Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Emmettův potomek prolog + 1. kapitola

Angels love


Emmettův potomek prolog + 1. kapitolaTak a je na světě prolog a první kapitola povídky Emmettův potomek. Doufáme, že se vám bude líbit a zanecháte nějaký ten komentář. Kdopak asi bude Emmettův potomek? Myslím, že to všichni tušíte.Tto je vše, co vám řeknu o povídce. Nechte se překvapit a příjemné čtení. Vaše SuzySue a Rock.

Emmetův potomek

Prolog

Pohled nikoho

Každý člověk si přeje pro svoji rodinu to nejlepší. Chce štěstí pro všechny, které miluje.

Jeden z těchto lidí se právě pohybuje v lese a hledá svojí další oběť, oběť, z které by se mohl najíst on a jeho žena, nejlépe nějakou srnku ovšem vykrmenou, aby na dlouho dobu nemusel od svoji manželky. Chtěl najít něco, co by je uživilo na delší dobu, aby nemuseli moc utrácet, jelikož nebyli bohatí, vážili si každého centu. Proto lovil s pár přáteli, které měl, jelikož ani jeden z nich si nemohl dovolit zbytečně utrácet a tak se stali postrachem zdejší zvěře, která se snažila přežít jako oni.

Vždy když vkročili do lesa, všichni utíkali a snažili se přežít a tak to bylo i dnes ovšem dneska se mělo něco změnit a taky změnilo. Hrstka mladíků, která od sebe byla vzdálena skoro na kilometry, lovila v těch lesech, kde se měl osud jednoho z mladíků změnit.

Nebáli se, neměli čeho. Jediní obávaní tady byli oni, a kdyby se přece jenom mělo něco stát, tak mají přece pušky, mysleli si. To ano, byli vyzbrojeni, ale to je ještě nedělalo nepřemožitelnější.

Každý z těch hochů hledal sám za sebe pro svoji rodinu. Nebáli se lesa, báli se, že by přišli o svoje milované, každý by za ně položil život a jeden z nich za chvíli naplní tento osud, měl by položit život za svoji ženu a za dítě, o kterém neví, ovšem náhoda je blbec a stát se může vše.

Mladík, který z nich byl nejsilnější a nejzkušenější, právě teď bojoval s medvědem, který ho překvapil za zády a jeho síla a zkušenost mu nepomáhaly. Tento boj měl prohraný a sám to věděl, přesto bojoval, bojoval proto, aby viděl svoji ženu, aby ji mohl znova obejmout a políbit, aby mohl spatřit její usmívající tvář, proto všechno žil a chtěl žít, ovšem boj už měl prohraný a sám si to uvědomoval, už přestal doufat, že by ho někdo zachránil, když křičel na lesy. Smířil se s tím a jeho poslední myšlenka patřila jeho ženě.

Mladý muž umíral a křičel o pomoc, zrovna když nedaleko svoji žízeň uspokojovala daleko obávanější než je on nebo medvěd, daleko nebezpečnější. Přesněji řečeno byla to žena překrásná blondýna, která když uslyšela tak líbezní hlas volající o pomoc. Vydala se za ním, byla rozhodnuta tu osobu zachránit.

Rychle k němu doběhla, obhodila medvěda a vzala muže do náruče. Běžela s ním daleko. Věděla, že to muž nemusí přežít i přesto riskovala. Tato krásná žena byla upírka. Bála se přeměnit tohoto křehkého muže a tak ho nesla svému stvořiteli a otci. Sama svou upíří podstatu nenáviděla, ale byla tak sobecká, že to tomuto muži udělala. Zamilovala se do něj.

1. kapitola

 

Pohled Bell

Nedávno jsme se s mojí matkou přistěhovali do toho malého městečka jménem Forks. Možná se divíte, proč říkám jen s matkou a ne i s otcem. Bylo to proto, že zmizel. Asi sedm měsíců před mým narozením, ani nevěděl, že je moje matka těhotná.

Někteří lidé říkali, že je mrtvý, protože se v lese našla jeho krev. Ale ne tělo, ne tělo ne. Nevěřila jsem tomu, že je mrtvý. I když jsem ho v životě neviděla, něco mi říkalo, že není mrtvý a je blízko. I moje matka tomu věřila.

Jediné, co mi ho mohlo připomínat, byla fotka. Ošuntělá stará fotka, kterou jsem nosila pořád při sobě. Každý den.

 

Dnes jsem šla poprvé do nové školy, byla jsem nervózní, ale věděla jsem, že všechno dobře dopadne. Nebo jsem si to alespoň namlouvala.

Mým starým broukem, který mi mamka dala k šestnáctinám, jsem vyjela do školy. Najít ji nebylo zas tak těžké. Zaparkovala jsem. A vydala se do školy, kde jsem se vydala pro rozvrh a pak zamířila na první hodinu matematiky.

Celý den probíhal v klidu až na to, že jsem se musela představovat před třídou na nějakých hodinách. Nesnášela jsem to, jak na vás všichni zírají a čekají, co z vás vypadne.

Během dne jsem se seznámila s Lauren, Jessicou, Angelou, Mikem, Taylorem a spousty dalších lidí, všechna ta jména si nešlo zapamatovat. Všichni spolu tvořili partu, do které jsem pomalu zapadala a taky se s nimi vydala na oběd, ale to jsem nevěděla, co mě tam čeká.

Už jsme seděli u stolu, když se otevřely dveře a já zůstala zírat s otevřenou pusou.

Viděla jsem pět nádherných lidí, ovšem jeden mě uchvátil nejvíce.

„Kdo je to?“ zeptala jsem se potichu Angely.

„To jsou Cullenovi a ten na kterého se díváš je Emmett, ale nemáš šanci, chodí s Rose. To je ta blondýna.“

Pane bože. Vypadal přesně jako, ale ne to není možný přece… Vytáhla jsem fotku s kapsy. Byl jiný, ale zároveň tak stejný.

Měl výraznější rysy, bledší kůži a jinou barvu očí, ale byl to on. Navíc se jmenoval Emmett. Ne to není možné, kdyby to byl on musel by být o sedmnáct let straší, vážně už magořím.

Zatřepala jsem hlavou.

„Děje se něco, Bello?“ zeptala se starostlivě Angela.

„Ne vůbec nic, jen jako bych viděla…“ tátu, doplnila jsem si v duchu.

„Koho?“

„Nikoho,“ řekla jsem rychle, „ukážete mi kde je učebna biologie?“ Změnila jsem téma, avšak pořád jsem nemohla odtrhnout oči od Emmetta. Tolik mi připomínal tátu.

Sakra vzchop se Bello, svého tátu si viděla akorát na fotce! Nadávala jsem si v duchu.

„Já tě tam zavedu,“ řekl v rychlosti Mike.

 

 

***

Tak to byla první kapitola, doufáme, že se Vám líbila a chtěli bychom, abyste zanechali komentář jakékoliv. Jsme zvědavé na vaše názory. :-)

***

Shrnutí SuzySue

Shrnutí Rock



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Emmettův potomek prolog + 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!