Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Exceptionnelle 3. kapitola

5.Handaa-Kebi


Melanie dostane to, co chtěla: klidný a pokojný život, ale na jak dlouho? Ve Volteře začínají tušit, že se něco stalo. Koho kontaktuje Melanie, aby zjistila, co se ve Volteře děje?

POHLED MELANIE

 

Fuj, já jsem tak unavená, dneska to byla hrůza i ve škole i v práci. Už týden bydlím v ubytovně pro mladistvé v centru New Yorku. Chodím na střední školu, i když s tou jsem měla trochu problém, a pracuji v kavárně dvě ulice od ubytovny.

Sehnat bydlení nebyl žádný problém, na tu ubytovnu jsem narazila skoro okamžitě. Bydlí tam sedm holek i se mnou a pět kluků. Docela jsem se skamarádila s jednou holkou Sarah Carterovou. Se školou to bylo horší, tam chtěli vidět různé dokumenty, které jsem já samozřejmě neměla, musela jsem zapojit své „přesvědčovací schopnosti“, se kterými mi to moc nejde, ale nakonec se mi to povedlo a stala jsem se studentkou na střední škole se zaměřením na biologii. A práce? S tou to bylo lehké, v té kavárně sháněli brigádníky a já jsem zrovna byla ve správné chvíli na správném místě. Dělala jsem servírku pět dní v týdnu, vždy od půl čtvrté do osmi.

Vystupovala jsem pod svým druhým příjmením, celým jménem se jmenuji Melanie Nicole Hathaway - Adamsová, tak jsem si říkala jenom Melanie Adamsová. Všichni mi uvěřili moji verzi o tom, že jsem chtěla studovat v zahraničí, o tom, že jsem přišla o rodiče, vlastně jsem ani nelhala o tom, že jsem je nikdy neviděla. V jejich tématu jsem lhala o jediném: nezemřeli při autonehodě.

Byla jsem ve škole jenom týden a docela jsem to zvládala, chodila tam se mnou jedna holka z ubytovny: Theresa, takže jsem si měla vždycky s kým pokecat. I práce ušla.

Ale pořád mě trápilo jediné - volterští vládci: Aro, Marcus, Caius, hlavně tedy Aro, podle toho, co jsem přečetla v záznamech mých předků, tak to byl on, kdo za mnou poslal toho velkého upíra, podle záznamů Felixe. Pořád mi to dělalo starosti, prostě musím zjistit, co se děje ve Volteře.

A jeden nápad bych měla, nic originálního, ale nápad to je.

 

POHLED ARA

 

Mám starosti, což není moc časté. Felix se nevrátil do Volterry, už tu měl několik dní být s tou holkou. Musím tam poslat někoho dalšího, musím zjistit, proč se nevrátil. Teď hned, okamžitě.

Luskl jsem na jednoho ze svých stráží: „Chci tu mít okamžitě Jane a Demetriho! I Alici!“ Všichni se dostavili okamžitě.

„Co si přejete, můj pane?“ ptala se Jane, které na tváři hrál její obvyklý úsměv.

„Máme problém, Jane. Jak určitě víš, už před pár dny jsem vyslal Felixe pro jednoho z nových rekrutů, kterého viděla tady Alice ve vizi. Nevrátil se a nemáme od něj ani žádný vzkaz, což mi velice dělá starosti. Chci, abyste se tam s Demetrim vypravili a zjistili, co se stalo, a okamžitě mi podali zprávu, protože tohle se mi vážně nelíbí, a tu dívku tak i tak vezměte sem do Volterry.“

„Samozřejmě, můj pane, okamžitě se vydáme na cestu,“ odpověděla Jane a v mžiku byli s Demetrim pryč.

„A co já, můj pane, co já pro vás mohu udělat?“ ptala se Alice.

„Po tobě, milá Alice, chci, aby ses snažila ve svých vizích nahlédnout do toho, co se stalo. Možná mě tahle situace znepokojuje až moc, ale chci to vyřešit. Nevím. Alice, chci, aby ses zkusila podívat hned teď.“

Alice zavřela oči a soustředila se, stála nehnutě několik minut, potom se ze svého transu probrala a otevřela oči.

„Nic, pane, nic jsem neviděla.“

„Snaž se dál a jakékoliv výsledky mi okamžitě hlas. A teď už jdi.“

„Samozřejmě, můj pane,“ odpověděla a byla pryč.

Opravdu jsem to nechápal, ani to, co se stalo, a ani to, že mne to tak znepokojuje. Ale něco na tom bylo divného. Felix byl jeden z mých nejvěrnějších, tak proč se nevrátil. Proč? Nechápu, je možné, že se kvůli něčemu zdržel, ale kvůli čemu, tohle je nepochopitelné. Ale přijdu na to, to jsem si jistý.

 

POHLED MELANIE

 

Přemýšlela jsem, jestli to mám udělat. Zase tolik riskantní to nebylo, ale chtěla jsem se spojovat znovu se světem upírů. Má to svoje pro i proti. Mohla bych vědět, co se děje a jestli něco ve Volteře nezjistili, ale zase Aro by se mohl dozvědět, že jsem se s ní spojila, a to by ohrozilo jak mě, tak ji. Tak mám, nebo ne. Nevím. Z přemýšlení mě vytrhlo klepání na dveře, vešla Sarah.

„Čau, co je?“

„Chtěla jsem se jenom zeptat, jestli bys mi nepomohla s úkolem?“

„Zase ta angličtina?“

„Hm, jo bohužel, anglická literatura mi prostě nejde .“

„Dej mi deset minut, potom hned přijdu.“

„Jo, jasně.“

Sarah odešla, zabouchla dveře a já zatím přemýšlela, jestli to tedy mám udělat.

Prostě jo, udělám to. Sedla jsem si k počítači, zapnula ho, otevřela jsem si e-mailovou schránku a začala jsem psát:

Ahoj, Maggie

Prosím Tě, neptej se mě, proč se tě ptám na tyhle otázky, ale potřebuju vědět, jestli se tobě nebo někomu z tvé smečky nedonesla nějaká novinka z Volterry, něco teď z posledních dní. Je to opravdu moc důležité, tak mi prosím odpověz co nejdřív.

Doufám, že ty i všichni z tvé smečky se mají dobře a jsou v pořádku.

Ahoj, Mel.

 

Chvíli jsem ještě čekala nad tlačítkem odeslat, ale nakonec jsem na něj klikla a e-mail odeslala. Jestli Maggie odepíše, bude to chvíli trvat, ona na svůj e-mail nechodí často, ale doufám, že mi odepíše.

Následně zpola dveří zakřičela Sarah: „Tak Mel, kde jsi?“

„Už makám,“ odpověděla jsem. Vypnula jsem počítač a šla ke Sarah.

Maggie, odepiš rychle prosím.

 

POHLED JANE

 

Felix Ara zklamal, já nesmím. Dorazili jsme do Anglie, chtěli jsme se nejprve podívat do bytu té holky. Vedl tam Felixův pach, sice už hodně vyvětralý, ale cítili jsme ho. Stáli jsme s Demetrim u dveří. Demetri otevřel, vešli jsme a rozhlíželi jsme se, vypadalo to, že tu už několik dní nikdo nebyl.

To snad ne! Zrak mi padl na hromádku popele uprostřed chodby. Tohle ne. Nebyl to obyčejný popel z krbu, ale z upíra. Z Felixe. Podívala jsem se na Demetriho, díval se na ten popel taky.

„O tomhle musím informovat Ara.“

Demetri přikývl, vytáhl z kapsy mobil a beze slov mi ho podal. Já měla v hlavě jedinou myšlenku: Co se to tady stalo?

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Exceptionnelle 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!