Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Gianna Volturi - 8. kapitola

jacksoník


Gianna Volturi - 8. kapitolaTrochu kratšia kapitola, no ale za to ma asi tentoraz nebudete mať chuť zabiť.

Čo sa stalo a čo sa stane? Nuž, to sa dozviete, keď si to prečítate.

Venovania: EdMaDo, AngieCullen, ostružinka, Nessienka, Kixy25, MCullen, Elanor, doa040506, sMiley, MarieJaneVoturi, Cukricek, voldy, alisxD, mima19974

Prajem príjemné čítanie. =)

Vaša Millie

 

 

„Felix?“ spýtal sa ma potichu Demetri.

„Áno?“ opýtal som sa a otvoril dvere.

„Hlásia zmenu počasia. Má byť silný vietor,“ poznamenal.

„A to bolo až také súrne?“ spýtal som sa ho s nadvihnutým obočím. Gianna sa znova zavrtela. „Pšššt, lebo ju zobudíme.“

„Veď dobre,“ prevrátil očami. „Aj tak spí ako zarezaná.“

„Demetri, Demetri,“ zavrtel som hlavou. Pobrali sme sa teda do trónnej miestnosti.

Zrazu sme obaja začuli hlasný výkrik.

Gianna!

Demetri sa na mňa hneď pozrel.

Rozbehli sme sa do izby. Gianna ledva dýchala. Isto jej to zlomilo ďalšie rebrá a tak sa mi zdá, že aj prepichlo pľúca.

„Demetri! Nestoj tu a ihneď choď po Carlislea alebo neviem koho! Bež!!!“ súril som ho Neváhal ani chvíľu a utekal preč.

„Gianna? Počuješ ma? Gianna?“

„Nemôžem... nemôžem dýchať,“ povedala z posledných síl. Bože, čo som komu urobil, keď ju musíš takto týrať?

„Gianna, príde Carlisle, budeš v poriadku,“ povedal som jej a chytil za ruku. Pohladil som ju po vlasoch a o na znova vykríkla od bolesti.

„Felix! Rýchlo jej daj niečo na utíšenie bolesti,“ vtrhol do izby Carlisle a začal nás organizovať. „Edward, vieš čo máš robiť. Presne to, čo aj pri Belle,“ povedal mu.

„Jasné,“ pohotovo odpovedal a už Gianne dával nejaké lieky.

„Čo mám robiť?“ spýtal som sa ho. Nemohol som tam len tak sedieť a pozerať, čo sa deje okolo mňa. Carlisle sa mi znova pozrel do očí.

„Felix, musíš byť len silný,“ povedal so sklonenou hlavou. Povzdychol som si a otočil sa ku Gianne.

„Prosím...“ pošepkal som jej do ucha. „... Musíš prežiť,“ dostal som to zo seba a pocítil na mojom pleci niečie ruky. Gianna mala stále zavreté oči. Bola unavená a vyčerpaná.

„Felix. Ona je silná,“ povedala mi Bella. „Viem to.“

„Ďakujem.“

Zacítil som čerstvý pach Gianninej krvi. Taká sladká a lahodná... Cítil som jej chuť na jazyku. Zaťal som zuby a nedýchal.

Bol som vysmädnutý a bolo ťažké nedýchať. Stisol som pery do jednej linky.

„Odveďte nieto Felixa!“

„Nie!“ zavrčal som. „Nemienim odtiaľto ísť preč!“

„No tak. chceš jej ublížiť?!“ Jasper ma chytil za ruku a nepustil ma. Násilím na odviedol až na chodbu. Pocítil som príval dobrej nálady.

„Jasper!“

„Alice, ja mu to chcem len uľahčiť,“ obhajoval sa. Ja som sa oprel o stenu a zviezol sa na zem. Prečo som taký slabý?!

Čo ak Gin urie? Aj tak ma ku nej nepustia?

Keby sa jej niečo stalo, Aro by ma musel zabiť!

Ale ona to prežje. Verím v to. Musí! Musí!

„Bude v poriadku,“ vykríkla radostne Alice.

„Ako to môžeš vedieť?“ tentoraz ku nej pristúpil Jasper a objal ju.

„Lebo vidí veci, čo sa stanú,“ obhajoval ju.

„Ale...“

„A čo vidíš? Čo sa stane s Giannou?“

„Bude v poriadku. Moje vízie sa ale môžu zmeniť. Závisí to od toho, ako sa kto rozhodne,“ priznala.

Sadol som si na zem a počúval zvuky z vedľajšej izby. Nič však nebolo počuť. Len siný vietor, ktorý sa opieral do okien. V celom hrade bolo počuť prievan a pukajúce okná. Pôsobilo to až desivo. Plus, bola ešte aj tma, tak to vypadalo ako z hororu.

Jasper s Alice niekam odišli. Rozhodol som sa tam vojsť. Nik mi nemôže zabrániť vidieť moju Gin.

„Nechaj ho,“ pošepkala Alice Jasperovi, ktorý sa chystal na mňa skočiť. Boli tu. Má šťastie, že tá malá mu v tom zabránila. Ďakovne som sa na ňu usmial.

 

Vtrhol som do izby a uvidel Jane držiacu v náručí dve malá bábätká, ktorým tĺklo srdiečko. Boli roztomilé.

Otočil som sa a tam bola Gin. Ležala na posteli a ani sa nepohla. Bola mŕtva!!!

Nie! To predsa nemôže byť pravda.

Neveriacky som sa pozrel na Edwarda a Carlislea.

„To vy! Prečo ste ju nechali zomrieť?“

„Felix. Boli to dvojičky. Nemala šancu to prežiť! Je mi to ľúto,“ povedal a chcel odísť, keď...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Gianna Volturi - 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!