teda, Jasper vyzeral na zjedenie. Rose mala na sebe ako vždy - dokonalé kokteilky. Moja sivá sukňa pod kolená a biela blúzka, bola tak akurát. Edward prišiel posledný a pre mňa nepochopiteľne previnilo sa usmial na svojich rodičoch a súrodencov.

„Nebola som si istá, kto kde sedí, čiže vezmite miesta,“ povedala som v miernych rozpakoch, keďže sa na mňa všetci pozerali. Začali sa po sebe rozpačito pozerať a nakoniec si prvý sadol Emm a vedľa neho Rose. Oproti sa posadila Alice a Jasper. Carlisle a Esme si sadli na opačnú stranu a Edward sa usadil k stoličke pre Nessie. Mne zostala tá po jeho ľavej ruke. Postavila som sa za stoličku a usmiala sa. Takto som ich chcela vidieť už dávno.

„Smiem vám ponúknuť rybu?“ Zodvihla som podnos a obyšla stôl k hlave rodiny. Carlisle si odo mňa prevzal celý podnos, naložil si rybu a posunul ho ďalej. Všetci si kúsok vzali. Vyzerali hrozne nervózne a hlavne mlčali, čo znervózňovalo zas mňa. Potom odkolovali zemiaky a zelenina. Usadila som sa. Edward sa chopil vína a obišiel celý stôl. Každému nalial do pohára a Nessie nalial vodu. Nemalo to byť nič extra. Obyčajná rodinná večera, aká sa dennodenne odohráva takmer v každej normálnej rodine.

„Dobrú chuť,“ šepla som a čakala, kým si pani domu naberie prvú lyžičku, aby sme mohli jesť. Esme si nabrala zemiak a strčila ho do úst. Pohrýzla ho a prehltla. Všetci ju uprene sledovali a keď to prehltla, Nessie sa rozosmiala. Zmeravela som nad jej reakciou. Rýchlo som ochutnala, či tá potvorka niečo nevyviedla s jedlom, ale bolo to v poriadku. Postupne začali všetci bez výrazu v tvári jesť. Mlčali, len nútene prežúvali.

„Nechutná vám?“ opýtala som sa s malou dušičkou. Pozrela som sa s miernou panikou na Edwarda.

„Je to skvelé,“ šepol a Renesmee sa zas rozosmiala. Krivo sa na ňu zahľadel a ona stíchla. Ja som bola takmer už na prasknutie plná a ostatní sa ešte trápili so svojimi mini porciami. Asi neviem variť. Toto som skazila. Chcela som sa blysnúť, ako dobrá kuchárka a namiesto toho to tu vyzerá ako na kare, kde podávajú studené párky.

„Ja už nevládzem. Držím diétu,“ šepla Rose a zložila vidličku na okraj taniera.

„Ja tiež,“ pridala sa Alice a obdarila ma úsmevom. Esme si prešla rukou po bruchu, akože je plná a zjedla možno tri zemiaky a štvrť ryby.

„Bella, toto si zabila, ti poviem. Nič podobné som v ústach nemal celé roky,“ povedal Emm a zachechtal sa. Edward pretočil oči a pomrvil sa na stoličke.

„A teraz puding!“ skríkla Nessie a zatlieskala rukami.

„Tak to už teda nie!“ povedal Jasper rázne a postavil sa. Prekvapene som sa dvihla do stoja s ním a moju reakciu do bodky skopíroval Edward.

„Renesmee ten puding robila úplne sama,“ povedala som pokojne, aj keď som bola rozhorčená. V sekunde ma ale ovládol pokoj a pohoda. Bolo to až neuveriteľné. „Aspoň ochutnaj, Jasper,“ šepla som a sadla si. Nessie zoskočila zo stoličky a začala roznášať vysoké poháre. Potom si sadla na svoje miesto a čakala. Široko sa na mňa usmievala a ja som jej úsmev vrátila.

„Nessie, vyzerá to skvele a naozaj nádherne si to tu dnes pripravila,“ pochválila som ju, keď sa už nikto nemal aspoň k nejakému slovíčku. Čakala som, že ju vychvália do neba. Vedeli, že to robila ona. Všetci však bez slova vzali lyžičky a začali sa vŕtať v pudingu. Už som to nemohla ďalej vydržať. Inokedy sa idú pretrhnúť, keď jej chvália šatičky a pochváliť jej niečo, čo sama uvarila, to nie. Je to ešte dievčatko a zvládla urobiť puding. Úplne sama! Vôbec som jej nepomáhala.

„Nessie, zlatko, môžeš, prosím ťa, doniesť z mojej izby sviečku? Úplne sme na to zabudli?“ opýtala som sa tej malej jašteričky a ona, samozrejme, zoskočila zo stoličky a utekala von z jedálne. Keď sa za ňou dvere zatvorili, rázne som sa postavila. Edward sa na mňa prekvapene pozrel. Vedela som, že to nie je vhodné správanie, ale musela som im na to niečo povedať. Nech sa spamätajú!

„Renesmee sa s týmto všetkým dosť natrápila. Bolo by takým veľkým problémom jej to spontánne pochváliť?“ povedala som vyčítavo, na čo si Edward odkašľal, chytil ma za rukáv a stiahol do sedu.

„Nie, nie je to problém. Všetci Nessie pochválime, o tom nepochybuj. Je to pre nás niečo nové. Nie sme zvyknutí jesť spolu. To je celé,“ povedal mi Edward chlácholivo. Carlisle pri pohľade na mňa mierne nadvihol obočie, no mlčal a tváril sa kajúcne. Nessie vbehla do jedálne a podala mi sviečku, ktorú som postavila na stôl.

„Renesmee, ten puding je jednoducho neskutočný. Nič také som ešte nejedol,“ povedal Jasper a strčil si lyžičku do úst. „Hmmm...“

„Naozaj výnimočné,“ šepol Carlisle a Esme prikývla. Rosalie na Nessie žmurkla.

„Podarilo sa ti to, princezná,“ povedala s očarujúcim úsmevom.

„Musíš ma to naučiť,“ zaburácal Emm. Nessie sa na nich prekvapene dívala. Spokojne som si prikyvovala hlavou a nabrala som si poriadnu lyžičku pudingu. S pocitom dobre vykonanej práce som si ju strčila do úst. Nessie sa na mňa dívala a ja som to celé nemiestne vypľula späť do pohára a vyvalila som oči. Rokou som si prekryla ústa a snažila sa ovládnuť výraz tváre. Všetci na mňa zostali nemo pozerať a Edward ma okamžite jemne pobúchal po chrbte, ako som sa zakašľala.

„Si v poriadku?“ opýtala sa ma. Pozrela som na Nessie, a potom na ostatných. Stuhla som.

„Nessie, pomýlila si si nádobky. Dala si do pudingu soľ,“ šepla som priškrtene. Emmett práve dojedal ovocie z dna pohára a nechápavo sa na nás pozrel.

„To nemalo takto chutiť?“ opýtal sa. Okamžite som začala zbierať tie poháre a keď som brala Edwardov, štuchla som do neho.

„To si mi nemohol povedať, že je to slané? Mohla som si ušetriť ten výstup,“ zašomrala som a utekala s pohármi do kuchyne. Edward šiel rýchlo za mnou.

„Bella, všetko bolo skvelé. Nessie si to tak neberie. Poznám ju. Bola to celkom zábava a uvarili ste skvele. Ty všetko hrozne riešiš, vieš?“ povedal pobavene, no mňa tým len nahneval.

„Chcela som, aby to bolo skvelé! Ty zas všetko zľahčuješ,“ vyprskla som.

„Perfektne sa k sebe hodíme,“ zapriadol mi pri uchu a natlačil sa mi na pery. Nessie nakukla do kuchyne.

„Bella, Emmett sa pýta, či už môžeme vstať od stola,“ povedala Renesmee rozkošne. Pretočila som oči a Edward sa rozosmial. Oni si zo mňa ešte strieľajú.

„Nie. Budete tam sedieť do Vianoc,“ povedala som trocha namrzene. Nessie mykla ramenami a zavrela dvere. Pokrútila som hlavou a vzala Edwarda za ruku. Chlácholivo ma pohladil po líci.

„Vy moje dve kuchárky,“ šepol a uškrnul sa.

Vrátili sme sa do jedálne, no okrem Renesmee, ktorá sedela za stolom s rukami zloženými pod bradou, tam nikto nebol.

„Kedy budú Vianoce?“ opýtala sa úplne vážne a ja som sa oprela o Edwardovu hruď. Tá malá bola neskutočná. Ešteže sa Edward tak náramne bavil.

„Teraz,“ šepla som a vzala ju za ruku. Bola som z toho trocha rozladená, no tá malá princezná sa na mňa spokojne usmiala. Ju to nijako netrápilo, a to som bola vážne rada.

Večer sme s Edwardom uložili Nessie a ona zaspala behom pár minút. Vzala som Edwarda za ruku a prešli sme do mojej izby. Edward si sadol na pohovku a stiahol ma k sebe. Sedela som mu na kolenách a položila som si hlavu na jeho rameno. Jemne ma hladil po chrbte a bozkával na čelo, spánky, a potom si už zodvihol moju tvár a okupoval moje pery. Táto poloha mi však nebola najpohodlnejšia. Edward bol doslova ako zo žuly. Pred tým som nikdy nemala odvahu dotknúť sa ho, pohladiť, no teraz som ho rukou objala okolo krku a druhou som mu pohladila hruď. Keď som sa ho pred tým dotkla, bolo to len náhodné a krátke, prípadne som mala myseľ pohltenú vlastným vzrušením a túžbou. Zachvel sa a schmatol mi ruku. Prekvapene som sa na neho pozrela. Trocha mi vadilo, že on sa ma dotýkať smie a ja jeho nie. Nesúhlasne som vzdychla.

„Prečo ťa nemôžem pohladiť?“ opýtala som sa polohlasom. Dlho sa mi zadíval do očí, a potom sám priložil moju ruku na svoju hruď. Zdalo sa mi, že váha, no urobil to.

„Môžeš,“ šepol a privrel oči. Jednou rukou som mu teda pohladila hruď a druhou som mu pohladila kamenné svalstvo chrbta. Ak by som privrela oči a nechala sa viesť hmatom, neprišla by som na to, že hladím ľudské telo. Trocha ma to zmiatlo. Prešla som z hrude na jeho obrovské ramená. Díval sa na mňa, akoby čakal, až sa k tomu nejako vyjadrím. Hľadela som mu do karamelových očí, ktoré som tak zbožňovala.

„Edward... Tvoje svalstvo a pokožka... Si tak...“ Nevedela som to pomenovať a vysvetliť, no on sa len roztržito pomrvil a stiahol ma zo seba. Postavil sa a povzdychol si.

„Hovoril som ti, že ti o sebe musím ešte niečo povedať,“ šepol.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guvernantka - 19. kapitola:

 1 2 3 4 5 6   Další »
53. Inoma
29.06.2012 [14:01]

InomaNo, musim rict, ze toto se povedlo. A jak jsem uz psala, neco se urco potenti. Vecere byla skvela, naramne jsem se u toho bavila a zaroven jsem skripala zuby jak Bella, kdyz se nikdo nemel k pochvale. Loli, bylo to super, miluju, kdyz ve mne tvoje psani vyvolava tyhle protichudny pocity.

52. Any12
28.06.2012 [14:20]

Any12Tak todle bylo něco! Zatímco jsem se minulou kapitolu cucila, teď jsem se neustále smála! Naprosto perfektní! Emoticon Nesiiny neustálé údivy, obličejíčky a škodolibé úsměvy neměly chybu, jen chudák Bella vůbec nechápala a nakonec to ještě stáhla na sebe! Emoticon A slaný puding byl na této kapitole snad nejlepší, protože to, jak se všichni tvářili při lidském jídle, se dalo čekat, ale to, že ten puding bude slaný, mě nenapadlo a o to víc mě to pak dostalo! Emoticon
Vážně skvělé!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
A! Přichází moje část... Emoticon Emoticon

16.06.2012 [11:00]

anissskaTak na tuhle kapitolku jsem se těšila, hned jak jsem uviděla perex... A že bylo na co!!
Když Nessie zjistila, že budou muset všichni upíři jíst - takové škodolibé nadšení...
A pak Edwardův výraz... :DDD
A úplně nejlepší bylo, jaké dala Bella všem kapky kvůli slanému pudinku. Bylo to naprosto skvělé!
Nevím, kam na tyhle nápady chodíš... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

50. Wera
12.06.2012 [20:37]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon honem pokračování

49. lucka2010
12.06.2012 [15:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

48. teri
11.06.2012 [17:07]

Skvely! :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.06.2012 [15:08]

Irmicka1On už jí řekne pravdu, wow už se těším na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

46. Mell
11.06.2012 [14:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

45. SummerLili
11.06.2012 [11:28]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

44. eivliS
11.06.2012 [11:26]

eivliS Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Báječný - chudáci, jak pro tom jídle trpěli a Emm, ten tomu zase dal korunu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!