Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 33. kapitola


Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 33. kapitolaEdward dostane od Sama pár nepríjemných otázok. Pekné čítanie. Lolalita

Cerlisle vzal moju manželku opatrne do náručia a bežal s ňou lesom. Všetci sme uháňali za nimi. Dokonca aj Sam. Keď sme boli pred domom, zostali sme vonku a Carlisle šiel ošetriť Bellu. Bol tu Jacob, Sam, Jared a Seth. Emm s Jasperom si sadli na schody. Esme sa na nás chvíľu dívala.

„Môžem vás tu nechať bez dozoru? Nič sa nestane, sľúbte mi to,“ šepla moja matka. Sam okamžite prikývol. Nervózne som stál pred domom a počúval, čo sa deje dnu.

„Má tu ruku zlomenú?“ strčil do mňa Jacob.

„Áno. Dá jej dlahu,“ šepol som a upieral pohľad na dom.

„Ja som jej ruku nezlomil. Ona si ju zlomila sama,“ povedal zrazu Sam a obaja sme sa na neho pozreli.

„Bella je chodiaca katastrofa,“ poznamenal Emmett. Jared a Seth mu dávali prikyvovaním za pravdu.

„Prestaňte! Bella má len smolu. Keď som pri nej, nikdy sa jej nič nestane,“ povedal som rázne.

„Ani sa jej nič stať nemôže. Nepohneš sa od nej ani na krok a pomaly ju nenecháš ani chodiť, len ju nosíš,“ povedal Jasper a pretočil oči.

„Lebo nechcem, aby sa jej niečo stalo,“ šepol som na ozrejmenie. Vyslúžil som si však len posmech zo všetkých strán. Sam sa trocha priblížil.

„Keď sme už pri Belle. Čo plánujete ďalej. Poznáš zmluvu,“ šepol Sam.

„Poznám. Opravíme starý dom Swanovcov a nejaký čas tu zostaneme. Potom sa uvidí,“ odpovedal som slušne.

„Bella však zostarne a čo potom?“ dobiedzal Sam. V myšlienkach všetkých naokolo som videl, že ich to tiež zaujíma.

„Nevyprovokuješ ma, Sam,“ šepol som. On nechápavo zakrútil hlavou.

„Len ma zaujíma, čo ďalej. Spravíš z nej upíra alebo sa budeš pozerať ako starne a umiera? Na to si nemyslel, o tom ste sa hádam nebavili?“ opýtal sa s pokriveným úsmevom.

„Urobím to, čo bude chcieť ona. Splním jej všetko na svete,“ šepol som. Vtedy vyšiel Carlisle von.

„Dal som jej dlahu. Do troch týždňov bude ruka ako nová,“ šepol a podišiel k Samovi.

„Ďakujem, že sme ju mohli hľadať s vami.“ Natiahol k Samovi ruku. Sam len pretočil oči. Vo dverách som zbadal Bellu. Doslova nás s Jacobom prepichovala pohľadom. Celkom som tomu nerozumel, lebo ja som predsa nič zlé neurobil. Previnilo som sa však usmial a šiel k nej. Bella ma však obišla a postavila sa medzi to divné zoskupenie upírov a vlkov.

„Sme tu všetci, tak to vyriešme. Sam, ja Edwarda milujem a zostanem s ním. Chcem však zostať na blízku aj Billymu a Jacobovi. Sú moja rodina.“ Bola tak rozhodná a istá. Potom sa otočila ku mne.

„Budem chodiť do rezervácie za svojou rodinou, kedy budem chcieť. Nesmieš mi v tom brániť,“ povedala a čakala na moju reakciu.

„Ak mi Sam sľúbi, že sa nič podobné nezopakuje a že mi tam na teba dajú pozor, tak dobre,“ šepol som. Sam sa postavil pred Bellu.

„Tvoj manžel stále neodpovedal na tú hlavnú otázku,“ povedal rázne. Bella sa na mňa nechápavo pozrela.

„Na akú otázku?“

„Chcem vedieť, čo s tebou plánuje. Chcem vedieť, či ťa chce časom premeniť.“ Pri posledných slovách Sam doslova zaškrípal zubami. Jacob sa postavil za Sama a v mysli bol pripravený zasiahnuť, ak by sa Sam znova utrhol. Už som chcel odpovedať, keď sa Bella nahnevane otočila k Samovi.

„Je to môj život. Zatiaľ som spokojná ako človek a nikto okrem teba s tým nemá problém. Ak sa časom rozhodnem pre zmenu, nemaj strach. Dám ti vedieť a vo Forks nezostaneme,“ prskla.

„Bella, naša zmluva vraví jasne. Ak uhryznú človeka...“

„Ja som zvláštny prípad. Alebo nie?“ opýtala sa Bella so zdvihnutým obočím.

„Bella, ty si to predstavuješ hrozne jednoducho. Sú v tom naše tradície.“ Sam sa významne pozrel na svojich.

„Mne by v tomto prípade veľmi nevadilo porušiť tradíciu,“ šepol Seth.

„Ani mne,“ dodal Jared. Jacob sa zazubil na celé ústa. Sam rezignovane cúvol.

„Všetci sa zbláznili,“ zašomral si. Otočil sa a pomaly kráčal k lesu. Krútil nechápavo hlavou. Jeho myšlienky boli chaotické. Považoval nás za najväčších nepriateľov a najradšej by nás všetkých zabil. Na druhej strane si vážil Billyho aj Jacoba. Mal rád Bellu. Sam o nej nikdy neuvažoval ako o bielej tvári v ich kmeni. Bral ju ako každé iné dievča z rezervácie. Mal pocit, že k nim patrí, akoby bola dcérou jedného z nich. Na okraji lúky sa otočil.

„Premyslím si to,“ povedal rázne a zmizol v lese. Jacob sa za nim chvíľu díval. Potom sa pozrel na Jareda a Setha. Nastala chvíľka ticha. Potom sa Jacob otočil ku mne.

„Dobre, švagor, máte v tom dome nejaké jedlo? Som hladný ako vlk po niekoľkohodinovom behaní,“ povedal s úškrnom. Jared a Seth stáli v sekunde pri ňom a prikyvovali. Moja matka vybehla z domu ako namydlený blesk. Oči jej žiarili ako dve fakle.

„Máme kopec jedla,“ povedala natešene. V nemom úžase som sledoval ako nám v dome miznú traja vlkolaci.

„Keď sú hladní, je im jedno kde ich nakŕmia,“ šepla Bella a mykla ramenami. Opatrne som ju objal a snažil sa ju pritiahnuť si ju k bozku, no ona mi pohotovo vykĺzla. Už som to nevydržal.

„Čo som urobil zle. Ja som ťa tam nechcel pustiť.“ Nervózne som urobil krok od nej. Bella sa na mňa chvíľu dívala.

„Mal si pravdu. To si urobil zle,“ štekla a šla do domu. Stál som tam a díval sa za ňou. Nechápal som to. Opatrne ku mne pristúpil Jasper a povzbudivo ma potľapkal po chrbte.

„To mám s Alice denne. Čokoľvek sa stane, vždy sme na vine mi. Zvykaj si. Pred svadbou sú všetky ako anjeli a ty si hovoríš, že tá moja taká nebude a potom urobíš osudovú chybu. Vieš akú?“ opýtal sa súcitne. Len som nechápavo pokrútil hlavou, že nie.

„Tá chyba bolo navliecť jej prsteň,“ ozrejmil mi Emmett a tľapol si s Jasperom.

„Nie. Moja Bella taká nie je. Dnes si veľa prežila,“ šepol som. Na to sa moji bratia rozrehotali. Mal som chuť vraziť im.

Keď som prišiel do kuchyne, vlci dojedali obsah chladničky. Esme bola v siedmom nebi, že im chutí. Bella si sadla k Jacobovi a jemne ho objala. Usmial sa na ňu a potom na mňa cez rameno žmurkol.

„Som fakt rád, že sme ťa v poriadku našli. S Edwardom sme sa o teba neskutočne báli. Našťastie sme ťa našli skôr, než sa k tebe dostal ten medveď,“ povedal vážne. Bella sa na mňa prekvapene pozrela.

„Aký medveď?“ Bella nahodila šokovaný výraz.

„Ten, čo ho Edward zložil, než sa k tebe dostal,“ povedal Jacob. Pokúšal sa mi pomôcť a v myšlienkach ma nabádal, aby som sa pridal.

„Mlč, Jacob!“ štekol som.

„Bol tam medveď?“ Jej hlas vyskočil trocha vyššie a sucho prehltla.

„Medveď? Hotový grizly,“ dodal Jake. Bella sa postavila a ako malé dievčatko sa mi schovala v náručí. Nechápavo som pozeral na Jacoba.

„Budeš sa musieť o ženách ešte veľa učiť,“ ozvala sa Jacobova myseľ. Naznačil som mu perami slovo ďakujem a vyniesol som Bellu v náručí do našej izby.

 

32. kapitola - 34. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 33. kapitola:

 1
5. cornelka6
03.03.2012 [0:45]

Tohle se nedá vyjádřit slovy, ale snad to zvládnou smajlíky: Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Kačka
07.11.2011 [9:38]

Tak to je krásnej konec :D
Emoticon Emoticon Emoticon

30.07.2011 [1:26]

kikuskaPáni. Jacob pomáha. To si cením. Emoticon Emoticon Emoticon

22.07.2011 [19:53]

dcvstwilightJasper a Emmet neměli chybu a líbí se mi trojka E a B a J Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.07.2011 [18:49]

N1I1K1O1Lhezky Edwardovi Jacob pomohl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
pěknej díll, akorát Bella je nějaká divná Emoticon
ale pobavili mě Jasper s Emmettem ohledně žen Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!