Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Esmé! Where are you? - 29. kapitola

the cullen by jitule


Esmé! Where are you? - 29. kapitolaVolterská kalba parta dorazila a tím dorazila i Carlislea, ještě že je upír a zvládne je zkrotit. :D

Pohled Carlislea

Chtě-nechtě jsem musel opět otevřít dveře. Má noční můra, která byla děsivější než Freddy Krueger, byla pravdivá, ti tři tam stále čekali.

„Vstupte,“ procedil jsem skrz zuby a ustoupil, aby vešli. Přihnali se, jak velká voda do obýváku. Alec se rozchechtal nad hromádkou, která se nazývala Edouš. Demetri koketně zamrkal na Alice a Caius si pátravě prohlížel Esmé. Bella se snažila přiblížit k Edoušovi, Jasper vrčel na Demetriho a Esmé ustupovala od Caia. Skvělý! Fakt super. Asi budu muset všechno ovládnout já!

 

„Alecu, klidně se směj, víc dojebaný už Edouš být ani nemůže. Demetri ještě jednou na mou dceru tak mrkneš a speciálně kvůli tobě si pořídím porcelánové nehty, abych ti vyškrábal oči! Caie, táhni, moje žena! Bello, ještě krok a nekoupím ti k Vánocům toho poníka, co chceš! Ty hošánku, přestaň vrčet, nejsi v útulku!“ vydechl jsem a sledoval je, jak se jejich pozice mění.

„Všichni na gauč a křesla!“ dodal jsem. Všichni si posedali, kromě Edouše, ten už dávno seděl na zemi. Alice seděla vedle Demetriho a Jazze, nemusel jsem mít speciální schopnost, abych si domyslel, co mezi ní a Demetrim bylo ve Volteře. Za to mi ještě Aro zaplatí! To, že rajtuje na mé ex, mi je jedno, ale měl na zodpovědnost mou dceru a jde vidět, že zklamal!

„Jaspere, nech Edouše vydechnout, bolí mě z toho hlava,“ promluvil jsem k hošánkovi. Přestal s ovládáním jeho emocí. Došel jsem k Edoušovi a varoval ho: „Zkus se hnout a brekot ti bude připadat jako nádherná vzpomínka!“ Kývnul na souhlas a sledoval mě vraždícím pohledem.

„Volterští hosté se budou chovat jako doma, takže budou hlídat tohoto holomka. Nesahat na ženské, je to jasný?! Dvě jsou mé dcery a jedna má žena, takže bacha!“

„Jasně, šéfe. Škoda, že jsi odjel z Volterry, bez tebe postrádáme respekt a…“

„Kalby,“ doplnil Aleca Caius.

„A taky Alici,“ neodpustil si Demetri. Což vyvolalo zavrčení jak moje, tak Jaspera, který si ji majetnicky k sobě přitáhl.

„Pusť ji!“ zavrčel jsem na něj. Krucinál, moc věcí najednou, moc komplikací a problémů. Kopl jsem do pohovky, až to s nimi odjelo na druhou stranu pokoje.

„Říkal jsem, že tu nebude nuda,“ pronesl Caius pobaveně a mrkl na Esmé. Fajn, volterští hřebci jsou nadržení.

„Caius a Demetri, nahoru do pokojů! Alec tu zůstane, zatím vypadá, že je eunuch.“

„Cože?“ zaječel písklavým hláskem, až to všechny v domě rozesmálo.

„Důkaz místo slibů,“ rýpnul si do něj Demetri a odebral se s Caiem nahoru.

„Alecu, hlídej Edwarda, kdyby něco, použij svou moc,“ požádal jsem ho.

„Jasně, ale nejsem eunuch.“

„Dobrá, já vím,“ chlácholil jsem ho. Přesunul jsem se k Esmé, Bells, Al a Jazzovi.

 

„Bello, přestaň pokukovat po Edoušovi, znervózňuje mě to,“ upozornil jsem Bells.

„Nemůže za to, líbí se jí,“ vyhrkl ze sebe Jazz, Al ho udeřila do stehna.

„Tobě se líbí vrah, který tě měl zabít?“ vyjekla ze sebe Esmé. Bella se začervenala, jak to jen bylo možné v poloupířích genech.

„Je pěknej,“ uznala Bells, za což si vysloužila úsměv Edouše.

„Děláte si ze mě srandu?!“ zaječel jsem dopáleně.

„Bello, prober se! On tě chtěl zabít, tohle není žádnej romatickej román z knihovny tvé matky! Tohle je upír, který pracuje pro tvého strýce, co zabil tvého otce před tvýma očima a teď přišel, aby oddělal tebe a tvou matku. Zapoj mozkové buňky, beruško!“ Krucinál, jsem naštvaný do nejvyššího stupně a možná budu svých slov později litovat, ale jinak nevím co dělat. Bella se zvedla z pohovky a fňukla. No super, bude mi tu brečet. Objal jsem ji a pohladil po vlasech. „Beruško, musíš vystřízlivět, budeš v pohodě, utíkej do pokoje a zamkni se. Ti dva úchylové nahoře jsou nadržení.“ Kývla a zmizela v prvním patře. Všichni přestanou chlastat, všichni, co neměli ještě 210 let.

„Edwarde, předstup,“ oslovil jsem Torstena. Postavil se přede mě a teď jsem nevěděl, jestli je vyšší než já, nebo má tak kvalitě nagelované vlasy. Holt jsem za něj neviděl.

„Kdo všechno ví o tom, kde se Isabella a Esmé nacházejí?“ uhodil jsem na něj.

„Jen já. Byl jsem vyslán před několika lety. Hledal jsem je pomocí své moci a různých vodítek, které za sebou zanechaly, bylo jich sice mizerně málo, ale našel jsem je, určitě mi přispělo štěstí, svůj úkol jsem splnil.“

„Už to ví Alan?“ zeptala se ho Esmé s hrůzou v hlase.

„Ne, nestihl jsem mu to sdělit, nejdřív jsem chtěl Isabellu zabít, ale nepovedlo se mi to.“

„Ty!“ zasyčela Esmé a vrhla se na jeho hrdlo. Rukou jsem jí čapl kolem pasu a odtrhl ji od něj.

„Nechceš ji už zabít, že ne?“ vyzvídal jsem.

„Nevím, co chci. Nepamatuji si život před svou přeměnou, mám jen to, co mi dal Torsten. Jméno a cíl. Neznám to, co jsem tu viděl. Jste rodina, bráníte se a mně to přijde lidské, ne upírské, což mě mate. Nevěděl jsem, že upíří mohou být i hodní. Je to pro mě nové. A když jsem uviděl Isabellu… nedokázal jsem jí vzít život, klidně mě zabijte, ale nemusíte mít strach, tu dívku nezabiju, ani neprozradím, kde se nacházíte,“ ukončil svůj monolog a upřímně se podíval na Esmé, jakoby ji ještě utvrzoval o pravdě svých slov.

„Jazzi?“ otočila se na něj Esmé.

„Mluví pravdu, Esmé, jeho emoce jsou splašený jako nervy mého budoucího tchána, ale jinak mluví pravdu.“

„Pokud Aro nechce být tvůj tchán, tak nevím, koho tím myslíš!“ vřískal jsem na hošánka.

„Sakra, Carlisle! Co ti na mně tolik vadí?“ ječel na mě Jasper a stoupl si, takže jsme tvořili trojúhelník - Edouš, hošánek a já. Mohli jsme začít tancovat a zpívat It´s raining men a nikomu by to nepřišlo divné, protože jsme už vypadali jak parta psychoušů, co si dala scuka po dvaceti letech a co opustili psychiatrickou léčebnu.

„Protože…“ nestihl jsem to doříct, Alice propukla v pláč, v opravdový pláč. Edouš teplouš by se měl učit. Jazz k ní přiskočil, já ho odstrčil a podíval se na svou holčičku.

„Copak je, Alice?“ zeptal jsem se mile, ta tam byla nevraživost vůči hošánkovi.

„Já ho miluji, chci si ho vzít, tati, dovol mi to, prosím!“ Znovu se rozbrečela, až mi připadalo, že mohu vynechat sprchu, její slzy mě dokonale omyly. Ohlédl jsem se na Esmé, ta hodila pohled co–naděláš–stejně-se-vezmou a pohladila Alice po vlasech, což vyvolalo další salvu pláče.

„Carlisle, rozhoduj se rychle, je rudá jako Stalinův zadek a brzo tu vybuchne jako atomovka,“ zamručel Alec, který se na to celé díval.

„Vy Italové nemáte moc rádi Rusáky, co?“ rýpla si do něj Esmé.

„Něco jako vy, madam, nesnášíte naši novou královnu Carol a dřív, než se zeptáte, jak to že to vím, tak vám odpovím. Aro, teda spíš já, jsem Arův chodící deník, kam hází své memoáry.“

„Není pravda, že bych ji nesnášela,“ odporovala mu Esmé, zatímco Alice stále brečela. Dneska už toho mám plné zuby, pořád někdo bulí.

„Fajn! Ubrečela jsi mě! Ale jestli si budeš stěžovat, že je to manželství na prd, tak za mnou nechoď a žádný sex před svatbou, jasné?! A nevezmete se dřív, dokud nevyřešíme Torsteny. Už se to musí jednou provždy vyřešit, protože mě štvou a Alan nejvíc! Ještě poznají, co je Carlisle Cullen zač!“

 

Snad se líbilo. Korektura by Elisme7, děkuju. :-*



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Esmé! Where are you? - 29. kapitola:

 1 2 3   Další »
24. Bara
17.11.2011 [21:16]

Teda lidi vy ste ujety takhle sem se už dlouho nezasmala je to na palici ale dobry Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23. aghsf
26.10.2011 [20:42]

aghsfRychle další díl! Rychle, Rychle, Rychle! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22. Kačka
20.10.2011 [16:37]

úžasný!!! dokonalý!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21. twilightes
18.10.2011 [18:20]

rychle další kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon

20. adus
18.10.2011 [11:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. Lara
17.10.2011 [18:17]

Emoticon Emoticon Emoticon

17.10.2011 [12:41]

NespoutanaBezvaaa Emoticon Emoticon Emoticon

17. Elisn
16.10.2011 [19:31]

Elisn Emoticon Emoticon To mě zabíjí. Emoticon Emoticon . prostě žůžo. Emoticon Emoticon Těšim se na další.

16.10.2011 [18:47]

Stefi72super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ten Stalinův zadek byl nejlepší Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.10.2011 [17:09]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!