Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Fantazie? Ne! Skutečnost... 5. kapitola

Tapeta na stěně


Fantazie? Ne! Skutečnost... 5. kapitolaBella si s Ritou prožije krušnou noc, plnou nočních můr a Edwarda...

Pohled Belly

 

Alice se na mě nesouhlasně mračila, když jsem Ritu posadila na sedačku vedle ní.

Naopak moje fenka se tvářila naprosto uvolněně a položila si hlavu na Alicino stehno.

„Fůj! Cintá!“ zavrčela podrážděně a odstrčila Ritu co nejdál.

Udělala ještě něco, protože Rita zakňučela a sápala se za mnou.

„Nech ji být…“ Podrbala jsem ji za ušima.

„Nechápu, jak se ti zvířata můžou líbit…“ zavrčela mi v odpověď Alice a utírala si kapesníčkem pocintanou nohu.

Jen jsem se zasmála, zařadila a vyjela. Vzadu na korbě zašramotila Ritina výstroj a pytel granulí.

Spokojeně jsem se usmála. Jeden sen splněn… Další čekají.

„Alice, proč jste všichni… stejní?“ zeptala jsem se a doufala, že mě pochopí.

Na chvíli strnula a pak se nuceně uvolnila.

„Jak to myslíš, stejní?“

Povzdechla jsem si a položila ruku na Ritinu hlavu. „Myslím to, jak máte všichni stejnou barvu očí, ale jiný rysy tváře. Jste studení a tvrdí… A celkově jiní…“

„To jsi ty ale taky…“ odbila mě rychle.

Zamračila jsem se na ni, ale nic jsem nenamítla.

Ze stejného kmene nemohli být, neměli stejné nadání… A nemohli by mít oplétačky mezi sebou. Našinec se vždycky provdal, nebo oženil za člověka, ale málokterý člověk přišel na to, co jsme zač.

Charlie na to přišel, a proto jsme se s matkou musely odstěhovat. Proto a kvůli dalším věcem.

„Vysadím tě, kde bydlíš?“

„Odvez mě ke škole, zavolám si Jaspera…“

„Jasper, to je ten…“

„Blonďatý, kudrnatý, máte spolu španělštinu a trigonometrii…“

„Co má za nadání?“

Alice sebou mírně trhla, jako by tu informaci považovala za důvěrnou.

„Ovládá pocity,“ odpověděla mi nepřítomně. Zbytek cesty proběhl mlčky.

 

Uvařila jsem Charliemu večeři a Rita celou dobu ležela klidně u linky a pozorovala mě. Slíbila jsem jí, že když zůstane vklidu, vezmu ji ven.

Svůj slib jsem splnila. Les za domem se černal začínajícím soumrakem a půda čvachtala pod mýma nohama. Rita běhala mezi stromy a já se šťastně usmívala. Bezmyšlenkovitě jsem mířila dál a dál, hlouběji do lesa. Nepochybovala jsem o tom, že najdu cestu zpět. Měla jsem šestý smysl.

Nevím, jak dlouho jsem šla, ale když jsem se obrátila zpět, hvězdy na nebi už zářily hodně jasně.

 

Ucítila jsem na sobě něčí pohled. Rita se mi ztratila mezi stromy a já se zarazila. Rozhlédla jsem se, ale v černotě lesa nebylo nic vidět.

„Rito!“ zavolala jsem.

Něco se pohnulo ve stínech. Otočila jsem se tím směrem a strnula. Rita to určitě nebyla.

Pár rudých očí si mě zamyšleně prohlížel. A pak udělal krok ke mně. Hubené tělo se pohnulo, zuby se vycenily…

Na rty se mi začalo drát zaklínadlo, ale nebyla jsem schopná vydat ani hlásku. A pak mě nestvůra chytila kolem pasu, přitáhla si mě k sobě jako milenku, tesáky mu vyjely a přiblížil rty k mému krku. Tohle je můj konec, pomyslela jsem si. A pak jsem začala ječet.

 

A ječela jsem dál. Prudce jsem se posadila na posteli, tělo orosené ledovým potem, v očích slzy. Z pokrývek na mě hleděla Rita, ale nebyla jediná, kdo se nacházel v mém pokoji.

Zlatooký soused seděl vedle mě na posteli a vyděšeně na mě zíral.

Byl to jen sen…

Rozbrečela jsem se. Edward se ke mně natáhl a posunul si mě k sobě do náruče. Snažil se utišit mou hysterii. Kolébal mě jako malou holku, když se moje síla hnala pokojem a neklidně ničila můj nový domov.

Když jsem se utišila, stále tam byl a zamračeně si mě měřil. Zkontrolovala jsem škody.

Moje síly zničily polovinu pokoje. Rozbila jsem si stůl a lampičku a vyházela si z knihovničky knížky, jinak žádné hrozné ztráty.

„Co se stalo?“ zeptal se mě.

Zavrtěla jsem hlavou a skryla tvář v jeho hrudníku. Přitáhl si mě blíž, jako ten upír ze snu, ale zabořil mi nos do vlasů.

Pochopila jsem, že v jednom mám jistotu. Když už nic, tak zlatoočko bude vždy stát při mně.





Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Fantazie? Ne! Skutečnost... 5. kapitola:

 1
1. Wera
05.04.2012 [16:14]

Weraúžasné Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!