Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward Voltury - 16


Edward Voltury - 16Po dlhej dobe je tu konečne ďalšia časť. Trocha kratšia, ale v nasledujúcich kapitolách sa vám to pokúsim vynahradiť. Prosím o veľa komentárov. Vaša nataliecullen...

 

16. KAPITOLA -


(Edward) - Prečo sa vždy musím práve ja, hrať na supermana?!

(Bella) - Ešte nie som pripravená... Alebo áno?!

 

Oči mi blúdia za tieňom, ktorý si tu zanechal.

Nedokážem sa od neho odtrhnúť.

Ani môj zrak si nemôže privyknúť na tmu, do ktorej si ma uvrhol...


Pohľad: Lili

Vo chvíli, keď som stratila aj tú poslednú nádej na záchranu, sa vo dverách nečakane vynorila postava. No opäť to nebol ten, koho som očakávala.

Práve tá žena, ktorá ma zasvätila do tajov tohto miesta, práve tá žena, ktorá mi spôsobila toľko bolesti, ako nik pred ňou... Práve tá žena sa objavila ako prízrak v poslednej minúte môjho života. Prečo musím vidieť práve ju? Prečo nemôže môj zrak naposledy zahliadnuť toho, ktorého som si tak obľúbila, ktorého som možno aj milovala?

Chcela som vykríknuť. Prečo ma nezachrániš, Edward?! Ale kto by ma počúval. Som iba človek. Človek, akých je na svete veľmi veľa.

„Pusť ju,“ zavrčala na upíra.
Prekvapene som žmúrila oči.
„Ale, Jane. My sa bavíme, že áno?“
Potiahol ma za vlasy až mi z očí vyhŕkli slzy. „Ža áno?“ zopakoval.
Ale ja som nemala ani najmenšiu chuť potvrdiť jeho slová.
„Nechaj ju na pokoji. Inak za seba, ani za Edwarda neručím,“ vyhrážala sa Jane.

Jeho stisk trocha povolil, no hlavu mi držal aj naďalej zaklonenú.

„Ty mi nemôžeš ublížiť. Tvoju schopnosť tá moja blokuje. Tak prečo by som mal vyhovieť tvojmu želaniu?“

Z očí jej šľahali blesky a od zlosti sa celá klepala.
„Moju áno, ale Edwardovu nie. Tak sa tu prestaňme hrať a vypadni odtiaľto. Nielen, že si bez dovolenia vstúpil do jeho izby, ešte si aj privlastňuješ jeho majetok. To nedopadne dobre...“

Takže to som? Majetok?!

„Ale ja sa rád hrám,“ zamrnčal a drsne ma pobozkal. Čo najrýchlejšie som sa od neho odtrhla.
„Hraj sa so svojimi hračkami!“ namietla a o pár krokov sa priblížila.
„Hej, ak sa nechceš pridať, drž si odstup,“ zavrčal aj on. Jane zastala.

Pozerali sme na seba. Môj vystrašený pohľad sa miešal s jej bezmocným.

„Prosím,“ zašepkala som, „nechaj ma ísť.“
Počula som, ako sa schuti zasmial. „Ani náhodou!“

Pohľad: Edward

Už z diaľky som začul čudné zvuky nesúce sa z izby na konci chodby. Mojej izby. Dobre som vedel, že nikto by sa neopovážil do nej vkročiť čo i len jedným prstom, ale vždy sa mohol nájsť šialenec, ktorý by to skúsil. Ale teraz sa to ani trocha nehodí!

Zrýchlil som krok.

Už ma od nej delilo iba pár metrov. Zastal som a šokovane sa započúval do rozhovoru. Čo tam do pekla robí Jane? A čo tam robí Rick?
Krabicu som pustil na zem a rozbehol sa k izbe.

„Čo sa tu deje?“ vletel som tam ako hurikán.
Všetci traja na mňa naraz pozreli. Rick držal Lili okolo krku a druhou rukou si ju pridržiaval tesne pri sebe. Z očí jej prúdom stekali slzy.

„Zopakujem to iba raz. Čo sa tu deje?!“ zúrivo som po ňom vrieskal.
V jeho pohľade sa miešal nepríčetný hlad s obrovským strachom.V tej chvíli som si nebol istý, čo bolo silnejšie.

„Prepáčte pane,“ ospravedlnil sa, ale Lili nepustil.
„Nechaj ju na pokoji!“
„Nemôžem, pane. Jej krv...,“ ukázal na Lilinu zakrvavenú ruku, ktorou sa ho snažila odtlačiť.
„To je mi jedno. Alebo ju okamžite pustíš, alebo ti tie ruky od nej odtrhnem sám.“
Bezradne krútil hlavou.

Bez akéhokoľvek dotyku, či pohybu som mu zlomil ľavú ruku. Zreval od bolesti. Druhou ešte vždy pevne zvieral Lilin krk.

„Nenúť ma to zopakovať.“
Nehýbal sa. V izbe sa rozľahlo ďalšie krátke zaprašťanie. Tentoraz to bola noha. Rick padol na jedno koleno a Lili stiahol so sebou.

„Edward,“ zapišťala slabo.
Tentoraz som už prišiel priamo k nej. Ricka som šmaril o stenu a ju som si ochranársky pritiahol k sebe. „Už nikdy sa jej nedotkneš. Rozumel si?“ zavrčal som a otočil som sa na Jane.

„Vezmi ho odtiaľto. Prosím, nech je to diskrétne a hlavne nech sa o tomto pred nikým nezmieňuje,“ poprosil som, aj keď to skôr vyznelo ako požiadavka.
Jane prikývla a šla pomôcť Rickovi na nohy.

Nevenoval som mu ani jediný pohľad. Na čo aj? Porušil príkaz a dovolil si siahnuť na niečo, čo nie je jeho. Iný upír by ho za to zabil...

Pohľad: Bella

Povedz, že to nie je pravda?" krútila hlavou Rosalie.

Pohľad som zabodávala do zeme.

„Dobre," rázne privolil Carlisle, „ak to chceš?!"
„Chcem!"

S trochou odvahy som sa naňho pozrela. Zúrivosť z neho len tak sršala, aj tón, ktorým so mnou hovoril, ma presviedčal o tom, ako ho moja žiadosť vyviedla z miery.

„Ak je to naozaj tvoje želanie... Na čo čakať? Urobíme to hneď. Premením ťa, Bella. Hneď teraz!"

_________________________________________________________________________________________

Prosím o vaše názory! Ďakujem.

 

15. kapitola - 17. kapitola

moje shrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward Voltury - 16:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!