Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Give in to me! 3.kapitola

Maggie Grace


Give in to me! 3.kapitolaAhojky, máme pro vás po další době novou kapitolku. PO dlouhém pátrání jsem našla človíčka, který mi moc, moc pomohl s mou povídkou. Není to nikdo jiný než Ejdriana, se kterou napsala tuto kapitolku. POřád tvrdí, že nepíše dobře, ale já jsem přesvědčená o opaku. Jsem jí velice vděčná, že přijala můj návrh a rozhodla se se mnou jít do toho. Je to pro mne nová zkušenost a velice se mi to líbí. A co se vlastně dělo dále? Příjemné čtení LoveCullenka PS: dala bych tu kapitolku s omezením věku, ale asi to nemá cenu:)

Kapitola 3: Vášnivá noc

Pohled: Edward Cullen

Otevřela své nádherné oči a její rty se přibližovaly k těm mým...

...téměř už se otřela o mé rty, ale já uhnul. Nemohl jsem si dovolit, aby mě poznala. Nesnesl bych její odmítnutí, nemohl jsem se nabažit její přítomnosti, která mi tolik chyběla.
Viděl jsem v jejích očích zklamání a tak jsem se naklonil k jejímu nádhernému krku a jemně ji políbil. I díky tomuto malému nevinnému gestu se rozechvěla. Políbil jsem ji znovu, ale tentokrát vášnivěji a pak znovu a znovu. Nemohl jsem se jí nabažit a hlavně jsem nechtěl přestat a ona se sebou nechala dělat co mě napadlo. Její tělo bylo rozžhavené a to jsem jí nic moc nedělal, ale nebyla sama, kdo byl vzrušený. Nebyl jsem na tom o nic lépe a nepomáhala mi ani ona tím jak se do rytmu hudby třela o mé tělo.

Byl to nádherný pocit opět se jí dotýkat. Vzpomínám si, že jsem si tohle nikdy nedovolil. Nedovolil jsem si se s ní takhle mazlit. Takhle jí dráždit. Ale nemohl jsem se jejího těla nabažit. Nemohl jsem se nabažit toho nádherného pocitu, který mnou procházel pokaždé, když se otřela o mé tělo, byl to tak nový a vzrušující pocit, že už nešlo přestat.
Podívala se mi do očí a já viděl jak se její rty přibližují k mým. Tohle jsem nechtěl. Byl jsem si jistý, že by mě díky polibkům poznala a to jsem já nechtěl. Uhnul jsem před jejími nezkrotnými rty a více se k ní přitiskl. Tohle fungovalo. Z úst jí vyšel vzrušený vzdech. Její ruce putovaly po mém těle a zastavili se v mém klíně. Slastně jsem zavřel oči. Jak dlouho tohle ještě vydržím? Jemně stiskla můj klín a jakmile zjistila, že jsem vzrušený, tak se ke mně ještě více přitiskla. Obmotala mi nohy kolem pasu a naše část těla, která toužila vzplynout v jedno a tančit v dokonalé souhře se o sebe třela. Po spáncích jí přejel pot. Slastně si olízla rty.

Tohle už jsem déle nemohl vydržet. Chtěl jsem si ji vzít hned teď, ale tady jsem nemohl. Musel jsem se trochu zchladit, jít na čerstvý vzduch, abych necítil jen tu její dráždivou vůni, která mi ještě více zatemňovala mysl. Naklonil jsem se k ní a pošeptal ji do ucha, že se potřebuju provětrat a přitom jsem se svými rty dotkl jejího ušního lalůčku a ona slastně vydechla. Přestal jsem úplně dýchat a rozešel se ke dveřím, které by měly být mou záchranou, než udělám něco neuváženého. Ale bude to tak?

Jakmile jsme vyšli ven, tak se mi pokoušela sundat masku, ale já ji vždy zadržel než se mohlo stát něco opravdu zlého. Spěchal jsem do přítmí. Pořád jsem se bál, že mě pozná a tuhle chybu jsem si nemohl dovolit.
Před barem stála hrstka kluků, jakmile spatřili Bell tak se jim hlavou rozběhly nemravné myšlenky. Musel jsem se držet, abych po nich neskočil, ale dostal jsem lepší nápad. Přitiskl jsem si Bell majetnicky na svou hruď a začal se jí nenasytně dotýkat. Horlivě jsem přejížděl po jejím nádherném těle, které bylo oblečené do velmi vyzývavého oblečku. Vážně jsem měl co dělat, abych se udržel, abych z ní nestrhal oblečení a nevzal si ji. hned na místě. Má ruka skončila na jejích pevných hýždích. Jemně jsem jí je stiskl a nadzvedl ji k sobě. Nohy mi obmotala kolem těla a více se na mě přitiskla. Už jsem to nemohl vydržet. Chtěl jsem ji a věděl jsem, že ona chce mě.
Kdysi jsem se k tělesnému kontaktu mezi námi stavěl, ale teď jsem byl odhodlaný konečně ukojit tu touhu. Touhu po jejím těle.

Přitiskl jsem ji na nejbližší zeď a svými rty zkoumal každá záhyb její pokožky, kam jsem dosáhl. Ten pocit byl tak opojný, tak nový a tak nádherný, že jsem nemohl uvěřit tomu, že zrovna já můžu něco takového zažít. Jezdil jsem svými rty od lícní kosti po čelisti, až k bradě a kousek od rtů se zastavil, nikdy jsem se jich nedotkl, i když jsem po tom tolik toužil, ale nemohl jsem. Tomu jsem musel odolat a doteď se mi to pořád dařilo. Rukama jsem bloudil po jejím těle. Jednou jsem si ji přidržoval zadečkem a tou druhou jezdil po jejích křivkách, které mě přiváděly čím dál tím víc k šílenství.

,,Nepřesuneme se raději někam jinam?" Navrhla Bell a hlas se jí zlomil pod návalem všeho toho vzrušení, které její tělo zažívalo.
,,To bude nejlepší," měl jsem co dělat, abych udržel ten jiný hlas s jakým jsem sem přišel.
Sklonil jsem se a dal svou ruku pod její kolena a zvedl si ji do náruče. Její ruce mě nepřestávaly laskat po těle. Vybral jsem ten nejbližší hotel. V ten moment mi bylo jedno jestli je to luxusní hotel anebo nějaký zapadákov. Chtěl jsem se s ní milovat. Vidět touhu v jejích očích a ukojit ji, stejně jako tu svou. Vidět ji jak se svíjí chtíčem a prosí, abych si pospíšil. A já bych na nic nečekal a udělal oč by mě prosila.

Chtěl jsem jít ke svému autu, které stálo hned za rohem, ale pak jsem se zarazil. Nemohl jsem tam jít, protože bych se mohl prozradit. Budeme muset pěšky, ale myslím, že kousek odtud je jeden hotel a není zrovna k zahození. Cesta nám trvala déle než normálně, protože po tom co mě Bells neustále rozptylovala svýma polibkama, tak jsem ji postavil na zem, protože jsem měl co dělat, abych se udržel na nohách. Ne že bych neměl sílu, ale podlamovaly se mi z ní kolena. Každou chvíli skončil jeden z nás namáčknutý na zdi nějakého domu a tak než jsme došli k hotelu, tak jsme se na sebe málem vrhli při každé naší menší zastávce.

Dal jsem jí ruce za hlavu a kousnul jí do ušního lalůčku. Vzdychla touhou. Dýchala přerývavě a hlasitě. Byl jsem nadmíru spokojený, že tohle s ní dělám zrovna já. Přitiskl jsem na ní své chladné, tvrdé tělo. Jak se zdálo tak Bell si v návalu této vášně a touhy neuvědomovala, že jsem jiný. Vyhnal jsem z hlavy další pochybnosti a dál se věnoval uspokojování své lásky.
,,Já už to nevydržím." Řekla chraplavým hlasem. To mě popohnalo ještě více. Byl to signál, že je čas se hnout z místa.

Za nedlouho jsme dorazili k hotelu. Neochotně jsem se od ní odtrhl, abych mohl objednat pokoj.
Bavil jsem se pohledem na dámu v recepci, která na nás vyjeveně zírala, tedy spíše na mě a mou masku, no jo není to zrovna obvyklé. Myslela si, jestli nejsem nějaký vrah a nechci té nebohé dívce něco provést, ale nakonec své myšlenky zahnala. Kdyby jen věděla, co se Bells chystám provést. Objednal jsem pokoj a jakmile nám byly předány klíče od pokoje tak jsem vyzdvihl Bell do náruče a uháněl s ní do pokoje co nejrychleji jsem mohl, v rámci lidské chůze.
Před dveřmi pokoje jsem jí postavil a znovu se na ní přitiskl a naše těla se opřela o dveře. Asi už ani ty zatracený dveře neotevřu, jak moc ji chci. Přejela mi po mém citlivém místě, které pulzovalo touhou a volalo po ukojení nezvladatelného chtíče. Už to bylo jen pár metrů, které dělily od toho, abychom ze sebe mohli ztrhat oblečení, ale mně to připadalo jako strašná, nepřekonatelná dálka.
Bells mi rukou zajela pod košili a dráždila mě svými pohyby, snažil jsem se strčit klíč do zámku, ale díky ní se mi to nedařilo.
,,Bells, Bells, počkej ještě chvilku než otevřu.” Už jsem se přestával naprosto ovládat a ona to jen ztěžovala. Dostane to co chce. Nijak na mou prosbu nereagovala a dál mě hladila po těle. Nadskočil jsem, když jedna její ruka zajela na můj zadek a ještě více si mě k sobě přitáhla.
Nemohl jsem se do toho zámku trefit, tak jsem trochu zabral a dveře se otevřely. Vpadli jsme do pokoje a tentokrát jsem ji začal trápit já.

Položil jsem ji na postel a začal líbat po jejím roztouženém těle. Pocítil jsem její ruce zamotané ve svých vlasech, což vyvolalo další vlnu chtíče. Jazykem jsem jí sjížděl po jejím lačném krku až k uchu. Jemně jsem ji kousl a ona se pode mnou prohnula. Prsty se jí třásly, když začala rozepínat mou košili. Usmál jsem se tomu jak byla nedočkavá.

POHLED: Isabella Marie Swanová

Byla jsem příšerně rozpálená. Svíjela jsem se chtíčem. Mé tělo doslova prahlo po tom jeho. Nikdy bych se tak nechovala. Nikdy bych se s klukem nesnažila vyspat na prvním rande. No ani rande se tomu říkat nedalo. Ale byl mu tak strašně moc podobný. Byl mu podobný tak, až to bolelo. Ale přeci tu byl rozdíl. Edward by si nikdy nedovolil takhle se mne dotýkat. Zakazoval si toužit po mém těle. A teď, když jsem tu s tím neznámým, který pilně zaměstnává mé tělo a žene mě do krajů naprostého šílenství, jsem si říkala, jak jsem si tu nádhernou rozkoš mohla upírat. Nedokážu to pochopit.

Jeho ruce mi putovaly po stehnech. Z úst mi unikl sten. Nevěděla jsem jak dlouho to ještě můžu vydržet. Svíjela jsem se, škrábala jsem ho a hlavně prosila. Prosila jsem ho o to, aby už tu nádhernou chvíli nezdržoval. A on mě neposlouchal. Pořád tuto chvíli protahoval, protahoval mé trápení. Tolik jsem toužila po jeho těle, po tom, abych ho měla co nejblíže k sobě.

Rozepínala jsem mu knoflíky od jeho košile, ale šlo to hodně ztuha. Když už se mi zdálo, že to trvá příliš dlouho, tak jsem prostě škubla a zbylé knoflíky odletěly neznámo kam. Na jeho tváři to vyvolalo ten nádherný úsměv, který mi tolik připomínal jeho. Kéž by to mohl být on, jenže on by tohle nikdy nedopustil a právě v tuto chvíli nechápu proč.

Začal mi vyhrnovat pomalu šaty a čím víš byly, tím víc zpomaloval, tohle bylo mučení. Sice velmi vzrušující, ale k nevydržení. Šílela jsem z toho všeho. Pod návalem další vlny vzrušení jsem se na něj překulila a začala já.

Sedla jsem si do jeho klína. Vůbec jsem nemohla uvěřit tomu, kde se ve mě vzala taková kuráž. Vrtila jsem se mu v klíně a z jeho úst unikly slastné vzdechy. Naklonila jsem se a chtěla ho políbit na rty, ale on mi opět uhnul. Místo toho přitiskl své rty na můj rozpálený krk. Chvilka nepozornosti a ocitla jsem se opět pod ním. Tiskl své tělo na mé a v jeho očích se odrážel nepopsatelný chtíč jaký jsem cítila i já. Strhl ze mne šaty s rychlostí blesku. Prohlížel si mé tělo a já cítila jak červenám. Jeho ústa se přisála na můj krk a pokračovala žhavými polibky k mým ňadrům. něžně je vzal do rukou a začal laskat.
,,Prosíííím." Prosila jsem znovu a znovu, ale on jakoby si chtěl užít tuhle chvíli. Jazykem obkroužil mé vzrušené bradavky a přitom se mi díval do očí. Mé roztřesené ruce se přesunuly k jeho kalhotám. Stěží jsem uvolnila pásek. On se nadzvedl aby mi ulehčil práci a já jsem je po nekonečně dlouhých vteřinách rozepnula. Po vteřinách plných těch nejkrásnějších doteků. Podíval se mi do očí a pohladil po tváři. Na jeho ústech se objevil úsměv a jedním škubnutím ze sebe strhl kalhoty.

Už jsme na sobě měli jen spodní prádlo, ale to pro něj nebyla žádná překážka. Jednoduše ho bez jakýchkoli problémů roztrhal, ovšem jen to moje. To jeho bylo pořád na to samém místě, na tom, místě, které nás dělilo od toho, abychom splynuli v jedno tělo. Pomalu jsem mu začala boxerky sundávat a když už mi to už moc nešlo, tak mi pomohl. Obě mé zápěstí uvěznil v sevření nad hlavou a podíval se mi do očí. Sama jsem nevěděla co přesně v nich hledá, ale věděla jsem co v nich najde. Šílenou touhu po něm.

Sáhla jsem mu na zadek a stiskla ho jak nejvíce jsem uměla. Přitiskla jsem ho k sobě a jeho vzrušení mě tlačilo do boku.
,,Prosím." Znovu jsem zaprosila a nevěděla jestli tentokrát uspěji. Stále se mi díval do očí. Dostala jsem šílenou chuť stáhnout mu jeho masku, ale respektovala jsem jeho přání.
Celý se napjal a své ruce přitiskl na mé boky. Pevně je stiskl. Stále se mi díval do očí a pak mi kolenem rozevřel nohy. Přitiskla jsem se k němu ještě více a roztouženě čekala až se naše těla spojí v jedno a budou se pohybovat ve stejné symfonii. V mém lůně pulzovala touha jak se ten okamžik přibližoval. Stále jsme se dívali jeden druhému do očí a čekali až ten okamžik přijde. Okamžik, který byl tak blízko a přesto daleko.

Pevněji stiskl mé boky a opatrně do mě vnikl. Ucítila jsem tupou bolest. Zavřela jsem oči a on ztuhl.
,,Mám přestat?" Zeptal se na tu nejstupidnější věc na světě jako kdybych to mohla chtít.
,,Ne." Řekla jsem až příliš horlivě.
,,Poprvé to vždy bolí. Jen prosím pokračuj."

Přikývl a na jeho ústech se objevil letmý úsměv. Přisunul se ke mně blíže a já cítila jak se vstupní brána do mého lůna prolomila. Bolest se zvýšila, ale přesto nepřekonala to nádherné vzrušení, které projíždělo celým mým tělem. Jakmile byl ve mně, tak mě polila vlna horka a prostoupil naprosto nový, ale přesto nádherný cit.

Ze začátku byl opatrný, stále jsme udržovali ten oční kontakt. Utápěla jsem se v jeho pohledu. Naše těla se dokonale pohybovala. Nezadržela jsem výkřiky, které se draly z mých úst, ale to ho vždy ještě více nastartovalo. Cítila jsem jak přichází vrchol a první znaky přicházejícího orgasmu. Mé tělo se chvělo. Po mém těle stékaly kapky potu a celé hořelo. Přidal, dorážel silněji a silněji.
,,ÁÁÁÁÁÁ." Vykřikla jsem, když jsem dosáhla vrcholu. Semkla jsem oči a nechala se poponášet tím nádherným pocitem.
Cítila jsem jak i on dosáhl svého vrcholu. Části našich těl hořely tam, kde se dotýkaly a spojovaly, Cítila jsem jak se na mě jeho třesoucí se tělo zbortilo.
,,Edwarde... " vydechla jsem a okamžitě usnula po tom neskutečném nádherném sexu.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Tak doufáme, že se vám kapitolka líbila:) Nechejte svůj komentář. Určitě nás to potěší:D                    Vaše LoveCullenka a Ejdriana

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Give in to me! 3.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!