Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dvojí tvář - 18. kapitola - Přiznání

ugiů


Dvojí tvář - 18. kapitola - PřiznáníTak, a je tu další kapitola Dvojí tváře! V minulém díle pozval Edward Bellu na večeři, kde jí chtěl říct celou pravdu. Podaří se mu to? A jak vše Bella přijme? To se dozvíte v dnešní kapitole! Doufám, že se Vám bude líbit a necháte mi tu spoustu komentíků, když teď kapitoly přidávám docela brzo. Tak hezké čtení! Pac a pusu, pac a pusu, Vaše Lorenia. :)

 

EDIT: Článek neprošel korekcí.


Po půl hodině jízdy jsme zaparkovaly a neznámého podniku. Než jsem se stačila vzpamatovat, Edward mě vedl dovnitř.

„Á, pan Cullen,“ promluvil recepční, když nás zahlédl.

„Prosím, následujte mne,“ oznámil s úsměvem a zavedl nás ke stolu, který byl ode všech ostatních oddělený. Všude si mihotal svit vonných svíček. Posadili jsme se.


„Tak,“ promluvila jsem první a udivila sama sebe. Edward se zatvářil nechápavě.

„Tak co?“ zopakoval.

„Proč tohle všechno?“ vypadlo ze mě najednou. Pronikavě se na mně podíval.

„Bello, myslím, že je pár věcí, které si musíme vyjasnit.

 

Už to takhle dál nechci,“ šeptl vážně a jeho karamelové oči mě hypnotizovaly.

„Jak to myslíš?“ zeptala jsem se zvědavě. Vypadal nervózně, jeho neklid mě trochu rozčaroval. Pak se na mě ale naléhavě podíval, v tom pohledu jsem se utápěla.

„Chci být s tebou,“ odpověděl s naprostou vážností, „chybíš mi,“ dodal.

 

Ke stolu přistoupil číšník a ptal se, co si dáme. Rozrušeně jsem sledovala Edwarda a nevěděla co říct.

 

„Nebudu jíst. Doneste mi prosím sklenku vína,“ odpověděla jsem bez rozmyslu a stále sledovala Edwarda, který jemně svraštil obočí.

„To samé,“ odvětil prostě k číšníkovi, který evidentně vycítil, že přišel v nevhodnou chvíli a bez dalších slov zmizel.

 

„Nemáš v úmyslu se opít, že ne Bello?“ zeptal se káravě.

„Měla bych?“ odpověděla jsem otázkou a sama jsem vycítila, že moje jízlivost není na místě. Nemohla jsem si však pomoct.

„Musíš znát celou pravdu. Pravdu o nás dvou,“ pokračoval a lehce se rukou opřel o stůl. Sledovala jsem ho a snažila se potlačit to nepříjemné nutkání, které mě nabádalo toužit po jeho polibcích a dotecích.

„O čem to mluvíš?“ šeptla jsem zmateně. Naklonil se blíž.

„Nikdy, nikdy jsem tě nechtěl opustit,“ zašeptal mi do tváře a jeho sladká omamná vůně mi ulpěla na rtech. Zachvěla jsem se. Ten pocit, který mě zaplavil, byl silnější než já.

„Co, co to říkáš?“ ptala jsem se a do očí se mi draly nezadržitelné slzy. Když si toho všiml, v jeho tváři se objevila bolest.

„Ne, prosím,“ zašeptal bolestně a přitáhl se ještě blíž. Zavřela jsem oči a zhluboka se nadechla.

„Jestli je tohle další pokus jak mi ublížit, tak se ti to vede,“ sykla jsem rozrušeně.

„Bello, poslouchej mě!“ zvýšil hlas a vynutil si tak mou pozornost.

„Udělal jsem chybu, ale nikdy bych ti vědomě neublížil, rozumíš? To všechno způsobila Diora,“ odpověděl zlomeně a jemně se dotkl svou rukou té mé. Zaraženě jsem se na něj podívala, ale jeho doteku dlaně neucukla.

„Kdo?“

 

„Tady je to víno. Dáte si ještě něco dalšího?“ vyrušil nás opět číšník.

„Ne, díky,“ špitl směrem k němu Edward a on zmizel.

 

Napila jsem se doušku vína.

 

„Diora patří do mé minulosti,“ promluvil pevným hlasem, ale v očích se mu zračil neskrývaný neklid. V duchu se mi promítla vzpomínka na dívku z obrazu, kterou jsem tehdy spatřila v Edwardově pokoji. Karmínově rudé oči, které mě tak moc děsily…

„Ta dívka z obrazu,“ vydechla jsem, když mi to došlo. Přikývl.

„To ona mě stvořila.  Miloval jsem ji, ale tím, co udělala, mi zničila život a láska se změnila v nenávist. Před časem se objevila ve Forks a měla jediný cíl. Chtěla mě zpátky,“ odpověděl Edward a já to pořád nechápala. Všiml si toho.

„Bello, chtěla tě zabít, rozumíš? Vyhrožovala mi, že pokud tě neopustím, pomstí se na tobě!“ znovu zvýšil hlas, který zněl teď víc rozrušeně a naléhavě než předtím.

 

Najednou mi to všechno došlo. Jako bych slyšela hlasité cvaknutí ve svém mozku, když jsem si uvědomila, co mi tu vlastně říká.

 

„Panebože,“ špitla jsem a srdce mi bolestně tlouklo do hrudi. Všechny vzpomínky se vracely v živých barvách, ten víkend, ta noc s Edwardem. Všechno bylo tak dokonalé a krásné. A pak najednou to ráno, kdy se choval úplně jinak. Nebyl to on. Ta náhlá zlost, nenávist v jeho hlase… Takového jsem ho neznala. Tu noc, co jsme se milovali, se něco muselo přihodit.

 

„Všechno se změnilo tu noc na horách,“ špitla jsem spíš sama pro sebe, ale nahlas.

„Ano,“ odpověděl tiše a můj srdeční tep nabíral na rychlosti.

„Co se stalo?“ pokračovala jsem bez přemýšlení. Jeho stisk ruky jemně zesílil.

„Tu noc jsem se probudil vedle tebe a byl jsem nešťastnější muž na světě. Jediné, co pokazilo tu nádhernou chvíli, byla nesnesitelná žízeň, která mi bolestivě svírala hrdlo. Nemohl jsem nic riskovat, a proto jsem se vydal na lov. Přísahám, že to byla jen krátká chvíle, co jsem byl pryč, ale když jsem se vrátil, Diora stála nad tebou.“ Jeho hlas se zachvěl.

„Pokračuj,“ vybídla jsem ho a cítila, jak mi pomalu dochází dech. Chtěla jsem znát každý sebemenší detail, který by omluvil jeho chování, jeho lhostejnost…

„Diora se nedokázala smířit s tím, že v mém životě figuruje jiná dívka, natož pak někdo, kdo nepatří k našemu druhu. Dala mi na výběr. Buď tě opustím a budu dělat, že jsem nikdy do tvého života nepatřil nebo ti na místě prokousne hrdlo,“ zašeptal a jeho hlas se vytratil do naprostého ticha. Ve tváři se mu zračil hněv a bolest zároveň.

 

Sledovala jsem ho a s velkým úsilím nasávala kyslík do plic. Tělo se mi chvělo rozrušením a krev se mi hrnula do tváře. Zaplavila mě náhlá vlna úlevy, která se však mísila s šokem, který jsem nedokázala potlačit.

 

„Takže takhle to bylo,“ hlesla jsem se slzami v očích. Všechna ta strašlivá bolest z jeho odmítnutí, měla jsem tenkrát chuť skoncovat se svým životem, protože jsem v ten den ztratila jediný smysl své existence. Edward vycítil moje pocity a přitáhl se těsně ke mně. Díval se mi přímo do očí.

„Bello, vždycky jsem tě miloval a v mém životě neexistuje nic důležitějšího než ty,“ zašeptal mi něžně do tváře a mně se lehce zamotala hlava. Chtěla jsem mu říct to samé, vyznat se mu ze všech svých pocitů, které jsem musela potlačovat a ukrývat v nejhlubším nitru svého srdce. Ale na rtech mě pálila ještě jedna otázka.

„Co se změnilo?“ zeptala jsem se. Edward se trochu odtáhl.

„Diora je pryč. Zmizela odsud a v Aliciných vizích už není,“ odpověděl, „ale i kdyby se vrátila zpět, už jí nedovolím, aby mezi nás zasahovala a jakkoli ti ublížila. Pokud se někdy vrátí, zabiju ji,“ pokračoval tvrdým tónem a na malý okamžik jsem pocítila strach, který ve mně vyvolal jeho tón.

Všechno se ve mně bouřilo. Cítila jsem, jak mi hoří tváře, jak se mi hrne krev do obličeje a jak moje tělo ovládá šok a nepopsatelná úleva zároveň. Byla jsem jako bomba, která má každou chvílí vybuchnout, a nedokázala jsem zůstat v klidu. Moje tělo reagovalo rychleji než můj mozek. Prudce jsem se zvedla ze židle a bez jediného slova vyběhla ven. Hrdlo se mi bolestně svíralo v touze po blahodárném kyslíku, který mi v tuhle chvíli scházel. Rozrazila jsem dveře restaurace a nevnímala zvědavé pohledy hostů, kteří mě propalovali pohledem. Jediné, co jsem potřebovala, byl vzduch. Zastavila jsem se za rohem restaurace a neovladatelně nasávala čerstvý vzduch do plic. Celá jsem se chvěla rozrušením a snažila se uklidnit tep srdce, který mi hlasitě bubnoval do hrudi. Dlaněmi jsem si zakryla tvář a pokusila se zhluboka dýchat. A pak jsem zaslechla znovu ten sametový hlas, který se ke mně přibližoval.

 

„Bello, jsi v pořádku?“ ptal se starostlivě Edward a v mžiku mě pevně svíral v náručí. Ten příjemný chlad, který sál z jeho těla, dokázal klidnit moji abnormální horkost.

„Celá hoříš, lásko,“ zašeptal a svou tvář přitiskl k mé. Jemně se otřel o můj ušní lalůček a já hlasitě vzdychla. Najednou už mi nebylo špatně, právě naopak. Pocítila jsem, jak se mi v těle vaří krev vzrušením. V tu chvíli jsem nedokázala ovládat nic, moje touha byla nesnesitelná a jediným lékem byly Edwardovy rty.

 

Bez přemýšlení jsem ho začala líbat a vychutnávala si tu nádhernou, sladkou chuť jeho rtů. Lehce se zachvěl překvapením, ale neodtáhl se. Naopak si mě přitáhl k sobě tak blízko, jak jen bylo možné a žádostivě se vpíjel do mých rtů. V mžiku jsem mu zapletla prsty do bronzových vlasů a jemně mu vzdychla do tváře. To vzrušující napětí mezi námi jiskřilo a podlamovalo naše sebeovládání. Prsty mi kreslil po zádech a jeho omamná vůně mi prostupovala až do posledního neuronu v mozku. Pootevřela jsem rty a nechala naše jazyky spojit ve vášnivém tanci. Chvěla jsem se, ale jeho pevné tělo mě neomylně svíralo a drželo veškerou mou stabilitu. Když Edward vycítil, že mi dochází dech, jemně se odtáhl a zaměřil se k dalším částem mého těla. Svými chladnými rty bloudil po mé šíji a mě v duchu napadlo, že tu tíhu vzrušení už nedokážu unést.

 

„Dost,“ vydechla jsem, ale znělo to spíš jako tichý sten. Pokračoval. Opět se vrátil k mým rtům a bezostyšně je plenil svým jazykem. Zaplavoval mě pocit extáze, která byla už neúnosná. Všechno to potlačované vzrušení, ta láska, která v nás byla…

„Dost,“ vzdychla jsem hlasitě a konečně pocítila úlevu od jeho těla. Byla jsem skutečně ráda, že mě poslechl, protože jsem si vážně nebyla jistá, jak dlouho bych ještě tohle dokázala vydržet. Přece jenom jsem obyčejný člověk…

 


Tak doufám, že se Vám kapitolka líbila! Moc díky za komentáře k minulé! V příští kapitole se vrátí Blair a vy se možná dozvíte, co dělala v Seattlu. Ale můžu Vám slíbit trochu drama, ale i něžného... no, však uvidíte příště!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dvojí tvář - 18. kapitola - Přiznání:

 1 2   Další »
18. majjjuska
05.10.2011 [22:38]

Úžasná povídka,už se moooooc těším na další kapitolku. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. LuLuu
02.10.2011 [12:45]

LuLuu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. milenk13
17.09.2011 [22:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.09.2011 [15:07]

kachnullka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. lana
28.08.2011 [19:34]

krása. Jen bych řekla, že se Diora ještě určitě objeví a něco provede. Těším se na pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.08.2011 [13:07]

MaribelKrásná povídka, moc se těším na další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Lucinka
01.08.2011 [13:24]

Skvělá povídka Emoticon Emoticonhonem další kapitolku už se nemůžu dočkat Emoticon

28.07.2011 [12:47]

DopeStars Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Som rada, že jej to Edward vysvetlil... ale je to ešte len ticho pred búrkov že? Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.07.2011 [16:42]

Tak pěkně jsem si přečetla další dva dílky a byla jsem fascinováná. Hodně, hodně moc to Belle přeji, ale pořád nevím, co se stane dál a myslím, že bude ještě moc trpět.
Zajímalo by mě, co má Blair za schopnost a hlavně to, co dělá v Seatlu??? Jsem opravdu zvědavá na její pohled v příští kapitole a moc se na něj těším.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.07.2011 [11:29]

Ariana Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!