Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Girls Diares - Epilog

nbjgkzugbb


Girls Diares - EpilogTak, a je to tu! Po dvou letech konečně epilog. A to byl tak trochu záměr, možná budete ze začátku mírně zmatení. Vše se ale včas vysvětlí. Takže vám naposledy u této povídky přejeme se Simi1918 příjemné počtení. Snad se vám povídka alespoň trochu líbila. :)

Epilog

Rodokmen

Pohled vypravěče:

 

„Hej, lidi, našla jsem svatbu těch Volturiových,“ zašeptala Lilian, zvaná Lily, na ostatní.

„A co tam je?“ zeptal se potichu Liam.

„Tak poslouchejte. Bože, máma byla fakt melodramatická,“ kroutila dotyčná hlavou a začala číst:

 

Bylo deset hodin večer a akorát jsme nastoupili do našeho soukromého letadla. Je neuvěřitelné, že mi Edward neřekl, že jeho rodina vlastní tryskáč. Myslela jsem si, že když spolu čekáme dítě a jsme už dva měsíce manželé, že před sebou žádná tajemství nemáme. Ale jak je vidět, mýlila jsem se.

Letadlo bylo opravdu luxusní. Všude samé sklo, kůže a mramor. Ale co bych se divila, jsme bohatší než anglická královna. V místnosti, která zřejmě představovala obývák, jsem se uvelebila na velmi pohodlné sedačce a Edward si sedl vedle mě. Okamžitě jsem se k němu přitulila a nakonec mu dala mlaskavý polibek.

„Můžete toho nechat aspoň tady? Neznamená, že když vlastníte stejné jméno, musíte si to na každém rohu dokazovat,“ brblal Emmett, ale poté sám velmi vášnivě políbil Viky.

 

„Fuj, z toho se mi zvedá kufr,“ prohodil Logan, ale po mrazivém pohledu své sestry zmlknul.

„Ššš!“ napomenula ho Leanee a Lily pokračovala dál.

 

„No, od vás to sedí,“ zakroutil Jasper hlavou a přitom se láskyplně podíval na Janinu.  Ta mu pohled oplatila a vzápětí mu položila hlavu na rameno.

Cesta probíhala velice klidně, žádné větrné bouře ani hurikány nás nepotkaly a my v pořádku přistáli na speciálním letišti, které více méně patří Volturiovým. Tam už na nás čekala veliká černá limuzína se šoférem, jak bylo domluveno. Všichni jsme nastoupili a vyjelo se směr Volterra.

Nejeli jsme ani půl hodiny a auto zastavilo před velkou bránou. Řidič ukázal průkazku pánovi v budce a ten nám zvedl závory, abychom mohli pokračovat dál.

Tentokrát jsme jeli asi pět minut a dorazili jsme na místo. No, abych řekla pravdu, představovala jsem si to jejich unikátní sídlo trochu jinak. Tohle byla pouze šedivá, velká budova se dvěma věžemi. 

Před velikými nedobytnými dveřmi stála Volterská garda v čele s holkami. Upírkami, našimi dřívějšími nepřáteli. Teď se však naše vztahy překvapivě usmířily a jsme dokonce přáteli. Všechny se na nás usmály a –

 

„Tohle přeskočím. Je tu pouze, jak se vítají a poté půl hodinové povídání o tom, co se stalo v Čechách, co v Itálii a tak dál. Páni, v životě bych neřekla, že je máma taková spisovatelka,“ kroutila Lily hlavou.

„Přeskoč až na svatbu,“ navrhla Lucy.

„Ježíši, to bude zase slaďárna! Já chci zase nějakou akci,“ zakňučel Lucas.

„Kušuj,“ strčila do něho Lucy a přitom ho chytla za ruku. Logan nad tím protočil očima a Lily pokračovala ve čtení.

 

„Aro, Caie a Markusi, berete si zde přítomné upírky Alice Brandonovou, Renesmé Swanovou a Rosalie Halleovou za své právoplatné manželky, budete je ctít a milovat ve válce i míru, s mocí i bez ní, na lidské krvi i zvířecí, dokud vaše existence neskončí?“

 

 „Co je tohle za bláboly?“ rozčiloval se Liam a vytrhl Lily deník. Podíval se na řádky, aby se přesvědčil, jestli si to jeho holka nevymyslela.

„Hej, vrať mi to,“ vyjela na něho a ostatní na ni okamžitě sykli, aby je nenačapali rodiče. Zašklebila se na ně, rázně si vzala deník zpátky a navázala, kde skončila.

 

„Ano,“ odpověděli všichni tři. Upíří kněz přikývl a zopakoval otázku pouze s prohozeným pořadím jmen.

„Ano,“ zopakovaly odpověď upírky sametovými hlásky a všichni hosté si oddychli. Ach, to je tak romantické, pomyslela jsem si. Na to jsem se pro sebe zašklebila, blbý hormony.

 

„Tohle přeskoč, tam je zase hostina. Jen samá krev a já už nebyl dva týdny na lovu. Dostal bych z toho hlad,“ zabručel Logan a pohladil si vypracované břicho po otci.

„Ne, počkej. Tady je opět ten Milan z Čech, co chtěl tvoji mámu,“ zarazila Lily Leanee, která jí celou dobu nahlížela přes rameno.

 

„Milane?“ vyvalily jsme na něho oči, když se zjevil na hostině.

„Nazdárek, děvčata. Dlouho jsme se neviděli,“ zamrkal na nás. „A jak vidím, povyrostla vám bříška. Že by potomci?“ Z jeho pohledu jsem okamžitě zrudla, stejně jako Janina s Viky.

„No, jo,“ odpověděla jsem váhavě. „A co ty tady? Už tě Česká republika nebaví?“

„No, jsem tu se svojí novou – v uvozovkách -  exmanželkou,“ odpověděl.

„Novou exmanželkou? Ehm, to je jako… no…“

„Prostě, byl jsem dříve ženatý, ale pak ji opustil, protože byla člověk, ale nerozvedli jsme se. Poté jsem ji po několika letech potkal jako upírku a jsme opět spolu i s naší dcerou.“

„Ty máš dceru?!“ vyjekly jsme všechny čtyři najednou.

„No, jaksi jsem se dozvěděl, že se dneska vdává,“ pokrčil rameny.

 

„No, ty vole!“ vypadlo z Lucase ohromeně.

„Kdo je jeho dcera?“ zeptala se nedočkavě Leanee a Liam zvedl oči v sloup.

„Pokračuj, prosím tě,“ řekla Lucy nedočkavě.

 

„Myslíš Nessie?“ zeptala se ohromeně Janina, které to vždy pálilo nejvíc.

„Ano, moji dceru Renesmé,“ potvrdil to.

 

„Co je tam dál?“ zeptal se otráveně Logan a nahodil naprosto stejný výraz, který tak často používá jeho otec. Jo, syn se opravdu nezapře.

„Už tu jenom popisuje, jak se to dozvěděl, jak se dal dohromady opět s Bellou a další různý bláboly. Pak je tu zbytek hostiny. Máma tu ani raději nenapsala, jaké bylo menu.“

„No, dokážu si to představit,“ zasmál se Lucas a Lucy ho káravě plácla po stehně. Ten se na ni zakřenil a uloupil si od ní vášnivý polibek.

„Hej, lidi,“ zamručel Liam. 

„Hele, víte, co jsem objevila?“ přerušila je Leanee.

„No?“ zabručeli všichni.

„Deník tvojí mámy,“ zasmála se k Liamovi a schválně začala číst.

 

„Jak je na tom Týna?“ zeptala se mě Simča, když jsem vešla po boku Carlislea do obýváku, kde už všichni napjatě čekali. Teda až na Esmé, která v kuchyni krmila Týninu a Jacobovu malou holčičku.

„Přeměnu už má skoro za sebou. Brzy bude potřebovat na lov. Edwarde, Jaspere, doprovodíte ji?“ zeptal se Carlisle.

„Já chci jít taky,“ angažoval se hned Jacob.

„Počítejte i se mnou!“ přidal se Emmett.

„Ne, nepůjdete ani jeden,“ zamítl to Carlisle rázně.

„A proč?“ vyhrkli ti dva najednou.

Místo Carlislea jsem tentokrát odpověděla já: „Protože Edward čte myšlenky, kdyby náhodou dostala nějaký šílený nápad, a můj manžel ji zase může uklidnit. Ty, Emmette, bys ji k nějaké kravině tak akorát vyprovokoval, a kdyby šel Jacob, tak byste se nakonec na nějaký ten lov určitě vykašlali!“

Carlisle se na mě vděčně usmál a já si sedla téměř vyčerpaně na pohovku, i když jsem to vůbec nepotřebovala.

Viky mi ukázala zdvižený palec a Emmett jí věnoval ublížený pohled.

 

„Pšššt! Někoho venku slyším!“ ozval se najednou Lucas, který měl nejbystřejší sluch.

„Copak jsi jim nevnuknul, aby vyrazili ven na celej den?“ vyjela na Liama Leanee.

„Taky že jo!“ bránil se hned Liam.

„Jdu to omrknout,“ prohlásila Lucy a už jí nebylo.

„Nesnáším to její odhmotňování, poloupír nikdy neví, kde se objeví,“ zamručel Lucas.

„Říkal jsi něco, brouku?“ zavrněla mu Lucy najednou do ucha a vzápětí se jeho nadávající hlas ozýval odněkud ze sklepa. To samozřejmě všechny rozesmálo, hlavně když vydupal schody nahoru a Lucy tam seděla na podlaze - jakoby nic.

„Venku nikdo není, zajdi za dědečkem, že máš problémy s ušima,“ posmívala se mu Lucy.

„Počkej v noci, ty potvoro!“ zavrčel na ni a svůdně se usmál.

„Hej, lidi, tohle už je fakt moc,“ přidala se Lily, která nechtěla mít o sexuálních praktikách svého bratra raději ani páru.

„Tak poslouchejte, laskavě!“ zavrčela Leanee netrpělivě, vzala další deník, který patři její tetě Viky a pokračovala.

 

„Dala jsi nám tam ty láhve s krví?“ zavolala jsem na Esmé a přitom pohupovala svou dvouletou – ale na čtyři roky vypadající – dcerou. Ta si spokojeně žužlala paleček - a já nevím proč - mi to připomnělo mého manžela. V tom jsem uslyšela, jak Edward s Lucasem vyprskli smíchy a nato zazněla ohromná rána, jak téměř kamenné tělo dopadlo na zem. Zřejmě Lucas.

„Dala jsem vám tam deset litrů a půl velkých lahví, to by mělo stačit,“ odpověděla mi Esmé a já přikývla.

Vzápětí se ozvaly další hromové rány, jak můj manžel sbíhal schody s Loganem na ramenou a došel k nám.

„Máme všechno?“ zeptal se a přitom mě líbl na rty. Poté se zamračil na malou.

„Ale, princezno, nemyslíš si, že už jsi na to cucání palečku trošku velká?“

„Ne!“ pronesla naše dcera rázně, ale dál pokračovala ve své činnosti.

 

Její čtení přerušil Lucasův výbuch smíchu, až se skácel na záda.

„Hej!“ prskla na něho Lucy a hodila po něm první věcí, co jí přišla pod ruku.

„Bože, paměť mám dobrou, ale tohle si už opravdu nepamatuji. A musím říct, že mě to vážně mrzí. Umíš si to představit, kdyby se to objevilo na Facebooku?“ smál se a Loganovi zajiskřily oči.

„Ať tě to ani nenapadne, bratříčku, jinak je po tobě,“ zavrčela výhružně a hodila po něm tím nejmrazivějším pohledem, jaký kdy existoval.

 

„Tvůj syn je vážně po tobě,“ smál se Jasper a pozoroval, jak Logan honí Leanee a snaží se ji tahat za copy.

„To víš, geny se nezapřou,“ usmíval se pyšně Emmett a mrkl na Logana.

„Jen ji pořádně prožeň, prcku,“ houkl na něho a vzápětí si od Jacoba zasloužil pěknou herdu do zad.

„Jak malí,“ protočila jsem oči a dala se do řeči se Simčou. V tom se naše děti začaly prát.

„Lilian!“ zaječela na ni Simča.

„Lucasy!“ zařval Edward.

„Liame!“ zakřičeli Janina s Jasperem najednou.

„Lucy, Logane!“ vyjekla jsem.

„Leanee!“ okřikli ji Jacob s Týnou.

„Do toho, Logane, nedej se!!!“ povzbuzoval našeho syna můj manžel současně s našimi výkřiky.

„Emmette!!!“ zavrčeli jsme všichni na něho, že děti dostaly takový záchvat smíchu, až se přestaly rvát.

„Lidi, víte, na co jsem právě přišla?“ usmála se najednou Janina. A v tom nám to všem došlo. Tedy opět až na mého medvídka. 

„Co jako?“ zeptal se nechápavě a já naštvaně zavrčela.

„L, l, l, l, l, l!“

„Cože???“ zatvářil se jako idiot, s prominutím.

„Jména všech našich dětí začínají na L,“  poučil ho Jasper.

 

„Páni, těm to docvaklo fakt brzo!“ poznamenal ironicky Lucas.

„Jo, naši mají úchylku na L,“  zabručel Logan.

„Tobě to snad vadí?“ zeptala se Leanee a položila si mu hlavu na rameno.

„Nijak extra, ale všem ve škole to bylo divný,“ pokrčil rameny.

„Lidi, tomu neuvěříte!“ zahučel Liam, když prohledával další krabici.

„Copak, našels tam i porno filmy?“ zasmál se Logan.

„Ne, ale další deník. Tentokrát tety Týny. A s předloňským datem!“

„Nekecej! Naše mámy si furt píšou deníčky?! U mý mámy by mě to ani nepřekvapilo, ale u těch vašich…“ řehtala se Lily.

„Dost keců, chci to slyšet. Čti!“ přikázala Leanee Liamovi, protože byla zvědavá, co její máma napsala.

 

„Stejně nechápu, jak jsme je tam mohli pustit samotný!“ kroutila Simča hlavou.

„Moje slova,“ zabručel Edward a přitom ji objal kolem pasu.

„Hele, vy dva, jsou už na střední a jsou skoro dospělí,“ zastala jsem se jich.

„Vzpomeň si, co jsme vyváděli my,“ přidal se Jasper.

„To bylo něco jiného, my už byli dospělí. Navíc, ty to nemůžeš chápat, nemáš dceru. Když si představím, kolik kluků ji tam bude obletovat, mám chuť někoho zakousnout,“ vrčel Emmett. Viky ho chlácholivě pohladila po hrudi.

„Myslím, že se bát ani nemusíš,“ ujelo Jasperovi.

„Jak to?“ zeptal se můj muž.

„Vy jste si nevšimli, jak jsou v poslední době divní?“ naznačil nám něco, co jsme si už delší dobu nechtěli přiznat.

 

„Stop, stop, stop, stop! Oni o tom ví?“ skočila do vyprávění Liamovi Lily.

„Podle tohohle očividně alespoň něco tuší,“ zamručel Lucas a přitiskl se k Lucy. Jeho dvojče na něj hodilo otrávený pohled, nato si sedlo Liamovi na klín a vášnivě ho políbilo.

„Jo, tohle je fakt hrozně nenápadný,“ zamručel Logan, ale sám přitom políbil Leanee. Najednou se úplně zapomnělo na deníky jejich rodičů a začali se všichni věnovat pouze svým miláčkům.

Nikdo si přitom nevšiml, že vlastníci deníků právě přišli domů a míří za dětmi na půdu. Již z dálky odtamtud totiž slyšeli divné zvuky.

Když se otevřely dveře a objevili se v nich rodiče, děti klidně dál pokračovaly v činnosti.

„No, vidíte to?“ dostal ze sebe nevěřícně Jacob. To si jich ale děti ještě stále nevšimly.

„Neříkal jsem vám to snad?“ zamručel Jasper.

„Já vám říkal, ať si kryjete myšlenky,“ povzdechl si Edward.

Děti ale probralo až to, když se Emmett svalil v záchvatu smíchu na zem.

„Jé, mami, tati…“ vyhrkly děti unisono a zároveň na sebe šibalsky zamrkaly.

„Ano, naše rodinné vztahy jsou opravdu komplikované,“ prohodil Carlisle směrem k Esmé v kuchyni, kteří slyšeli naprosto všechno a sborově se rozesmáli.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Girls Diares - Epilog:

 1
4. selekina
14.08.2013 [14:20]

to bylo fakt husty škoda, že to nepokračuje

25.08.2012 [16:58]

kajak34Bombastický! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Lucka
25.08.2012 [14:13]

naprosto užasný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.08.2012 [13:33]

mokasinaNádherná povídka milovala jsem jí a je mi líto, že už končí. Ale aurčo budu číst dál tvoje povídky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!