Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Future 3: Život

Stephenie Meyer


Future 3: ŽivotWilliam se snaží Alici pomoci, bude poslouchat pověry sestřiček v sanatoriu, nebo se bude řídit svým vlastním instinktem? Jak zvládá Jasper zabíjení a jaký má náhled na svět Peter, Jasperův nejlepší přítel? Snad se Vám bude kapitolka líbit...

Život:

Sanatorium pro duševně choré 1920
 
 
„Rachell, můžete mi prosím najít složku pacientky Mary Alice Brandon?" zeptal se svým sametovým hlasem William. Dělal to vždy, když potřeboval něco, co nebylo tak úplně legální.
„Ale pane doktore, vy víte, že to nesmím. Tahle složka patří mezi nevyléčitelné. Navíc mi pan ředitel nakázal, abych právě tuhle složku nikomu neukazovala. Ta dívka je ďábel," zašeptala přiškrceným hlasem a rychle se pokřižovala.

 
Williama její slova ohromně rozhněvala. Všichni tady Alici považují za vtělení ďábla. Ale on jediný však věděl, že je všechno jinak.
Alice byla nevinné dítě, které místo toho, aby se smálo, je zavřené tady v malé kobce, pryč od jediného paprsku slunka. Alice nebyla blázen. Měla dar. Dar vidět to, co ostatní nevidí. Dokázala prohlédnout bránu času.


S velkým úsilím se uklidnil. Tu složku potřeboval. Nechtěl, aby tu po Alici cokoliv zbylo. Nenechá jim tu ani řádku. Alice pro všechny tady zemře.
 
„Rachell, prosím..." zašeptal neodolatelně a pohladil ji po tváři. Rachell se začervenala. Byl naprosto neodolatelný.

„Jestli se to někdo dozví, přijdu o práci," zašeptala Rachel.

„Bude to naše malé tajemství," pokračoval v nátlaku.

„Dobrá," řekla Rachel a otočila se ke kartotéce.

„Děkuji vám, Rachel. Ani nevíte, jak jste mi tím pomohla." Usmál se mezi dveřmi.



Missouri, 1920

Byl krásný jarní den, ale noci byly ještě stále dlouhé. Tady v horách se místy ještě držel sníh. Jasper necítil chlad. Upíři nevnímají změny počasí, ale byl rád, že konečně našli útočiště. Po nekonečném kočování v tom viděl příjemnou změnu. Skoro šedesát let na cestách. Pár dní na jednom místě, několik mrtvých a pryč.


To, že se lidé v horách občas ztrácí je běžné a to jim dovolovalo zůstat déle.
Jasper občas přemýšlel, jaké by to asi bylo mít někde domov, místo, kam by se mohl vždy vrátit. Válka mu takový život vzala.

„O čem přemýšlíš?" strčil černovlasý upír do Jaspera, až se zapotácel. Peter byl sytý, nedávno se vrátil z lovu. Maria byla pryč, protože byl čas na výměnu její milované armády. Každý rok členy měnila, protože upír má největší sílu v prvním roce. Jeho nikdy nezabila. Potřebovala ho. To on držel její armádu pohromadě.


Jasper měl Petera rád, mohl si s ním kdykoliv promluvit. Alespoň z části věděl, jak se Jasper cítil. Do jisté míry také neměl rád zabíjení, ale neutápěl se v zármutku tak jako Jasper.

„Petere? Přemýšlel si někdy, že bys přestal kočovat a někde se usadil?" zeptal se ho naprosto vážně Jasper.

„To jsem nečekal. Ale ano, přemýšlel, ale muselo by mě k tomu něco dovést. Chápeš mě?" Jasper ho chápal. Věděl, že Peter by chtěl manželku, jeho schopnost měla dvě strany, dobrou a špatnou. Ta dobrá, že cítil lásku a podobné pocity. Ta špatná proto, že cítil strach své oběti. Možná proto nesnášel zabíjení.

„A navíc, nejde to. Stejně by ses musel neustále stěhovat. To ty víš, Jaspere."
Peter měl vždy všechno dobře srovnané. To, co nemělo smysl, neřešil.

„Co kdybys nezabíjel? Musí přece existovat i jiný způsob," uvažoval nahlas Jasper.

Peter se zasmál.
 
„A jaký asi? My musíme zabíjet. Pořád skuhráš, jak nenávidíš zabíjení, ale pro kapku voňavé lidské krve bys zase zabil..." ukončil debatu Peter...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Future 3: Život:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!