Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edó kai Tóra - 2. kapitola

pictbyjanacullen


Edó kai Tóra - 2. kapitolaTak, přinášíme vám s Deni1996 další kapitolu, která bude tentokrát z pohledu Percyho. Percy se probudí přivázaný ke stromu a uvidí sedět u ohně blonďatou holku, o které si bude myslet, že ho zajala. Utrpí tím trošku jeho ego? A jak to dopadne, až si Bella všimne, že je Percy vzhůru? Stanou se z nich nepřátelé, přátelé nebo pouze spojenci? To už se dozvíte níž...

2. kapitola

 

Percy:

 

Když jsem přišel k sobě, tak mě bolelo celé tělo. Chtěl jsem si promnout rameno, ale zjistil jsem, že to nejde. Došlo mi, že mám ruce svázané za zády a o něco se opírám. To mě vytočilo natolik, že v dálce zazněl hrom.

Otevřel jsem oči a začal se rozhlížet po svých věznitelích. Totálně mě dostalo, když jsem u ohně uviděl sedět blonďatou holku, bavící se s havranem a vedle nich klidně ležela moje vlčice Thys.

Thys si všimla, že jsem vzhůru, líně zvedla hlavu a konstatovala: „Tak už jsi vzhůru.“

„Thys? Co se to děje?“ zeptal jsem se naštvaně.

Chtěl jsem se chytit za hlavu, která hrozila, že se každou chvíli rozskočí. Kvůli poutům to ale nešlo. Zase zahřmělo.

„Jestli se ptáš, proč jsi spoutaný, tak to je kvůli naší vlastní bezpečnosti. Znáš se, když se naštveš,“ ušklíbla se Thys.

„Mělas pravdu. Je fakt otravnej,“ zahučela ta bloncka na moji vlčici. Havran něco zakrákal a ta praštěná holka k němu něco zamumlala.

„A ty seš kdo?“ zavrčel jsem.

„Bella. Ty budeš Percy,“ odsekla.

„Čí ty jsi?“ zeptal jsem se. Přišla mi povědomá. A vzhledem k tomu, že se bavila s mojí vlčicí, s tím havranem a zachránila mě před nestvůrami, musela být polobůh. Navíc jsem to z ní cítil. Byla mocná.

„Můj otec je Apollón. Tvůj bude Poseidon, nemýlím-li se,“ oznámila mi chladně.

„Trefa. Tak teď, když už jsem konečně vzhůru, mohla bys mě, prosím tě, rozvázat?“ zasyčel jsem na ni.

„Alefe, byl bys tak laskav a rozvázal toho mořského otravu?“ zeptala se klidně. Netušil jsem, na koho to mluví, dokud ten havran podrážděně nezakrákal. Potom se otráveně otočil a vydal se ke mně. Po svých. A rozhodně nespěchal.

Když dorazil ke mně, vyskočil mi na klín, změřil si mě výhružným pohledem a zmizel mi za zády. Při rozvazování mě nezapomněl  několikrát klovnout.

Jakmile jsem měl ruce volné, promnul jsem si je a podíval se vyčítavě na svoji vlčici. Ta mi pohled pobaveně oplácela a na mě vyplázla jazyk ve vlčím úsměvu.

Zvednul jsem se, došel k ohni, posadil se vedle ní a zahleděl se do dálky, když mě z transu vytrhl hlas Belly.

„Chceš? Není to nic moc, ale jíst se to dá,“ nabídla mi kousek čehosi.

Nakrčil jsem nos: „Co to, proboha, je?!“

„Králík,“ odpověděla stručně a zakousla se do něčeho, co vypadalo jako noha. Já si obezřetně vybral něco, co nepřipomínalo žádnou část těla. Kousl jsem do toho a zjistil, že to není tak hrozné. Nebylo to sice typické olympské jídlo, ale jíst se to dalo.

Chvíli jsme jedli v tichosti a já tak mohl přemýšlet. Bella byla zvláštní. Byla to drobná, modrooká blondýnka, kterou bych rozhodně nechtěl naštvat. A očividně se živila lovem. Dnes například večeřela králíka…

Mohlo jí být nanejvýš tak čtrnáct. Alespoň tak vypadala. Na sobě měla notně obnošené oblečení, ale nevypadalo to, že by jí to nějak zvlášť trápilo. A její nejlepší přítel byl havran.

Navzdory tomu všemu byla docela hezká.

Vůbec jsem ji nechápal. Na mysli mi vytanuly tisíce otázek.

Za prvé: Proč není v Táboře polokrevných?

Za druhé: Pokud je na výpravě, kde má společníky?

A za třetí: Proč, když jsem jí očividně tak protivný, proč mě zachránila a teď se o mě stará?

No, nějaké odpovědi bych zjistit mohl.

„Můžu se zeptat, kde máš ostatní?“ zkusil jsem to opatrně.

„Ostatní?“ zopakovala nechápavě.

„Jsi na výpravě, ne?“

„Na jaké výpravě?“ zeptala se ještě víc zmateně.

„Orákulum, výprava, Tábor polokrevných? Říká ti to něco?“

„Co je to orákulum? A tábor jakže-to-bylo?“ koukala na mě, jako bych spadl z pegase rovnou na hlavu.

„Kdo tě tedy vycvičil? Neříkej, že ten havran.“

„Alef? Ne, toho jsem dostala ještě jako vejce. Vycvičila jsem se sama,“ pokrčila rameny.

„Jak, proboha?“ užasl jsem.

„Neměla jsem na výběr. Spadla jsem do toho rovnýma nohama,“ řekla a v očích se jí mihla

bolest. Raději jsem se to rozhodl přejít a zeptal se na něco jiného.

„Jak ses teda dozvěděla, že jsi dcera Apollóna?“

„Prostě to vím,“ odsekla chladně.

Tak takovou reakci jsem nečekal. Když jsem jí tak pozoroval, jak se ke mně chová a jak se tváří, došlo mi, že jí lezu na nervy. To mě přivedlo k další otázce.

„Jedno mi řekni. Když ti očividně tak vadím, proč mi pomáháš?“ nechápal jsem.

„Jestli chceš, můžu tě zase zmlátit a nechat tě tady,“ ušklíbla se.

Havran na rameni Belly něco zakrákal a Bella s Thys dostaly záchvat smíchu.

„Co zas?!“ zavrčel jsem.

„Alef právě podotkl, že by Belle rád asistoval,“ usmála se na mě Thys.

Vrhnul jsem na ptáka vražedný pohled. Něco mi říkalo, že mě nemá moc rád.

Pták mi pohled s klidem oplácel.

„Dnes v noci jsem ještě moc slabý, abych se vydal dál. Přes noc tu s Thys zůstaneme a zítra vyrazíme,“ shrnul jsem to nakonec.

„Co jsi tu vlastně dělal ty?“ Její studánkově modré oči si mě zkoumavě měřily.

Věděl jsem, že bych měl zalhat, ale nějak to nešlo.

„Jsme ve válce a já se rozhodl, že nebudu jen tak sedět na zadku a nečině tomu přihlížet jako ostatní. Rozhodl jsem se zjistit, kdo za tím stojí,“ odpověděl jsem a sám se divil, proč jsem jí to všechno tak ochotně vyžvanil.

„Jdu s tebou,“ oznámila mi prostě.

„Naprosto vyloučeno!“ rázně jsem to zamítl.

„Dlužíš mi to,“ řekla a podívala se na mě takovým zvláštním pohledem.

Hledal jsem pomoc u Thys, ale ta na mě jenom vyplázla jazyk a řekla: „Pomoc se vždycky hodí.“

„Vždyť je to jenom malá holka a pták!“ protočil jsem oči.

„Tahle malá holka ti zachránila život!“ poznamenala Bella naštvaně.

Havran zlostně zakrákal.

„Ty aby ses nepřidal,“ zahučel jsem.

Potom jsem zvedl pohled a podíval se Belle do očí, což jsem neměl dělat. Uviděl jsem v nich jasné odhodlání jít, ať už řeknu cokoliv.

Zvedl jsem pohled ještě víc k obloze a řekl pouze: „Za úsvitu vyrážíme.“


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edó kai Tóra - 2. kapitola:

 1
8. market
23.10.2012 [17:25]

ahoj, páááni...tak to by mě nenapadlo, že by mohl někdo něco napsat na Percyho Jacksona. Knížka byla sama o sobě skvělá a psát popídky na tohle téma je skvělé. Tak jen tak dál je to zatím moc hezké a jsem zvědavá jak se to rozvine Emoticon Emoticon

15.10.2012 [17:46]

mokasinaúkrásná dokonalá kapitola honem další prosííím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. IsabellaStars
14.10.2012 [18:31]

krasna kapča Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon rychle další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. BabčaS
13.10.2012 [22:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. EllaBella
13.10.2012 [20:50]

som strasne šťastná že už je dalšia kapitola mimochodom fakt super kapitola prosím si rýchlo dalšiu kapitolau Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. martty555
13.10.2012 [20:29]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. nikca289
13.10.2012 [19:34]

fantasticka kapitola ked som si vsimla že je dalsia kapitola skoro som zvýskla od radosti dúfam že čoskoro prida dalsiu kapitolu :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.10.2012 [18:35]

Agule99Hej tohle se dělá? takhle krátký? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Okamžitě další, jelikož tahle byla úžasná! A rychle Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!