Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » End of darkness 1. kapitolka

New Moon


Další povídečka o Alici a Jasperovi. Asi je jasné, že je to můj oblíbený pár, snad se vám bude povídka líbit. Jasper je doktor, který začne pracovat v blázinci. Pozná tam nádhernou, mladou dívku, Alici. Jasper se do ní zamiluje. Jediná vada je to, že Alice je chovanec ústavu. Vzdá se kvůli ní Jasper kariéry doktora?

Z Jasperova pohledu:
Dneska je můj velký den, první den v práci. Nemohu tomu uvěřit, je mi přeci teprve dvacet. Ještě že jsem docela dobrý doktor.
Pomalu jsem bloudil po chodbách, u každých očíslovaných dveří jsem nahlédl do pokojů a ujistil se, že jsou všichni uvnitř. Můj první den v práci, myslel jsem, že je to dobře. Poslední dveře v chodbě byl pokoj pacienta 3118.
Lékař Weller, hlava psychiatrie nikomu neřekl pravá jména pacientů, prý stačí zavolat do jejich pokojů číslem, řekl mi, když jsem šel dnes na obchůzku.
Všechny pokoje byly podavě osvětlené, ale v posledním pokoji byla úplná tma. Do pokoje dopadalo jen slabé světlo z chodby, byl to jediný pokoj, ve kterém se nemohlo svítit.
,,Pacient 3118...?" Zavolal jsem do pokoje.
,,Jsem tady, je to všechno, co potřebujete?" Ozval se zevnitř ženský hlas.
,,Ano, to je vše co potřebuji, ale to vy víte." To bylo vše, co jsem musel udělat, moje práce byla hotová.
Otevřel jsme dveře, vyřil se na mě pacient, skočil na mě snažil se mi dostat rukama před obličej. Thomas ho ze mě sundal a píchnul mi injekci, po které pacient omdlel, zdálo se, že to nebyl jeho první útok. Potvrdil mi to rozhovor mých dvou společníků.
,,Už zase, kdy ji to omrzí? Moc dobře ví, že vždycky prohraje, ale pořád se snaží. To je obdivuhodné, jen tak se to nevidí, všichni po pár měsících stratí naději. A snaží se chovat jako kultivoní lidé, přestanou bláznit."
,,Jo... Ale počkej, 3118 pořád věří, že vidí budoucnost."
,,Výjimka potvrzuje pravidlo. Chudák holka, ta tu bude napořád. Myslím, že tomu věří až moc, Weller ji nepustí a ona už nikdy neuvidí svoji rodinu. Je to smutné." Paul odešel, na chodbě jsem zůstal jenom já a Thomas, byl čas na moje otázky, zdálo s, že můžu Thomasovi věřit.
,,Thomasi, věříš jí?" Byla to postá otázka, Thomas se na mě zkoumavě podíval, myslím, že uvažoval o tom, jestli mi může říct svůj názor.
,,Nikomu to neříkej, jinak by mě vyhodili z práce. Ale já jí věřím, myslím, že by tu neměla být."
,,Co víš o jejím životě?" Chtěl jsem toho o ní vědět co nejvíc, doufal jsem, že zjistím, jestli je to pravda nebo lež.
,,Neznám ani její jméno, na ta si dáva doktor Weller dobrý pozor, ale vím, že má na hřbitově hrob, její rodina ji pohřbila v ten den, jako nastoupila sem.
Prostě každému řekli, že jejiich dcera zemřela, nikdo se jich na nic neptal, jenom je litovali. Od té doby je tady, myslím, že sem nastoupila asi tak před dvěma lety, víc ne," v jeho očích byl smutný výraz, tomu co řekl, věřil.
,,Tak já za ní zajdu a zkusím si s ní trochu popovídat," navrhl jsem mu.
,,Myslím, že s tebou nebude chtít mluvit, ale zkus to můžeš. Dej si pozor na doktora, ji hlídá nejvíce, kdyby tě u ní viděl, možná bys přišel i o místo."
,,Děkuji za radu. Dám si pozor," poděkoval jsem mu s úsměvěm. Vrátil jsem s opět do té chodby.
Klíč zarachotil ve starém zámku posledních dveří, které se pomalounku otevřely...


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek End of darkness 1. kapitolka:

 1
1. avril
29.07.2011 [18:37]

EUNTA- sry nechci nikoho urazit ale to je hovadina :D navíc píše skvělé povídky a jestli napíše I/Y já neřeším :D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!