Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Girl jungle - Prolog + 1. kapitola

Alice a Jasper tapeta by Alice


Girl jungle - Prolog + 1. kapitolaV jedné džungli ve staré, osamocené chatrči leželo malé, opuštěné miminko. Našly ho tři Amazonky - Senna, Zafrina a Kachiri. Všechny tři se o něho začaly starat. Naučily ho jejich zvyklostem. Roste rychle, protože to je navíc poloupír. Má dar a to ten, že dokáže mluvit se zvířaty. Bylo to jedním slovem - zázračné dítě. Prožívali společná dobrodružství, užívali si a podobně, ale i všechno dobré jednou skončí...

Toto je moje úplně nová povídka Girl jungle (Dívka džungle). Tento nápad mi vrtal hlavou delší dobu, díky jednomu filmu v televizi. No a tak mi to nedalo a rozhodla se to sepsat. A vzniklo z toho toto. Byla bych vám nesmírně vděčná, kdybyste mi zanechali komentář s vaším názorem. Předem vám moc děkuji. Jinak vám přeji příjemné počteníčko. Vaše bella130


 

 

 

 

 

 

Pusťte si tuto písničku, ale nemusíte, jestli nechcete. Mě se k tomuto tématu povídky hodila.

Prolog

 

 

 

 

V jedné hojné džungli byla stará, opuštěná a zchátralá chatka, ve které, uvnitř na podlaze, v zabalené dece, leželo osamocené miminko. Byla to malá, poloupíří holčička. Jmenovala se Isabella Marie Swan. Rodiče ji tu zanechali, protože neměli jinou možnost. Položili za ni život, když je nějací vetřelci, kteří se jim přišli mstít, zabili. Bránili se, ale proti nim byla přesila. Matka před svou smrtí stihla malou Isabellu bezpečně ukrýt. Na Isabellu se usmálo štěstí, protože zrovna šly kolem tři Amazonky – Zafrina, Kachiri  a Senna.

Slyšely tiché, plačící dítě. Nedalo jim to a šly se podívat, co je to zač. Zpočátku se lekly toho, co vidí před sebou. Zafrině  nedala zvědavost a podívala se na to plačící stvoření a vzala ho do náruče.  Začala ho kolébat a Isabella začala spokojeně usínat. Zafrina se nad tím musela pousmát. Katharina  a Irina váhavě přistoupily k ní a podívaly se na ten malý poklad. Sotva ho spatřily, tak si ho v ten samý okamžik zamilovaly. Nedokázaly ho tu jen tak nechat, a tak ho  vzaly s sebou a začaly se o něho starat…

 

1. kapitola

(Pohled Belly)

Moje sestry – Zafrina, Senna a Kachiri se o mně staraly i starají nesmírně dobře. Naučily mě jejich zvyklostem, jako například – porozumění džungle, lovení, porozumění zvířat a další. Já mám ale tu výhodu, že s nimi dokážu mluvit.  Jsou to moji nejlepší kamarádi, s kterými trávím veškerý volný čas. Mám i svou nejlepší kamarádku, a to opičku jménem Miranda - je velice, roztomilá, přátelská a hravá. Našla jsem ji, když jí byl necelý jeden měsíc. Pytláci zabili její rodiče. Já tyto lidi tak nenávidím. Jsou to monstra, které bych nejraději zabila. To i upíři jsou lepší. Až, ale nadejde pravý čas, pomstím se jim. Dnes, jako každý jiný den, jsem se vydala společně se svou opičkou Mirandou do džungle na průzkum, a hlavně za svými zvířecími kamarády. Abych si zkrátila cestu, šplhala jsem po stromech a pokaždé se lehce, ale svižně zhoupla po liáně. Tohle ze všeho mívám nejraději. Během chvilky jsem byla u svých kamarádů. Jako první se se mnou přivítal lvíček Sami, medvěd Ballu, gorila Justina, had Limba a koalí medvídek Lilo.

„Ahoj, Bello a Mirando,“ pozdravili nás všichni sborově. Já jsem se na ně vřele usmála a každého z nich jsem objala. Miranda  vesele po každém skočila a podrbala ho.  A každému do ouška něco pošeptala. Byl to její trvalý zvyk.

„ Jak se máte?“ zeptala jsem se jich.

„Máme se fajn. Jo, a Bello, máme pro tebe důležitou informaci,“ podíval se na mě s vážným výrazem medvěd Ballu. A hned, jsem vycítila, že není něco v pořádku. Vypadá to, že ve zdejší džungli se na 100% objevili pytláci. To je to, co mi určitě chtějí vzkázat.

„Jakou informaci?“ zeptala jsem se s obavami v hlase. Nepřežila bych jenom pomyšlení na to, že by se mým zvířecím kamarádům mělo něco stát. Ne, to nedopustím.

„Zafrina, Senna a Kachiri ti vzkazují, že máš za nimi přijít.  Potřebují o něčem důležitém s tebou mluvit. Nevíme sice o čem, ale zaslechli jsme je,“ odpověděl mi lvíček Sami a ostatní jen přikývli. Nebezpečí zatím nikomu nehrozí, to je dobře. V duchu jsem si oddychla. O čem asi se mnou Zafrina, Kachiri a Senna potřebují mluvit? To by mě opravdu moc zajímalo. Rozloučila jsem se s nimi a stejnou cestou zpátky jsem běžela za svými sestrami.

 


 

Je sice tato kapitolka krátká, ale já doufám, že to nevadí. Snad se vám tato kapitola aspoň trochu líbila. A co, má smysl v tom pokračovat nebo ne? Stálo to za něco vůbec? Zkritizujte mě, a to prosím pořádně. Adminům bych se chtěla omluvit za svoje hloupé a zbytečné chyby, které mi kolikrát musí i opravovat. Jestli tam opět najdete něco, co já přehlédla, omlouvám se vám, a to hodně.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Girl jungle - Prolog + 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!