Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Future in history - Prolog

EclipsePoster2


Future in history - PrologPro úspěch Lásky ze starých časů tu máme příběh Alice a Jaspera. Je ovšem úplně jiný, neb Alice i Jasper jsou v odlišných situacích. Alice a Rosalie, sestry, které se po smrti matky stanou bez prostředků, se mají provdat za prvního, kdo si o ně řekne. Ovšem Alice chce sestře zajistit svobodu volby a tak se pokusí ulovit Jaspera, markýze z Newysu.

Future in history

 

 

LONDÝN - březen 1819

 

 

Alice šťouchla do své sestry Rosalie a kývla směrem ke vchodu a dvěma dokonale oblečeným džentlmenům. Oba na sobě měli černý smoking, šedou hedvábnou vestu a umně uvázaný nákrčník. Williamsovi se na hrudi skvěl znak jeho titulu.

„Och,“ vzdychla Rosalie a upřeně se na ně zahleděla.

„Velmi ráda bych se s nimi seznámila, i kdyby to měl být jediný tanec.“

„Tanec? Napadá mě něco mnohem lepšího,“ odpověděla Alice. Sestra se na ni s očekáváním zadívala.

„Třeba taková aféra s Williamsem.“ Takové hry si dvě dámy hrávaly s vášní, když pozorovaly druhé pohlaví. Rosalie si však tentokrát odfrkla.

„Drahoušku, myslím, že jsi úplně zpitomněla. Nemáš ani ždibec naděje, že by tě někdo jako Williams řádně představil, a už vůbec ne na aféru, když se před ním natřásají všechny slečinky v sále... Pokud ovšem nedáš v sázku svou dobrou pověst.“ Rosalie měla na tváři skeptický výraz

„Možná i svůj život,“ přisadila si Rosalie. „Je tak lehkomyslný, až to hraničí s šílenstvým. A když se uráčí tancovat, pak jen za cenu svádění. Tak začal taky tu svou aféru s lady Greenhillovou, jak jistě víš,“ promlouvala Rosalie Alici do duše.

Alice se překvapeně na svou sestru usmála.

„Zdá se, že máš o něm mimořádně dobré informace, Rose,“ podotkla Alice pobaveně a pohled jí zalétl zpátky k markýzi z Newysu.

„Zaslechla jsem o něm docelo hodně a nic z toho není dobré, pokazila by sis pověst,“ odvětila Rosalie s pokrčením ramen.

Obě se zadívaly na Donovana. Byl skutečně velmi pohledný: tmavé vlasy, průzračné modré oči - Alice však pohledem sklouzla zpět k Williamsovi, jenž se svůdně usmíval na ženu opodál.

„Jsem dcera hraběte a jsem minimálně tak přitažlivá jako lady Elisabeth.“ Obě se podívaly doleva na lady Elisabeth v usedlých žlutých šatech. Byla středem pozornosti skupinky slečen, které se okolo ní shlukly jako stádo husiček. Ke své nevýhodě stála vedle Nicole Viggartové, dcery velmi zámožného a bohatého kupce, jenž zrovna přicestoval až z daleké Francie s nejnovějšími šaty dle letošní módy.

„Nu?“ tázala se znovu Alice, když se jí od Rose nedostávalo odpovědi.

„Nejsem alespoň tak přitažlivá jako ona?“ prahla Alice po odpovědi.

„Jak zevnějškem, tak chováním ji zjevně převyšuješ,“ pronesla Rose zamyšleně.

„Ale všichni očekávají, že bude favoritkou sezóny. A ty, nejdražší, se ve společnosti pohybuješ už tři roky, ale stále nejsi provdaná.“ Zamávala Alici třemi prsty, aby dodala svým slovům váhu. Alice prsty chytila a trochu zmáčkla.

„Ne, že by nebyly příležitosti, měla jsem jich víc než dost,“ řekla Alice a protočila oči vsloup. Nedívala se na Rose, která nedostala ani jednu nabídku k sňatku, přestože byla už rok ve společnosti. Chudák drahoušek se totiž před gentelmany hrozně styděl. A Alice - nu, Alice vítala vytříbenou pozornost různých gentelmanů a v podstatě ji vyhledávala.

„Užívám si, že nejsem vdaná. Život skýtá o mnoho více vzrušení, když si vás všímá více pohledných mužů než jeden jako vaší choti. Mám podezření, že pozornost jednoho muže je nesmírně nudná a mohla by mě přetvořit v nějakou poddružnou domácí puťku,“ prohlásila Alice lakonicky.

„V tom případě jste si s lordem Williamsem velmi podobní,“ vyjádřila Rose taktéž lakonicky a rozesmála se. Alice se znovu bezděčně zadívala ke vchodu. Její sen zmizel spolu s Donovanem v davu. A co hůř, sir Ferrit k ní mířil tak rychle, jak jen mu to dovolil sešňerovaný podbřišník.

„Och, jak úchvatné," řekla Rose rozjařeně. „Teď si můžeš užívat pozornost sira Ferrita."

Alice zaúpěla.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Future in history - Prolog:

 1
2. Werunka
11.04.2012 [9:01]

námět povídky je super, mohla bys napsat další díly? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Leník
08.03.2012 [17:44]

moc moc pěkné, prosím napiš kapitoly k této povídce. Nápad je super a jsem ráda, že jsou hl. postavy Alice a Rose. Prosím, piš piš piš. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!