Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Esmé Volturi - 7. kapitola - Deník


Esmé Volturi - 7. kapitola - DeníkJe tady další kapitolka.
Esmé se probírá svými vzpomínkami za poslední dva týdny.
Více prozrazovat nebudu, to si musíte přečíst.
Doufám, že se bude aspoň trochu líbit.
NC

EDIT: Článek neprošel korekcí.


Termín svatby se nezadržitelně blížil. Carlisle mi zarytě tajil místo naší svatební cesty, prý to bude překvapení…

Alice měla všechno dokonale zorganizované. Druhý dům, který se nacházel vedle naší vily, byl ve finální fázi. Měl několik pokojů pro naše upíří hosty. Co se hostů týče, nakonec jsme pozvali následující upíry.

Denalijský klan, bez kterého se nesmí konat svatba. Pro Carlislea a celou rodinu znamenají hodně. Doufám, že i pro mě jednou budou součástí mého života. Pak jsme se rozhodli pro Amazoňanky. Jsou z pralesa a tak jsme je chtěli pozvat na takovou společenskou akci. Dále jsou na seznamů hostů Aro, jeho bratři, Jane, Alec, Demetri a Felix. Můj nejlepší přítel, na kterého jsem se neskutečně těšila. Alice předpověděla, že se Aro bude chovat slušně a tak jsem neviděla nějaký zásadní problém v tom ho nepozvat.

Na svatbu taky dorazí Nahuel a Huilen, které má obzvlášť v oblibě Nessie. Přemlouvala nás dlouhé minuty, abychom je pozvali a my nakonec svolili.

Tohle by bylo k seznamu. Co se týče mého oblečení a šperků. Vše už je dokonale připravené. S Alicí jsme byly na velkých nákupech a nakoupili oblečení, boty a doplňky pro celou rodinu.

Všechno bylo vymyšlené a zorganizované, teď stačilo jen čekat. Svatba se měla konat za týden a zítra se začnou sjíždět první hosté. Mým cílem teď bylo jen si užívat svobody.

S Carlislem jsme překonali všechny předchozí zábrany. On se přenesl přes mou minulost u Volturiových a já jsem se sžívala s jeho lidským přístupem, který mě neustále odzbrojoval. Jeho názory a postoje byly tak humanitní a tak soucitné až jsem uvažovala, jestli je skutečně upír. Ani jedenkrát jsem ho neviděla, že by jím zmítala nějaká upírská dravost. To se u mě říct nedalo. Někdy toho na mě prostě bylo moc a nebyla jsem stoprocentně klidná. Byla jsem naštvaná na Alici a na její věčné nákupy a utrácení, ale Carlisle mě dokázal skvěle uklidnit. Když ovinul paže kolem mého pasu, všechno napětí ze mě spadlo a já byla klidná a vyrovnaná. Jestli Vás zajímá sexuální život mě a Carlislea… Nedostali jsme se zatím nijak daleko. Carlisle mně řekl, že sex chce až po svatbě. Respektuji jeho rozhodnutí, taky jsem byla vychovávána v jiné době.

Někdy se ale až moc rozběsníme a potom nám dává pořádně zabrat přestat a uvědomit si, že jsem si slíbila až po svatbě.

Alice mě jednou viděla jako rekonstruktérku domů a to se s největší pravděpodobností vyplní. Už teď mám hodně zakázek a nesmírně mě to baví.

Ale ještě jednu věc Vám musím říci, než se provdám.

Jednou večer, když měl Carlisle noční službu, za mnou přišla Rosalie. Posadili jsem se na pohovku a ona se mě šetrně zeptala.

„Víš, Esmé, jsem tu pro to, abych se tě na něco zeptala,“ začala Rose a znatelně na ní byly vidět rozpaky.

„Co se děje, Rose?“ chtěla jsem ji nějak popohnat.

„Víš, přemýšlela jsem o tobě a o Carlisleovi, jestli na to nejdete moc rychle. Od vašeho prvního setkání uběhly jenom tři týdny a za týden už se budete brát. I my s Emmettem jsme se poznávali delší dobu. Vím, že mi do toho nic není, ale nechci, abyste potom litovali toho, že jste si nevzali delší čas na rozmyšlenou,“ řekla Rose a já jsem přemýšlela nad odpovědí.

„Rose, ty si ani nedokážeš představit, jak jsem se cítila, když jsem Carlislea poprvé spatřila. Byl něco jako záchranné lano, které mi pomohlo se dostat z mé minulosti u Volturiů. Byla to láska na první pohled. Láska, která byla podle mě předurčena už před několika stovkami let a že jsme si prostě souzeni. Když jsem s Carlislem, cítím se, jako bych ho znala celý život. Nepotřebuje mezi sebou ani mluvit, poznáme, jak se ten druhý cítí. Jsme opravdu spřízněné duše a chceme se spojit ve všech směrech a na všech úrovních. A svatba je další meta, kterou chceme pokořit,“ dopověděla jsem a Rose se na mě s pochopením dívala.

„Už chápu. Dokážu si představit, jak se asi cítíš. Já bych si taky nedovedla život bez Emmetta představit. Promiň, že mě napadlo něco jiného. Promiň,“ zašeptala Rose a zmizela z pokoje.

Můj zážitek s Rose.

Alice mě zase tahá na nákupy… Jendou ji za tohle zavalím tunovými kameny.

¨¨

Zaklapla jsem deník a usmála se. Nevím, kde se ve mně vzala ta touha zapisovat si všechny události a všechny mé pocity.

Bylo úterý. Dnes měli přijet Denalijští. Byla jsem z našeho představování a celkového setkání nervózní. Seděla jsem na posteli a zakládala deníček pod polštář. Carlisle mě objal a já se mu schoulila do náruče.

„Neboj se, zvládneme to,“ šeptal mi do ouška uklidňující slova a já pocítila pozitivní vibrace.

„Jaspere!!! To není sranda zahrávat si s mou náladou. Příště mě aspoň varuj, ale děkuji,“ zaburácela jsem a z dolních pater jsem slyšela uchichtnutí. Stulila jsem se Carlisleovi do náruče a vdechovala jeho omamnou vůni.

„Už jsou tady!“ zvolal z přízemí Edward a já se začala zvedat.

Dolů už jsem slyšela výkřiky radosti. Postavila jsem se, chytila Carlislea za ruku a vydali jsme se společně do jámy lvové…

 


Omlouvám se, že jste museli čekat na další kapitolku tak dlouho. Neměla jsem teď mnoho času a taky se mi někde zatoulala múza.

Doufám, že se aspoň trošičku kapitolka bude líbit.

Vaše NatyCullen



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Esmé Volturi - 7. kapitola - Deník:

 1
25.05.2011 [20:11]

majulee732Krásný příběh. Opravdu se mi líbí. Už se nemůžu dočkat, až si přečtu další kapitolku. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!