Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 25. kapitola

 No není to nádherný pár?


Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 25. kapitolaV tejto kapitolke bude trocha romantiky, ale aj hádka. Pekné čítanie a teším sa na komentáre. Lolalita

Edward:

Vzal som Bellu do svojej izby a posadil ju na novú posteľ. Prebehla po nej rukou a usmiala sa.

„Kedy ste ju kúpili?“

„Včera,“ šepol som. Bella sa postavila.

„Nemám tu nič na spanie a...“ Nedopovedala to, lebo sa ozvalo zaklopanie a dnu strčila hlavu Alice.

„Doniesla som ti toaletné potreby a niečo na spanie,“ podala Belle kovový kufríček a papierovú tašku. Bella si ju s úsmevom vzala a zmizla v kúpeľni.

„Svadobný darček pre teba, braček,“ šepla Alice, keď zatvárala dvere. Nechápal som o čom hovorila, kým Bella po krátkej sprche neotvorila dvere. Všade som už pozhasínal svetlo a zasvietil len malú lampičku pri posteli. Odostlal som. Keď som zbadal svoju manželku, zabudol som, ako sa dýcha. Alice jej na spanie dala kratučkú čiernu košieľku. Bola celá čipkovaná a na Bellinej snehobielej pokožke to pôsobilo tak necudne, až som sa musel posadiť. Bella sa pri mojej reakcii a otvorených ústach rozpačito usmiala.

„Alice má zvláštny zmysel pre humor,“ šepla. Stála nehybne a ja som na ňu hľadel ako na zjavenie.

„Dobre, daj mi nejaké tričko a ja sa prezlečiem,“ šepla po chvíli. Ja som tam stále sedel ako idiot. Bella urobila krok ku mne a ja som obrovskou rýchlosťou vyskočil a v sekunde som stál pred ňou. Zľakla sa a celé telo jej jemne nadskočilo.

„Prepáč,“ šepol som a ona sa usmiala. Prstom som skĺzol po tej priesvitnej látke, až k lemu skromných nohavičiek.

„Si nádherná,“ šepol som a a zohol som sa k jej perám. Bella prekonala tú krátku vzdialenosť a pritisla svoje vlhké pery na moje. Pripadalo mi unikátne, že mi stačí jeden bozk, aby som bol v raji. Pritiahol som ju k sebe a vychutnával si to teplo, ktoré sálalo z každej jej bunky. Po chvíli som sa odtiahol, aby sa nadýchla. Na jej tvári hral úsmev. Ladne ma obišla a vliezla do postele. Neprikryla sa, len sa nežne usmiala a strčila si nohy až po kolená pod prikrývku.

„Emmettovi si povedal, že budeme spať. Máš aj pyžamo?“ opýtala sa so zdvihnutým obočím. Miloval som to jej sladké doberanie, ale nie v takejto situácii. Otočil som sa a zo skrine vybral tričko a ľahké biele nohavice. Zapadol som do kúpeľne a začul cez dvere, len Belline prekvapené vzdychnutie. Toto asi nečakala. Dal som si krátku sprchu a tešil sa na svoju manželku. Obliekol som si tričko a nohavice a vošiel do spálne. Bella sedela v tej istej zvodnej polohe, ako keď som odchádzal. Obišiel som posteľ a vsunul sa pod prikrývku. Nahol som sa k mojej sladkej manželke a pobozkal ju na líce.

„Sladké sny, miláčik,“ šepol som a otočil sa jej chrbtom. Musel som, lebo sa mi kútiky úst dvíhali do úsmevu z toho jej šokovaného výrazu. Nepovedala však ani slovo. Zacítil som jej krehké, horúce telo, ako sa vnára pod perinu a behom sekundy bola natisnutá na mne. Ruku mi omotala okolo pása a jej horúci dych som cítil na krku.

„Sladké sny, Edward,“ šepla a otrela pery o môj krk.

Povedala sladké sny, ale jej ruka ma jemnými pohybmi hladila pod tričkom po bruchu. Bolo to tak neskutočne príjemné, že som zavrel oči a vychutnával si to. Perami sa stále otierala o môj krk. Už som to nedokázal vydržať. Celý som stuhol. Bella sa na mňa ešte viac natisla a rukou skĺzla nižšie, než na moje brucho. Z hrude mi ušlo zavrčanie a prudko som sa otočil. Okamžite som sa zmocnil jej pier a uväznil ju pod sebou. Nezmohla sa ani na slovo. Objímala ma stehnami a nechala, aby som si s ňou robil, čo som len chcem. Plne som si to užíval. Rozmaznával som každý centimeter jej pokožky drobnými bozkami. Tlmil som jej vzdychy svojimi perami. Nie, že by sa mi to nepáčilo, ale nechcel som, aby mal Emmett zas nemiestne pripomienky. Aj to ma utvrdilo v názore, že s Bellou potrebujeme vlastné bývanie, kde by som si jej stony a vzdychy naplno vychutnal.

Snažil som sa byť nežný, ale dlho som sa nezvládol ovládať. Cítil som ako po mne túži a ako veľmi ma chce. Jej telo to priam kričalo. Chvela sa a zarývala mi nechty do ramien. Prehýbala sa a stonala. Niekoľkokrát sa sama pokúšala spojiť naše telá, ale nedovolil som jej to. Dnes som velil ja. Vkĺzol som do jej mäkkého tela a ona mi vďačne zapriadla do ucha. Nechcel som dopustiť, aby ma ovládla vášeň. Hýbal som sa pomaly a opatrne a pritom jej pozeral do očí. Už nám to išlo oveľa lepšie ako po prvýkrát.

Bella sa mi uprene dívala do očí, a keď som sa odtiahol od jej pier, jemne sa usmiala. Na chvíľu som ju prestal bozkávať a len som sa sústredil na jej výraz. Začala rýchlejšie dýchať a privierať oči. Ja som sa do nich chcel dívať.

„Pozeraj sa na mňa,“ šepol som. Bella sa usmiala a doširoka otvorila oči a hlasno vydýchla. Potom sa zachvela a prehla v páse. Slastne zaklonila hlavu.

„Milujem ťa,“ šepla. Dokázala ma urobiť šťastným dvoma slovami. Usmial som sa a priviedol k vrcholu aj seba. Bella mi to vrátila a tiež si vyžadovala, aby som sa na ňu díval. Nedokázal by som sa dívať nikde inde, než do tých čokoládových lesklých studničiek.

 

Bella ešte spala, keď som ráno zbehol do kuchyne. Za stolom sedel Emm a usmieval sa na mňa ako mesiačik.

„Ako si sa vyspal, braček?“ šepol a v očiach sa mu zalesklo. Pretočil som oči a otvoril chladničku, aby som Belle urobil raňajky.

„Boli ste hluční,“ šepol po chvíli.

„Ty s Rose ste hluční vždy,“ povedal som na oplátku a snažil sa ignorovať jeho myšlienky.

„Škoda, že som nebol na svadbe. Mohla to byť celkom zábava.“

„Bola to dokonalá svadba,“ šepol som a rozbil do panvice tri vajíčka.

„Urob jej poriadnu porciu. Po včerajšku musí byť hladná.“ Laškovne zavrčal a ja som po ňom strelil nahnevaný pohľad.

„Mňa si pokojne doberaj, ale Belle dáš pokoj. Ak jej povieš, čo i len jednu hlúpu poznámku, zatočím s tebou.“

„Mám strach. Ty so mnou zatočíš? Neviem sa dočkať. Idem sa Belly spýtať, aké je to spať s upírom. Aj keď podľa jej hlučného prejavu musíš byť fakt dobrý,“ zarehotal sa a rozbehol sa ku schodom.

Okamžite som vystrelil za ním a zhodil ho na zem. Chcel som ho poriadne tresnúť, keď sa na schodoch objavila Bella. Ani som si nevšimol, že vstala. Stála nad nami s otvorenými ústami a pozerala ako sedím na Emmettovi a mlátim mu hlavou o schod. Zalapala po dychu. Previnilo som sa usmial a Emma hneď pustil. Emm to využil a obratne sa vyhupol na mňa a pritlačil ma o dlážku. Bella pokývala hlavou. Zišla pár krokov nižšie a prekročila nás. Šla rovno do kuchyne k sporáku a začala miešať vajíčka.

„Teda, tá sa mi fakt páči. Rose by už vyvádzala, že sa bijeme a ona nás prekročí, ako by sme tu ani neboli.“ Emmettovo konštatovanie vŕtalo hlavou aj mne. Pribehol som do kuchyne.

„Dobré ránko, zlatko,“ šepol som.

„Už ste sa s Emmettom dohrali?“ opýtala sa so zdvihnutým obočím.

„Edwardovi sa nepáčilo, že som ťa chcel ísť zobudiť,“ povedal Emm za mojim chrbtom a usmial sa na Bellu. Bella mu úsmev vrátila.

„Ospravedlňujem sa, že si nás videla biť sa, ale...“

„To je normálne. Ja sa s Jacobom mlátime stále,“ skočila mi do reči a ja som vyvalil oči. Emm sa zasmial.

„Škoda, že nie si upír. To mohla byť sranda,“ zašomral Emm a utekal za Rose. Rýchlo som svoju manželku za sporákom vystriedal.

„Nechcem ísť do školy. Pôjdem za Billym,“ povedala po chvíli.

„Dobre, zavolám Jacobovi a stretneme sa v nemocnici,“ šepol som a usmial sa na ňu. Bella chvíľku hľadela pred seba a potom, keď som jej dal na stôl raňajky, začala zamyslene jesť.

„Na čo myslíš?“

„Na Billyho. Veľmi ho to vzalo. Stále dúfam, že sa s tým zmieri, ale čo ak nie. Pochop, je ako môj otec. Vedela som, že to bude ťažké, ale dúfala som, že to budem zvládať lepšie,“ pošepla.

„Čo tým myslíš?“ opýtal som sa so strachom.

„Si môj manžel a ja by som mala byť pri tebe, no aj tak si myslím, že by som mala aspoň do konca roka zostať v rezervácii. O pár mesiacov nám skončí škola a my pôjdeme na vysokú. Potom bude jedno, že budeme spolu. V rezervácii sa to nakoniec ani nemusia dozvedieť. Taký Dartmounth je na druhej strane štátov,“ šepla.

„Ak som to správne pochopil, tak ty budeš aj naďalej bývať v rezervácii a ja tu. Nikto nebude vedieť, že sme manželia a spolu budeme, až na vysokej?“ Bella prikývla.

„Bella, požiadal som ťa o ruku a vzal som si ťa, lebo som už nechcel byť ani sekundu bez teba a ty povieš niečo také?“

Smutne zvesila hlavu. Nahnevalo ma to. Myslel som si, že po včerajšku si uvedomila, že len spolu nám bude dobre. Je moja manželka a má byť pri mne a nie niekde v rezervácii. Otočil som sa a šiel po mobil. Zavolal som Jacobovi, že sa v nemocnici stretneme o hodinu. Bella akurát dojedla a čakala ma v obývačke.

„Nechcela som ťa nahnevať,“ pošepla.

„Si moja manželka. Vedeli sme, že to bude ťažké. Ja chcem byť s tebou okamžite. Pre mňa je každá sekunda bez teba stratená. Pochop ma,“ povedal som naliehavo.

„Ide o to, že som človek a každou minútou som bližšie k smrti?“ opýtala sa tú najnemožnejšiu otázku akú si viem predstaviť. Prekvapene som na ňu pozrel.

„Čo je to za hlúposť. O nič podobné nejde. Ja len chcem...“

„Nie. Nemienim sa s tebou hádať. Idem za Billym,“ povedala rozhodne a ja som zmĺkol. Podal som jej bundu a vzal si svoju. Dlho sa na mňa pozrela.

„Chcem ísť sama. Billy ťa určite nebude chcieť vidieť a ja sa s ním potrebujem porozprávať.“ Jej tón ma odrovnal. Vybral som z vrecka kľúče od Volva a podal jej ich. Bez slova ich vzala a odišla. Nedala mi ani bozk, nepovedala ani ahoj. Hľadel som ešte pár minút na dvere.

 

 

24. kapitola - 26. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 25. kapitola:

 1
3. Kačka
04.11.2011 [16:55]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.07.2011 [23:16]

kikuskaNie, prosím nie. Nech sa nehádajú. Emoticon Toto bude ešte veľmi zložité, ale verím, že to dopadne dobre. Emoticon Emoticon

22.07.2011 [18:25]

dcvstwilight Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Začíná to být ještě více zajímavé Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!