Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Girls diaries - Prolog

cxxycyxc


Girls diaries - PrologTakže lidi, přináším vám novou povídku, kterou píši společně s Jane006. Je o čtyřech dívkách z České republiky. Jsou bohaté a je jim čtrnáct. Začnou si psát deníky, ve kterých se navždy uchová jejich příběh. A co je to za příběh? To si předčtěte v povídce Girls diaries. Příjemné čtení přeje simi1918.

Písnička

Prolog

Jednoho dne si čtyři stejně stará čtyřletá děvčátka šla hrát na jedno hřiště v odlehlé části Prahy pro bohaté. Jejich rodiče byli dost bohatí, ale na děti neměli kvůli práci žádný čas a tak se vídali pouze u večeře a někdy ani tam ne. Proto si často hrávaly sami na hřišti. Simonka, Viktorka, Janička a Kristýnka se znaly jen od vidění, ale nikdy se spolu nebavily, přitom toho měly tolik společného.

Jednou, když si zase všechny sami hrály na hřišti, Simonce bylo líto, že si s nikým nehraje a tak se rozhodla, že se s jednou z holčiček seznámí. Vydala se k Viky a zeptala se jí, jestli si s ní nechce hrát. Viky se na ni usmála a kývla hlavou. Začaly si povídat a seznamovat se. Zjistily, že toho mají dost společného a že by mohly být kamarádky. Jak si tak spolu hrály, po očku pozorovaly ty dvě, jak se na ně smutně koukají. Simi s Viky na sebe koukly, kývly na sebe a vydaly se k Týně a Janě. Ty dvě na ně koukaly zmateně, ale jakmile jim nabídly, jestli si nechtějí hrát s nimi, rozzářily se jim jejich dětské tvářičky a všechny čtyři si začaly hrát společně. Od té doby se tam scházely každý den a staly se z nich nejlepší kamarádky. Říkaly si NKN – nejlepší kamarádky navždy.

 

O deset let později:

Holkám bylo čtrnáct a byly to pořád nejlepší kamarádky. Staly se z nich nejkrásnější holky ve škole. Všechny měly postavu topmodelky, kterou jim každá dívka záviděla. Simi má blond vlasy pod lopatky, prostříhané od patky, Viky je má stejné jako Simi, až na to, že její barva jé hnědě oříšková, Jana je má také prostříhané, ale až skoro na zadek v kaštanově hnědé a Týna má naopak krátké vlasy, ostříhané na kluka, ale s patkou přes celé čelo. Prostě sexy holky. Byly jak siamská čtyřčata. Pořád byly spolu a nehly se od sebe ani na krok. Každý den se střídaly, u koho budou spát. Jejich rodiče byli rádi, že se pořád kamarádí a začali se také přátelit. Všichni byli jako velká rodina.

Když končilo první pololetí osmé třídy, rozhodly se pro výměnný pobyt v Londýně na druhé pololetí. V angličtině byly dobré, takže jazyk nebyl problém a jelikož chodily na drahou školu, bez potíží jim to zařídila. Strašně se tam těšily. Vše měly perfektně vymyšlené. Všechny byly hodně bohaté a tak nebyl problém se složit na jejich vlastní soukromé letadlo, kterým budou domů létat na víkendy, aby se viděly s rodinou.

V Londýně se měly nádherně a pořádně si to tam užívaly. Jejich rodiče jim tam na půl roku pronajali vilku s českou služebnou a zároveň něco jako chůvou, která je měla hlídat a dávat na ně pozor. Vařila jim, uklízela a každý den musela volat jejich rodičům, aby je informovala, co holky dělaly. Ve škole jim to šlo také dobře. Výuka v angličtině překvapivě nedělala problém a ani ne za měsíc jim šla skoro jako by to byl jejich mateřský jazyk. Holky milovaly nákupy a tak v Oxford street trávily snad nejvíce času. Také se tam seznámily s pár Angličany, ale spíš se s nimi jen kamarádily. Prostě si tam připadaly jak v ráji. Holky je tam neměly moc rády, protože klukům připadaly jak bohyně a tím pádem si jich vůbec nevšímaly. Našim holkám to ale vůbec nevadilo, spíš naopak. Měly rády klučičí pozornost a jelikož jsou angličtí puberťáci dost sexy, náramně si to užívaly.

Půl roku uběhlo jako nic a dostávaly závěrečné vysvědčení s perfektním úspěchem. Jana s jednou dvojkou z matiky, Simča se dvěma ze zeměpisu a dějepisu, Viky se třemi z matiky, přírodopisu a chemie a Týna dvě z angličtiny a dějepisu a bohužel jednu trojku z matiky. No jo, jí hold matika nejde. Se všemi se tam rozloučily velkou párty, která se konala v jejich vile.

Když přijely domů, jejich rodiny jim uspořádaly velkou uvítací oslavu, kterou si samozřejmě zase perfektně užily.

Byly prázdniny a ony se zase scházely se svými přáteli v Čechách. Překvapivě se daly dohromady s kluky od nich ze třídy. Simi s Martinem, Viky s Tomášem, Jana s Dominikem a Týna s Pepou. Každý jim je záviděl, protože to byli nejkrásnější kluci na škole a ještě ke všemu sportovci, takže s úžasně namakanou postavou, i když jim bylo teprve patnáct. Tvořili nádherné páry.

Když začala škola, sranda byla, když měly hodiny angličtiny a měli stejné znalosti jako učitel. Ten byl pak naštvaný, když náhodou udělal chybu a ony ho opravily. Vždy jim pak dal velmi těžkou písemku a myslel si, že je dostal, ale ony spíš vždy dostaly jeho, protože to měly pokaždé bez chyby.

Docela rychle si zvykly zase na život v Čechách a i když  jim to v Londýně připadalo jako v ráji, doma je prostě doma.

Jednou, když byly společně nakupovat, tak ve výloze v jednom krámku byly vystaveny čtyři nádherné deníky na klíček v nějakém tvaru. Holkám se okamžitě zalíbily, tak bez váhání vešly do obchodu a každá si jeden koupila. Měly ohromné štěstí, protože byly poslední. Simi si vzala s lila barvou a klíčkem jako srdíčko, Viky tyrkysový s klíčkem jako čtyřlístek, Jana pomněnkový s klíčkem jako květ kytičky a Týna bílý s klíčkem ve tvaru půlměsíce. Když vyšly z obchodu, měly ohromnou radost, že vlastní něco, co mají stejné a přitom tak rozdílné. Jelikož klíčky byly jako přívěšek, tak si ještě zašly do zlatnictví a koupily čtyry stejné jednoduché řetízky z bílého zlata.

Pak si to zamířily k Týně, kde dnes měly spát. Šly k ní do pokoje a oblečení, které si koupily, odhodily do koutu pokoje, což nikdy nedělaly a vzaly si své nové deníky a řetízky. Klíček si nandaly na řetízek, odemkly deníček a klíčky zaply na krk. Popadly propisky, mrkly na sebe a začaly psát.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Girls diaries - Prolog:

 1
2. beda
07.07.2016 [12:12]

tahle povídka se mi líbí už od první věty a ne jen pro to že jedna z hlavních postav je má jmenovkyně ale protože ty 4 mají mezi sebou tak pěkný vztah Emoticon Emoticon jen tak dál Emoticon Emoticon Emoticon

1. Ceola
19.07.2012 [10:52]

Pěkné :)) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!