Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Esmé! Where are you? - 35. kapitola

Stephenie Meyer


Esmé! Where are you? - 35. kapitola Jednoznačně zvítězil pár Esmé a Carlisle. Tak tady je jejich svatba. Enjoy! :-D

 

Pohled Carlislea

Pustil jsem si Eminema, Not afraid, a snažil se uklidnit, je to přece jen svatební den. Půjdu tam, počkám, až ke mně přijde Esmé, řekne ano a jsme spolu svázaní na celou věčnost.

Prudce se otevřely dveře a v nich se objevil Aro, Edward a Jasper.

„Tvoje emoce!“

„Tvoje myšlenky!“

„Tvůj svědek je tady!“

Nebylo těžké rozeznat, kdo co řekl, ale i tak to tu vypadalo hůř než v Kocourkově. Kdybych si vzal sukni a z fleku začal tancovat na Lambádu, nikoho by to nepřekvapilo.

„Co to máš v ruce?“ Otázkou jsem mířil na Ara. Ten se usmál a hodil po mně modrou kravatu.

„Něco modrého a půjčeného, moje kravata,“ oznámil mi, když si lapl do křesla.

„Tahle tradice se stahuje na nevěsty,“ vyvedl ho z omylu Edward a zavřel dveře od mého pokoje. Nemusí každý vědět, že mám trenýrky s letadly, že? Málem ve dveřích sejmul Alice, která mi podala bílý oblek.

„Něco nového,“ vysvětlila mi a vypařila se, s sebou vzala i Jazze, který byl v její přítomnosti vždycky trošku zfetovaný, jako by čuchal k Durmanu. Vzal jsem oblek i kravatu a hodil je na postel.

„My všechno překrucujeme, jestli sis nevšiml, Eddie,“ řekl Aro a stoupl si z křesla, nechápu, proč si sedal.

„Jasně, toho jsem si všiml, ale mohl bych být s Carlislem o samotě?“

Vytřeštil jsem své dokonalé oči a doufal, že Edward není na kluky. Blbost! Přece je zabouchnutý do Belly. Před několika dny nám to oficiálně oznámili. To, že ještě Edward žije, je jen díky Esmé a Jasperovi. Jasper už z vlastní zkušenosti ví, že rád používám samurajské meče, které mi stále nevrátil. Možná mi je podstrčí jako svatební dar. A jak ho zachránila Esmé? Jednoduše, Caius jí podstrčil balíček trávy, překecala mě, ať se s ní zhulím, jakmile dojedeme z Volterry domů. Jaká náhoda, že se Edward s Bells rozhodli v ten moment říct, že spolu chodí. Samozřejmě, náhoda to nebyla, není nad to mít doma vědmu.

Aro došel k Edwardovi a objal ho.

„Běž zkontrolovat Caia, cucáku,“ promluvil na něho milým hlasem. Edward svraštil obočí a zůstal stát.

„Carlisle zmatkuje, měl bych si s ním promluvit, uklidnit ho,“ vysvětloval mu svůj postoj Edward. Pátravě jsem se na toho klučíka podíval. Buď je tak citlivej, ochotnej a hodnej, nebo si chce u mě šplhnout. Aro se na něj usmál a tlačil ho ke dveřím.

„Carlislea znám dost dobře a taky umím číst myšlenky. Jsi velice laskav, ale nech nás tu o samotě a jdi opravdu zkontrolovat Caia. Něco mi říká, že to nebyl dobrý nápad ho sem brát, ještě když bude ty dva oddávat.“ Aro Edwarda pustil a upravil mu kvádro, co měl na sobě.

„Zkontroluji tvého bratra, a toho cucáka si schovej pro někoho jiného.“

„Až budeš s Bellou ve svazku manželském a budete vládci, pak přestaneš být v mých očích cucákem, do té doby - pá, cucáku.“

Edward něco zamručel, ale poslechl ho. Aro pro jistotu zamkl dveře a přešel ke mně.

„Obleč se konečně, do hodiny máme být dole,“ upozornil mě Aro. Nervózně jsem se ošil, a když se mě chtěl dotknout, předvedl jsem Matrix.

„Ty máš fakt strach!“ došlo mu a rozesmál se. Uraženě jsem se nasoukal do kalhot a zapnul si je.

„Nemám!“ odporoval jsem mu. „Je to svatba, blbá, stupidní svatba! Nic víc! Já Esmé miluju!“ křičel jsem na něj, až nás musela slyšet teroristická buňka v Iráku.

„Opravdu?“ Ruce si složil na hrudi a pozvedl obočí.

„Jasně!“ Popadl jsem košili a rval jsem do ní ruce. „Jsem naprosto v klidu!“

„Takže ti nevadí, že tam dole stvrdíš svůj život se ženou, kterou miluješ? Je ti úplně volné, že nemáte podepsanou manželskou smlouvu a že to budeš mít na věčnost? Ty totiž nestárneš.“

„Fajn! Trochu mi to nahání bobky, spokojený? Přece jen, je to svatba. Svazek dvou lidí, kteří se milují. Slovo milují podtrhávám! Proto jsem v klidu, protože Esmé miluju, vlastně, uklidňuje mě myšlenka, že bych mohl skončit hůř, třeba jako ty.“ Vítězně jsem se usmál a oblékl jsem si sako. Aro přestal vypadat jako bouchač před klubem a přistoupil ke dveřím koupelny.

„Věděl jsem, že budeš mít tohle staromládenecké dilema, zda se uvázat nebo ne, proto jsem zavřel tvou sestřenku do koupelny a čekal na vhodnou chvíli, aby ti spravila náladu a hodila tě do klidu.“ Otevřel dveře koupelny a na rohu vany seděla ona. Má malá M, nohu přes nohu, outfit dokonale sladěný podle poslední módy a blonďaté vlasy se jí vlnily po ramenou.

„Čau, pra, pra, pra, a tak dále bratránku!“ zvolala nadšeně a šla mě obejmout.

„Nechám vás o samotě,“ řekl Aro a odešel z pokoje.

„Dlouho ses neukázala!“ zamručel jsem naoko naštvaně a podíval se na její dokonalou tvář.

„Mimochodem, jak dlouho míníš otravovat v hudebním šoubyznysu, umělé vrásky ti nesluší.“ Vyvlékla se z objetí a došla k zrcadlu.

„Baví mě zpívat, ale nebavilo mě stárnout. Ještě, že technika v těchto věcech hodně pokročila. Nicméně, jsem velice šťastná, že jsem si svou proměnou na upírku prošla před třicítkou.“ Otočila se na mě a usmála se. „Tvá snoubenka je velice krásná a milá, a ty šaty. Je jako víla,“ rozplývala se nad Esmé. Popadla mě za loket a vedla mě k pohovce, kde jsme se usadili.

„Čeho se vlastně bojíš?“ zeptala se mě. Bezradně jsem pokrčil rameny.

„Sám netuším. Vím, že Esmé je láskou mého života. Už první den, kdy mě totálně setřela, mi to bylo jasné. Ale dlouhou dobu jsem byl playboy. Muž, který střídal ženy podle dní v týdnu. A teď jsem v dlouhodobém vztahu a budu se ženit. Ta stará půlka se probrala a brání se.“

„Abych pravdu řekla, nechápu, proč Aro chtěl, abych promluvila s tebou zrovna já. Mně manželství moc nevyšla a teď si hraji na tebe, střídám zajíčky. Ale už plánuju odejít nadobro a být se svými dětmi na svém ostrově. Zpátky k tobě. Ta žena je velice milá a šťastná. Neřeknu ti, aby ses do toho bezhlavě vrhl, jako když jsme skákali z Big Bena v Londýně, ale uvědom si, že je to první žena, co tě dokopala k oltáři, tak asi za to stojí.“

„Svatba je jen krycí název pro kalbu v bílém oblečení, ne?“ nadhodil jsem pobaveně a vstal jsem. Nabídl jsem jí rámě, které přijala, vzal jsem kravatu a společně jsme vešli na chodbu, kde jsme narazili na Ara.

„Budu dole, zkontroluji Alice,“ řekla Madonna a odešla. Aro se za ní ohlédl a potutelně se usmál.

„Je to krásný kus ženský,“ pronesl zasněně a zasmál se. Přeměřil si mě pohledem a svraštil obočí.

„Co je?“

„Ještě chybí něco starého, kolik let má Esmé?“

Hodil jsem po něm nejhnusnějším ksichtem, který jsem dokázal na svém andělském obličeji vytvořit, a doufal, že shoří!

„Fajn, přehnal jsem to. Tak ti hodíme na záda mou manželku,“ mluvil dál vesele Aro, když mi upravoval kravatu.

„Carol na mých zádech… Myslel jsem, že je to má svatba a ne pohřeb.“

„Obojí, CC, obojí,“ zašeptal mi do ucha a oba jsme se odebrali po schodech dolů, kde se bude za chvíli konat malý obřad, jenž mě ocejchuje, a já budu ženáč. Jupí!!! Nahodit úsměv a směle do toho, co je oproti tomu krvavá operace, Aliciny nákupní maratóny nebo Caiův zpěv ve sprše? Odpověď je jasná, nic není horší, než sejít touhle uličkou, dojít ke Caiovi, který nás bude oddávat, a říct ano! Konečně chápu Julii Roberts ve filmu Nevěsta na útěku.

 

„Tati, klídek, jakmile spatříš Esmé, panika tě přejde,“ mluvila na mě Alice, která se vedle mě najednou zjevila. Společně s Arem mě dovedli k oltáři. Až tam jsem si všiml, že jí to neskutečně sluší. Stejné šaty měla dokonce i Bella, která už stála naproti mně a upravovala motýlka Edwardovi.

„Alice, a jsi si jistá, že do té doby nezdrhnu?“ vyhrkl jsem ze sebe. Moc upírů pohromadě a ty květiny, klavír, na který bude hrát Marcus, Caius s culíkem na hlavě, k čemu jsem se to zas nechal ukecat?! I když… Esmé má víc důvodů utéct ode mě. To, že nemám svatby rád, je můj problém, musím se s tím poprat. Napřímil jsem se a zhluboka se nadechl, nejsem přece žádné béčko.

„Správný rozhodnutí, taťko, sáhni si do kapsy u kalhot,“ řekla Alice pobaveně a naznačila Bells, ať jde nahoru i s Edwardem. Sáhl jsem do kapsy a nahmatal jsem svůj prsten.

„Něco starého,“ dodala a společně s Jasperem se odebrali nahoru za Bells, Edwardem a Esmé.

Konečně jsem se mohl pořádně rozhlédnout po našem obrovském, a teď značně zaplněném, obýváku, koho vlastně má dcera pozvala. Naštěstí se tu všichni vešli, i když bylo nás sotva čtyřicet. Byli tu Volturiovi, má sestřenice M i s dětmi, její biologické děti jsou lidé, ale ví, co jsme zač a její dvě adoptované děti jsou poloupíři, které vypátrala v Africe. Dále tu byli někteří maníci z Norska. Poté, co vyšlo na povrch, že jsme všichni dokonale propletená rodina, přestali se Torsteni skrývat, teda ne zas tak docela. Jen my jsme věděli, kdo doopravdy jsou, něco jako speciální jednotka u F.B.I. nebo C.I.A. Pak tu bylo pár kamarádek Alice a ještě Carol, na tu bych zapomněl. Oprava - na tu bych velice rád zapomněl.

„Vůbec se mi nelíbí tvůj postoj k ní. Ta tvá zášť a nenávist,“ promluvil tiše Aro. Ohlédl jsem se na něj a všiml jsem si, že má dlaň na mém rameni, takže viděl všechny mé myšlenky.

„Sundej tu svou hnátu z mého ramene, výslovně nesnáším, když mi čteš myšlenky. Měl bych Belle dát zaracha, když je s Edwardem, vůbec si nekontroluje štít,“ mručel jsem, což Ara rozesmálo.

„Zpátky k té ochechuli, teda k tvé manželce. Jistě, že mě trochu trápí její osobnost. Počítám s tím, že něco provede. Doufám, že jsi Caiovi sdělil, ať neříká tu větu s námitkou?“ ujišťoval jsem se. Aro se zasmál a mrkl na Caia, který vytahoval obrovský stoh papírů.

„Na co to máš, ty vole?“ vyhrkl jsem směrem ke Caiovi.

„Svatební proslov, piloval jsem ho v letadle, neboj, je brilantní,“ pronesl vesele a dál si nás nevšímal. Zděšeně jsem se otočil na Ara.

„Relax, bro, přežili jsme horší věci. Všiml sis toho náhrdelníku, co má Carol? To je pojistka, že bude hodná, a kdyby si to rozmyslela, doma ji ještě čeká náhrdelník s rubíny a smaragdy.“

Zaměřil jsem se na Carolin krk a musel jsem uznat, že ji Aro nehorázně rozmazluje, ale zas na druhou stranu - dělá to pro mé dobro, že?

„Víš, že kdybys nebyl bohatý, tak s tebou není,“ upozornil jsem ho. Aro nepatrně pokýval hlavou.

„To není pravda, příteli, ona cítí lásku, a to ke mně. Jenže ji nedokáže ukazovat na veřejnosti, bere to jako slabost. A kdybych nebyl bohatý… Dejme tomu, že bych konflikty musel řešit chudší cestou.“

Pobaveně jsem zakroutil hlavou. Tenhle týpek se mi snad zdá. Znenadání všichni utichli a já spatřil našeho blonďatého andílka, jak schází po schodech k nám.

 

Jane kráčela po rudém koberečku a rozhazovala okvětní lístky růží. Přitom měla roztomilé copánky a šatičky. Kdybych měl mobil, okamžitě bych to vyfotil, ale to mi do kapsy Al nestrčila. Když k nám Jane došla, naznačila ústy: „Nenávidím tě!“

„To bylo na tebe,“ šeptl jsem k Arovi, který se jen pobaveně zašklebil.

„Jen ať je nasraná, je to nádherná podívaná. Taky máš ten škodolibý pocit?“ ptal se mě vesele.

„Že váháš,“ šeptl jsem a měl jsem co dělat, abych se nerozesmál. Naštěstí přicházel Alec s prstýnky a vypadal, že si to užívá.

Za ním se vynořil Jasper s Alice. I když se mi to nechtělo přiznávat ani v duchu, viděl jsem, že jsou spolu šťastní a že jim to spolu moc sluší. Sakra, ještě nejsem ženatý, a už je ze mě citlivka, měl bych přestat lovit zvířata ženského pohlaví, nějak mají na mě vliv jejich hormony, nebo co. V závěsu za nimi se objevil Edward s Bellou, stejně šťastní a krásní jako předešlý pár a nakoneeec! Alice měla pravdu, panika byla zahnána jediným pohledem do očí mé milované. Kráčela hned za nimi, v dlaních svírala kytici a nervózně se přitom usmívala. Byla dokonalá, až mi to vyráželo dech. Nezajímalo mě, zda Carol skočí po Caiovi a začne ho mlátit hlava nehlava, za to, že nás chce oddat. Bylo mi jedno, že zřejmě budu brzo dědeček, protože mi nejde do hlavy to brzké zasnoubení Al a Jaspera. Všechno mi bylo jedno, protože ke mně kráčela žena, kterou miluji, a za pár vteřin budeme manželé. Nevědomky jsem k ní natáhl ruku, kterou vzápětí přijala, Belle podala kytici a společně jsme se otočili na Caia.

„Miluji tě, Es,“ šeptl jsem jí do ucha. Otočila ke mně hlavu a mrkla jedním okem.

„Já tebe taky, CC,“ špitla nazpátek a pevněji mi zmáčkla dlaň.

Vzhlédli jsme ke Caiovi, který si upravil stoh papírů a spustil: „Takže, upírci, dnes má svatbu Carlisle a Esmé. O Carlisleovi slyšel snad každý, o Esmé jsem nikdy neslyšel, až teď, je to kus, co říkáte? Chtějí uzavřít svazek manželský a jak to tak dopadá, manželství je velice těžké břímě. Proto manželství slavných nikdy nevydrží, např. Madonna a Guy Ritchie, sama vám může poreferovat, Katty Perry a Rusell Brand, a tak dále. Jenže jeden slavný pár to všechno zdolal, a to je Fiona a Shrek! Ti dva vydrželi spolu dokonce čtyři díly, tři děti a dva otravné kamarády, v podobě mluvícího osla a kocoura v botách. Jsou naprosto skvělí, i když jsou zelení, nikdy je nic nerozdělí, stejně jako Esmé a Carlislea, a že to byl pořádný děvkař, věřte mi. Neznám moc žen, co by mu neprošly…"


„Caie, drž zobák!" zavrčel jsem.

„Fajn, tak tohle přeskočíme...," zmuchlal tři A4 a dal si je do kapsy.

„Co to bylo? Seznam těch žen?" sykl jsem dopáleně, dělá si ze mě prdel?

„Neee, ses posral, ne? Seznam ženských skladuje Marcus v trezoru na hradě, a že je to pořádnej svazek, to ti povím. To byl zhruba popis tvé osobnosti, než jsi našel Esmé," vysvětlil mi a přitom se na mě šklebil, jako by byl má babička a já malý Pepíček. Ohlédl jsem se na Esmé, ta se jen dusila smíchy. Fajn, hlavně, že se baví…

„Když se tak nad tím pozastavím, je vůbec zázrak, že jsi zplodil jen jedno dítě a ještě s takovou semetrikou, stejnou, jako je má žena.“ Místností se rozléhalo zavrčení. Caius hlasitě polkl a nevinně se usmál na Athenodoru. „To byl jen vtip, miláčku, nejlepší krok v mém životě byl ten, kdy jsem si tě vzal.“

Teď jsem se smál já, a to z plných plic. Hajzlík, doufám, že mu dá nakládačku. Aro mi dupl na nohu a tím mě chtěl umírnit. Pohledem jsem byl vražděn a hádej, hádej, hadači - kým!

„Pokračuj, Caie,“ požádal jsem ho, mého osobního killera.

„Fajn, zkrátím to. Koho se mám ptát jako prvního, nebo je to jedno?“ vyhrkl ze sebe.

„Mě se ptej,“ řekla Esmé.

„Oukej. Esmé Anne, páni taky ti můžu říkat Ančo, jak své manželce, drsné.“

„Caie!“ zavrčel jsem.

„Jejda, Esmé Anne Platt-Torsten, bereš si za manžela Carlislea Cullena, budeš ho ctít, milovat, budeš mu věrná, nikdy mu nebudeš odmlouvat a vymlouvat se na migrénu, když bude chtít se…?“

„Ano, beru,“ skočila mu do řeči Es, protože viděla, jak se chystám do útoku, abych mu urval hlavu.

„Výborně! A ty, Carlisle Cullene, bereš si za manželku  Esmé Anne Platt–Torsten, budeš ji ctít, milovat…?“

„Ano, beru.“

„Aspoň tys mě mohl nechat domluvit,“ zamručel Caius a mrskl papíry o zem. Holt frustrovaný vládce je ten nejhorší vládce.

„Prohlašuji vás za muže a ženu, nyní smíš políbit nevěstu.“

„Slyšíš, Esmé! Polib nevěstu!“ houkl Aro a tím všechny přítomné rozesmál. Pevně jsem uchopil svou ženu za pas a přitáhl si ji k sobě.

„Opět budeme parodovat Hollywood?“ zeptala se předtím, než jsem ji políbil. Rozpustile jsem zakroutil hlavou.

„Ne, prdelko moje,“ odvětil jsem jí a přisál se na její rty, mňam, borůvkový lesk, můj oblíbený.

...

 

Nezáleží na tom, jaká byla svatební hostina, kolik hodin jsme s Es strávili tančením. Kdo ji vyzýval k tanci, nebo zda ten svatební dort zničil Caius, Alec nebo Demetri s Felixem. Důležité bylo, že jsme teď byli nahoře v naší ložnici a převlékali se na svatební cestu.

„Lásko, vím, že všichni mají po svatbě děsné nutkání oslovovat se příjmením, ve stylu, vypadáš nádherně, paní Cullenová, ale mohli bychom to vynechat?“ navrhla Esmé, když si obouvala kozačky. Nasadil jsem si brýle a černý klobouček.

„Jistě, prdelko,“ přistoupil jsem na její návrh a podal jsem jí malou krabičku, která byla obalena papírem.

„Co to je?“ vyzvídala, když si to ode mě brala.

„Pamatuješ, jak jsi jela do nemocnice beze mě, a já škemral, abys mě vzala s sebou, protože jsem nechtěl být s Jasperem sám?“

„Ano, pamatuji. To jsou snad jeho trenky nebo co?“

„Slíbil jsem ti přece ostrov, ne? A tohle je…“

„Slavnostní klíč nebo co?“ ptala se nadšeně a jedním škubnutím krabici roztrhla. „Miláčku, miluji tě, ale příště mi řekni, že mi hodláš dát jen maketu ostrova.“

„Snad nevidím v tvých očích zklamání,“ utahoval jsem si z ní. Vzal jsem jí maketu z rukou a objal ji kolem pasu.

„Tohle je maketa tvého ostrova, Es, a tam jedeme na líbánky, co na to říkáš teď?“

Zalapala po dechu a já věděl, že jsem stále king. Na mě nemá ani Aro se svými šperky pro Carol. Ostrov pro ženu, kterou milujete… Jsem prostě mistr ve všem, co dělám.

 


Snad se svatba líbíla a budete komentovat. :-D Moc bych chtěla poděkovat WhiteTie za korekturu, díky. A taky bych chtěla připomenout, že už jen tři kapitoly + bonus a povídka EWAY je definitivně u konce. :-)

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Esmé! Where are you? - 35. kapitola :

 1 2   Další »
18. deedee
07.02.2012 [22:00]

Bože, ten byl sladkýýýýýý! Nááádhera. Já chci taky takovou prďáckou svatbu!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. Kačka
23.01.2012 [22:31]

supeééér!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. Elisme7
23.01.2012 [9:48]

Páni, když je tam hodně postav, tak je to trochu zmatkový, ale bylo to super. Aro byl skvělý, Caius taky - jako oddávající byl bezkonkurenční. Emoticon
Opět tam bylo mnohe hlášek a funny scenes, ale to už vypsaly holky přede mnou, tak se nebudu opakovat. Nejlepší byl Caius - konec, šmytec. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. Alex
21.01.2012 [13:15]

Další dokonalá kapitolka!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.01.2012 [11:07]

Annie115 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. twilightes
21.01.2012 [9:59]

Sakra! Ukončíš to před stavební nocí, co mi to děláš?? Doufám, že to v příští kapitole napravíš alespoň popisem ostrova Emoticon Emoticon

12. Nosska
20.01.2012 [22:21]

NosskaU nich opravdu nemůže být nic normální, viď? Emoticon Emoticon Emoticon
A teď když novomanželé odjeli do teplých krajin, bude asi doma pěkně veselo... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Škoda jen, ža Caius nemohl dokončit svou řeč Emoticon

11. BJaneVolturi
20.01.2012 [21:32]

Takže mě překvapila ta Madonna... No a samozřejmě jsem se dusila smíchy při svatebních řečích Caia... Esmé a Carlislea moc nemusím ale po tvé povídce jsem si je neodvratně zamilovala!

10. BJaneVolturi
20.01.2012 [21:32]

Takže mě překvapila ta Madonna... No a samozřejmě jsem se dusila smíchy při svatebních řečích Caia...

20.01.2012 [19:32]

KatariEsmeCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Takhle sem vypadala, když sem to četla poprvý... ale však víš...! Emoticon Emoticon Emoticon Hele... Sim" rel="nofollow" onclick="return !openWindow(this.href);">www.stmivani.eu/components/images/emoticons/smile23.gifSim</a>, už sem ti řekla, že tě muluju?? Jestli ne, tak ti to řikam teď... Miluju Tě...! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Kapitolka: Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ten konec... však víš... projevila se má citlivá stránka...! Emoticon Emoticon Bože chudáček můj malinkej CC... takovej nervozní... chudáček...! Ale nejvíc... Tvoje emoce! Tvoje myšlenky! Tvůj svěděk je tady! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Aro vždycky všechno zabije... je prostě Cool...! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon A má milovaná Carol.... jop... ta je nejvíc... ten náhrdelník kdyby chtěla skočit po Caiovi... já málem umřela...! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jop málem sem zapomněla... „Ještě chybí něco starého, kolik let má Esmé?“

Hodil jsem po něm nejhnusnějším ksichtem, který jsem dokázal na svém andělském obličeji vytvořit, a doufal, že shoří!

„Fajn, přehnal jsem to. Tak ti hodíme na záda mou manželku,“ mluvil dál vesele Aro, když mi upravoval kravatu.

„Carol na mých zádech… Myslel jsem, že je to má svatba a ne pohřeb.“ .... řikam... Aro vždycky všechno zabije a CC... tááák k tomu se vyjadřovat nebudu...! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Mno a chudáček Jane... jak se jí CC gebil... já bych ho na místě zabila...! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ale stejně ze všeho úplně nejvíc: Caiusův proslov... teda Obřad... i když no... jestli se tomu tak dá řákat...! Prej seznam ženských... ne ten má MArcus ve \'Volteře... Plnej štos papírů.... Shrek a Fiona... Atak dále a tak dále... byla bych tu ještě zejtra než bych vyjměnovalaco všechno se mi líbilo... Hmm... a jak ho chudáčka ani nenechaly doříct to tento... přísahu či co to bylo...! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ale ten konec... ááách... vělký ááách... protože... to jinak ani nejde... Celou dobu sem si myslela, že se počůrám smíchjy...! Ale \'OK...! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Takže co teď už jenom dodat? Asi jediný... prostě super best bomba kapča... kterej zase nechyběla ironie a totální prča a hlavně... makej rychle napiš další...! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!