Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Future 6. Zmizení

Jacob Black


Future 6. ZmizeníJe tu další kapitolka. Jak reaguje sanatorium na zmizení Alice?

Zmizení

Sanatorium pro duševně choré 1920:

„Je pryč! Je pryč! Zmizela!" křičel mladičký zřízenec sanatoria a bylo mu úplně jedno, kdo ho slyší. Byl zděšený. 
„Pojďte k panu řediteli, bude to lepší, než když tady takto pokřikujete. Řeknete mu, co se vlastně stalo." Vedla postarší sestřička rozrušeného Michaela. Všemožně se ho snažila uklidnit, ale nepodařilo se jí to. Vyváděl pořád, pan ředitel seděl ve své kanceláři. 
„To je podruhé, co povedu zbytečnou konverzaci," brblal si pod vousy a hněvivě koukal na zřízence.
„Tak copak se stalo? Proč tak křičíte? Kdo je pryč? Kdo zmizel? Odpovězte!!" přikázal ředitel.


Začal uvažovat o tom, že má úplně neschopné zaměstnance. 
Mladík se ozval: „Je pryč! Mary Alice Brandon není ve své kobce. Ta místnost je zamčená, ale ona nikde není. Prostě se vypařila." Mladík byl otřesen. 
„Jste si jist? Vážně se vám něco nezdálo? Prohledal jste sanatorium?" ptal se, teď už neklidný ředitel. 
„Ano, pane. Prohledal jsem každé místo, ale jak říkám, nikde není," ztišil hlas Michael. 
„Dobrá," přemýšlel ředitel. 
„Máme vyhlásit pátrání? Je to ďábel! Ještě někoho zabije a…"
„Ne!" řekl rozhodnutý ředitel.

„Rozhlaste, že Mary Alice Brandon podlehla své nemoci. Zajděte za hrobníkem, ať vykope hrob. Ještě dnes uděláme tajný pohřeb. Všichni si budou myslet, že zemřela. Pochopils mě?" zeptal se. 
„Ano, pane..." 
O půlnoci se konal pohřeb. Byl u něj pouze ředitel, hrobník a zřízenec. Pouze oni tři znali pravdu. 
„Co mám vytesat na náhrobek? V kanceláři mi řekli pouze datum narození." Hrobník byl nesvůj. Vůbec se mu nelíbilo, co právě dělá. 
„To nevím... Možná... Ať v nebi odpustí duši, co nevědomky na zemi spáchala..."


Nový život


Texas 1925:


Peter a Charlotta zavedli Jaspera do jeho rodné země. Byl tu poprvé od své přeměny. Vzpomínal na zde nádherně prožitá léta, Peter rychle vycítil, že se s Jasperem něco děje. Bál se, že se tu Jasperovi nelíbí. Proto se ho tiše zeptal, co se děje. 
„V Texasu jsem se narodil. Před přeměnou jsem tu žil. Měl jsem tady svou rodinu. Teď už ji nemám. Jsem tu úplně poprvé od své proměny, není to lehké vidět, jak se to v Texasu změnilo. Těžko uvěřit, že to je už 62 let." Jasper ztichl. Peter se už neptal, na co jeho přítel smutně vzpomíná. Nechal ho být.


Peter s Charlottou měli krásný, bílý a malinkatý domeček u lesa. Zelené stromy ho lemovaly ze všech stran, bylo vidět blankytně modré nebe. Celé to bylo překrásné. Ze vnitř byl maličký domeček překvapivě útulný a Jasperovi připadal větší, než se zprvu zdálo. Skládal se ze třech nevelkých místnůstek, další dvě byly v podkroví. Dole byla provizorní kuchyně, vkusně zařízený obýváček a studeně vymalovaná, kachličková koupelna. V podkroví byla Peterova a Charlottina ložnice a 
prázdný pokoj, který teď měl patřit Jasperovi.


Měl zeleně vymalované stěny, dřevěný stůl, židli a skříně bíle natřené. Byla tu i postel. Jasper musel přiznat, že se mu pokoj líbil. Měl konečně domov. Sedl si na postel, a podíval se do nejistých tváří svých společníků.


„Je to tu velice hezké. A... Děkuji vám. Děkuji vám za to, že jste mě sem přivedli. Jsem doopravdy rád, že jsem pryč." Jasper byl upřímný. To Peter za ta dlouhá léta bezpečně poznal. Konečně si mohl oddychnout. 
„Takže, kdy se berete?" optal se nevinně Jasper. 
„Za dva týdny. Už pro tebe máme i oblek... Tedy, jestli sis to nerozmyslel." 
Charlotta trpělivě čekala na jeho odpověď. 
„Nerozmyslel. Vždyť se bude můj nejlepší přítel ženit. To si nemohu nechat ujít." Jasper se srdečně rozesmál. 
„Díky, že ti to přijde zábavné!" Chovali se jako malí...

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Future 6. Zmizení:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!