Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Figurka - 1. kapitola

kris


Figurka - 1. kapitolaAro má plán, jak je zničit. Ale kdo jsou oni? Jak je chce zničit? Povídka, o které rozhoduje Vaše volba. To vy rozhodnete o tom, jak bude příběh pokračovat.

Figurka - 1. kapitola

Další den. Další den mé existence. A pokaždé probíhá úplně stejně. Nudný stereotyp a nic jiného. Ale já vím, že dnešní den nebude jako všechny předešlé. Dnešní den změní dějiny našeho druhu. Konečně jsem vymyslel takřka dokonalý plán, jak se jich zbavit. Ano, já vymyslel plán, jak se zbavit té špíny. Jak se zbavit těch, kteří odmítli náš způsob života. Prý úcta k lidskému životu. Kdo to kdy slyšel, aby upír ctil lidský život? Jsou jen naše potrava, nic víc. Je to naše přirozenost, ale oni se kvůli své hloupé zásadě zřekli naší přirozenosti. Zřekli se našeho způsobu života. Zatím se šest odhodlalo jít tou odpornou, nechutnou cestou, ale co když je někteří z nás budou následovat? Co když se stanou natolik početnými, že mě svrhnou? Ne, to nesmím dovolit. Musím je odstranit. To je jisté. Potřebuji jen vykonavatele. Někoho velmi schopného, věrného, odhodlaného, někoho, kdo se nebude bát. Ale koho? Je tolik možností, ale která z nich bude nejlepší?

Měl bych zvolit Jane? Mou drahou, sladkou a jedinečnou. Její talent je obdivuhodný, ale je natolik schopná, aby dokázala splnit tento úkol? Je vhodným nástrojem mého plánu? Nebo bych měl zvolit Aleca? Nebo Felixe? Či snad Demetriho? Nevím. Jak si poradit s takovouto volbou? Ne, ani jeden z nich to být nemůže. Všichni jsou velmi schopní a jsou mi věrní, jsou odhodlaní a neznají strach. Ale já nikoho z nich zvolit nemohu. Není to proto, že bych se o ně bál. Není to ani proto, že bych se bál, že mě zklamou. Bohužel pro mě a můj plán jsou až příliš známí. Jakmile se k nim přiblíží, jim okamžitě dojde, že něco není v pořádku. A to je pro můj plán velmi nevhodné. Chce to někoho ještě neokoukaného. Jenomže koho? Můj dokonalý plán přece nemůže ztroskotat na výběru vykonavatele. To nesmím připustit.

Rozvážným krokem jsem se vydal do jídelny. Heidi by každým okamžikem měla přivést další turisty, kteří už nespatří světlo světa. Celou cestu jsem přemýšlel, koho zvolit. Sice máme v gardě několik neokoukaných tváří, ale netroufl bych si jim svěřit takto důležitý úkol.

Dveře se otevřely a vešla Heidi se skupinkou asi dvaceti lidí různého věku. Rychle jsem je projel očima a hledal někoho, kdo by mě zaujal. Můj zrak upoutala drobná, asi osmnáctiletá dívka. Pokynul jsem Heidi, aby ji odvedla pryč. Chtěl jsem si s ní pak pohovořit a možná jí nabídnout místo v gardě. Ani nevím, proč jsem se tak rozhodl. Když Heidi a ta dívka odešly, vyhlédl jsem si svou oběť a o chvíli později jsem se zakousl do jejího krku. Cítil jsem, jak ta znamenitá červená tekutina proudí mým hrdlem a utišuje ten žár. Během několika okamžiků bylo po všem. Chtěl jsem pokračovat u někoho jiného, ale pak mi došlo, že mě čeká rozhovor.

Opustil jsem jídelnu a zamířil si to za tou dívkou do hlavního sálu, kde ji Heidi ponechala. Chvilku jsem ji pozoroval a pomalu, ale jistě jsem docházel k definitivnímu rozhodnutí. Ano, to bude správná volba. Zdálo se mi, že vůbec nevnímá okolí. Přistoupil jsem k ní a…

 


 

Myslím, že Vám došlo, koho Aro myslel, když přemýšlel o nich. Nicméně, pro pokračovaní tohoto příběhu jsou nutné Vaše komentáře. To vaše volba rozhodne, jakým směrem se bude tento příběh ubírat. Tedy, jak chcete, aby se Aro rozhodl? Má tu dívku zabít, proměnit ji nebo ji má nechat jít? Rozhodnutí je jenom na Vás. Osud této povídky je jen ve Vašich rukách.


Druhá kapitola

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Figurka - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!