Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Forever and Always - 11. kapitola, Epilog

mufinka


Forever and Always - 11. kapitola, EpilogPoslední díl mé povídky Forever and Always. Především chci poděkovat těm, kteří četli mou povídku a kteří zanechali komentář. A teď už o poslední kapitole: Nese název Poznání. A proč? No... To Vám neprozradím :P. Jen mohu říct, že Bella uteče z kina a nechce nějaký čas Cullenovi ani vidět.

 

 

Posedali jsme si na zadní sedačky po dvojicích vedle sebe. Holky o něčem pořád diskutovaly... Najednou zhaslo světlo a film začal. Bylo to něco na způsob válečné, romantické a komedie... Musím, uznat, že film byl celkem dobrý. Do té doby, než začala ta přeslazená část. Ta byla úděsná. Filmové postavy se tam pořád ocucávaly, páry v kině dělaly to samé a já jen koukala na plátno a doufala, že to už bude končit. Na konci už se zase začalo vraždit a bojovat, takže si kluci nenechali drsné poznámky. Edward nebyl výjimkou. Ale pak řekl něco, co mě naprosto odrovnalo.

„Tak to je fakt hustý!“ vykřikl a mně přestala kolovat v žilách krev! Doslova! Ten známý pocit byl zase zpět, rozbolela mě hlava a já si něco uvědomila...

„Edward,“ zašeptala jsem. Byl to on... Musel to být on. Nejspíš nic neslyšel a ostatní byli do filmu tak zažraní, že jsem mohla nepozorovaně vypadnout.

Vyběhla jsem z kina, stopla si taxík a jela zpátky domů. Cestou jsem napsala Alice SMSku: Nezlob se, musela jsem odejít. Chci být sama. A vypnula jsem mobil.

 

„To se mi snad zdá,“ opakovala jsem si šeptem pořád dokola a houpala se ze strany na stranu. Lili si pořád stěžovala, jelikož to s ní házelo a ona se nemohla koncentrovat na spánek. Nakonec se zvedla a odešla spát na polštář.

Najednou někdo zazvonil u dveří. Kouknula jsem se z okna a uviděla jsem Alice, Rose a ostatní, jak stojí před našimi dveřmi.

„To ne,“ zanaříkala jsem a potichu, ale rychle jsem seběhla po schodech dolů. Táta už šel ke dveřím a než je stihl otevřít, zarazila jsem ho.

„Tati, nejsem doma,“ udělala jsem na něj psí oči.

„Přece jim nebudu lhát,“ pozvedl ramena.

„Prosím,“ zaprosila jsem.

„No fajn, ale příště už jim lhát nebudu,“ povolil.

„Díky, tati.“ Sebrala jsem se a rychle vycupitala do svého pokoje, zavřela za sebou dveře a vykoukla nenápadně z okna. Charlie už s nimi mluvil. Asi jim vysvětloval, že jsem šla pryč... Všichni se najednou otočili a podívali se do mého okna. Rychle jsem hlavou uhnula a dala si o roh stolu.

„Sakra!“ zasyčela jsem. Opatrně jsem zase vykoukla. Už tam nebyli. Oddechla jsem si a rozhodla se, že si půjdu udělat kafe na uklidnění. Dost to potřebuju. Seběhla jsem schody a s úsměvem vešla do kuchyně.

„Ahojky, Bells,“ sladce se na mě Rose usmála.

„Ups!“ Okamžitě jsem strnula v pohybu a vyvalila oči. Když jsem se vzpamatovala, začala jsem jakože nic couvat zpátky.

„Ani to nezkoušej,“ ozval se Jasper, otočený zády ke mně.

„Musím na záchod,“ omluvila jsem se, usmála se a zdrhla nahoru.

„To si myslí, že jí to uvěřím?“ slyšela jsem Alice, jak hudruje.

Do háje! To se nemělo stát... Tohle ne! Vždyť ani nevím, jestli to je on... Vždyť to ani on být nemusí... Nemůže! Náhle se ozvalo klepání na dveře.

„Ať jsi kdokoli, běž pryč!“ řekla jsem.

„Můžu?“ Nakoukl Edward do dveří.

„Fajn,“ zkřížila jsem ruce na prsou a hrála strašně unavenou... Doufala jsem, že odejde.

„Proč jsi odešla?“ zeptal se a sedl si na kraj postele.

„Nebylo mi dobře.“ Mlžit, mlžit, mlžit, dokud to půjde.

„Bylo to kvůli mně.“ Nebyla to ani tak otázka. Mlčela jsem.

„Stalo se něco? Udělal jsem ti něco?“

„Ne... Jen.“

„Jen co?“

„Ale nic... Jen mám divný pocit,“ řekla jsem tónem, který dával jasně najevo, že se o tom nechci bavit. Jeho to ale příliš nezajímalo a pokračoval dál.

„Jsi to ty... Vím to.“ Naprosto mě zaskočil. Co to říkal?

„Tenkrát v Chicagu. Byly jsme mladí. Já jsem přišel z Mexika. Byli jsme nerozlučná dvojka,“ usmál se. Jen jsem na něj zírala. Byl to on! Ten, kterého jsem tolik oplakávala... Ten, o kterém jsem si myslela, že je mrtvý... Nemohla jsem... Chtěl pokračovat, ale já ho nenechala. Vrhla jsem se mu kolem krku a rozbrečela se.

„Myslela jsem si, že jsi mrtvý,“ zavzlykala jsem. Nic neřekl. Jen jsme tam tak seděli a objímali se. Najednou se ode mě odtáhl.

„Byla jsi ta nejkouzelnější holka, co jsem kdy potkal,“ usmál se. „A pořád jsi,“ řekl a políbil mě.

 

 


 

Chci strašlivě moc poděkovat čtenářům, kteří četli tuto (možná i jinou :)) povídku. Jsem velice ráda, a i když tato povídka není moc populární, přeci jen je má první a jsem na ní hrdá. A taky chci poděkovat těm, co zanechávali komentáře. Jmenovitě: Simoneccka, Saraxx, Denii, hellokitty, Isabelaa, JillianKirsten, jaana, Anysinka, EDdomcaBE, Pajinka2004, semmi, henna, Swihonka, Nerissa, a hlavně SamMoore za to, že mi pomáhala a radila, když jsem ještě nechápala, co to je ČJ :D..Mohla bych se upsat, ale vypsala jsem jen většinu z těch, kteří jsou zaregistrovaní. Všem děkuji.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forever and Always - 11. kapitola, Epilog:

 1
2. Maja.S
15.04.2012 [22:19]

to by chcelo pokrááčko ale inak skvelaa poviedkáá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.02.2012 [21:37]

alicecullen105 Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!