Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward v záři reflektorů - 2. kapitola

bello jsem...


Edward v záři reflektorů - 2. kapitolaPrvní točení filmu bude celkem... no, podivné. Režisér se chová hodně divně, když se s Edwardem objeví Bella. Edward se začíná měnit... Příjemné čtení! Korektor: WhiteTie

Edward

Seděl jsem na lavičce na verandě, jako každé ráno... Bella za mnou přišla a posadila se mlčky vedle mě. Poslouchali jsme to ticho... Seděli jsme tam, zahalení do ranní mlhy a rosy, obklopeni zvířátky a lesem. Cítil jsem, jak se Bella zachvěla, ale věděl jsem, že to není zimou. Dnes se měl natáčet první díl filmu The Vampire Diaries. Nevím, jestli vezmu Bellu s sebou, ale asi budu muset. Měla zřejmě větší trému než já. Když vstala, chtěl jsem jít s ní, ale mávla na mě rukou, ať sedím. Ještě dlouho jsem hleděl do toho ticha, do lesa, který mě obklopoval. Pak jsem vstal a šel jsem do garáže. Pořád jsem měl podivný pocit, jako by mi srdce bušilo v krku. Co to plácám, srdce mi nemůže bušit... Asi na mě leze tréma. No, nastoupil jsem do auta a vyjel jsem z garáže. Před domem stála Bella a čekala. Když si nastoupila, pořád bylo ticho. Nevím, proč nikdo nemluvil. Vyjeli jsme a jeli dlouhou cestou...

Dorazili jsme právě ve chvíli, kdy se po mně začali shánět. Vystoupil jsem a elegantně jsem si nasadil sluneční brýle a přitom jsem pohodil vlasy... No co, první dojem je důležitý... Obešel jsem auto, upravil jsem si košili a sako a poté jsem Belle otevřel dveře. Bella vystoupila a vypadala celkem... no, divně. Byla oblečená normálně, jako na doma. Všichni na nás zírali. Připadal jsem si středem pozornosti, nejen kvůli Belliným šatům. Všichni kolem mě byli bílí. Upíři? Ne, ne. To určitě ne. Jinak by nasávali Bellu. Když jsme došli k režisérovi, krvelačně se na Bellu zahleděl. Bella se jen pousmála a šla si sednout na gauč, který stál opodál. Režisér vypadal, jako by lovil. Asi je do těch upírů tak zabranej, že si na ně hraje. Nastoupil jsem na scénu a začali jsme točit. Líčení nebylo potřeba, už tak jsem byl dost upírózní. Pokožka se mi leskla na slunci a tomu se téměř všichni divili. První výmluva, která mě napadla, byla, že to je jen můj make-up. A uvěřili. Scény se točily téměř rychle, takže to bylo v pohodě. Srdce mi už bušilo na správném místě... Ale vlastně nebušilo. Režisér se na Bellu pořád loveckým a divným způsobem díval a pak ji nechal odvést. Zvláštní... Když zmizela, byl zase v pohodě. Ale nemůže to být upír. Ne, ne... Ne. To slovo se mi jako jediné honilo hlavou. Cítil jsem se jako obětní beránek. Jako někdo, kdo něco dělá nedobrovolně. Ale já jsem ten film točil dobrovolně... To byl ten problém. Po točení jsem vyběhl svou ultrarychlostí pryč, hledat Bellu. Byla v obchoďáku. Tam bych ji snad nikdy nehledal. Nakupovala něco pro Rosalie, Alice, Jaspera, Emmetta, Carlislea a Esmé.

Když jsem se objevil v obchodním domě, všiml jsem si, že všude jsou vylepené plakáty o The Vampire Diaries. A na nich jsem byl já. Pak se kolem mě seběhla skupina holek s tričky The Vampire Diaries a s tričky s mojí fotkou. Byl jsem populární! Byl jsem tak šťastný, i když jsem nerad býval středem pozornosti. Sundal jsem si brýle, dal si je na tričko a začal jsem fanynkám podepisovat fotky. Bella vyšla z obchodu a zamířila ke mně. Prorvala se skrze fanynky a pak mě odtáhla. Odvedla mě k autu, nasedla si a já jsem stál v údivu. Bella se mi zdála naštvaná. No, neřešil jsem to a sedl jsem si za volant. Nastartoval jsem a pak jsem v mém Poršátku odjel...

 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward v záři reflektorů - 2. kapitola:

 1
5. bara
27.11.2013 [16:15]

Super

02.07.2012 [20:53]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. martty555
01.07.2012 [17:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Buffy1995
01.07.2012 [12:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.06.2012 [13:49]

CatherineCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!