Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Forever and Always - 3. kapitola


Forever and Always - 3. kapitolaTakže je tu 3. kapitola Forever and Always.Bella neví co se stalo s Edwardem a uvědomuje si, že k němu cítí něco víc, než jen přátelství.

Kapitola 3.

 

 

„Ahojky,“ prozpěvovala si Jessica druhý den na obědě. Večer po tom, co jsem se dozvěděla, že je Edward v nemocnici a má nějakou chřipku, jsem nevnímala zbytek večera. Prostě jsem se jen šla umýt, vyčistit si zuby a převléknout se do svého starého, odrbaného trička s nápisem ,,Help“, který vystihoval moji včerejší náladu přímo dokonale, a šla spát.

,,Hej, Bello! Vnímáš mě vůbec?“ ozvalo se znovu, když jsem Jessičin pozdrav pouštěla jedním uchem tam a druhým ven.

„Ehm... Jo, ahoj,“ vykoktala jsem ze sebe, Jess už mou nepřítomnost dál nekomentovala a byla ráda, že jsem si uvědomila, že tu je.

„Co se stalo, že máš tak dobrou náladu Jess?“ zeptal se Eric a já upřela na Jessicu pozornost také, protože by mě to vážně zajímalo. Poslední dva týdny byl vážně divná a pořád se mračila.Nadávala na všechno, co jí trochu nevonělo.Začala nadávat na učitele, kteří jí vyvolávali a ona vždy odcházela s pětkou, protože se ani neučí.

„To ti nesmím prozradit,“ řekla tajemně.

,,No tak, povídej,“ nenechal se Eric odbýt.

„Dobře, dobře. Já… já… chodím s Mikem,“ vyhrkla ze sebe v záchvatu šťastného smíchu. Jessica měla Mikea ráda vždy jen jako přítele.Ovšem zhruba před již zmiňovanými dvěma týdny se přátelství změnilo na lásku.

„Vážně? Nekecej!“ Eric nemohl uvěřit tomu, že se zase směje, když vtom vtrhl do jídelny Mike a po jeho bohu šla Angela. Měli spolu hodinu matematiky. Byla jsem si jistá, že v tom není nic jiného než společná cesta do jídelny, protože oba dva sem měli namířeno. Jessica to ale takhle neviděla a ihned, co Mike a Ang zpozorovala, nabraly její tváře - vlastně celá hlava -  rudý nádech. Žádná hádka se ale nekonala, atak jsem se znovu mohla ponořit do svých myšlenek ohledně Edwarda.

Po příjezdu ze školy, kterému jsem - jak jinak -  nevěnovala pozornost, jsem se odebrala do svého pokoje a zapnula svůj počítač, pomalý jako vždy. Ani nevím, co jsem hledala. Prostě jsem jen brouzdala po internetu, abych nemusela svým myšlenkám dávat volný průběh.

Probralo mě až zazvonění zvonku a já jsem prudce zvedla hlavu z klávesnice počítače a ucítila bolest na čele a tváři. Nevěnovala jsem jí pozornost a rychle běžela otevřít dveře. Stály v nich Angela a Jess. Úlekem poodstoupily a já nechápala, co se děje.

„Prosím tě co si dělala?“ vykoktala ze sebe Ang ještě předtím, než spustila spolu s Jessicou silný záchvat smíchu. Počkala jsem, až je záchvat přejde a nechápavě jsem se na ně podívala.

„Spala jsi na klávesnici, nebo se ti tam ten mezerník a CTRL objevily náhodou?“ další záchvat smíchu. Utekla jsem do koupelny abych se podívala do zrcadla. A pomalu jsem se přestávala holkám divi,t že se mě lekly.

,,Proboha! Já jsem vážně usnula!“ mumlala jsem si pro sebe a rychle si urovnávala rozcuchané vlasy, ale obtisk klávesnice nezmizel.

Když jsem přišla dolů, Ang a Jess už seděly v kuchyni u stolu a diskutovaly o tom, co jsem asi mohla po škole dělat, že mam na obličeji mezerník a CTRL.

„Nechceš s námi jet do kina?“ ozvala se Jessica

,,Hm?“ znovu jsem nevěnovala pozornost Jessice a její otázce.

,,Posloucháš vůbec, co ti tu říkám?“ řekla naštvaně a zvědavě.

„No… Jo promiň. Na co jsi se ptala?“

„Jestli nechceš jet s námi do kina. Dávají něco o lásce.“

„Promiň, ale nepojedu,“ řekla jsem „A na film o lásce už vůbec ne,“ dodala jsem, ale Jessica a Angela to asi slyšely.

„Proč ne? Co se stalo? Poslední dobou jsi nějaká divná,“ozvala se Angela

„To se ti asi jenom zdá.“

„Promiň, ale já nejsem neustále mimo jako ty.“Mlčela jsem, ale ona se nedala.

„No tak. Co ti je?“

„Vážně jsem v pořádku,“ uklidňovala jsem ji.

„No dobře, ale zůstaneme tady dnes večer s tebou.“

„Jak myslíte…“ No bezva. Budu se muset celý večer kontrolovat, abych se neprořekla a dávala pozor.

Po večeru stráveném s Angelou a Jessicou sem byla strašně unavená a na myšlenky mi nezbýval čas.Možná proto jsem jim byla i trochu vděčná, že jsem přišla na jiné myšlenky ale po jejich odchodu mě stejně znovu přepadl pocit zmatenosti, zamilovanosti a starostí. Být na své myšlenky a nálady sama je vážně hrozná věc ale to radši budu trpět sama, než abych svou truchlivost po Edwardovi přenášela na ostatní.

Když jsem ulehla do postele měla jsem zvláštní pocit. Pocit, že je něco špatně. Něco se stalo, ale nebyla jsem schopna přijít na to, co to bylo. Večer přišla domů René a Charlie společně a já uslyšela, jak na sebe křičí a hádají se. Říkali něco o rozvodu, o práci a i o mně a já z jejich rozhovoru v poměrně silném měřítku decibelů. Nechtěla jsem nic poslouchat, nic vnímat, atak jsem zavřela oči a snažila se ve svých myšlenkách rozpustit Edwardovu tvář. Po chvilce jsem usnula a zdál se mi nádherný sen o mém setkání s Edwardem. Byl nádherný, milý a i trochu namyšlený, prostě jako ve skutečnosti. Přibližovali jsme se k sobě ale nějaká neviditelná síla nás od sebe odtrhla a já nechápala co se děje. Bylo to špatné znamení.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forever and Always - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!