Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Emmettův potomek 3. kapitola

the host stills


Emmettův potomek 3. kapitolaTak je tady další kapitoly mojí a Rock povídky. Copak se asi stane? Nepovím, musíte si to přečíst.:-) Děkujeme za komentáře a doufáme, že jich zase bude tolik jako v minulých kapitolách.

3. kapitola

 

„Emmett McCarty,“ řekla jsem a slyšela hlasité zalapaní po dechu od Cullenových.

Otočila jsem se jejich směrem a spatřila jsem 5 udivených obličejů, kteří se pomalu vzpamatovávali. Nechápala jsem, co je mohlo tak rozhodit, pochybuju, že to bylo sdělení jména mého otce. Nemohli slyšet náš rozhovor, na to byli příliš daleko, a kdyby jen ho nějak slyšeli tak by to znamenalo, že znali mého otce anebo dokonce ten Emmett Cullen, by s ním mohl mít něco společného.

Nadále jsem pozorovala, až se nakonec jejich obličeje pomalu začali vracet do normálu. Nakonec se uklidnily a Emmett jim něco pošeptal. V tu chvíli, bych si přála to slyšet, ale bohužel. Nakonec mu všichni kývli a zase se vrátili k jejich předchozí debatě, až na jednoho. Edward si mě se zájmem prohlížel, řekla bych, že až skenoval. Toto nebyl příjemný pohled jako ten předtím, teď se tvářil frustrovaně a malinko naštvaně. Rychle jsem se tady otočila zpátky k Jess.

„No tak ukaž mi tu fotku,“ žadonila.

„Zapomeň,“ řekla jsem rázně. Rozhodně jsem nechtěla, aby ji viděla. Určitě by po škole roztrubovala nějaké drby, které by se pravdě blížily jenom okrajově.

„Jak myslíš,“ řekla uraženě. Vlastně mi to bylo v celku jedno.

***

„Jak to ,že jsi tak nešikovná?“ zeptala jsem se mě se smíchem Angela, když jsme mířily z tělocvičny do šaten. Pokrčila jsem rameny.

„Nevím, mamka není nějak extra nešikovná a táta. No myslím, že ten taky rozhodně nebyl. Vlastně to byl, podle mamky, chlap jako hora, který se nebál ničeho.“ Nevesele jsem se zasmála.

„Někteří lidé říkají, že ho zabil medvěd.“

„Ale ty tomu nevěříš,“ řekla, když zhodnotila můj výraz.

„Máš pravdu, nevěřím. Podle mě žije, jen doufám, že na mamku nezapomněl.“ Ach, tak moc bych si přála, aby věděl, že mě má.

„A kde myslíš, že tedy je? To jako, že od tvé mamky utekl?“ zděsila se.

Zakroutila jsem hlavou.

„Ne, to myslím, že ne. Nevím co se tehdy stalo. Koneckonců bylo to ještě před mým narozením, ovšem myslím že mou matku miloval.“ Podívala jsem se na Angelu a přemýšlela nad tou otázkou. „Určitě,“ řekla jsem po chvíli.

Nedokázala jsem si představit, že by opustil mojí matku bez jediného slova. To není možný, on takový určitě nebyl.

„Nechtěla jsem ti zkazit náladu,“ omlouvala se Ang.

„Nezkazila,“ oponovala jsem. Nechtěla jsem, aby si to Ang vyčítala. Ona za to nemohla. Ang se jen na mě usmála, ale dobře jsem věděla, že lžu. Nikdy mi lhaní nešlo.

S Ang jsme došly na parkoviště, které bylo už poměrně prázdné, stálo tu ještě pár hloučků studentů, mezi které patřili i ti Cullenovi. Ti nás pozorovali a nevím jak Ang, ale mě to příjemné nebylo.

„Ang? To takhle koukají na každého? Mě to docela znervózňuje,“ řekla jsem ji tiše.

„Ne, asi si je zaujala,“ zašeptala mi nazpátek.

„Jasně mnou nešikovností, co?“ dodala jsem ironicky a obě jsme se rozesmály, když jsme si vzpomněly na tělocvik.

Nakonec jsem se s Ang rozloučily a každá se vydala jiným směrem ke svým autům a pak domů.

*

Když jsem přijela domů byla jsem rozhodnutá, že mamce nic neřeknu, ovšem na jednu otázku jsem se musela zeptat.

„Mami?“ spustila jsem, hned jak jsem přišla domů.

„Ano, zlatíčko?“

„Měl táta bratra nebo nějakého mladšího příbuzného? Který by byl o trochu starší než já?“ vybalila jsem na ní bez okolků se sklopeným zrakem.

Mamka mi zvedla bradu a koukla se mi do očí. I po těch letech jsem na ní viděla, že bavit se o tátovi jí bolí.

„Myslím, že ne. Proč tě to zajímá?“

„Jen tak,“ řekla jsem vyhýbavě.

„Budu nahoře,“ řekla jsem a vydala se do svého pokoje. Žádné úkoly jsem neměla a protože jsem se nudila, pustila jsem se do čtení. Vybrala jsem si svojí oblíbenou knížku, lehla si na postel a četla si.

Myslela jsem, že si čtu chvíli, když mě v tom zavolala mamka na večeři. Zjevně jsem se mýlila. Zavřela jsem knihu a šla se navečeřet.

Už podle vůně, která se řinula z kuchyně jsem poznala, že jsem mamce tátu připomněla až moc. Z kuchyně se totiž řinula vůně jeho oblíbeného jídla.

Radši jsem to nekomentovala, poslušně se najedla a umyla nádobí. Když jsem měla vše hotové došla jsem se vysprchovat.

Dneska jsem si zabrala televizi, takže se mamka musela spokojit s baseballovým zápasem. Měla jsem baseball upřímně ráda, i když mi nikdy nešel. Vždycky jsem fandila Red Sox, byl to můj oblíbený tým. Když zápas skončil, samozřejmě jejich výhrou, odebrala jsem se na kutě. Moje poslední myšlenka patřila Emmettu Cullenovi na, kterého jsem si celý večer nevzpomněla.

 

 

 

***

Shrnutí SuzySue

Shrnutí Rock



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Emmettův potomek 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!