Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Give a second chance - 20. kapitola

cullenbyalish


Give a second chance - 20. kapitolaPo devatenácti kapitolách je toho na Bellu už trošku moc, takže si v dnešní, již 20. kapitole, dopřeje menší luxus a dovolí si mít malý hysterický záchvat...

Příjemné počtení... N.

20. kapitola

Dokonalá bělostná pleť, na dotyk příjemně chladivá.

Naše pokožka připomíná led, je chladná, protože pod ní neproudí krev…

Ledové polibky přinášející vítané osvěžení.

Je ti teplo, Bello? Neboj, nedovolím, abys mi roztála…

Tvrdé rysy, ocelové sebeovládání, pohyby dravce.

A dost…! Myslíš, že mne můžeš přemoci? Že mi můžeš utéct? Jsem rychlejší než ty. Jsem silnější než ty. Jsem nebezpečnější než ty…

Hruď tak pevná, že bych si o ni mohla snadno zlomit ruku. Železný stisk zápěstí, tak málo odlišný od středověkých okovů.

Opatrně, Bello… Snadno by sis mohla ublížit… Snadno bych ti mohl ublížit…

Starodávně znějící způsob vyjadřování, výběr dávno zapomenutých slov, dvorné chování.

Co pro Vás mohu udělat, má paní?

Tajuplná, neobjasněná minulost a ruku v ruce s ní ponuře tajemný charakter, místy až takřka mystický.

Je těžké si to představit, a ještě těžší o tom mluvit…

Každý má svá tajemství, Bello…

A hlavně… Pohled tak temný a spalující, že snad ani není možné, aby ho vlastnil obyčejný člověk

Všechno na mně tě láká, přitahuje tě to… Ale ze všeho nejvíc moje oči – oči bezcitné zrůdy, oči predátora…


 

Oh, zatraceně, jak jsem mohla být tak slepá?!

 

 

„Zastav!“ zaječela jsem. Jeremy i ta překrásná blondýnka, okupující sedadlo spolujezdce, se na mě podívali, očividně překvapeni mým náhlým výbuchem a mým rázným tónem.

„Bello? Co…“ Jeremy se pokusil něco říct, ale já ho nenechala domluvit.

„Zastav, slyšíš?! Okamžitě zastav!“

„Ale proč?“ zeptal se, hlas zmatený, obličej plný chmur.

„Proč, proč! Prostě zastav! Okamžitě! Chci… chci pryč! Zastav, Jeremy, pokud se tak vůbec jmenuješ…!“ vyjekla jsem zoufale, když jsem pocítila, že se mi do očí valí slzy. Nechtěla jsem, aby je viděli, nechtěla jsem před nimi ukázat svou slabost…

K mému podivu opravdu vyplnil mé přání. Překotně jsem se vymotala z pásů a vyskočila z auta; bylo mi jedno, že se hned u mých dveří nacházela velká louže, bylo mi jedno, že si zničím ty krásné šaty, které jsem si koupila speciálně kvůli Jeremymu.

Rychle jsem se rozhlédla kolem – všude jen a jen stromy, z té všudypřítomné zeleně se mi začala motat hlava. Nedbala jsem na to, začala jsem utíkat, abych byla co nejrychleji pryč – od něj, od toho nestydatého lháře s hezkou tvářičkou, od vzpomínek, trápení…

 

Běžela jsem, dokud mi stačil dech. Přemohla jsem se, sebe i své naprosto nesportovně nadané já, které protestovalo proti každému dalšímu uběhnutému metru. Má snaha se však vyplatila, protože, jak se zdálo, jsem byla v dostatečné vzdálenosti od těch dvou…

Sedla jsem si na zem; šaty už byly stejně úplně zničené a já si potřebovala odpočinout. Mé tělo nebylo zvyklé na dlouhý běh a po psychické stránce jsem na tom také nebyla nejlépe – má duše byla za posledních několik hodin tak ztrýzněná, že by nepomohlo ani tisíc záplat, aby se dala zase dohromady…

Položila jsem se na záda, hlavu pokládajíc do příjemně šimrajícího mechu. Zavřela jsem oči a snažila se na vše alespoň na chvíli zapomenout, uniknout tomu všemu…

 

Ucítila jsem jeho přítomnost dřív, než o sobě dal jakkoli vědět. Nějaký šestý smysl mě varoval, že je blízko. Mohlo mi být jasné, že i když vyrazil později, bude u mě do několika vteřin. Mohlo mi být jasné, že se za mnou vydá…

Nedala jsem najevo, že o něm vím, víčka jsem stále nechávala zavřená. Ani jsem nehlesla, když se ke mně přiblížil, ani slovíčko mi neuniklo, když si ke mně přisedl a opatrně, dávajíc mi možnost ucuknout, si položil mou hlavu do klína, jako by to byl ten nejcennější poklad na světě.

„Bello, ať už tě rozrušilo cokoli, pověz mi o tom… Uvidíš, vše se dá jistě rozumně vysvětlit…“ Jeho hlas byl tichý, prosebný. Byla jsem si jistá, že kdybych se na něj v tu chvíli podívala, v jeho očích bych zahlédla pro něj tak typický tajemný nádech, momentálně smíchaný s čímsi podobných lítosti.

Jen jsem si tiše povzdychla a chvíli jen tak ležela, užívajíc si ten příjemný pocit, když mě utěšujícím gestem začal hladit po vlasech. Teprve po několika minutách jsem promluvila.

„Já… Já vím, co jsi zač, Jeremy, můj podsvětní pane…“


Konečně... Po dvaceti takřka nekonečných kapitolách (alespoň pro mě) se dostáváme do části, na kterou jsem se těšila ze všeho nejvíce. Tohle je jen takový menší rozjezd, těšte se na příště...


19. kapitola || Shrnutí || 21. kapitola


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Give a second chance - 20. kapitola:

 1 2   Další »
14.10.2011 [20:21]

DarkFirefliesNo ten začátek... Páni! Emoticon
No, už od začátku tam byly náznaky, které ukazovaly na to, že není člověk. Ale že by byl upír? Emoticon
Omlouvám se za tento podprůměrný komentář, já pospíchám dál. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.10.2011 [17:48]

JoheeeCullenNo konečně jí to došlo! Emoticon Já už si myslela, že je nějaká zpomalená, či co! Emoticon Ale samozřejmě to byla znovu perfektní kapča a mažu dál! Emoticon Emoticon

13. Kačka
24.09.2011 [15:32]

Jeremy nemůže být upír přece? Psala si, že jeho pokoška není studená ... sjem totálně zmatená.

Jinak užasná povídka!!! nemám slov Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Kika57
12.09.2011 [21:58]

Kika57Na příště se určitě těším! Emoticon Tahle povídka se mi začíná líbit víc a víc! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. kalilu smith
29.08.2011 [16:12]

nejlepsi kapitola! úplne bombasticka!!!!! uzasny tleskám! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.08.2011 [19:28]

BellaSwan1992Páááni! No, já mu ještě nedokážu odpustit tu věc s brunatkama, ale zachoval se hezky. Byla to naprosto famózní kapitola plná akce, a kupodivu se mi Bellin hysterický záchvat dost líbil, jsme strašně zvědavá, jak to bude dál, všechno, mám tucty otázek, tak mě/nás nemuč a koukej přidat další kapitolu. Opravdu tenhle díl se mi neskutečně líbil, byl sice žalostně krátký. Ale naprosto suprový. Týjo, to tvoje psaní mě jednou přivede do hrobu... Bylo to úžasné, skvostné, skvělé, bravurní, perfektní, nádhernýý! Tak šup šup, další, prosím!
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.08.2011 [21:26]

SiReeNLapám po dechu. No tohle! Můj podsvětní pane, můj, můj, jen můj! Emoticon Emoticon
Ten začátek byl vskutku úžasný, možná ti díky němu i odpustím, že ses mi hrabala v knihovně. Emoticon To, jak jí to postupně docházelo, jak si dávala dvě a dvě dohromady... Prostě super. Tos vymyslela dokonale. Emoticon
Úplně jsem Jeremymu přála, jak na něj v tom autě vyjela, zasloužil si to. A Cara taky. Bella hysterka, super. Emoticon
To, jak utíkala, byla úchvatná scéna, v duchu jsem ji povzbuzovala, utíkej dál, dál... Ona to ale vzdala, to byla chyba. Nechala se polapit moc brzy.
Podlézavý Jeremy s podmanivým hlasem, úplně si to představuju. Ten zvláštní stín v hlase, který tě prostě donutí říct i to nejniternější tajemství...
Konec byl naprosto dokonalý, poslední věta... ach! Krásně to řekla. Vím, co jsi zač...

Na rozdíl od ostatních vím, proč na to nepřišla dříve, respektive proč na to neměla nikdy přijít. Nelíbí se mi to, nelíbí se mi, že Bellu takhle vodil za nos - a proto mu přeju to překvapení, které po té osudné větě čeká. Jsem zvědavá na jeho reakci, protože tohle si nemůže nechat líbit jen tak. Emoticon Škoda, že neplánuješ napsat jeho pohled, bylo by to dokonalé. Emoticon

Kapitola se ti moc moc povedla, hodně na mě zapůsobila, myslím, že její "délka" byla tak akorát, tohle stačilo, to podstatné v ní bylo, prostě mně se to líbilo tak, jak to bylo. Ještě pár slov a už bys to pokazila. Emoticon
Geniální Vešáček, vskutku geniální. Moc se těším na pokráčko. Emoticon Emoticon

8. lala19941
01.08.2011 [16:01]

Náhodou sem natrefila na tuhle povídku a moc moc se mi zalíbila, tak piš prosíím honem další díleček, sem moc moc zvedavá jak to bude pokračovat, tak píš prosííím! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Zdenuše
31.07.2011 [21:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.07.2011 [19:52]

NatyCullenÁÁÁ, vrátím se z prodlouženého výletu v Kutné Hoře a co mě tu nečeká? No ty jsi prostě zlato, takové uvítaní! Emoticon Jasně, Bella měla na takový psychický zkrat naprosté právo a mně bylo předem jasné, že takové nápory upírů v jednom období života prostě nevydýchá. Emoticon Líbilo se mi, jak si to všechno v hlavě spojila a její mozek vyplodil tu děsivou skutečnost. Pak dostala menší hysterický záchvat, začala řvát na "Jeremyho", ať zastaví, což možná byl takový trapas před tou... No, spolujezdkyní, promiň, mně fakt není sympatická, takže tu ani nebudu zmiňovat její jméno. Emoticon
Ale byla ta naprosto dokonalá, i když kratší kapitola. Všechno jsi popsala s grácií tobě vlastní a mně se to moc líbilo. A ta poslední věta mi vytvořila husí kůži... Podsvětní pane... Ježíš, tato povídka je dokonalá, škoda, že jí nemůžu dát více hlasů v Nej povídkách... Emoticon
Moc, ale opravdu hodně hodně moc se těším na další kapitolu, protože, jak jsi sama řekla, tohle je teprve rozjezd... Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!