Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edwarde? Jsi to ty? - 8. kapitola


Edwarde? Jsi to ty? - 8. kapitolaV téhle kapitole jsem vám přidala pohled Belly a Alice. Co si bude Bella myslet o té události před školou? Hodně se skamarádily a jsou z nich opravdu velké kamarádky. Všechno si říkají, avšak Alice jí nemůže stále říct, že je upírka. Jenže Alice se omylem prořekne a Bella začíná být vyděšená. Co Alice řekla? To jedině v kapitolce. ;) Doufám, že se vám to bude líbit, přeji příjemné čtení. Vaše patulka13 :)

Pohled Belly

Nemohla jsem tomu uvěřit. Ne, to nemohla být pravda. Určitě se mi to jen zdálo. Ale když… on byl tak… živý. Je pravda, že byl jiný. Vzhledově. Ale nejvíc mě zarážely ty jeho oči. Měl je rudě zbarvené s nádechem do zlata. Šel z nich strach, ale zároveň mě něčím fascinovaly… přitahovaly.

To není pravda! nalhávala jsem si. Jenže já jsem věděla, že je to pravda. Že se to opravdu stalo. Že jsem Edwarda opravdu viděla mezi těmi stromy. Nevím, jak bych to měla dokázat, ale vím, že jsem ho tam viděla! Něco se stalo, to vím, ale určitě není mrtvý. To vím jistě.

Takovéto myšlenky mi probíhaly hlavou celý den. Charlie se o to už nestaral, pořád jsem byla jenom zadumaná. Když se mě na něco zeptal, jenom jsem něco zamručela a dál přemýšlela o té chvilce po škole.

Další den mě Alice vyzvedla před domem. To jsem nečekala. Myslela jsem si, že mě už dneska nechají, když vědí, že jsem pořád jen zamyšlená a s nikým se moc nebavím. Opravdu moc jsem se změnila. Vždycky se mnou byla sranda, při jakékoliv náladě, ale teď… už to nejsem já. Teď už nejsem celá. Chybí mi půlka mého srdce, které navždy patří Edwardovi. Ať už je s ním cokoliv, já to musím zjistit.

„Bello! Kurnik, přestaň už nad tím myslet! Vím, že je to pro tebe těžké, ale musíš se přes to už přenést!“ vztekal se už Charlie při snídani. Dneska byl čtvrtek. Zítra je už pohřeb. A já jsem ještě nezjistila, co se to vlastně ten den u školy stalo. Řekla jsem o tom jenom jednomu člověku. Alice. Mé nejlepší kamarádce. Opravdu mi ve všem pomáhá, snaží se mě rozesmát. Dokonce mě i tahala na nákupy, abych se nějak odreagovala. A to nákupy nesnáším! Táta pořád čekal, až mu odpovím.

„Tati, promiň. Já… se přes to přenesu, ale nesmíš na mě tlačit. Tohle jsem nikdy nečekala, takže se s tím musím první vyrovnat, tati,“ řekla jsem prostě. Táta se na mě chvíli díval, ale pak se zase věnoval své snídani. Já jsem dosnídala a mohla jsem vyrazit do školy.

Před domem, jako každé ráno, čekala Alice. Už nejezdila s ostatními, ale jenom sama. Ostatní jezdili Emmettovým Jeepem. Nikomu to nevadilo, že je Alice se mnou, ale nechtělo se jim jezdit každý den tak brzo. S Alice jsme byly na parkovišti u školy vždy mezi prvními.

„Ahoj, Bello!“ zapištěla šťastně Alice a objala mě. Musela jsem se opravdu smát. Takhle mě vítá každé ráno a já pořád nechápu, proč.

„Alice, prosím tě, neumačkej mě,“ varovala jsem ji. Na to, jak je malá, má teda pěknou sílu. Alice povolila stisk, ale pořád mě objímala.

„Alice, myslím, že bychom už mohly jet do školy. Nemyslíš?“ zeptala jsem se po chvilce, když jsme si pořád povídaly, co jsem dělala a takové ty holčičí věci. Alice se na mě vážně podívala a vykulila oči.

„Bello? Jsi v pořádku?“ zeptala se mě vystrašeně. To jsem nepochopila.

„Ano, Al, jsem v pořádku. Proč?“

„No že chceš jet do školy!“ vykvikla vyděšeně. Jakmile to dořekla, začala se smát a já s ní. Tak to teda trefila. Do školy bych nikdy nechtěla, ale táta je přece jen šerif, takže by to věděl mezi prvníma. Jakmile jsme se přestaly smát, nasedly jsme do jejího Porsche a vyjely jsme, směr škola. Cestou jsem přemýšlela pořád o Edwardovi. To mi nikdo nemůže zakázat. Alice si zřejmě domyslela, na koho myslím.

„Bello, už na to prosím přestaň myslet. Stalo se to, už s tím nic nenaděláš,“ snažila se mě přemluvit jako táta ráno.

„Alice, já jenom nechápu, co se to děje. Jak je možný, že jsem Edwarda viděla v to úterý u školy? Vždyť já vím, že se mi to nezdálo!“ rozkřičela jsem se na ni, ale vzápětí mi to bylo líto.

„Promiň, nechtěla jsem na tebe křičet, jenom na to chci přijít,“ omluvila jsem se jí. Alice se na mě soucitně usmála.

„To je v pořádku, chápu tě.“ Mrkla na mě. Jak já jsem ráda, že mám bezvadnou kamarádku. Ve všem mi vždy pomůže. Takovou kamarádku bych přála snad všem. Pak jsem si vzpomněla na ten zítřejší pohřeb.

„Alice, půjdeš zítra na ten pohřeb?“ zeptala jsem se jí. Jedině ona mě dokáže utěšit, když mám opravdu špatnou náladu. Alice se na mě otočila a ušklíbla se na mě.

„Bello, prosím tě, můžeš mi vysvětlit, jak bych tam nemohla přijít? Přeci tě tam nenechám na pospas otci,“ dořekla a začala se znovu smát. Já jsem se jenom usmála.

Když jsme dojely ke škole, ještě jsme měly čas. Povídaly jsme si všem možným, ale já jsem byla duchem mimo. Měla jsem takové divné tušení, že mě někdo sleduje. Ale ať jsem se dívala kamkoliv, nikoho jsem neviděla. Najednou Alice znehybněla. Zase. Nevím, co se to s ní děje, ale prý bývá ospalá. Ale tomu by neuvěřil ani blbec. Když se „probudila“, vzala mobil a začala něco psát.

„Alice, prosím, řekni mi, co se to s tebou vždycky děje,“ prosila jsem ji. Ale marně. Jenom záporně zakývala hlavou a dál psala smsku. Nenápadně jsem se podívala, co píše. Něco jsem tam uviděla, ale to mi přišlo divné.

Opovaz se! Vypadni! Ona te zase uvidi a ja uz ji to vysvetlovat nebudu!

To jsem nepochopila. Počkat… Zase uvidí?! To snad nemyslí vážně! Naštvaně jsem se podívala na Alice.

„Komu to píšeš?!“ zeptala jsem se naštvaně. Alice se na mě rychle podívala. Zřejmě pochopila, že jsem si to smsku přečetla. Tak to jsem zvědavá, co mi na to odpoví. Alice se na mě dlouho dívala, než mi odpověděla.

„Isso, já…“

„Jak jsi mi to řekla?!“ zeptala jsem se vyděšeně. Takhle mi říkal pouze jeden jediný člověk. Edward.

Pohled Alice

Co jsem to udělala? Jak jsem si toho mohla nevšimnout?! Já jsem opravdu blbá! Vždyť jsem upírka, tak jsem si jí nevšimla?! Sakra! Co jí mám odpovědět? Nejraději bych jí řekla pravdu, ale to nemůžu. Ohrozila bych nejen nás, ale v každém případě i Bellu. Musela jsem jí to nějak vysvětlit.

„Isso, já…“

„Jak jsi mi to řekla?!“ přerušila mě vyděšeně. A sakra! Edward mě roztrhá na kousíčky. Co jsem to zase udělala?!

  


 

Všem vám bych moc chtěla poděkovat za komentáře, které mi píšete. Jinak bych ráda zase nějaký ten komentář. Nechci vás do toho nutit, ale opravdu mě to potěší. ;) Vaše patulka13


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edwarde? Jsi to ty? - 8. kapitola:

 1 2   Další »
19. Wera
24.10.2011 [10:48]

Wera Emoticon Emoticon

11.08.2011 [16:14]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. Nosska
27.06.2011 [16:40]

Nosska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.06.2011 [20:05]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. daslli141
21.06.2011 [19:54]

Och... Už sa neviem dočkať ďalšej kapitoly... Tak rýchlo, rýchlo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.06.2011 [17:34]

Charlotte147Nemám slov... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.06.2011 [16:38]

BellaSwanCullen8no Alice to trošku dokašľala Emoticon ale newa tým lepšie Emoticon dúfam, že sa Bells už dozvie pravdu Emoticon super kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. kikuska
21.06.2011 [15:25]

no Alice si to pekne po kašlala Emoticon som zvedavá ako sa z toho vysomári Emoticon krásna kapitola prosím Emoticon čo najskôr pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon

11. Karlos
21.06.2011 [15:22]

Skvělé, jsem zvědavá, jak to bude pokračovat a jestli z toho vybruslí Emoticon

10. DAlice
21.06.2011 [15:22]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!